(A-3)
1-) Can Seray, Kerkez Fatma İlker, Aydoğan Zeynep, 2023. GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDE OLAN ÖĞRENCİLERİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNDEKİ UYUMLARI: ÖĞRETMEN ALGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
(B-1)
1-) Yalçınkaya Umut, Aydoğan Zeynep, 2022. GERİ DÖNÜŞÜMLE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİ BOŞ GEÇMEZ. 7. ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ
(B-2)
1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-2)
1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-3)
1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi
(B-3)
1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi
(E-2)
1-) Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022
(G-6)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitemizde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği programında 2023-2024 Eğitim-Öğretim Bahar yarıyılında öğrenim gören üçüncü sınıf öğrencilerinin (6. yarıyıl) TİY bilgi ve becerilerini geliştirmek bu sayede 7. ve 8. yarıyılda gidecekleri öğretmenlik uygulaması dersleri sırasında ortaokul ve lise öğrencilerinin başına gelen kaza, yaralanma ve sakatlanma durumlarında acil müdahale edebilecek düzeye gelmelerini sağlamak. Proje Türü: -Tübitak 1002. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri İlk Yardım Bilgisiyle Okulda Hayat Kurtarır. 2024-2024
(I-4)
1-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Bilimsel Araştırma Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2021
2-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Eğitim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2016
(I-6)
1-) Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Psikolojisi Zirvesi Antalya. Türkiye. . 2022
2-) TOHM Psikolojik Destek Hizmetlerinin İyileştirilmesi Çalıştayı. Antalya-Türkiye. . 2015