(A-5)
1-) Türk Zehra, 2020. Tüketicilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: Görgül Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Türk Zehra, 2019. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Seyahat Acentelerinin Sürdürülebilir Pazarlama Anlayışı. Journal of Social Humanıtıes Scıences Research
3-) Türk Zehra, 2018. Tüketici Etnosentrizmi İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişliye Yönelik Bir Araştırma. Business Management Studies: An International Journal
4-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Sürdürülebilir Yerel Kalkınma Kapsamında Sakin Şehir (Cıttaslow)Hareketine Yönelik Artvin-Şavşat Yöneticileri Üzerinde Bir Uygulama. TURAN-SAM
5-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017.
Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Alternatif Turizm Çeşidi Olarak Ekoturizm: Marmaris İlçesi Örneği
. TURAN-SAM
6-) Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, Taşdelen Mehmet, 2017. Kültür Turizmine Bir Örnek: Aphrodisias. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi-Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences Journal
7-) Kelleci Ürüt Serap, Türk Zehra, 2016. Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması. Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
8-) Bostan Aziz, Türk Zehra, Akyurt Kurnaz Hande, 2015. The Importance of Marmaris Tourism Industry on Development and the CausesThat Influence the Russian Tourists Coming to Marmaris. Chınese Business Rewiev
9-) Akyurt Kurnaz Hande, Türk Zehra, Bostan Aziz, 2013. Marmaris İlçesinin Turizm Sektörünün Gelişimi. Reforma İktisadi Bilimler Dergisi
10-) Özcan Timucin, Larraufie Anne Flore Maman, Türk Zehra, , 2012. Consumer Attitudes Toward Counterfeited Products: Three Country Analysis. Journal Of Euromarketing
11-) Süklüm Nurcan, Türk Zehra, 2010. Elektronik Ticaret Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar. Standard
(A-7)
1-) Türk Zehra, 2021. Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Türk Zehra, 2021. Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka
Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine
Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
3-) Türk Zehra, 2020. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Telekomünikasyon Şirketi Kullanıcıları Açısından Algılanma Farklılıklarına Yönelik Bir Araştırma. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
4-) Türk Zehra, 2020. Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Türk Zehra, Çakır Fatma, 2019. ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
6-) Türk Zehra, Çakır Fatma, 2019. Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları ile Ekoturizm Aktiviteleri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma: Fethiye ve Ortaca Ekoçiftlikleri Örneği. 3.Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
7-) Türk Zehra, 2018. Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi
8-) Türk Zehra, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
(A-8)
1-) Türk Zehra, Süklüm Nurcan, 2010. Örgütsel Stres Yönetimi. Standard
2-) Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2004. Pazarlama Karması Yönünden Uluslararası Pazarlama Stratejileri. Mevzuat Dergisi
3-) Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2004. İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi. Mevzuat Dergisi
4-) Emgin Övgü, Türk Zehra, 2004. Yeşil Pazarlama (Green Marketing),. Mevzuat Dergisi
5-) Uzun Emin, Türk Zehra, Uzun Ersen, 2003. İşletme Başarısında Finansal Planlama ve Yeniliklerin Rolü. Yönetim ve Ekonomi Dergisi
6-) Örücü Edip, Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2003. KİT’lerde Performans Değerleme Çalışmalarına Astların Destek ve Güveni (Muğla-Yatağan Termik Santrali Örneği). Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
(B-2)
1-) Türk Zehra, 2020. Tüketicilerin Pandemi (Covıd-19) Sürecinde Satın Alma Davranışları ve Plansız Satın Alma İlişkisine Yönelik Bir Araştırma. Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID)
2-) Özcan Timucin, Türk Zehra, Aghae Mona, 2014. Effects of Feature Categorization on Product Design Evaluations. Marketing Educators’Conference
3-) Bostan Aziz, Türk Zehra, Akyurt Kurnaz Hande, 2013. Ülke Kalkınmasında Marmaris Turizm Sektörünün Önemi Ve Rus Turistlerin Marmaris’i Tercih Etme Nedenleri. International Conference on Eurasian Economies,
4-) Akyurt Kurnaz Hande, Türk Zehra, 2013. Marmaris İlçesinin Turizm Sektörünün Gelişimi. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Bankacılık Kongresi , 2013
5-) Bostan Aziz, Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, 2011. Türkiye Turizm Sektöründeki Gelişmeler ve Sektörün Rekabet Gücünün Değerlendirilmesi”. I. Uluslararası, IV. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu,
(B-3)
1-) Türk Zehra, 2018. Genç Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün (Yeşil Ürün) Kullanma Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENCES
2-) Türk Zehra, 2018. Tüketicilerin Reklamlardan Etkilenme Düzeylerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması: Bir Araştırma. International Science and Academic Congress’18
3-) Türk Zehra, İşlek Erhan, 2018. Gençlik ve Sosyal Medya. 3.Uluslararası Gençlik Kongresi
4-) Türk Zehra, İşlek Erhan, 2018. Üniversite Öğrencilerinin Gençlik Turizmine İlişkin Algılarının Ölçülmesi: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Örneği. 3.Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
5-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Reklamın Genç Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARIKONGRESİ
6-) Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, Taşdelen Mehmet, 2017. Alternatif Turizm Çeşidi Olarak Kültür Turizmi: Aphrodisias Örneği. ULUSLARARASI TURİZM VE KÜLTÜREL MİRAS KONGRESİ
7-) Türk Zehra, Kelleci Ürüt Serap, Tokmak Mutlu, Taşdelen Mehmet, 2017. Dünyada ve Türkiye’de Gençlik Turizmi. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ”
8-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Genç Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Ambalajın Rolü: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Örneği. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-6)
1-) Türk Zehra, 2021. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VII/Marka Farkındalığı Ve Marka Çağrışımlarının Tüketicilerin Marka Tercihi Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Öge Serdar
2-) Türk Zehra, 2021. Dijital Çağda İşletmeler ve Veriye Dayalı Uygulamalar/Müşterilerin Markalara Yönelik Kurumsal İtibar Algısı İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma. Yayın Evi: İksad Publishing House Editör Adı: ATALAY Muhammet
3-) Türk Zehra, 2020. Geleceğin Dünyasında Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar 2020/Baby Boomers (Bebek Patlaması), X, Y ve Z Kuşağı Tüketicilerin Retro Pazarlama Kapsamında Nostalji Eğilimlerine Yönelik Farklılıkların Araştırılması. Yayın Evi: EKİN Editör Adı: DOĞAN BOZDOĞAN,SERKAN GÖKSU
4-) Türk Zehra, 2020. Academıc Studıes In Socal Scıences/ Study On The Role Of Socıal Medıa In Consumer Purchase Decısıons. Yayın Evi: IVPE Editör Adı: Hasan BABACAN,Meriç ERASLAN,Abidin TEMİZER
5-) Türk Zehra, 2020. Current Marketing and Production Studies/A Research on the Relationship Between Celebrity Endorsement and the Social Media Marketing Perception of Consumers. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Selçuk ÇOLAK, Mehmet Ali Burak NAKIBOĞLU
6-) Türk Zehra, 2019. Academic Studies İn Social, Human And Administrative Sciences/The Effect Of Envıronmental Sensıtıvıty On Green Purchase Behavıor: An Empırıcal Research. Yayın Evi: IVPE Editör Adı: Babacan Hasan, Temizer Abidin
7-) Türk Zehra, 2019. Current Debates on Social Sciences Human Studies 3/Yeşil Tüketimi Etkileyen Faktörlerden Demografik Özelliklere Göre Tüketicilerin Yeşil Satın Alma Eğilimi ve Çevre Bilincinin Karşılaştırılması. Yayın Evi: Bilgin Kültür Sanat Yayınevi Editör Adı: Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray
8-) Türk Zehra, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar /Çevre Dostu Turizm Yaklaşımı: Sürdürülebilir Turizm. Yayın Evi: gece akademi Editör Adı: Kürşat Özdaşlı-Murat Cem Demir Olcay Tire İbrahim Sena Arvas Uğur Köksal Odabaş
9-) Türk Zehra, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar Cilt 2/X ve Y Kuşağının Tüketici Etnosentrizmi Eğilimlerinin Karşılaştırılması: Görgül Bir Araştırma. Yayın Evi: Gece yayınevi Editör Adı: Kürşat Özdaşlı-Murat Cem Demir-Olcay Tire-İbrahim Sena Arvas-Uğur Köksal Odabaş
(D-16) Hakemlikler
1-) Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Yeni Medya. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) İzlek Akademik Dergi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) OPUS. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka
Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine
Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) The Importance of Marmaris Tourism Industry on Development and the CausesThat Influence the Russian Tourists Coming to Marmaris - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
9-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Tüketici Etnosentrizmi İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişliye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
14-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları ile Ekoturizm Aktiviteleri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma: Fethiye ve Ortaca Ekoçiftlikleri Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-5)
1-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka
Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine
Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Sürdürülebilir Yerel Kalkınma Kapsamında Sakin Şehir (Cıttaslow)Hareketine Yönelik Artvin-Şavşat Yöneticileri Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketicilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 8
18-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
19-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
22-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Telekomünikasyon Şirketi Kullanıcıları Açısından Algılanma Farklılıklarına Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) KİT’lerde Performans Değerleme Çalışmalarına Astların Destek ve Güveni (Muğla-Yatağan Termik Santrali Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka
Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine
Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) İşletme Başarısında Finansal Planlama ve Yeniliklerin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-7)
1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1