(A-1)
1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Iliman Püsküllüoğlu Elif, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2021. The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis. EDUCATION AND SCIENCE-EĞİTİM VE BİLİM
(A-4)
1-) Dobrovská Dana, Vanecek David, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2024. Students´ Attitudes towards AI in Teaching and Learning. The International Journal of Engineering Pedagogy
2-) Yorulmaz Y İ., & Altınkurt Y., 2018. The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis. Turkish Journal of Education
3-) Yorulmaz Y İ, Çolak İ, Ekinci C E, 2017. An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures. Turkish Journal of Education
4-) Yorulmaz Y I, Colak I, Altınkurt Y, 2017. A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout. Eurasian Journal of Educational Research
5-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. The effect of power sources used by lecturers in class management on the pre-service teachers’ perceptions of fairness regarding their learning environment. Cukurova University Faculty of Education Journal
(A-5)
1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. Öğretmen Güçlendirme Konusunda Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi (1985-2022). Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, 2023. Exploring Teacher Autonomy Through Teachers’ Perspectives: A Qualitative Case Study. Research on Education and Psychology
3-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2022. Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü. e-International Journal of Educational Research
4-) Çolak İ., Türkkaşanasız, B., Yorulmaz Yi., Duman, A, 2019. The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis. E-International Journal of Educational Research
5-) Çiçeksağlam A., Yorulmaz Yi., Türkkaşanasız B., Çolak İ., Dumlu Nn., 2018. Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions. Unibulletin
6-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., & Çiçek Sağlam A., 2018. The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy. Journal of Educational Sciences Research
7-) Çolak İ, Yorulmaz Y İ, Altınkurt Y., 2017. Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2015. The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research
9-) Yorulmaz, Y.İ., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. . Educational Process: International Journal
(A-7)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Sever Yalçın, Altınkurt Yahya, 2023. Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
2-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., Altınkurt Y., & Yılmaz K., 2018. Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Trakya Eğitim Dergisi
(B-2)
1-) Çolak İbrahim, Aysel İlker, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2021. Ortaöğretimde Neoliberal Bir Dönüşüm: Proje Okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2021. Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkiler. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Çolak İ., Yorulmaz Y İ., & Hoşgörür V., 2018. Öğretmenlerin mesleki gelişimine yönelik mentorluğun TALIS raporları açısından incelenmesi ve Türkiye özelinde değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., & Altınkurt Y., 2018. Öğretmenlerin psikolojik güçlendirilmeleri ile özyeterlik inançları arasındaki ilişki.. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(B-3)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Yahya Altınkurt, 2024. A Bibliometric Review of Research on Critical Pedagogy: Science Mapping the Literature between 1984-2023. XII International Conference on Critical Education
2-) Vanecek Davıd, Dobrovská Dana, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2024. Adults’ Attitudes and Practices of Digital Resilience: The Case of Czechia. 8th International Contemporary Educational Research Congress
3-) Dobrovská Dana, Vanecek Davıd, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2024. Ethical Rules in Using AI for Educational Purposes: A Case Study of CTU in Prague. 27th International Conference on Interactive Collaborative Learning
4-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. Girişimci Üniversitelerin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi. International Eurasian Educational Research Congress - EJER 2023
5-) Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. Eğitimde Ekonomi ve Adaletin PISA 2018 Sonuçları Açısından Değerlendirilmesi. INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023
6-) Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. The Reflections of Neoliberalism on Education Policies and Teacher Labour. 17TH INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION - ICRE 2023
7-) Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. An evaluation towards teacher professionalism: Teaching as occupation or profession?. 7th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
8-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalar ile İlgili Bir Meta Değerlendirme. IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJERCongress 2022)
9-) Çolak İbrahim, Aysel İlker, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2021. Ortaöğretimde Neoliberal Bir Dönüşüm: Proje Okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
10-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2021. Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkiler. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Çolak İ., Türkkaş Anasız B., Yorulmaz Y. İ., Duman A., 2018. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine cinsiyet, sınıf düzeyi, anne ve baba eğitim durumu değişkenlerinin etkisinin incelenmesi: Bir meta analiz çalışması. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
12-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt, Yahya, 2018. The role of critical thinking dispositions and power distance on teachers’ autonomy. Teacher Education Policy in Europe (TEPE) Conference 2018
13-) Çolak İ., Yorulmaz Y İ., & Hoşgörür V., 2018. Öğretmenlerin mesleki gelişimine yönelik mentorluğun TALIS raporları açısından incelenmesi ve Türkiye özelinde değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
14-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., Çiçek Sağlam A, 2018. Öğretmenlerin yapısal ve psikolojik güçlendirilmeleri ile özerklik davranışları arasındaki ilişki. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
15-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., & Altınkurt, Y., 2018. Öğretmenlerin psikolojik güçlendirilmeleri ile özyeterlik inançları arasındaki ilişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
16-) Çolak İ., Yorulmaz Y İ., Altınkurt Y., Ekinci C E., 2017. Bazı Ülkelerdeki Öğretmenlerin ve Okulların Özerklik Düzeyleri
. 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
17-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Türkkaş Anasız Burcu, Dumlu Nahide Nur, Çiçek Sağlam Aycan, 2017. Örgütsel sessizlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. II. International Contemporary Educational Research Congress
18-) Çiçek Sağlam Aycan, Yorulmaz Yılmaz İlker, Türkkaş Anasız Burcu, Çolak İbrahim, Dumlu Nahide Nur, 2017. The effect of academic staffs’ power distance perceptions on organizational silence. II. International Contemporary Educational Research Congress
19-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., Altınkurt Y., 2017. The Relationship between Job Satisfaction and Burnout of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study. 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
20-) Yorulmaz Y İ., Çolak İ., Yaşa, R., 2017. The examination of Teachers' Loss of Face. 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
21-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. Öğretim elemanlarının sınıf yönetiminde kullandıkları güç kaynakları ile adil öğrenme ortamları arasındaki ilişki. 3rd International Eurasian Educational Research Conference
22-) Yorulmaz, Y.İ., Bilgin, H., 2015. The Views of Pre-Service Teachers Participating In Pedagogical Formation Certificate Program Concerning To Critical Pedagogy [Bildiri], VIENNA. International Conference on Changing World and Social Research I, Vienna
(B-5)
1-) Balkaya, Ş., Yorulmaz, Y.İ., Çolak, İ., Altınkurt, Y., 2016. Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği). . 11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Balkaya, Ş., Bilgin, H., Yorulmaz, Y.İ., 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM, BİLİM VE FELSEFE KAVRAMLARINA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ İNCELENMESİ [Bildiri], MUĞLA. FELSEFE, EĞİTİM VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU, MUĞLA
(C-5)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. Eğitimde Disiplinlerarası Araştırmalar/Girişimci üniversitelerin gelişim süreci ve değerlendirilmesi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Nayır Funda
2-) Şen Eyüp, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2023. Rethinking Science, Education, Culture and Art in the Digital Age/Yetişkin Eğitiminde Dijital Esenlik ve Dijital Güvenlik Bağlamında Dijital Yılmazlığın İnşası. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: Akpınar-Dellal Nevide, Balkaya Şengül
3-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme. Yayın Evi: ANI YAYINCILIK Editör Adı: NAYIR Funda, POYRAZLI Şenel
4-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Aldemir Ceray, Uçma Uysal Tuğba, 2021. Multiculturalism, International Higher Education and Academic Hospitality/Internationalization of the Curriculum in Higher Education Institutions: Internationalization at Home. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Aylin Poroy Arsoy
5-) Altınkurt Yahya, Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2021. Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim/Örgütsel Sessizlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hasan Basri Memduhoğlu , Kürşad Yılmaz
6-) Altınkurt Y., Yorulmaz Y İ., Çolak İ, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel Kuram ve Eğitim Yönetimine Yansımaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad Yılmaz & Kamile Demir
7-) Balkaya, Ş., Yorulmaz, Y.İ., Çolak, İ., Altınkurt, Y., 2016. Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kadir Beycioglu, Niyazi Ozer, Didem Koşar, Idris Şahin
(C-6)
1-) Altınkurt, Y., Yorulmaz, Yi., & Çolak, İ., 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim Yönetiminde Doğal Tutarlılık Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad Yılmaz & Kamile Demir
(D-11) Editörlükler
1-) Talks on Education, Art, and Philosophy. 2018. Hakemlik Sayısı:
(D-12) Hakemlikler
1-) FEBTS. 2021. Hakemlik Sayısı: 6
2-) FEBTS. 2018. Hakemlik Sayısı: 4
3-) FEBTS. 2017. Hakemlik Sayısı: 3
(D-14) Hakemlikler
1-) Education and Science. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Scientific Reports (1). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Scientific Reports (2). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Scientific Reports (3). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) British Educational Research Journal. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Psychology in the Schools (1). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Psychology in the Schools (2). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Psychology in the Schools (3). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
9-) British Educational Research Journal (2). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Psychology in the Schools (7). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Sage OPEN. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Scientific Reports (Springer Nature) (1). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Educational Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Scientific Reports (Springer Nature) (2). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Eğitim ve Bilim. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Psychology in the Schools (5). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Psychology in the Schools (6). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Psychology in the Schools (1). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Psychology in the Schools (2). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Psychology in the Schools (3). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Psychology in the Schools (4). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Psychology in the Schools (3). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Psychology in the Schools (4). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Psychology in the Schools (1). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Psychology in the Schools (2). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
26-) SAGE Open. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
27-) Journal of Education for Teaching. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Studies in Higher Education. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-15) Hakemlikler
1-) Yükseköğretim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Yükseköğretim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) International Journal of Psychology and Educational Studies (IJPES). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Research in Education and Teaching. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Psycho-Educational Research Reviews Journal (PERR). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Research on Education and Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) e-International Journal of Educational Research. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Journal of Research in Education and Teaching. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) International Journal of Educational Methodology (IJEM). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Journal of Educational Administration and Policy Studies. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Journal of Contemporary Educational Research. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
14-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
18-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
25-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
18-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 4
3-) Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
5-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
9-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 12
13-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
14-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
15-) The effect of power sources used by lecturers in class management on the pre-service teachers’ perceptions of fairness regarding their learning environment - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
17-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
18-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
19-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
20-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
21-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
22-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
23-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
24-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
25-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
27-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
30-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
32-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
34-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
35-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
36-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
37-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
38-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
39-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) The examination of Teachers' Loss of Face - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
42-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
43-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
44-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
45-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
46-) Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
47-) Örgütsel sessizlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
48-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
49-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
50-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
51-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 7
52-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
53-) The effect of power sources used by lecturers in class management on the pre-service teachers’ perceptions of fairness regarding their learning environment - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
54-) The examination of Teachers' Loss of Face - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
55-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 5
56-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
(E-6)
1-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
5-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
6-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
7-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
8-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
9-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
10-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
11-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
12-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim Yönetiminde Doğal Tutarlılık Kuramı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
13-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
14-) Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
15-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
16-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel Kuram ve Eğitim Yönetimine Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
17-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
18-) A meta-analysis of the relationship between teachers' job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
19-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
20-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
21-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
22-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
23-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
24-) The relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
25-) Örgütsel güç mesafesi ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
26-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
27-) The role of gender, grade level, and parents’ educational attainment variables on teacher candidates’ critical thinking dispositions: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
28-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
29-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
30-) Bazı Ülkelerdeki Öğretmenlerin ve Okulların Özerklik Düzeyleri
- Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
31-) The examination of Teachers' Loss of Face - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
32-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
33-) Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
34-) The effect of power sources used by lecturers in class management on the pre-service teachers’ perceptions of fairness regarding their learning environment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
35-) The Relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretim Elemanlarının Güç Mesafesi Algılarının Örgütsel Sessizliklerine Etkisi. 2017-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerde Tükenmişliğin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması. 2015-2016
(G-9)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Tübitak 2223-B: 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Tübitak - Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri İle Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Becerilerinin Geliştirilmesi. 2015-2015
(Ğ-8)
1-) Kurum Adı: . 2211-A Yurtiçi Doktora Bursu. 2016
(I-5)
1-) EU Project Transnational Workshop in CZ. Czech Republic. . 2023
2-) EU Project Transnational Workshop in SK. Slovakia. . 2023
3-) EU Project Learning, Teaching & Training Activity in PT. Portugal. . 2023
4-) EU Project Transnational Meeting in TR. Türkiye. . 2022
5-) EU Project Transnational Meeting in CZ. Czech Republic. . 2022
6-) EU Project Transnational Meeting in LV. Latvia. . 2022
7-) EU Project Learning, Teaching & Training Activity. Spain. . 2022
8-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2021
9-) EU Project Transnational Meeting. Denmark. . 2021
10-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
11-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla, Türkiye. . 2017
12-) 3rd International Eurasian Educational Research Congress. Turkey. . 2016
13-) Erasmus + Staff Training Mobility. Portugal. . 2016
14-) 7. International Congress of Educational Research, Educational Policy in 21st. Century: Evidence, Research, Innovation and Values. TURKEY. Turkey. 2015
(I-6)
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. TÜRKİYE. 2015
(İ-1)
1-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2023
2-) IV. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu. 2021
(J-7)
1-) Digitalising VET: The Flipped Work-Based Learning. 2024
2-) Building Digital Resilience by Making Digital Wellbeing andSecurity Accessible to All. 2024
3-) A Holistic Approach for Upskilling Competences of SMEs, VET Institutions and VET Providers for Preparing the Future Works in the Digital Era. 2023
4-) Academic Hospitality for International Students in Higher Education: Building Guidelines for Academic and Non-Academic Staff. 2022