(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Nas Yahya, Bulut Remzi, 2021. Kalkınma Göstergeleri Işığında AB
Üyesi Geçiş Ekonomileri ve Türkiye. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Bahar Ozan, Nas Yahya, 2021. Bölgesel kalkınmada kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin önemi: Torku örneği. International Journal of Social Sciences and Education Research
3-) Yıldız Contuk Filiz, Nas Yahya, 2019. Y KUŞAĞININ İSTİHDAM BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: FETHİYE ALİ SITKI MEFHARET KOÇMAN MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
4-) Nas Yahya, Özkoç Hatice Hicret, 2018. Firmaların Uyguladığı Satış ve FiyatlandırmaPolitikalarının Tüketicilerde Oluşturduğu Güven AlgısıÜzerine Bir İnceleme: Fethiye Örneği. İş Ahlakı Dergisi
5-) Nas Yahya, Özkoç Hatice Hicret, 2017. BORÇLANMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: FETHİYE ÖRNEĞİ. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
6-) Çımat Ali, Avcı Mehmet, Nas Yahya, 2016. HANEHALKI BORCUNUN BELİRLEYİCİLERİ: FETHİYE ÖRNEĞİ. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Yıldız Contuk Filiz, Nas Yahya, 2018. Doğrudan Yabancı Yatırımların Türkiye Ekonomisi Üzerindeki Reel Getirisi. İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi
2-) Nas Yahya, Yıldız Contuk Filiz, 2018. Ekonomik Kalkınma Hedefinde Yerli Otomobil Projesinin Yeri. İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi
(B-2)
1-) Nas Yahya, Bahar Ozan, 2021. THE EFFECT OF FIRMS 'ECONOMIC SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES ON THE DEVELOPMENT OF THE PROVINCES. V. INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS May 20, 2021, ANKARA
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Nas Yahya, 2020. Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri/AKSAK REKABET KOŞULLARININ İYİLEŞMESİNDE E-TİCARETİN ROLÜ: FAHİŞ FİYATLANDIRMA UYGULAMALARI AÇISINDAN BİR DEĞERLİNDİRME. Yayın Evi: Gazi Yayınevi Editör Adı: Emre Yıldırım