(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Iliman Püsküllüoğlu Elif, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2021. The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis. TED EĞİTİM VE BİLİM
2-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin psikolojik sermayeleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkide psikolojik ve yapısal güçlendirmenin rolü. Eğitim ve Bilim
3-) Senar, A.Ş., Nihal, T., Yahya, A., Kürşad, Y., 2016. Relationship between professional values and critical thinking disposition of science -technology and mathematics teachers. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
4-) Altınkurt, Y., Türkkaş Anasız, B., Ekinci, C.E., 2016. The relationships between structural and psychological empowerment of teachers and their organizational citizenship behaviors. Education and Science
5-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaman, G., 2015. The effect of gender, seniority and subject matter on the perceptions of organizational justice of teachers: a meta-analytical study. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri- Educational Sciences: Theory & Practice
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Yıldırım, H., 2015. Türkiye’deki öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarına cinsiyet, kıdem ve branş değişkenlerinin etkisi: Bir meta analiz çalışması. . Eğitim ve Bilim-Education and Science
7-) Bayrak, C., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. The relationship between school principals’ power sources and school climate. . The Anthropologist
8-) Altınkurt, Y., 2014. The relationship between school climate and teachers’ organizational silence behaviors. . Anthropologist
9-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Kesim, E., 2014. The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. . Anthropologist
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
11-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Being a female school administrator in Turkey: Views of teachers and administrators. . Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Prospective science and mathematics teachers’ computer anxiety and learning styles. . Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
13-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T., 2012. Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). . Eğitim ve Bilim
14-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. An examination of articles published on preschool education in Turkey. . Educational Sciences: Theory & Practice
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Relationship between management by values, organizational trust and organizational citizenship. . Technics Technologies Education Management
16-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Çokluk, Ö., 2011. Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
17-) Altınkurt, Y., 2010. Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanları ve okul yöneticilerinin stratejik planlamaya ilişkin tutumları. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
(A-3)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2022. Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü. International Journal of Educational Researchers
2-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. The Precarization of Educational Labor: The Examination of Teachers’ Job Insecurity Perceptions. Universitepark
3-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2018. The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis. Turkish Journal of Education
4-) Hoşgörür Tuğba, Altınkurt Yahya, Kan Duygu, 2017. The mediator role of organizational justicein the relationship between teachers’ prejudices in their school relations andorganizational commitment: a structural equation model. Educational Process: International Journal
5-) Yılmaz, K., Oğuz, A., Altınkurt, Y., 2017. Öğretmenlerin liderlik davranışları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2017. A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout. Eurasian Journal of Educational Research
7-) Yılmaz Kürşad, Oğuz Aytunga, Altınkurt Yahya, 2017. The relationship between leadership behaviors and learner autonomy support behaviors of teachers. Hacettepe University Journal of Education
8-) Altınkurt, Y., Ekinci, C.E., 2016. Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers. Educational Process: International Journal
9-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
10-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Güner, M., Şen, B., 2015. The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. . Eurasian Journal of Educational Research
11-) Yorulmaz, Y.İ., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. Educational Process: International Journal
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki.. Sakarya University Journal of Education
13-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. . Journal of Management Development
(A-3-Eski) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Keskin Efraim, Altınkurt Yahya, 2022. The Relationship Between Power Types Used by School Principals and Teachers’ Autonomy Behaviors. Universitepark
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin eleştirel düşünme eğilimleri ile örgütsel muhalefet davranışları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Altınkurt Yahya, 2017. Development of Teachers’ Structural Empowerment Scale (TSES): a validity and reliability study. Üniversitepark Bülten
3-) Aykaç Necdet, Yıldırım Kasım, Altınkurt Yahya, Miller Marsh Monica, 2017. Understanding the Underlying Factors Affecting the Perception of Pre-Service Teachers’ Teacher Identity: A New Instrument to Support Teacher Education. ÜNİVERSİTEPARK Bülten
4-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Workaholic tendencies and job satisfaction of school administrators in various employee types?. The Journal of International Education Science
5-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları [Workaholic tendencies and job satisfaction of school administrators in various employee types]. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi-The Journal of International Education Science
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2014. Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması [Validity and reliability study for the occupational professionalism of teachers scale (OPTS)]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 11(2), 332-345.
7-) Oğuz, A., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Hatipoğlu, S., 2014. Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. . Turkish Journal of Educational Studies
8-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E., Salalı, E., 2014. Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki. . Journal of Teacher Educatıon and Educators
9-) Çolak, İ., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. The relationship between teachers’ teacher leadership roles and organizational commitment levels. Educational Process: International Journal
10-) Aydın, A., Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2013. Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi -International Journal of Human Sciences
11-) Topkaya, N., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Dilek, S., 2013. Saygınlığını yitirme kaygısı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkiler [The relationship between loss of face and organizational cynicism]. . Akademik Bakış
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2013. Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study].. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - E-International Journal of Educational Research
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., Erol, E., 2012. Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri [School managers and teachers’ opinions regarding compulsory rotation application applied to school managers]. . e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - E-International Journal of Educational Research
14-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin öğretmenlerin liderlik davranışlarına ilişkin görüşleri [Secondary school teachers’ views on teachers’ leadership behaviors]. . Journal of Qafqaz University
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - International Journal of Human Sciences
16-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. İlköğretim ve ortaöğretim okullarının vizyon, misyon ve değerleri ile ilgili bir çözümleme [An analysis of elementary and secondary schools’ vision, mission and values]. . Akademik Bakış
17-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2010. Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2010). Genel lise öğretmenlerinin sınıf yönetimi çerçevesinde iletişim özelliklerinin belirlenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 6 (1), 36-49. . Eğitimde Kuram ve Uygulama
18-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2009. Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul müdürlerinin iletişim becerilerine ilişkin görüşleri [Opinions of vocational high school teachers related to the communication skills of their school principals]. Akademik Bakış. 17, 136-151.. Akademik Bakış
(A-7)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Sever Yalçın, Altınkurt Yahya, 2023. Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü. MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi
2-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2018. Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması.. Trakya Eğitim Dergisi
3-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2017. Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Altınkurt Yahya, Iliman Püsküllüoğlu Elif, 2017. Örgütsel muhalefet ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
5-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2017. Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E., 2014. Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. . Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2013. Örgütsel İklim Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. . Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Oğuz, A., 2012. İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. . Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
9-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. . Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Relationship between the leadership behaviors, organizational justice and organizational trust. . Çukurova University Faculty of Education Journal
11-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki. Kastamonu Eğitim Dergisi
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. . Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. . Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Yahya, A., Kürşad, Y., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları.. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Özel dershane öğretmenlerinin psikolojik sözleşmeleri. . Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
3-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. İlköğretim okulu öğretmenlerinin mizah tarzları. . Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
4-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2010. Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
5-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2010. Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul kültürüne ilişkin görüşleri. . Milli Eğitim
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2009. Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri.. İş Ahlakı Dergisi
7-) Altınkurt, Y., Bali, A., 2009. Stratejik planlama çalışmaları çerçevesinde Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanlarının ve Milli Eğitim Müdürlüğünden hizmet alanların kuruma ilişkin görüşlerinin belirlenmesi (Kütahya İli). . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
8-) Karaköse, T., Altınkurt, Y., 2009. Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). . Değerler Eğitimi
9-) Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2009. İlköğretim okulu müdürlerinin etik liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri. . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
10-) Altınkurt, Y., 2008. Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
11-) Ağaoğlu, E., Şimsek, Y., Altınkurt, Y., 2006. Endüstri meslek liselerinde stratejik planlama öncesi SWOT analizi uygulaması. . Eğitim ve Bilim
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Altınkurt, Y., Demir, S. Akbaba Dağ, S. & Erol, E. (2010). Türkiye’de eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi. II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 23-25 Haziran 2010. - 2010
2-) Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2009). Okul müdürlerinin etik liderlik uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 1-3 Mayıs 2009. Çanakkale - 2009
3-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2009). Öğretmenlerin okul müdürlerinin kültürel liderlik uygulamalarına ilişkin görüşleri. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 599–603. - 2009
4-) Karaköse, T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2009). Örgütsel adaletin öğretmenlerin iş doyumu üzerindeki etkileri. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 558–561. - 2009
5-) Yılmaz, K., Karaköse, T. & Altınkurt, Y. (2009). İlköğretim okullarında örgütsel güven ile örgütsel adalet arasındaki ilişki. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 319–322. - 2009
(B-2)
1-) Keskin Efraim, Altınkurt Yahya, 2021. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Türleri İle Öğretmenlerin Özerklik
Davranışları Arasındaki İlişki. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Çolak İbrahim, Aysel İlker, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2021. Ortaöğretimde Neoliberal Bir Dönüşüm: Proje Okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Altınkurt Yahya, Keskin Efraim, Ziblim Lukman, 2018. Öğretmenlerin Özyeterlik İnançları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin Psikolojik Güçlendirilmeleri ile Özyeterlik İnançlarıArasındaki İlişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, 2017. Bazı ülkelerdeki öğretmenlerin ve okulların özerklik düzeyleri.. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Türkkaş Anasız Burcu, Altınkurt Yahya, 2017. Max Weber’in sosyolojiye katkıları ve eğitim yönetimi bağlamında yeniden yorumlanması. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Katipoğlu İlke, Altınkurt Yahya, 2017. Eğitim yönetiminin bilimleşme süreci ve Thomas Barr Greenfield. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2017. The relationship between job satisfaction and burnout of teachers in Turkey: a meta-analysis study. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
9-) Bağ Derya, Ekinci Cemal Ergin, Altınkurt Yahya, 2017. Akademik personelin psikolojik sözleşme ihlali algıları ve iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T., Kalfa, O., 2015. Pre-service teachers’ views on the quality of faculty life. . III.International Symposium New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015)
11-) Karaköse, T., Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Kalfa, O., 2015. The relationship between work-life balance and life satisfaction among teachers in Turkish public schools.. III. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015)
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları.. II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi].
13-) Karaman, G., Altınkurt, Y., 2015. Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki. . II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi].
14-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2014). The training problem of school principals and mentoring in Turkey. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy. - 2014
16-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
17-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
18-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karacagil, Ö. K. & Kahya, O. (2014). Relationship between the levels of teachers’ job satisfaction and burnout. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy - 2014
19-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Güner, M. & Şen, B. (2014). Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin duygusal emekleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress - 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi - İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul. - 2014
20-) Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2014). Öğretmenlerin mizah tarzları ile örgütsel sinizme ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress - 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi - İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul. - 2014
21-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E. & Salalı, E. T. (2013). Relationship between the school principals uses organizational power sources and high school teachers’ organizational cynicism. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
22-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2013). Views of pre-service teachers about the leadership behaviors of teachers. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
23-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Çelik, M. (2013). School principals do not receive educational leadership training in Turkey! European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
24-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Kalfa, O. M. (2013). Students’ views about the academicians’ professional ethical behaviors related to students. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
25-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Erol, E. (2012). Okul yöneticileri uzaktan eğitim programı konusunda okul yöneticisi görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2012
26-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2012
27-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2011
28-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2011
(B-3)
1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2018. The role of critical thinking dispositions and power distance on teachers’ autonomy. Teacher Education Policy in Europe (TEPE) Conference 2018
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2007). Eğitim örgütlerinde iletişim, konusunda yapılmış lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi. III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 17-20 Ekim 2007. - 2007
2-) Altınkurt, Y. (2005). Eğitim Kurumlarının Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri (Kütahya İli). Sözlü Bildiri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Denizli: Pamukkale Üniversitesi, 28-30 Eylül 2005. - 2005
(B-5)
1-) Altınkurt Yahya, 2021. Neliberal Politikalar ve Emeğin Prekarizasyonu. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) İliman Püsküllüoğlu, E., Altınkurt, Y., 2015. Sosyolojinin temel kuramsal yaklaşımları bağlamında eğitim yönetimi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Geçer, A., Altınkurt, Y., 2015. Doğal tutarlılık yaklaşımı (Coherentism) ve eğitim yönetimi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Çelik, M., 2015. Okul müdürlerinin okul kültürü ile ilgili görüşleri.. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
5-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2015. Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri. . 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
6-) Bağ, D., Altınkurt, Y., Ekinci, C.E., 2015. Husserl ve fenomenolojik yaklaşım. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2015. Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
8-) Ekinci, C.E., Altınkurt, Y., Ekinci, N., 2015. Öğretmen Adaylarının Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesi Öğretmen Yetiştirme Temel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi
9-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E. & Çelik, M. (2013). Eğitim yönetimi, teftişi, ekonomisi ve planlaması lisansüstü öğretim programlarında temel dersler sorunu. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
10-) Karaman, G., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). İl eğitim denetmenlerinin rehberlik görevlerine ilişkin ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
11-) Salalı, E. T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). Okul yöneticilerinin iş başında yetiştirilmesi (mentorluk). EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
12-) Altun-Dilek, S., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). Serbest kıyafet uygulamasına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 5-7 Eylül 2013. Eskişehir. - 2013
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T. & Erol, E. (2012). Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 24–26 Mayıs 2012. Malatya. - 2012
14-) Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2011). Değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 8–10 Eylül 2011. Burdur. - 2011
15-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2010). Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi . 1–2 Mayıs 2010. Antalya. - 2010
16-) Şimşek, Y. & Altınkurt Y. (2006). Genel lise öğretmenlerinin sınıf yönetimi çerçevesinde iletişim özelliklerinin belirlenmesi. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla: Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 13-15 Eylül 2006. - 2006
17-) Ağaoğlu, E., Ceylan, M., Kesim. E., Madden, T., Altınkurt, Y., (2005). Okul yönetimi ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi. II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu. İstanbul: Marmara Üniversitesi, 26-28 Ekim 2005. - 2005
(B-6)
1-) Yıldırım, H., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2013). İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin 4+4+4 eğitim sistemine ilişkin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
(C-2) Books published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Ağaoğlu Esmahan, Altınkurt Yahya, Ceylan Müesser, Kesim Eren, Madden Tuğba, 2008. Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi/. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Editör Adı: -
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Nayır Funda, Poyrazlı Şenel
2-) Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2021. Eğitim Yönetimi Kuram ve Uygulama/Yönetim Biçimleri ve Yönetsel Güç. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Yılmaz Kürşad, Demir Kamile
3-) Altınkurt Yahya, Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2021. Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim/Örgütsel sessizlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Memduhoğlu, H. B., Yılmaz, K.
4-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Relationship between organizational justice, organizational trust and organizational citizenship behaviors in secondary schools in Turkey. Advances in Educational Administration,. Yayın Evi: Emerald Group Publishing Limited Editör Adı: I. Duyar & A. Normore
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Altınkurt Yahya, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim yönetiminde doğal tutarlılık kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
2-) Altınkurt Yahya, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel kuram ve eğitim yönetimine yansımaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
3-) Altınkurt Yahya, Türkkaş Anasız Burcu, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Simgesel etkileşim kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
4-) Altınkurt Yahya, Özten İlke, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim yönetiminin bilimleşme sürecinde kuram hareketi ve öznelcilik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
5-) Altınkurt Yahya, 2017. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar/Örgütsel Adalet. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Memduhoğlu, H. B. & Yılmaz, K.
6-) Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2017. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar/Stratejik Yönetim ve Stratejik Liderlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz
7-) Balkaya Şengül, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı Çalışan Tipindeki Öğretim Elemanlarının İşkoliklik Eğilimleri ve Tükenmişlik Düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Didem Koşar, İdris Şahin
8-) Altınkurt Yahya, Iliman Püsküllüoğlu Elif, 2016. Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları/Bilim tarihi, sosyoloji ve psikoloji paradigmaları bağlamında eğitim yönetimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad yılmaz
9-) Altınkurt Yahya, Aysel İlker, 2016. Yeni Türkiye’nin Toplumsal Yapısı/Yeni Türkiye ve Eğitim: Eğitime Dikkatli Bakmak. Yayın Evi: İmge Editör Adı: Kaya, İ.
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2010. "Stratejik yönetim ve stratejik liderlik". Yönetimde Yeni Yaklaşımlar. . Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz
11-) Altınkurt, Y., 2010. "Örgütsel Adalet". Yönetimde Yeni Yaklaşımlar. . Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz
(Ç-2) Translations of articles, book chapters and case studies in the relevant field
1-) Altınkurt Yahya, Şimşek Yücel, 2014. Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu/Öğrenci davranışlarının yönetimi. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Turgut Karaköse
(D-1) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Educational Process International Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Antropologist.
(D-10) Hakemlikler
1-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 4
(D-11) Hakemlikler
1-) Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Journal of Teacher Education and Educators. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
(D-5) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim ve Bilim.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim ve Bilim.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Eğitim ve Bilim.
(D-6) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Journal of Educational Sciences Research (JESR).
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD)- Journal of Educational Sciences Research (JESR). .
(E-1)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
8-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
12-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
17-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
8-) Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
10-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
11-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
12-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
23-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
24-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
25-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) The relationship between teachers’ teacher leadership roles and organizational commitment levels - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
34-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
35-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
39-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
41-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
42-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
43-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
44-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
45-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
46-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
47-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
48-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
49-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
50-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
51-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
52-) Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
53-) Relationship between the leadership behaviors, organizational justice and organizational trust. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
54-) Relationship between organizational justice, organizational trust and organizational citizenship behaviors in secondary schools in Turkey. Advances in Educational Administration, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
55-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
56-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
57-) Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
58-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
2-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
6-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
7-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
8-) Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul müdürlerinin iletişim becerilerine ilişkin görüşleri [Opinions of vocational high school teachers related to the communication skills of their school principals]. Akademik Bakış. 17, 136-151. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
9-) İlköğretim ve ortaöğretim okullarının vizyon, misyon ve değerleri ile ilgili bir çözümleme [An analysis of elementary and secondary schools’ vision, mission and values]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
12-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
13-) Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
14-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
15-) Endüstri meslek liselerinde stratejik planlama öncesi SWOT analizi uygulaması. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
17-) Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Örgütsel İklim Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
14-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması [Validity and reliability study for the occupational professionalism of teachers scale (OPTS)]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
23-) An examination of articles published on preschool education in Turkey. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
31-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
9-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
11-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
25-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
3-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) The relationships between structural and psychological empowerment of teachers and their organizational citizenship behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(E-7)
1-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitim Yönetimi Kuram ve Uygulama/Yönetim Biçimleri ve Yönetsel Güç - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
6-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
7-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) The relationship between school climate and teachers’ organizational silence behaviors. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı Çalışan Tipindeki Öğretim Elemanlarının İşkoliklik Eğilimleri ve Tükenmişlik Düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel kuram ve eğitim yönetimine yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki (Muğla ili örneği). Konu: Eğitim Yönetimi. İbrahim-Çolak. 2016
2-) Tez Adı: Öğretmenlerde tükenmişliğin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması. Konu: Eğitim yönetimi. Y. İlker-Yorulmaz. 2016
3-) Tez Adı: Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki . Konu: Örgütsel Davranış. Gizem -Karaman. 2015
(G-7)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilimsel etkinlik düzenleme (Uluslararası) düzenleme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerde tükenmişliğin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Bir meta analiz çalışması. 2015-2016
(Ğ-1) International scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Outstanding Author Contribution Reward. 2012
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Üstün Akademik Başarı Ödülü. 2018
(I-3)
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Sempozyum Başkanı. Türkiye. . 2020
2-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2018
3-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2017
(I-4)
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2015
(I-7)
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Panelist. Türkiye. . 2020
2-) EYFOR X- ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU / PANELİST . Türkiye. . 2019
3-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu / Panelist. Türkiye. . 2018
(I-8)
1-) Türkiye Felsefe Kurumu 33. İstanbul Semineri. . . 2021
2-) Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-IV /Panelist . Türkiye/Balıkesir. . 2013