Personnel

 TUĞÇE MERVE İNAK ÖZBERK
Tuğçe Merve İnak Özberk
@ E-mail
tugceinak@mu.edu.tr
Phone
0252 211 3246

Staff of

Place of Duty

Datça Kazım Yılmaz Meslek Yüksekokulu / Ulaştırma Hizmetleri Bölümü / Marina Ve Yat İşletmeciliği Programı

Regular Staff

Datça Kazım Yılmaz Meslek Yüksekokulu / Ulaştırma Hizmetleri Bölümü / Marina Ve Yat İşletmeciliği Programı

Education

Bachelor's Degree

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK FAKÜLTESİ DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ 11.06.2012

Master's Degree

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ LOJİSTİK YÖNETİMİ / DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ ANABİLİM DALI 19.03.2015

Doctorate

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI 29.03.2023

Academic Publishing

(A-4)

1-) Karadağ Levent, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2024. Academic Mapping Of Digital Marketing And Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis. Multidisipliner Akademik Yaklaşım Araştırmaları Dergisi

(A-5)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2021. TÜRKİYE’DE MARİNA İŞLETMECİLİĞİ VE MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA. International Journal of Contemporary Tourism Research
2-) Marangoz Mehmet, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2019. KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi

(A-7)

1-) Karadağ Levent, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2024. MARİNA İŞLETMELERİ WEB SİTELERİNİN İÇERİK ANALİZİ: TÜRKİYE MARİNALARI ÖRNEĞİ. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel
2-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2023. MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ. Maritime Faculty Journal - Denizcilik Fakultesi Dergisi
3-) Marangoz Mehmet, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2020. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(A-8)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2023. SÜRDÜRÜLEBİLİR DENİZ TURİZMİ AÇISINDAN MARİNA İŞLETMELERİNİN ÖNEMİ. DOĞANIN SESİ

(B-2)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Koç Elif, 2023. ULUSLARARASI PAZARLARDA DESTİNASYON PAZARLAMASI VE DESTİNASYON SEÇİMİ: MARİNA MÜŞTERİLERİNİN MOTİVASYON FAKTÖRLERİ. EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
2-) Marangoz Mehmet, İnak Tuğçe Merve, 2018. İhracatçı Firmaların ve Taşıma İşleri Organizatörlerinin Düzenli Hat Deniz Taşımacılığı Yapan Firma Seçimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Innovation and Global Issues In Multidisciplinary Sciences IV

(B-3)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2021. Türkiye’de Deniz Turizmi Açısından Marina İşletmeciliğinin Yeri ve Önemi. INTERNATIONAL POSTGRADUATE CONFERENCE ON ECONOMICS AND MANAGEMENT
2-) Marangoz Mehmet, İnak Tuğçe Merve, 2018. KOBİ’lerin Dış Pazarlara Açılmasında E- Ticaretin Rolü ve Önemi. 1st International Congress on Political, Economics and Financial Analysis, (PEFA)

(B-4)

1-) Koç Elif, İnak Özberk Tuğçe Merve, Ergül, Zafer, 2016. Türkiye'de Marinacılık Sektöründe Gelişmeler ve Yeni Eğilimler Üzerine Nitel Bir Çalışma. 17. Ulusal Turizm Kongresi

(B-5)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Biçici Fırat, Karadağ Levent, 2016. Reklam Çekicilikleri ve Kırsal Turizm Açısından Önemi. 5. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
2-) İnak, T., Biçici, F., Karadağ, L., 2016. Reklam Çekicilikleri ve Kırsal Turizm Açısından Önemi . 5. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi

(C-2)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2024. MARİNA İŞLETMECİLİĞİ Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati/. Yayın Evi: BETA BASIM YAYIM DAĞITIM A.Ş. Editör Adı: İNAK ÖZBERK TUĞÇE MERVE, MARANGOZ MEHMET

(C-4)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2024. Bleisure Tourism and the Impact of Technology/DESTINATION MARKETING WITHIN THE SCOPE OF BLEISURE TOURISM. Yayın Evi: IGI GLOBAL Editör Adı: Swati Sharma, Narendra Kumar, Vasco Ribeiro dos Santos, Karen Miranda-Fernandez

(C-5)

1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Bayrakdaroğlu Funda, 2024. İnsan-Toplum-Çevre Ekseninde Turizm/ŞEHİR PAZARLAMASI EKSENİNDE LİMAN ŞEHİRLERİNİN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL AÇILARDAN İNCELENMESİ. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: ÖZGÜREL GİZEM, KARADAĞ LEVENT
2-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Koyuncu Kaan, 2024. Akıllı ve Yeşil Denizcilik/MARİNALARDA DİJİTAL PAZARLAMA VE AKILLI MARİNA UYGULAMALARI: TÜRKİYE VE HIRVATİSTAN ÖRNEĞİ. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Editör Adı: YORULMAZ MURAT
3-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2023. TEORİK YAKLAŞIMLARLA DİSİPLİNLERARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI/TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK MARİNA İŞLETMELERİ . Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: KARADAĞ LEVENT, ÖZGÜREL GİZEM

(D-15) Hakemlikler

1-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
7-) IGI GLOBAL. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
8-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
9-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
10-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Hakemlikler

1-) Silver Mountain Journal of Hotel & Tourism Studies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(D-17) Hakemlikler

1-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-8) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. Silver Mountain School of Hotel Management and from Silver Mountain Journal of Hotel and Tourism Studies.

(E-3)

1-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) TÜRKİYE’DE MARİNA İŞLETMECİLİĞİ VE MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-8)

1-) TÜRKİYE’DE MARİNA İŞLETMECİLİĞİ VE MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
2-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:

(L-12)

1-) Yüksekokul Müdür Yardımcılığı. TÜRKİYE. . 2023
2-) Bölüm Başkanlığı. TÜRKİYE. . 2023

(L-4)

1-) -. . . 2020

(L-5)

1-) Sektör Günleri ve Denizcilik Söyleşileri. Türkiye. . 2020
2-) II. DATÇA TEMİZ DENİZ PANELİ. TÜRKİYE. . 2020

(L-8)

1-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü (2021). Türkiye. . 2021
2-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü (2020). Türkiye. . 2020
3-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü (2019). Türkiye. . 2019
4-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü (2018). Türkiye. . 2018
5-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü (2017). . . 2017

Courses

İŞY1801 2024-2025 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ

MRN1009 2024-2025 Güz

MARİNA İŞLETMECİLİĞİ

MRN2005 2024-2025 Güz

MARİNALARDA KARA VE DENİZ OPERASYONLARI

MRN2509 2024-2025 Güz

MARİNA İŞLETMELERİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON

UTL2003 2024-2025 Güz

Lojistik Yönetimi I

DŞT1902 2023-2024 Bahar

LOJİSTİK YÖNETİMİNE GİRİŞ

MRN2004 2023-2024 Bahar

İŞYERİ EĞİTİMİ İZLEME VE RAPORLAMA (UE)

PZR1908 2023-2024 Bahar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İŞY1801 2023-2024 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ

MRN1009 2023-2024 Güz

MARİNA İŞLETMECİLİĞİ

MRN2005 2023-2024 Güz

MARİNALARDA KARA VE DENİZ OPERASYONLARI

MRN2509 2023-2024 Güz

MARİNA İŞLETMELERİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON

RTV1905 2023-2024 Güz

İLETİŞİM VE ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ