(A-5)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2021. TÜRKİYE’DE MARİNA İŞLETMECİLİĞİ VE MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA. International Journal of Contemporary Tourism Research
2-) Marangoz Mehmet, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2019. KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
(A-7)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2023. MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ. Maritime Faculty Journal - Denizcilik Fakultesi Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, İnak Özberk Tuğçe Merve, 2020. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
(A-8)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2023. SÜRDÜRÜLEBİLİR DENİZ TURİZMİ AÇISINDAN MARİNA İŞLETMELERİNİN ÖNEMİ. DOĞANIN SESİ
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Koç Elif, 2023. ULUSLARARASI PAZARLARDA DESTİNASYON PAZARLAMASI VE
DESTİNASYON SEÇİMİ: MARİNA MÜŞTERİLERİNİN MOTİVASYON
FAKTÖRLERİ. EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
2-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2021. Türkiye’de Deniz Turizmi Açısından Marina İşletmeciliğinin Yeri ve Önemi. INTERNATIONAL POSTGRADUATE CONFERENCE ON ECONOMICS AND MANAGEMENT
3-) Marangoz Mehmet, İnak Tuğçe Merve, 2018. İhracatçı Firmaların ve Taşıma İşleri Organizatörlerinin Düzenli Hat Deniz Taşımacılığı Yapan Firma Seçimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Innovation and Global Issues In Multidisciplinary Sciences IV
4-) Koç, E., İnak, T., Ergül, Z., 2016. Türkiye'de Marinacılık Sektöründe Gelişmeler ve Yeni Eğilimler Üzerine Nitel Bir Çalışma. 17. Ulusal Turizm Kongresi
5-) İnak, T., Deveci, D.A., 2012. Multimodal Transport Alternatives Between Turkey and The Netherlands: A Case Study of Steel Wheels Export From Manisa to Roosendal . International Logistics and Supply Chain Congress 2012 LODER
(B-2)
1-) Marangoz Mehmet, İnak Tuğçe Merve, 2018. KOBİ’lerin Dış Pazarlara Açılmasında E- Ticaretin Rolü ve Önemi. 1st International Congress on Political, Economics and Financial Analysis, (PEFA)
(B-5)
1-) İnak, T., Biçici, F., Karadağ, L., 2016. Reklam Çekicilikleri ve Kırsal Turizm Açısından Önemi . 5. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
(C-2)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Marangoz Mehmet, 2024. MARİNA İŞLETMECİLİĞİ
Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati/. Yayın Evi: BETA BASIM YAYIM DAĞITIM A.Ş. Editör Adı: İNAK ÖZBERK TUĞÇE MERVE, MARANGOZ MEHMET
(C-4)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2024. Bleisure Tourism and the Impact of Technology/DESTINATION MARKETING WITHIN THE SCOPE OF BLEISURE TOURISM. Yayın Evi: IGI GLOBAL Editör Adı: Swati Sharma, Narendra Kumar, Vasco Ribeiro dos Santos, Karen Miranda-Fernandez
(C-5)
1-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Koyuncu Kaan, 2024. Akıllı ve Yeşil Denizcilik/MARİNALARDA DİJİTAL PAZARLAMA VE AKILLI MARİNA UYGULAMALARI: TÜRKİYE VE HIRVATİSTAN ÖRNEĞİ. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Editör Adı: YORULMAZ MURAT
2-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Bayrakdaroğlu Funda, 2024. İnsan-Toplum-Çevre Ekseninde Turizm/ŞEHİR PAZARLAMASI EKSENİNDE LİMAN ŞEHİRLERİNİN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL AÇILARDAN İNCELENMESİ. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: ÖZGÜREL GİZEM, KARADAĞ LEVENT
3-) İnak Özberk Tuğçe Merve, Karadağ Levent, 2023. TEORİK YAKLAŞIMLARLA DİSİPLİNLERARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI/TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK MARİNA İŞLETMELERİ . Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: KARADAĞ LEVENT, ÖZGÜREL GİZEM
(D-10) Hakemlikler
1-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) Hakemlikler
1-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-15) Hakemlikler
1-) IGI GLOBAL . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
2-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMASINDA İNTERNETİN ÖNEMİ VEKARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Sağlamada Kaynak Avantajı Teorisi ve Pazar Yönlülük Yaklaşımı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) TÜRKİYE’DE MARİNA İŞLETMECİLİĞİ VE MÜŞTERİLERİN MARİNA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
(I-12)
1-) Yüksekokul Müdür Yardımcılığı. TÜRKİYE. . 2023
2-) Bölüm Başkanlığı. TÜRKİYE. . 2023
(I-8)
1-) Sektör Günleri ve Denizcilik Söyleşileri. Türkiye. . 2020
2-) II. DATÇA TEMİZ DENİZ PANELİ. TÜRKİYE. . 2019
(I-9)
1-) DenizTemiz Derneği TURMEPA Marmaris Şubesi Yönetim Kurulu. Türkiye. . 2021
2-) Datça Kazım Yılmaz Yüksekokulu Farabi Koordinatörlüğü. . . 2017