(A-1)
1-) Yokuş Tuba, 2021. The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement. Psychology of Music
2-) Yokuş, H., Yokuş, T., 2015. Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. . Educational Sciences: Theory & Practice
(A-4)
1-) Kandemir Özlem, Yokuş Tuba, 2023. The Effect of Learning Strategies on Piano Performance Self-Efficacy Levels and Performance Success. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-5)
1-) Tunçkılıç Mert, Yokuş Tuba, 2022. Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Yokuş, T., 2015. The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. . Educational Research and Reviews
3-) Yokuş, T., 2014. Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. . Sanat Eğitimi Dergisi
4-) Yokuş, H., Yokuş, T., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. . e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-Fine Arts)
5-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. . e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-FINE ARTS)
6-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables.. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
7-) Yokuş, T., 2013. The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. . International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
(A-7)
1-) Tepe Ceren, Yokuş Tuba, 2023. Müzik Öğretmeni Adaylarının Güzel Sanatlar Lisesi Bireysel Ses Eğitimi Dersi Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri. Eurasian Journal of Music and Dance (EJMD)
2-) Sakallı Ozan Ali, Yokuş Tuba, 2023. GİTAR ESERLERİNİN DEŞİFRAJINDA TABLATUR SİSTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. Eurasian Journal of Music and Dance
3-) Kandemir Özlem, Yokuş Tuba, 2020. Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. İnönü ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
(A-8)
1-) Yokuş, T., 2016. Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi MSKU Journal of Education
2-) Yokuş, T., Esin Yürüdür, F., 2015. Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. . Turkish Journal of Arts and Social Sciences
3-) Yokuş, T., 2010. Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. . Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi.
4-) Yokuş, T., 2010. Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi.
5-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2007. İlköğretimde müzik dersi ve ders dışı müzik etkinlikleri. İlköğretmen Eğitimci Dergisi
6-) Yokuş, T., 2006. Sınıf Ortamında Güven . İlköğretmen Eğitimci Dergisi
(B-1)
1-) Can, A.A., Yokuş, T., Yokuş, H., 2009. Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets. World Conference on Educational Sciences: New Trends and Issues in Educational Sciences / Procedia - Social and Behavioral Sciences
(B-2)
1-) Kılıç Mehmet Umut, Yokuş Tuba, 2023. Müzik öğretmeni adaylarının gitar ve eşlikleme dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi. 7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
2-) Tepe Ceren, Yokuş Tuba, 2021. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNE
YÖNELİK TUTUMLARI. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Tuba Yokuş, 2021. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI
. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yokuş Tuba, 2016. MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI BİREYSEL ÇALGI VE ÖĞRETİMİ - GİTAR DERS İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Yokuş, T., 2012. The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. . New Trends On Global Education Conference
6-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2012. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. New Trends On Global Education Conference
7-) Yokuş, T., 2010. Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve akademik başarı puanları arasındaki ilişkinin incelenmesi . International Conference on New Horizons in Education
(B-3)
1-) Balı Elif Ekin, Yokuş Tuba, 2024. GÜZEL SANATLAR LİSESİ GİTAR DERSİ ÖĞRETİM
PROGRAMI KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞTİRİLME
DURUMUNUN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ. EDUCATION, SCIENCE, ART AND SOCIETY IN THE 21ST CENTURY: INNOVATIVE APPROACHES AND COMPETENCIES
2-) Kılıç Mehmet Umut, Yokuş Tuba, 2023. MÜZIK ÖĞRETMENI ADAYLARININ GITAR VE EŞLIKLEME
DERSINE ILIŞKIN TUTUMLARININ INCELENMESI
. 7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
3-) Tepe Ceren, Yokuş Tuba, 2021. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNE
YÖNELİK TUTUMLARI. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yokuş Tuba, 2021. Müzik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma yöntemleri dersine yönelik tutumları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı
5-) Yokuş, T., 2016. Müzik öğretmenliği programı bireysel çalgı ve öğretimi- gitar ders içeriklerinin karşılaştırılması. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Yokuş, T., 2015. Müzik öğretmeni adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(B-4)
1-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2010. Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi . 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu / Türkiye'de Bugünden Yarına Müzik Eğitimi
(C-2)
1-) Hamit Yokuş, Tuba Yokuş, 2010. Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hamit Yokuş, Tuba Yokuş
(C-5)
1-) Yokuş Tuba, 2024. Innovative Scientific Approaches in Education, Science and Art of the 21st Century//21. yüzyılda müzik eğitiminde yenilikçi öğrenme-öğretme yaklaşımları.. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: N. Akpınar Dellal, Witold Stankowski, Orçin Karadağ
2-) Balı Elif Ekin, Yokuş Tuba, 2024. "INNOVATIVE SCIENTIFIC
APPROACHES IN EDUCATION, SCIENCE AND ART OF THE 21st CENTURY"/ GÜZEL SANATLAR LİSESİ GİTAR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞTİRİLME DURUMUNUN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Yayın Evi: OmniScriptum/ GlobeEdit Editör Adı: N. Akpınar Dellal, Witold Stankowski, Orçin Karadağ
3-) Yokuş Tuba, 2023. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION"/DIJITAL DÖNÜÜMÜN TÜRKIYE’DEK MÜZIK EITIMINE YANSIMALARI. Yayın Evi: LAMBERT Academic Publishing Editör Adı: N. Akpınar Dellal (Ed) Ö.Yıldız (Ed.) Ş. Balkaya (Ed.),
4-) Yokuş Tuba, 2023. Rethinking Science, Education, Culture and Art in The Digital Age,/Dijital çağ: Türkiye’de uzaktan eğitim çerçevesinde müzik eğitimi uygulamaları.. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: N. Akpınar Dellal (Ş. Balkaya (Ed.),
5-) Kurt Kemal, Yokuş Tuba, 2022. Music and Dance Research/INVESTIGATION OF REPERTOIRE SELECTION CRITERIA OF THE QANUN INSTRUCTORS IN INDIVIDUAL QANUN LESSONS OF THE MUSIC EDUCATION DEPARTMENTS. Yayın Evi: Sakarya Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Gülbeyaz Kürşad, Sınır İsmail
6-) Yokuş Tuba, 2018. Education and Human Rights/Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin İnsan Hakları Eğitimine Yönelik Tutumları. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal, Witold Stankowski
7-) Yokuş Tuba, Yokuş Hamit, 2017. Researches on Science and Art in 21 st Century Turkey/A CONCEPTUAL FRAMEWORK PROPOSAL ON THE USE OF METACOGNİTİVE STRATEGİES IN INSTRUMENT EDUCATİON. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: Prof. Hasan Arapgirlioğlu- Assist.Prof. Atilla Atik-Prof. Robert L.Elliott-Assoc.Prof. Edward Turgeon
8-) Yokuş Tuba, 2017. Demokratik Değerler Eğitimi/MÜZİK EĞİTİMİ VE DEMOKRATİK DEĞERLER. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal
9-) Yokuş Tuba, 2014. Eğitim ve öğretimde masalların önemi Planlama uygulama ve değerlendirme/İlköğretim müzik dersi birinci sınıf kazanımlarının edinilmesinde masalın kullanımı (Etkinlik örnekleri). Yayın Evi: Berlin: Dağyeli Verlag Editör Adı: HASAN COŞKUN
(D-14) Hakemlikler
1-) Sage Open. 2025. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Music Education. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Psychology of Music. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) International Journal of Social and Humanities Sciences Research . 2025. Hakemlik Sayısı: 1
2-) İnternational Journal of Eurasia Social Sciences. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Online Journal of Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Educational Research and Reviews. 2018. Hakemlik Sayısı: 7
5-) International Journal of English and Literature. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Journal of Physical Education and Sports Management.. 2017. Hakemlik Sayısı: 3
7-) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Educational Research and Reviews. 2017. Hakemlik Sayısı: 4
9-) Educational Research and Reviews . 2016. Hakemlik Sayısı: 8
10-) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
11-) PREORC Journal of Arts and Humanities.. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
12-) International Journal of Science and Technology Education Research.. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-20) Hakemlikler
1-) Eğitim Fakültesi 11. Kısa Film Festivali. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2)
1-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Güzel Sanatlar Lisesi Bireysel Ses Eğitimi Dersi Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) The Effect of Learning Strategies on Piano Performance Self-Efficacy Levels and Performance Success - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
5-) Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
20-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
25-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
26-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
27-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
28-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Gitar Eğitimi Alan Öğrencilerin Gitar Eserlerini Ezberlemeye İlişkin Tutum ve Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) The effect of metacognitive strategies-based teaching practice in guitar education on performance achievement - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanılma Durumunun Piyano Eğitimcileri ve Öğrencilerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
19-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
27-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
29-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
30-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
31-) Dizgeli Eğitime Dayalı Gitar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarı Düzeyine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
34-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
36-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
38-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
39-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
40-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
42-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
43-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
44-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
45-) Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
46-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
47-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
48-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
49-) The relationship between the state-trait anxiety levels and the academic achievement of music teacher candidates. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
50-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) The relation between pre-service music teachers’ psychological resilience and academic achievement levels. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
4-) Polyrhythmic Tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
5-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
6-) Müzik öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalık ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
7-) Üstbilişin Gitar Performans Başarısına Etkisi. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
8-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1 Öğrenme stratejileri/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
9-) Müzik öğretmeni adaylarının eğitme-öğretme öz-yeterlikleri açısından değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
(F-2)
1-) Tez Adı: KANUN EĞİTİMİNDE GRUPLAMA STRATEJİLERİNİN KULLANIMININ PERFORMANS BAŞARISINA ETKİSİ. Konu: Kanun Eğitimi. Kemal-Kurt. 2024
2-) Tez Adı: GİTAR EĞİTİMİNDE TABLATUR SİSTEMİNİN KULLANILMASININ PERFORMANS BAŞARISINA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Konu: Gitar Eğitimi. Ozan Ali -Sakallı. 2024
3-) Tez Adı: Gitar Eğitiminde Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinlikler İle Öğrencilerin Eserlerini Ezbere Çalma Becerilerinin Geliştirilmesi:Eylem Araştırması. Konu: Gitar Eğitimi. Mert-Tunçkılıç. 2023
4-) Tez Adı: Piyano Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanımının Piyano Performansı Öz Yeterlik Düzeyine ve Performans Başarısına Etkisi . Konu: Piyano Eğitimi. Özlem -Kandemir. 2021
5-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Güzel Sanatlar Lisesi Bireysel Ses Eğitimi Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri. Konu: Ses Eğitimi. Ceren-Tepe. 2021
6-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık ve Öz-Yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Müzik Eğitimi. Figen-Esin. 2015
(F-3)
1-) Tez Adı: Müzik Eğitimi Anabilim Dallarındaki Viyola Eğitimi Sürecinin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi (Ege Bölgesi Örneği). Konu: Viyola Eğitimi. Doğukan-Uzakgiden. 2024
2-) Tez Adı: FLÜT LİTERATÜRÜNDE YER ALAN DEŞİFRE KİTAPLARININ İÇERİKSEL OLARAK İNCELENMESİ. Konu: Flüt Eğitimi. Müge Sude-Turgut. 2024
3-) Tez Adı: Güzel sanatlar liseleri müzik bölümlerindeki viyola eğitimi sürecinin incelenmesi. Konu: Viyola eğitimi. Barkın -Çalış. 2023
4-) Tez Adı: Güzel sanatlar lisesi 9. ve 12. sınıf öğrencilerinin piyano dersi tutum ve motivasyonlarının incelenmesi (Karadeniz bölgesi örneği). Konu: Piyano eğitimi. Sıla-Gönül. 2022
5-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özelliklerinin çalgı öz yeterlik durumlarını yordaması (Ege Bölgesi örneği). Konu: Özyeterlik. Aze-Bölek. 2021
6-) Tez Adı: Taksim yapmaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi. Konu: Eğitim. Nurten -Çalhan. 2020
7-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının müzik performans kaygısı ile bireysel çalgı performans sınavı kaygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi. Konu: Müzik performans kaygısı. İrem-Erözkan. 2020
8-) Tez Adı: Gitar öğrencilerinin lisans öncesi gitar eğitimleri ile lisans gitar eğitimlerinin karşılaştırılarak incelenmesi. Konu: Gitar Eğitimi. Murat-Aydoğan. 2019
9-) Tez Adı: Ortaokul müzik derslerinde müzik öğretmenlerinin kullandıkları harekete dayalı öğrenme etkinlikleri (Tokat ili örneği). Konu: Müzik Dersi. Murat-Ağıl. 2015
(J-1)
1-) Akreditasyon. 2019
(L-10)
1-) Akran Değerlendirici Görevlendirme. 24.01.2024 tarih ve E-89241861-060-712336 sayılı yazı ile görevlendirme.. . . 2024
2-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 02.06.2023 tarih ve E-27817094-100-617648 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2023
3-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 23.06.2022 tarih ve E-27817094-301.10.04-439176 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2022
4-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 03.01.2020 tarih ve 316 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2020
5-) Müzik öğretmenliği Programı Yabancı Uyruklu Öğrenciler İçiÖzel Yetenek Sınavı Birinci, İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi (Başkan). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16.06.2020 tarih ve 89241861-301.05-E.182791 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2020
6-) Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16.06.2020 tarih ve 89241861-301.05-E.182791 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2020
7-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü’nün 04.09.2020 tarih ve E-59763365-302.04-208025 sayılı yazısı ile görevlendirilme. . . . 2020
8-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 08/05/2019 tarih ve 89241861-301.05-E.46292 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2019
9-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyesi. Eğitim Fakültesi 03/01/2019 tarih ve 828/1 sayılı Fakülte Yönetim Kurulu Kararı ile görevlendirilme. . . . 2019
10-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğünün 23.08.2019 tarih ve 59763365-302.14.05-E.85670 sayılı yazısı. . . . 2019
11-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulunun 14.06.2018 tarih ve 811 sayılı kurul kararı ile görevlendirilme. . . . 2018
12-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 04.01.2018 tarih ve 223 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2018
13-) Lisansüstü Giriş Sınavı Jüri Üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yönetim Kurulunun 27.08.2018 tarih ve 252 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2018
14-) Özel Yetenek Sınavı Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulunun 08/06/2017 tarih ve 762 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2017
15-) Özel Yetenek Sınavı İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı Jüri Üyesi (Başkan). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının Yönetim Kurulunun 02/06/2016 tarih ve 709 sayılı kararı ile görevlendirilme.. . . 2016
16-) Ders Öğretim Programları (AKTS) Koordinatörü. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Başkanlığının 24/10/2016 tarih ve 93236516-407.01.00.00-105 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2016
17-) Bilim Sanat Merkezleri Müzik Yetenek Alanı Bireysel Değerlendirme Komisyon üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanlığının 17.05.2016 tarih ve 42680442-050.06.00.00-141 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2016
18-) Özel Yetenek Sınavı Birinci, İkinci ve Üçüncü Aşama Sınavı jüri üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 13/07/2015 tarih ve 89241861-301.05.00.00-1942 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2015
19-) Sahne Sanatları Bölümü Özel Yetenek Sınavı jüri üyeliği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörlüğü Eğitim Fakültesi Dekanlığının 10/07/2014 tarih ve 89241861-903.07.00.00-1770 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2014
20-) Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Çalgı Alanı (İkinci Aşama Seçme Sınavı) jüri üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 25.06.2013 tarih ve 12263020-903.07/848 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2013
21-) Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı Çalgı Alanı jüri üyeliği (Başkan). Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 14.06.2012 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.00.00-903.07/837 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2012
22-) Bologna Süreci Yeterlilikleri (TYYÇ) ve Temel Alan Yeterlilikleri komisyon üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Başkanlığının 01.03.2011 tarih ve B.30.2.GOU.0.12.11.00-903.07/80 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
23-) Etik Kurul üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Başkanlığının 25.04.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.11.00-903.07/142 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
24-) Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavı İkinci Aşama Seçme Sınavında (Çalgı Alanı) jüri üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 27.07.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.12.00.00-903.07. 01/1085 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
(L-16)
1-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 20/05/2020 tarih ve 89241861-903.02.E.177282 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2020
2-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 05/06/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00/1226 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
3-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 02/02/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-262 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
4-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16/10/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-2133 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
5-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 16/05/2018 tarih ve 89241861-903.02.00.00-1122 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2018
6-) Atama ve Yükseltilme Jüri Üyesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığının 23/11/2017 tarih ve 89241861-903.02.00.00/2575 sayılı yazı ile görevlendirilme. . . . 2017
(L-3)
1-) Güncel Müzik Eğitimi Araştırmaları. Türkiye. . 2024
(L-4)
1-) Education, Science, Art In The Age Of Digital Transformation: Indivıdual And Society: Dijital Dönüşümün Türkiye’deki Müzik Eğitimine Yansımaları. 7.Uluslararası Çağdaş Eğıtım Araştırmaları Kongresi (Davetli Konuşmacı). . Türkiye. . 2023
(L-9)
1-) 12.Gençlik Şöleni Organizasyon Komisyonu üyeliği. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının 08.02.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.79.00.00-0.50.06-173 sayılı yazısı ile görevlendirilme.. . . 2011
2-) Bahar Şenliği Koordinasyon Hazırlıkları Yürütme Komisyonu üyeliği. Görevlendirme Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının 12.04.2011 tarih ve B.30.2.GOÜ.0.79.00.00-050.06-366 sayılı yazısı ile görevlendirme.. . . 2011
(S-12)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. Cumhuriyetin Kuruluşunun 93. Yıl dönümü kapsamında konser. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu
(S-2)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2008. “Cumhuriyetin 85. Yıl Dönümü Kutlama ve Atatürk’ü Anma Etkinlikleri” kapsamında Konser
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2006. Akademik Konser
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2005. Keltik Havzası Projesi Kültür-Sanat Etkinlikleri Kapsamında Dinleti
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2005. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Programı Kapsamında Öğretim Elemanları Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. 24 Kasım Öğretmenler Haftası Kutlama Programı Kapsamında Konser (26.11.2004).
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Akademik Konseri (09.06.2004).
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Halk Konseri:19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Programı Kapsamında
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 156. Yılı Kapsamında Konser
(S-28-1)
1-) Düzenleme kurulu üyeliği. 2017. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(S-29-1)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2015. 20. Türkiye Korolar Şenliği
(S-9)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2024. Güz konseri:
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2024. ODA MÜZİĞİ KONSERİ
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2024. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Oda Müziği Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Gitar Resitali
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Klasik Gitar Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Bahar Konseri
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Oda Müziği Konseri
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2019. Klasik Gitar Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. BAHAR KONSERİ
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2018. Oda Müziği Konseri
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Klasik Gİtar Konseri
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Güz Konseri
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. BAHAR KONSERİ
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Gitar Resitali
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Klasik Gitar Konseri
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri /. 2017. Oda Müziği Konseri
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2016. Oda Müziği Dinletisi
19-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Klasik Gitar Dinletisi
20-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Bahar Konseri
21-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. Oda Müziği Konseri. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi B Salonu
22-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2015. Klasik Gitar Dinletisi. Hazırlayan: Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi B Salonu
23-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2015. Güz Konseri
24-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2015. Mezuniyet Konseri
25-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2014. Oda Müziği Dinletisi
26-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Gitar Konseri
27-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2011. Tokat Müzesi Konseri
28-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2011. Oda Orkestrası ve Korosu Konseri
29-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2010. Oda Müziği Konseri
30-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2004. Gitar Konseri
31-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2004. Gitar Dinletisi: Seçmeli Okul Çalgıları I dersi kapsamında konser(09.06.2004)
32-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 1900. Tokat Müzesi Konseri