(A-1)
1-) Ceylan Hüseyin, Özcan Tayfun, 2018. Optimization of Headways and Departure Times in Urban Bus Networks: A Case Study of Çorlu, Turkey. Advances in Civil Engineering
(A-7)
1-) Ceylan Hüseyin, Özcan Tayfun, 2018. Otobüs ağlarındaki sefer sıklıklarının armoni araştırması algoritması ile optimizasyonu: Mandl test ağı üzerine bir uygulama. Pamukkale University Journal of Engineering Sciences
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2018. Kentiçi Otobüs Güzergahlarındaki Sefer Aralıklarının Kullanıcı ve İşletmeci Faydaları Dikkate Alınarak Belirlenmesi. ENAR-2018 International Congress on Engineering and Architecture
(B-4)
1-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2023. Bağlayıcı Sayısındaki Değişimlerin Kentiçi Toplu Taşıma Ağlarının Tasarım Süreci Üzerindeki Etkileri. 14. Ulaştırma Kongresi
2-) Özcan Tayfun, Ceylan Hüseyin, 2019. Toplu Taşıma Ağ Tasarımı ve Sefer Sıklığı Problemlerinin Çözümü: Sezgisel Bir Yaklaşım. 13. Ulaştırma Kongresi
(D-11) Hakemlikler
1-) Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Optimization of Headways and Departure Times in Urban Bus Networks: A Case Study of Çorlu, Turkey - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 8
2-) Otobüs ağlarındaki sefer sıklıklarının armoni araştırması algoritması ile optimizasyonu: Mandl test ağı üzerine bir uygulama - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 3
(E-3)
1-) Otobüs ağlarındaki sefer sıklıklarının armoni araştırması algoritması ile optimizasyonu: Mandl test ağı üzerine bir uygulama - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 4
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Çalışmada kentiçi otobüs güzergahlarındaki sefer sıklıklarını veotobüslerin güzergah başlangıçlarından kalkış zamanlarını eniyileyen iki seviyelibir simülasyon/optimizasyon modeli geliştirilmiştir. Modelin üst seviyesindemeta sezgisel Armoni Araştırması (AA) optimizasyon tekniği ile kullanıcı veişletmeci maliyetlerini temsil eden bir amaç fonksiyonu değerlendirilirken, altseviyede toplu taşıma kullanıcılarının güzergahlara dağılımını temsil eden toplutaşıma ataması problemi çözülmektedir. Önerilen modelde toplu taşıma atamasıproblemi, VISUM ulaşım planlama yazılımının zaman çizelgesi tabanlı atamayaklaşımı kullanılarak çözülmüştür. Zaman çizelgesi tabanlı toplu taşıma ataması,kullanıcıların güzergah seçimindeki algılama hatalarının dikkate alınabildiği veaktarma bekleme sürelerinin kesin olarak hesaplanabildiği bir yaklaşımdır.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kentiçi toplu taşıma sistemlerinde sefer sıkılığı optimizasyonu. 2017-2018