(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Coşkun Taha, Marangoz Mehmet, 2019. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. Business and Economics Research Journal
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, Türkoğlu Türkay, 2015. Pazar Kurtları ve Tüketicilerin Satın Alma Kararlarındaki Rolü. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Coşkun Taha, Kayabaşı Aydın, 2011. Bankacılık sektöründe katılmalı yönetim uygulamaları: Özel ve kamu bankaları üzerine araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, 2019. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışları ile Online Alışveriş Sıklığı Arasındaki İlişki. 5. ULUSLARARASI EKONOMİ VE İKTİSAT KONGRESİ
2-) Türkoğlu Türkay, Coşkun Taha, 2013. Önlisans Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu Örneği. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, 2020. Tüketim Yaklaşımları/Hedonik Tüketim. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Mehmet Marangoz, Aytekin Fırat