(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Aydoğan Sibel, Kıbrıslıoğlu Nermin, Doğan Nuri, 2017. Cronbach Alfa ve Mcdonalds Omega Değerlerinin Gerçek Verilerde Karşılaştırılması. the Journal of Academic Social Sciences
(A-7)
1-) Aydoğan Sibel, Gelbal Selahattin, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2022. Nicel Araştırmalarda Örneklem Büyüklüğünün Belirlenmesi. International Hazar Scientific Researches Conference - III
2-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2021. Çok Kategorili Verilerde lzpoly Kişi Uyum İndeksinin Farklı Kesme Puanlarına Göre Kullanılmasının Testin Psikometrik Özelliklerine Etkisi. 11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (11th İnternational Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
(B-2)
1-) Gündüz Tuba, Aydoğan Sibel, 2021. Sınıf İçi Değerlendirmelerde Çoktan Seçmeli Madde Yazımına İlişkin Kontrol Listesi. 11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (11th İnternational Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
2-) Aydoğan Sibel, 2021. Veri ile Uyumsuz Kişilerin Belirlenmesinde Kişi Uyum İndeksi ve Mahalanobis Uzaklığını Kullanmanın Test Psikometrik Özellikleri Üzerindeki Etkisinin Karşılaştırılması. 10.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (10th İnternational Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
3-) Aydoğan Sibel, 2021. Çoktan Seçmeli Testlerin Puanlanmasında Şans Başarısının Giderilmesine Yönelik Düzeltme Formülünün Kullanılmasının Farklı Başarı Düzeylerinde İncelenmesi. 10.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (10th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
4-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2019. Çoktan Seçmeli Testlerde Madde Kökünün Görsel İçerip İçermemesinin Madde ve Test İstatistiklerine Olan Etkisi İle Öğrenci Görüşleri. 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (28th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK
(E-2)
1-) Öğretmen Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Öğretmen Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(I-9)
1-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ABD). Türkiye. . . 2023
2-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Ölçme ve Değerlendirme Uzmanı - 7. Sınıf İngilizce Dersi). Türkiye. . . 2023
3-) 1-) Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı Komisyonu. . . 2022. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi. . 2022