(A-5)
1-) Abay Şeref, Öztürk Ozan, 2024. Havayolu Yolcularının Pandemi Sürecinde Havayolu İşletmelerinin Sunduğu Çevrimiçi Hizmetlere İlişkin Tutum ve Niyetlerinin Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi.. Journal of Aerospace Science and Management
2-) Abay Şeref, Akkılıç Mehmet Emin, 2020. TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE ALGILADIKLARI DEĞERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNÜ TEMELİNDE BİR ÇALIŞMA. TURKISH JOURNAL OF MARKETING
(B-6)
1-) Semercioğlu Halil, Abay Şeref, 2021. Pandemi’de Havayolu Taşımacılığı: Alınan Önlemlerin ve Tüketici Güveninin Marka Sadakatine Etkisi
. PPAD 25. Pazarlama Kongresi
(D-17) Hakemlikler
1-) Journal of Aerospace Science and Management. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE ALGILADIKLARI DEĞERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNÜ TEMELİNDE BİR ÇALIŞMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Pandemi’de Havayolu Taşımacılığı: Alınan Önlemlerin ve Tüketici Güveninin Marka Sadakatine Etkisi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE ALGILADIKLARI DEĞERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNÜ TEMELİNDE BİR ÇALIŞMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Pandemi’de Havayolu Taşımacılığı: Alınan Önlemlerin ve Tüketici Güveninin Marka Sadakatine Etkisi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Pandemi’de Havayolu Taşımacılığı: Alınan Önlemlerin ve Tüketici Güveninin Marka Sadakatine Etkisi
- Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Pandemi’de Havayolu Taşımacılığı: Alınan Önlemlerin ve Tüketici Güveninin Marka Sadakatine Etkisi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2