Personnel

Araş.Gör.Dr. RUŞEN AKDEMİR
Araş.Gör.Dr.
Ruşen Akdemir
@ E-mail
rusenakdemir@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Fethiye İşletme Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Lojistik Bölümü / Uluslararası Ticaret Anabilim Dalı

Regular Staff

Sosyal Bilimler Enstitüsü

Education

Bachelor's Degree

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ 17.08.2012

Master's Degree

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK VE TİCARET 10.09.2018

Doctorate

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ABD 18.07.2023

Academic Publishing

(A-7)

1-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. akademik hassasiyetler
2-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış
3-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2019. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

(A-8)

1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Sahiplenmeden Tüketemez miyiz? Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

(B-1)

1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2019. Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama: Satın Almaya karşı Üstünlükleri ve Gelecek Yönelimler. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENT AND CAREER CONGRESS
2-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOEMENT AND CAREER CONGRESS
3-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2018. Taksiciler – Uber Rekabetine Tüketici Yönlü Bakış: Uber Paylaşım Sistemini Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Innovation and Global Issues in Social Sciences III
4-) Bal Canan Gamze, Gül Necmettin, Akdemir Ruşen, 2018. The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example. Innovation And Global Issuesin Social Sciences III

(B-4)

1-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2018. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi

(C-5)

1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2021. Marka Yönetimi - Kavramlar ve Uygulamalar/Marka Kavramı ve Gelişimi. Yayın Evi: BETA Editör Adı: Marangoz Mehmet, Bayrakdaroğlu Funda
2-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/MUĞLA İLİNİN MARKALAŞMASI VE MARKALI ÜRÜNLER. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR OZAN, AVCI MEHMET

(D-16) Hakemlikler

1-) Journal of Multidisciplinary Academic Tourism. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Business in The Digital Age. 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(E-5)

1-) Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-7)

1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-8)

1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:

Courses

EKF4505 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

E-Ticaret

İŞL3004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Üretim/İşlemler Yönetimi

İŞL3505 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

E-Pazarlama

İŞL4502 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Uluslararası Pazarlama

TUİ4523 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde E-Ticaret

UTL4515 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Elektronik Ticaret

YBS3506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sosyal Medya Yönetimi ve Pazarlama

YBS4509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

E-Ticaret ve E-İş

EKF4505 2024-2025 Güz

E-Ticaret

İŞL3505 2024-2025 Güz

E-Pazarlama

UİT 5533 2024-2025 Güz

Uluslararası İşletmecilik

YBS4509 2024-2025 Güz

E-Ticaret ve E-İş

İŞL3004 2023-2024 Bahar

Üretim/İşlemler Yönetimi

İŞL4502 2023-2024 Bahar

Uluslararası Pazarlama

PZR2806 2023-2024 Bahar

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

YBS3506 2023-2024 Bahar

Sosyal Medya Yönetimi ve Pazarlama

İŞL3505 2023-2024 Güz

E-Pazarlama

YBS4003 2023-2024 Güz

Proje Yönetimi