(A-4)
1-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2024. Measuring Trust in Sharing Economy and Evaluating the Effect of Trust on Sharing Intention across Two Cultures
. CASOPIS ZA EKONOMIJU I TRZISNE KOMUNIKACIJE (Economy and Market Communication Review)
(A-5)
1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Sahiplenmeden Tüketemez miyiz? Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
(A-7)
1-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. akademik hassasiyetler
2-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış
3-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2019. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
(B-4)
1-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2018. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
(B-2)
1-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOEMENT AND CAREER CONGRESS
2-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2019. Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama: Satın Almaya karşı Üstünlükleri ve Gelecek Yönelimler. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENT AND CAREER CONGRESS
3-) Bal Canan Gamze, Gül Necmettin, Akdemir Ruşen, 2018. The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example. Innovation And Global Issuesin Social Sciences III
4-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2018. Taksiciler – Uber Rekabetine Tüketici Yönlü Bakış: Uber Paylaşım Sistemini Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Innovation and Global Issues in Social Sciences III
(C-5)
1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2021. Marka Yönetimi - Kavramlar ve Uygulamalar/Marka Kavramı ve Gelişimi. Yayın Evi: BETA Editör Adı: Marangoz Mehmet, Bayrakdaroğlu Funda
2-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/MUĞLA İLİNİN MARKALAŞMASI VE MARKALI ÜRÜNLER. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR OZAN, AVCI MEHMET
(D-16) Hakemlikler
1-) Journal of Multidisciplinary Academic Tourism. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Business in The Digital Age. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) Sahiplenmeden Tüketemez miyiz? Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2025 Atıf Sayısı: 1
2-) PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-6)
1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(L-8)
1-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Fakülte koordinatörü . Türkiye. . 2023
2-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Fakülte koordinatörü . Türkiye. . 2022
3-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Fakülte koordinatörü . Türkiye. . 2021
4-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Fakülte koordinatörü . Türkiye. . 2020
5-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Fakülte koordinatörü . Türkiye. . 2019
(L-9)
1-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü Fakülte Atık Sorumlusu yardımcısı. Türkiye. . 2024
2-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü Fakülte Atık Sorumlusu yardımcısı. Türkiye. . 2023
3-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü Fakülte Atık Sorumlusu yardımcısı. Türkiye. . 2022
4-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü Fakülte Atık Sorumlusu yardımcısı. Türkiye. . 2021
(İ-1)
1-) Fethiye Belediyesi, ‘İklim Değişikliği Eylem Planı Çalıştayı’ . 2023