(A-7)
1-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. akademik hassasiyetler
2-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış
3-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2019. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
(A-8)
1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2020. Sahiplenmeden Tüketemez miyiz? Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
(B-1)
1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2019. Dijital Paylaşım Ekonomisinde Kiralama: Satın Almaya karşı Üstünlükleri ve Gelecek Yönelimler. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENT AND CAREER CONGRESS
2-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOEMENT AND CAREER CONGRESS
3-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2018. Taksiciler – Uber Rekabetine Tüketici Yönlü Bakış: Uber Paylaşım Sistemini Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma. Innovation and Global Issues in Social Sciences III
4-) Bal Canan Gamze, Gül Necmettin, Akdemir Ruşen, 2018. The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example. Innovation And Global Issuesin Social Sciences III
(B-4)
1-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2018. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
(C-5)
1-) Kiracı Hakan, Akdemir Ruşen, 2021. Marka Yönetimi - Kavramlar ve Uygulamalar/Marka Kavramı ve Gelişimi. Yayın Evi: BETA Editör Adı: Marangoz Mehmet, Bayrakdaroğlu Funda
2-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/MUĞLA İLİNİN MARKALAŞMASI VE MARKALI ÜRÜNLER. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR OZAN, AVCI MEHMET
(D-16) Hakemlikler
1-) Journal of Multidisciplinary Academic Tourism. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Business in The Digital Age. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-5)
1-) Y Kuşağı Bireylerinin İçgirişimcilik Algılamalşarının Belirlenmesi: Turizm Sektörü Çalışanları Üzerine Bir Araştırma, Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The Impact Of Corporate Image On Organizational Commitment: LC Waikiki Example - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-7)
1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Taksiciler - Uber Tartışmasına Tüketici Gözlüğünden Bir Bakış: Uber Platformu Kullanma ve Tavsiye Etme Niyetini Belirleyen Etkenler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: