(A-3)
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, Ayazlar Gökhan, 2023. Camping: a liminal space as a gateway to eudaimonic happiness. World Leisure Journal
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2019. Entertaining visiting friends and relatives (VFR) in destination settings: A cross-cultural host comparison. Tourism, Culture Communication
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, Yüksel Atila, 2018. Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction. Tourism Analysis
4-) Ayazlar Gökhan, Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities. AlmaTourism
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2016. Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude. Enlightining Tourism A Pathmaking Journal
2-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2015. The festival motivation and its consequences: the case of the Fethiye International Culture and Art Festival, Turkey. Journal of Tourism and Hospitality Management
3-) Çolakoğlu, O.E., Arslan Ayazlar, R., 2013. The Relation between Travel Agencies and their Stakeholders on the Example of Didim. Economic and Environmental Studies
(A-7)
1-) Öztürk Rıza, Arslan Ayazlar Reyhan, 2023. Öncülleri ve Sonuçlarıyla Turist Rehberlerinin Duygusal Çelişkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
2-) Şat Rana, Arslan Ayazlar Reyhan, 2022. Restoranlardaki Karekod Ödemelerinin Tüketici Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi. Gaziantep University Journal Of Social Sciences
3-) Dalcı Göknil, Arslan Ayazlar Reyhan, 2022. Otel işletmeleri çalışanlarının finansal okuryazarlık düzeyinin kültürlerarası karşılaştırması. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi
4-) Kurt Gülden, Arslan Ayazlar Reyhan, 2021. Gastronomi Turist Taksonomisi.. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
5-) Arslan Ayazlar Reyhan, Gün Gamze, 2020. Yeşil İmaj ve Ağızdan Ağıza İletişimin Yeşil Otellere Fazla Ücret
Ödeme Niyeti Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
6-) Arslan Ayazlar Reyhan, Kılıçalp Miray, 2018. Kırsal Turizmde İşletmelerin Rolü: Cumalıkızık Örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2018. Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
8-) Arslan Ayazlar Reyhan, Gün Gamze, 2017. Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması. Journal of Tourşsm and Gastronomy Studies
9-) Arslan Ayazlar, R., 2017. Kırsal Turizmde Yerel Halkın Tutumu. Gaziantep University Journal of Social Sciences
10-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. Sürdürülebilir Turizm Tutum Ölçeğinin (Sus-Tas) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. SOID
11-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2016. Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
12-) Arslan Ayazlar, R., Yüksel, A., 2012. Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, Sayman Ezgi, Çınar Mesut, 2018. Turizm Öğrencilerinin Stajda Sanal Kaytarma Eylemleri. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, Gün Gamze, 2018. Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, Öngider Mert Umur, 2018. Manisa’nın Şarap Turizmi İle Markalaşmasında Üzüm Üreticilerinin Tutumu. GASTROIA: JOURNAL OF GASTRONOMY AND TRAVEL RESEARCH
4-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Arkadaş ve Akraba Ziyareti (AAZ) Turizmi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. TURAR
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, Özalp Vahit, 2018. Destinasyon Pazarlamasında Kongre Merkezlerinin Rolü: Efes Kongre Merkezi Örneği. 4. International Symposium of on Social Human and Administrative Sciences
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. The Relationship Among Tourism Impacts, Place Attachment and Support for Tourism. 4th International Congress of Tourism and Management Researches
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, Gün Gamze, 2017. The Attitudes of Customers towards Green Hotels. 1. International Sustainable Tourism Congress
4-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2016. Understanding the Relationship Between Residents' Sustainable Tourism Attitude and Support of Tourism. 3rd International Congress of Tourism and Management Researches
5-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2015. Döneminin Girişimci Uygulamaları: Turizmde Dünya Markalarından Örnekler. II. International Symposium on Entrepreneurship and Career
6-) Ayazlar, G., Arslan Ayazlar, R., 2015. Festivallerin Sosyal Etkileri ve Kentsel Gurur. 1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler
7-) Arslan Ayazlar, R., 2015. Macera Turistinin Akış Deneyimine Yönelik Bir Model Önerisi. 1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler
8-) Arslan Ayazlar, R., 2013. Dynamic Packaging Applications in Travel Agencies. 2nd World Conference on Business, Economics and Management
9-) Çolakoğlu, O.E., Arslan Ayazlar, R., 2012. Investigating Relationships Between Travel Agencies and Their Stakeholders: Didim Sample . 1st International Conference on Sustainable Business And Transitions For Sustainable Development
(B-2)
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, Kurt Gülden, Yapar Cansu, 2018. Gaziantep El Sanatlarının Kırsal Turizm Açısından Potansiyelinin Değerlendirilmesi. II. International Rural Tourism and Development Congress
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, Şat Rana, 2018. Kırsal Turizmde Yerel Halkın Yaşam Kalitesi Ve Turizme Desteğine Etkisi. II. International Rural Tourism and Development Congress
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. Turistik İşletmeler Gözüyle Kırsal Turizm: Bursa Cumalıkızık Örneği. First International Rural Tourism and Development Congress
4-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. Otel İşletmelerinde Kapalı Alan Hava Kalitesinin Önemi. 2nd. International Symposium on Social Sciences
5-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. A Conceptual Perspective of Festival Space: Liminality and Communitas . 1. International Tourism and Cultural Heritage congress
6-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2016. A Cross-Cultural Comparison of Tourists' Memorable Experiences. 2nd. International Tourism and Hospitality management Conference
7-) Arslan Ayazlar, R., 2015. Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research. 4th World Conference on Business, Economics and Management
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Sürdürülebilir Turizm Tutum (SUS-TAS) Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması: Didim Yerel Halk Örneği. 2. Ulusal Sürdürülebilir Turizm Kongresi
2-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Hatırlanır Turizm Deneyimi (MTEs) Ölçeği'nin Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması. 17. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Arslan Ayazlar, R., Ayazlar, G., 2016. Kruvaziyer Turizminde Sürdürülebilirlik Yaklaşımı. 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu
4-) Rızaoğlu, B., Arslan Ayazlar, R., Gençer, K., 2013. Yiyecek Deneyimiyle İlgili Bireysel Eğilimlerin Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Kuşadası’na Gelen Yabancı Turistler Örneği. 14. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Yüksel, A., Arslan Ayazlar, R., 2011. Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri. 12. Ulusal Turizm Kongresi
(B-5)
1-) Çelik İlal Nur, Arslan Ayazlar Reyhan, Dalcı Göknil, 2019. Yerel Yöneticilerin Kırsal Turizme Yönelik Bakış Açıları: Köyceğiz Örneği. 8. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, Kurt Gülden, Yapar Cansu, 2018. Gaziantep El Sanatlarının Kırsal Turizm Açısından Potansiyelinin Değerlendirilmesi. 7. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, Şat Rana, 2018. Kırsal Turizmde Yerel Halkın Yaşam Kalitesi ve Turizme Desteğine Etkisi. 7. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ
4-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması . II. Gastronomi Turizmi Kongresi
5-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Yerel Halkın Kırsal Turizme Yönelik Tutumu: Çomakdağ-
Kızılağaç Köyü Örneği. 5. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2023. Yeşil Ekonomide Güncel Eğilimler/Turizm Endüstrisinde Paylaşım Ekonomisi. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Vatansever Nursen, Duran Tarık
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2021. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Pazarlama Yaklaşımları/Turizm Endüstrisinde Etkinlik Pazarlaması. Yayın Evi: Detay Editör Adı: Yazıcı Ayyıldız, Ahu, Ayyıldız, Tuğrul
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2021. Covid-19 Pandemisine Disiplinlerarası Bakış/Covid-19 Salgını Sonrası Turizm Eğitimi. Yayın Evi: Nobel Bilimsel Editör Adı: Vatansever Deviren, Nursen, Daşkıran, Filiz
4-) Yazıcı Yılmaz Senem, Arslan Ayazlar Reyhan, 2021. Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality The Future of the Industry/Generation Z and Tourism Entrepreneurship: Generation Z’s Career Path in the Tourism Industry. Yayın Evi: Palgrave Macmillan Editör Adı: Stylos Nikolaos, Rahimi Roya, Okumus Bendegul, Williams Sarah
5-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2018. The Routledge Handbook of Festivals/Festivals’ Role in Branding a Destination: A case Study of the Barbaros Strawman Festival in İzmir, Turkey. Yayın Evi: Routledge Editör Adı: Judith Mair
6-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2017. Wildlife Tourism, Environmental Learning and Ethical Encounters/Major Wildlife Attractions and Choices in Turkey and the Tourists’ Reports about Their Experiences and Learning in this Tourism Niche. Yayın Evi: Springer Editör Adı: Ismar Borges de Lima, Ronda J. Green
7-) Ayazlar, G., Arslan Ayazlar, R., 2015. Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. . Yayın Evi: Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Cevdet Avcıkurt, Mihaela S. Dino, Necdet Hacıoğlu, Recep Efe, Abdullah Soykan
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Arslan Ayazlar Reyhan, Ayazlar Gökhan, 2019. Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği/Araştırma Süreçlerinde Etik Prosedürler. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Yalçın Karagöz, Muammer Mesci
2-) Arslan Ayazlar Reyhan, Ayazlar Gökhan, 2019. Dijital Turizm Sektörün Yeni Geleceği/Akıllı Destinasyonlar ve Turizm 4.0. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Abdullah Karaman, Kürşad Sayın
3-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2019. Turizm Ansiklopedisi – Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Yavaş yemek / Yeşil göz boyama / Yeşil otel. Yayın Evi: Detay yayıncılık Editör Adı: Orhan İçöz, Muzaffer Uysal
4-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2019. Turizm Ansiklopedisi – Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Tersine lojistik / Turizmde dinamik paketleme / Yaşam döngüsü analizi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Orhan İçöz, Muzaffer Uysal
5-) Ayazlar Gökhan, Arslan Ayazlar Reyhan, 2018. Türkiye’nin UNESCO değerleri ve turizm potansiyeli/XANTOS-LETOON (ANTALYA-MUĞLA)-1988. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Abdullah Karaman, Kürşad Sayın, Alper Ateş
6-) Arslan Ayazlar Reyhan, 2016. Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları/Protokol Türleri ve Protokol Sıra Düzenleri. Yayın Evi: Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Editör Adı: Atatürk Üniversitesi
7-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Turizmde Sürdürülebilirlik ve AB Politikaları, Avrupa Birliği ve Turizm. Yayın Evi: Süre Yayınevi Editör Adı: Prof. Dr. Ozan bahar, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Avcı
8-) Arslan Ayazlar, R., 2016. Protokol Türleri ve Protokol Sıra Düzenleri. Yayın Evi: Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Editör Adı: Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi
9-) Arslan Ayazlar, R., 2015. Araştırmalarda Güvenirlik ve Geçerlik, Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Yayın Evi: Seçkin Yayıncılık Editör Adı: Atila Yüksel, Akan Yanık, Reyhan Arslan Ayazlar
10-) Arslan Ayazlar, R., 2015. Gömülü Teori Yaklaşımı, Bilimsel Araştırma Yöntemleri . Yayın Evi: Seçkin Yayıncılık Editör Adı: Atila Yüksel, Akan Yanık, Reyhan Arslan Ayazlar
11-) Arslan Ayazlar, R., 2015. Yorumlayıcı Analiz (Hermeneutik), Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Yayın Evi: Seçkin Yayıncılık Editör Adı: Atila Yüksel, Akan Yanık, reyhan Arslan Ayazlar
12-) Ayazlar, G., Arslan Ayazlar, R., 2015. Yeşil Pazarlama, Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar. Yayın Evi: Beta yayıncılık Editör Adı: Burhan Kılıç, Zafer Öter
13-) Arslan Ayazlar, R., Şahin, Ö., 2015. Araştırmalarda Etik ve Yanıltma, Bilimsel Araştırma Yöntemleri . Yayın Evi: Seçkin Yayıncılık Editör Adı: Atila Yüksel, Akan yanık. Reyhan Arslan Ayazlar
(D-9) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Bilimsel Araştırma Yöntemleri.
(E-1)
1-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality The Future of the Industry/Generation Z and Tourism Entrepreneurship: Generation Z’s Career Path in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Wildlife Tourism, Environmental Learning and Ethical Encounters/Major Wildlife Attractions and Choices in Turkey and the Tourists’ Reports about Their Experiences and Learning in this Tourism Niche - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Wildlife Tourism, Environmental Learning and Ethical Encounters/Major Wildlife Attractions and Choices in Turkey and the Tourists’ Reports about Their Experiences and Learning in this Tourism Niche - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
10-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Wildlife Tourism, Environmental Learning and Ethical Encounters/Major Wildlife Attractions and Choices in Turkey and the Tourists’ Reports about Their Experiences and Learning in this Tourism Niche - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Dynamic Packaging Applications in Travel Agencies - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Wildlife Tourism, Environmental Learning and Ethical Encounters/Major Wildlife Attractions and Choices in Turkey and the Tourists’ Reports about Their Experiences and Learning in this Tourism Niche - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-2)
1-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Dynamic Packaging Applications in Travel Agencies - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Entertaining visiting friends and relatives (VFR) in destination settings: A cross-cultural host comparison - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) The Relation between Travel Agencies and their Stakeholders on the Example of Didim - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Manisa’nın Şarap Turizmi İle Markalaşmasında Üzüm Üreticilerinin Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
8-) Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Sürdürülebilir Turizm Tutum Ölçeğinin (Sus-Tas) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality The Future of the Industry/Generation Z and Tourism Entrepreneurship: Generation Z’s Career Path in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Gastronomi Turist Taksonomisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Turizm Öğrencilerinin Stajda Sanal Kaytarma Eylemleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) Kırsal Turizmde Yerel Halkın Tutumu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Araştırmalarda Güvenirlik ve Geçerlik, Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Manisa’nın Şarap Turizmi İle Markalaşmasında Üzüm Üreticilerinin Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kırsal Turizmde İşletmelerin Rolü: Cumalıkızık Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yeşil İmaj ve Ağızdan Ağıza İletişimin Yeşil Otellere Fazla Ücret
Ödeme Niyeti Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Sürdürülebilir Turizm Tutum Ölçeğinin (Sus-Tas) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Gastronomi Turist Taksonomisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) Arkadaş ve Akraba Ziyareti (AAZ) Turizmi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
15-) Manisa’nın Şarap Turizmi İle Markalaşmasında Üzüm Üreticilerinin Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Arkadaş ve Akraba Ziyareti (AAZ) Turizmi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Turizm Öğrencilerinin Stajda Sanal Kaytarma Eylemleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Yeşil İmaj ve Ağızdan Ağıza İletişimin Yeşil Otellere Fazla Ücret
Ödeme Niyeti Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Rural Tourism : A Conceptual Approach, Tourism Environment and Sustainability. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Kırsal Turizmde Yerel Halkın Tutumu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
28-) Sürdürülebilir Turizm Tutum Ölçeğinin (Sus-Tas) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Turizm Öğrencilerinin Stajda Sanal Kaytarma Eylemleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Kırsal Turizmde İşletmelerin Rolü: Cumalıkızık Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Yeşil Pazarlama, Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’nin UNESCO değerleri ve turizm potansiyeli/XANTOS-LETOON (ANTALYA-MUĞLA)-1988 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Gastronomi Turist Taksonomisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Arkadaş ve Akraba Ziyareti (AAZ) Turizmi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Yorumlayıcı Analiz (Hermeneutik), Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
11-) Gömülü Teori Yaklaşımı, Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Residents' Tourism Support Behavior: The Role of Sustainable Tourism Attitude - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Flow Phenomenon as a Tourist Experience in Paragliding: A Qualitative Research - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Flow experience in paragliding: Effects on experience and life satisfaction - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Yerel Halkın Turizmin Etkilerine Yönelik Tutumunda Aidiyet
Duygusu ve Yaşam Tatmininin Rolü
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Gömülü Teori Yaklaşımı, Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Dynamic Packaging Applications in Travel Agencies - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Araştırmalarda Güvenirlik ve Geçerlik, Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) A Cross-cultural Investigation of Tourists’ Memorable Experiences between Two Nationalities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
24-) Sürdürülebilir Turizm Tutum Ölçeğinin (Sus-Tas) Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Restorandaki Fiziksel Çevre Unsurlarının Algılanması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) Web Sitesi Kalitesi, Risk ve Güven: Bilişsel Çelişki ve Tüketim Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Paylaşım Ekonomisi ve Turizm Endüstrisine Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Otel çalışanlarının finansal okuryazarlık düzeylerinin kültürlerarası karşılaştırması. Konu: Finansal okuryazarlık. GÖKNİL-DALCI. 2021
2-) Tez Adı: Restoranlardaki karekod uygulamalarının müşteri memnuniyetine etkisi. Konu: Karekod ve müşteri memnuniyeti ilişkisi. RANA-ŞAT. 2021
3-) Tez Adı: Turizm Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ve Oyunlaştırmaya Yönelik Tutum ve Motivasyonu. Konu: Turizmde uzaktan eğitim. ENİSE-ÖZMEN. 2021
4-) Tez Adı: Gastronomi Turizmi Turist Taksonomisi. Konu: Gastronomi Turizmi Turist Taksonomisi. GÜLDEN-KURT. 2020