Personnel

Doçent Doktor PERİHAN KORKUT
Doçent Doktor
Perihan Korkut
@ E-mail
pkocaman@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1821

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Gazi Üniversitesi (Ankara) Gazi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ABD 2005

Doctorate

Gazi Üniversitesi (Ankara) Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngilizce Öğretmenliği ABD 2015

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Korkut Perihan, Özmen Kemal Sinan, 2023. Development of drama into teacher identity: Exchanges and experiences of English teachers. Elsevier BV
2-) Korkut Perihan, 2017. The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance

(A-3)

1-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators. Journal of Qualitative Research in Education (ENAD)
2-) Kahya Orhan, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kizir Mine, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. The Effects of Urban Poverty: An Evaluation of Students' Experiences. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
3-) Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Drama to Investigate Social Exclusion from the View-Points of Children in Urban Poverty. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Aykaç Necdet, Ulubey Özgür, Çelik Özkan, Korkut Perihan, 2019. The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching. International Journal of Contemporary Educational Research
5-) Korkut Perihan, Çelik Özkan, 2018. Developing pronunciation through creative drama. The Language Learning Journal
6-) Korkut Perihan, Dolmacı Mustafa, Karaca Burcu, 2018. A Study on Communication Breakdowns: Sources of Misunderstanding in a Cross-Cultural Setting. Eurasian Journal of Educational Research
7-) Korkut, P., 2017. Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers. Journal of Education and Training Studies
8-) Şener Sabriye, Korkut Perihan, 2017. Teacher Trainees’ Awareness Regarding Mother Tongue Use in English as a Foreign Language Classes. Journal of Language and Linguistic Studies
9-) Korkut, P., Ertaş, A., 2017. The Materials Mode in the Local Context of Muğla and the Role of Mother Tongue. Universal Journal of Educational Research

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Korkut Perihan, Çelik Mehmet, 2020. Pre-service Teachers’ Cognition on Student Understanding in the EFL Language Classroom. The Journal of Language Teaching and Learning
2-) Aykaç Murtaza, Köğce Davut, Korkut Perihan, 2020. A thematic analysis of theses made in the field of lifelong learning with pre-service teachers (2009-2020). Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
3-) Taşkın Eskici Cemre, Korkut Perihan, 2019. A comparison of expectations of tourism students and sector executives on the vocational English course. Eurosian Education and Literature Journal

(A-6)

1-) Korkut Perihan, 2018. "Creative drama" in Turkey. SCENARIO Journal

(A-7)

1-) Kizir Mine, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Korkut Perihan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Gözünden Kent Yoksulluğu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Korkut Perihan, 2020. Drama Ders Planı Rubriği’nin Öğrencilerin Görüşleri ve Yaşantıları Doğrultusunda Güncelleştirilmesi ve Eğitsel Değerinin Araştırılması. Yaratıcı Drama Dergisi
3-) Korkut Perihan, 2018. Undergraduate ELT students’ perspective on a course-based scientific research convention. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Korkut, P., 2016. İngilizce dersinde çevirinin doğru ve yerinde kullanılması. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Korkut Perihan, Karayel Hilal, Postallı Suzan, Ünlü Rojbin, 2019. Pre-service English Language Teachers’ Attitudes and Their Conceptions of Research. Research and Experience Journal
2-) Korkut Perihan, Şener Sabriye, 2018. Teacher trainees’ use of mother tongue in EFL classes: A case study. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Korkut, P., 2016. The Dispositions of Student Teachers Regarding the Use of Technology in Education. Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
4-) Korkut, P., Ertaş, A., 2016. The interactional features of English classroom discourse in the Muğla context. The Online Journal of Quality in Higher Education (TOJQIH)
5-) Kocaman, P., Dolmacı, M., Bür, B., 2013. Identifying and Comparing the Attitudes of 1st, 2nd, 3rd and 4th grade ELT Students Towards Drama Activities. . Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Paker, T., Kocaman, P., 2009. Beliefs and Practices of ELT Teachers on the Use of Group Work. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Korkut Perihan, 2023. Collective creative writing with Boal's machine. Drama in Education Days 2021
2-) Korkut Perihan, Deren Ertan, Akdoğan Fırat, Kömür Şevki, 2023. “You Want a Missionary”: A Duoethnography on How an English Teacher Becomes a Drama Advocate. 3rd International ILTERG Conference
3-) Dilber Ece, Korkut Perihan, 2021. A case study on English teachers' perceptions of portfolio assessment: From the perspective of teachers who are not using portfolios as an assessment tool. CEAD 2021
4-) Annamuradov Dovran, Korkut Perihan, 2019. Student Talking Time in Foreign Language Learning in a Preparatory School: A classroom observation. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Korkut Perihan, 2019. Çocuklarla İngilizce Telaffuz Çalışmaları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Korkut, P., 2016. The dispositions of student-teachers regarding the use of technology for teaching purposes. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
7-) Korkut, P., 2015. The Interactional Features of English Classroom Discourse in the Muğla Context. International Conference on Quality in Higher Education

(B-2)

1-) Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. KENT YOKSULLUĞU PROFİL ARAŞTIRMASI (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII
2-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. KENT YOKSULU EBEVEYNLERİN GÖZÜNDEN YOKSULLUĞUN EĞİTİME YANSIMALARI. Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII
3-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE KENT YOKSULLUĞUNUN EĞİTİME YANSIMALARI. Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII
4-) Korkut Perihan, 2019. The Story of an Hour with Creative Drama:The Effects of Creative Drama on Student Comprehension of Literature. 13th INTERNATIONAL IDEA CONFERENCE: Studies in English
5-) Korkut Perihan, Çelik Özkan, Cakova Suat, 2018. The effectiveness of creative drama for stress and intonation instruction in EFL. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Aykaç Necdet, Ulubey Özgür, Çelik Özkan, Korkut Perihan, 2018. The Effect of Creative Drama Method on Pre-service Teachers Attitudes towards Profession of Teaching. 6th International Academic Conference on Social Sciences (IACSS 2018)
7-) Korkut Perihan, 2017. Pre-service teachers' perceptions of a within-school research convention. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Korkut Perihan, Kömür Şevki, 2017. Collective Reflection On Microteaching In ELT Teacher Education. 18th INGED international ELT conference
9-) Korkut Perihan, 2017. İngilizce Öğretmen Adayları Tarafından Yazılmış Yöntem Boyutunda Drama Ders Planlarının Değerlendirilmesi. EJER 2017
10-) Korkut, P., Şahin, G., 2016. An analysis of the pre-service ELT teachers' grammatical errors in their written exam answers. International Contemporary Education Research Congress
11-) Korkut, P., 2016. How in-service and pre-service English teachers manage their classes differently. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
12-) Korkut, P., Dolmacı, M., Bür, B., 2016. "Don't misunderstand me..." Cultural misunderstandings of Erasmus students. 3rd Eurasian Educational Research Congress
13-) Dolmacı, M., Bür, B., Kocaman, P., 2012. Öğretmenlik Mesleğine Karşı Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretimi 1. sınıf ve 4. sınıf Öğrencileri Arasındaki Tutum Farklılıkları. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Demir Bora, Kurt Ali, Çakır Abdulvahit, Erarslan Ali, Irgatoğlu Aydan, Su Bergil Ayfer, Yılmaz Yakışık Burçak, Höl Devrim, Atak Damar Ebru, Aydın Burcu, Topkaya Ece, Güvendir Emre, Eveyik Aydın Evrim, Kılıçkaya Ferit, Pakkan Gülsev, İpek Hülya, Korkut Perihan, Salı Pınar, Oral Yasemin, Kasimi Yusuf, Acar Zeynep, Ç., Bozkurt Dila, 2023. LANGUAGE TEACHING APPROACHES AND METHODS/Co-operative Language Learning. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Prof. Dr. Dinçay Köksal, Dr. Bora Demir
2-) Korkut Perihan, 2021. İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/İngilizce dersinde drama uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç, Necdet
3-) Korkut Perihan, 2020. English studies in the 21st century/The story of an hour with drama: Towards a better grasp of literature. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Antakyalıoğlu Zekiye, Asiatidou Kyriaki, Gündüz Elif İpek, Kavak Enes, Almacıoğlu Gamze
4-) Şener Sabriye, Korkut Perihan, Kömür Şevki, 2020. Modern Critical Trends in Education/Investigating the effect of peer feedback on ELT pre-service teachers' writing self-efficacy beliefs. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Borys Kholod & Nevide Akpınar Dellal

(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Korkut Perihan, Kiriş Avaroğulları Ayten, 2018. Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar: İnsan çalışmaları 1/İngilizce ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları ile Yaratıcı Drama: Yerel Tarihimi Öğreniyorum. Yayın Evi: Bilgin Kültür Sanat Yayınları Editör Adı: Zeynel Karacagil; Efecan Araz
2-) Korkut Perihan, Kiriş Avaroğulları Ayten, 2018. Sosyal bilimlerde güncel tartışmalar: İnsan çalışmaları 1/İngilizce ve sosyal bilgiler öğretmen adayları ile yaratıcı drama: Yerel tarihimi öğreniyorum. Yayın Evi: Bilgin Kültür Sanat Yayınları Editör Adı: Zeynel Karacagil ve Efecan Anaz

(Ç-1) Book Translation in the relevant field

1-) Korkut Perihan, 2021. 7-11 Yaşındaki çocuklarla drama: İlkokul eğitim programına uygulamak için drama dersi örnekleri/. Yayın Evi: Vizetek Editör Adı: Ömer Adıgüzel
2-) Korkut Perihan, 2019. Dramaya Başlamak 4-11/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Ömer Adıgüzel

(D-12) Hakemlikler

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1)

1-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) A Study on Communication Breakdowns: Sources of Misunderstanding in a Cross-Cultural Setting - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) The Dispositions of Student Teachers Regarding the Use of Technology in Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Drama Ders Planı Rubriği’nin Öğrencilerin Görüşleri ve Yaşantıları Doğrultusunda Güncelleştirilmesi ve Eğitsel Değerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Teacher Trainees’ Awareness Regarding Mother Tongue Use in English as a Foreign Language Classes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Teacher trainees’ use of mother tongue in EFL classes: A case study - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) A Study on Communication Breakdowns: Sources of Misunderstanding in a Cross-Cultural Setting - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The Materials Mode in the Local Context of Muğla and the Role of Mother Tongue - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Identifying and Comparing the Attitudes of 1st, 2nd, 3rd and 4th grade ELT Students Towards Drama Activities. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Teacher Trainees’ Awareness Regarding Mother Tongue Use in English as a Foreign Language Classes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) A thematic analysis of theses made in the field of lifelong learning with pre-service teachers (2009-2020) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The interactional features of English classroom discourse in the Muğla context - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The Materials Mode in the Local Context of Muğla and the Role of Mother Tongue - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Drama Ders Planı Rubriği’nin Öğrencilerin Görüşleri ve Yaşantıları Doğrultusunda Güncelleştirilmesi ve Eğitsel Değerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) The Materials Mode in the Local Context of Muğla and the Role of Mother Tongue - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Pre-service Teachers’ Cognition on Student Understanding in the EFL Language Classroom - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) A Study on Communication Breakdowns: Sources of Misunderstanding in a Cross-Cultural Setting - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) Classroom Management in Pre-service Teachers’ Teaching Practice Demo Lessons: A Comparison to Actual Lessons by In-service English Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2

(E-5)

1-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Teacher trainees’ use of mother tongue in EFL classes: A case study - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Identifying and Comparing the Attitudes of 1st, 2nd, 3rd and 4th grade ELT Students Towards Drama Activities. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Pre-service Teachers’ Cognition on Student Understanding in the EFL Language Classroom - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Teacher Trainees’ Awareness Regarding Mother Tongue Use in English as a Foreign Language Classes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Teacher Trainees’ Awareness Regarding Mother Tongue Use in English as a Foreign Language Classes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
8-) The construction and pilot application of a scoring rubric for creative drama lesson planning - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Identifying and Comparing the Attitudes of 1st, 2nd, 3rd and 4th grade ELT Students Towards Drama Activities. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(G-4)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksulluğun Yeni Yüzü: Kent yoksulluğunun eğitime yansımalarına ilişkin bir eylem araştırması. 2020-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Muğla il merkezinde (Menteşe İlçesi) kent yoksulluğunun yoğun yaşandığı mahallerde, kent yoksulluğunun eğitime yansımalarının çok boyutlu olarak görünür hale getirilmesi ve ortaya çıkan profile göre bir müdahale programı geliştirilip uygulanması amacıyla hazırlanmış olan ve eylem araştırması kullanılarak desenlenmiş bir projedir.. Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksulluğun Yeni Yüzü: Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına İlişkin Bir Eylem Araştırması. 2020-2023

(G-5)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dil Ediniminde Süreçsel Drama Ile Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Tasarlanması. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 121K855 Gençlerden Öyküler: Dil Ediniminde Süreçsel Drama Ile Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Tasarlanması. 2022-2023

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Öğretmen adaylarının mesleklerine yönelik tutum ve inançlarının drama yöntemi kullanılarak arttırılması amaçlanmıştır. Öğretmen adaylarıyla yaşantıya dayalı sonut deneyimler elde edebilmeleri adına gerçek ya da gerçeğe yakın olası durumlar üzerinde çalışmalar yapılmış ve öğretmenlik mesleğinin önemi,ne yönelik duyuşsal becerilerin arttırılması sağlanmıştır. Bu kasamda motivasyon, tutum, inanaç, öğretmen kimliği gibi duyuşsal beceriler üzerinde çalışılmıştır.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmen Adaylarının Duyuşsal Becerilerinin Drama Yoluyla Geliştirilmesi. 2017-2018

Courses

İDE 5002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEACHING LANGUAGE SKILLS AND CLASSROOM MANAGEMENT

İDE 5003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION

İDÖ00040 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNGİLİZCE DERS KİTABI İNCELEMESİ

İDÖ00050 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA

İDÖ00070 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

İDÖ00080 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

İDÖ10007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 1

İDÖ10008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 2

İDÖ20001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İDE 5003 2024-2025 Güz

THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION

İDÖ00080 2024-2025 Güz

İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

İDÖ10007 2024-2025 Güz

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 1

İDÖ20001 2024-2025 Güz

İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İDÖ40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İDE 5002 2023-2024 Bahar

TEACHING LANGUAGE SKILLS AND CLASSROOM MANAGEMENT

İDÖ00050 2023-2024 Bahar

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA

İDÖ00070 2023-2024 Bahar

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

İDÖ10008 2023-2024 Bahar

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 2

İDÖ40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İDE 5003 2023-2024 Güz

THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION

İDE1007 2023-2024 Güz

Sözlü İletişim Becerileri I

İDE2005 2023-2024 Güz

İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar I

İDE3003 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri II

İDE3009 2023-2024 Güz

Yabancı Dil Öğretiminde Drama

İDÖ00050 2023-2024 Güz

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA

İDÖ00080 2023-2024 Güz

İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

İDÖ10007 2023-2024 Güz

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 1

İDÖ20001 2023-2024 Güz

İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İDÖ40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İDE 5002 2022-2023 Bahar

TEACHING LANGUAGE SKILLS AND CLASSROOM MANAGEMENT

İDE2006 2022-2023 Bahar

İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar II

İDÖ00050 2022-2023 Bahar

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA

İDÖ00070 2022-2023 Bahar

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

İDÖ10008 2022-2023 Bahar

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 2

İDÖ40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İDE 5003 2022-2023 Güz

THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION

İDE1007 2022-2023 Güz

Sözlü İletişim Becerileri I

İDE2005 2022-2023 Güz

İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar I

İDE3003 2022-2023 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri II

İDÖ00080 2022-2023 Güz

İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

İDÖ10007 2022-2023 Güz

SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ 1

İDÖ20001 2022-2023 Güz

İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İDÖ40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1