(A-3)
1-) Ata Seda, Yakar Ali, Karadağ Orçin, 2018. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. Turkish Studies - Educational Sciences
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. Correspondence of Turkish Pre-Service EFL Teachers’ Stated Beliefs and Their Classroom Practices. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
(A-7)
1-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service English Teacher Candidates Hush in Micro Teachings? An Analysis on Early Language Teaching Classes. Söylem Filoloji Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Karadağ Orçin, 2021. A Contrastive Rhetorical Move Analyses of the PhD Theses’ Introductions Written in English by Turkish and American PhD Students. 6th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Karadağ Orçin, 2019. AN INQUIRY INTO THE INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE LEVELS OF EX-ERASMUS STUDENTS: ÇANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY CASE. 5th International Contemporary Educational Research Association
(B-2)
1-) Karadağ Orçin, 2019. TEACHERS’ QUESTIONING PRACTICES IN A SPEAKING COURSE: INHIBITION OR PROMOTER. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service Teachers of English Hush?A Micro Analysis of Hushing at Young Learner Classroom. 10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
3-) Yavuz Aysun, Karadağ Orçin, 2019. An Inquiry on the Sources of Teachers’ Questioning: A Reflective Approach to In-Service Teacher Education. THE ILTERG CONFERENCE
4-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İŞ UMUDU DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİH SEBEPLERİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Karadağ Orçin, Topkaya Ece, 2019. A Needs Analysis and Situation Analysis on Academic English Writing Needs of International Relations Department Students. THE ILTERG CONFERENCE
7-) Karadağ Orçin, 2018. ORAL COMMUNICATION STRATEGIES BY EFL STUDENTS STUDYING AT THE ELT DEPARTMENT: ÇANAKKALE CASE. 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Ata Seda, Karadağ Orçin, Yakar Ali, 2017. Reinforcing feedback: Does it matter?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) Sidekli Sabri, Keskin Tuba, Karadağ Orçin, 2017. An Investigation Of Primary 3rd And 4th Graders’ Metacognitive Levels. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu VI
10-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. USE OF YES IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Ata, S., Karadağ, O., Yakar, A., 2016. YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI DÖNÜT TÜRLERİ: ERKEN YAŞ YABANCI DİL EĞİTİMİNDE BİR MİKRO-ANALİZ. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştrımaları Kongresi
12-) Karadağ, O., Üstünel, E., 2016. Turning to Peter: Place of Personified Object at Young Learner Classrooms
. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
13-) Altıntaş, S., Karadağ, O., 2016. İngilizce ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemlerine İlişkin Bilişsel Yapıları
. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
14-) Kömür, Ş., Karadağ, O., 2015. Feedback as a Mediating Factor for Developing Writing Skills of Pre-servive English Teachers. IATEFL TTEd SIG International Conference: The Journey from input to interaction in English language learning
15-) Üstünel, E., Karadağ, O., 2014. Correspondence of Pre-service EFL Teachers' Stated Beliefs and Their Classroom Practices. 8th International İDEA Conference
(B-5)
1-) Karadağ, O., Özçelik, M.Y., Toroslu, D., 2015. DERSİMİZ İNGİLİZCE: NE ÖĞRENDİM?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
2-) Karadağ, O., Çelik, Ö., 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Karadağ Orçin, 2020. Behavioral Classroom Management Manoeuvres in a YL Classroom/. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing LAP Editör Adı: Karadağ, Orçin
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Karadağ Orçin, 2021. CHALLENGES, TRENDS
AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES/A CONTRASTIVE RHETORICAL MOVE ANALYSES OF THE PHD THESES' INTRODUCTIONS WRITTEN IN ENGLISH BY TURKISH AND AMERICAN PHD STUDENTS. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide DELLAL, Sergii KHOLOD
2-) Karadağ Orçin, 2014. Pedagojik Değerler/Evrensellik. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Girgin Mustafa
(D-12) Hakemlikler
1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2024. Hakemlik Sayısı: 5
2-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2023. Hakemlik Sayısı: 5
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
5-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3
(D-6) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
10-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama (EKU).
11-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama [Journal of Theory and Practice in Education].
12-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
13-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.
14-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Reserach Journal.
15-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.
(D-7) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.
(D-8) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES.
(E-2)
1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Dönüt türleri, erken dönem yabancı dil eğitimi,mikro-analiz. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken yaş yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. 2016-2017
(I-15)
1-) Bilimsel Yayın Koordinatörlüğü. . . 2024
(I-3)
1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2024
2-) 7. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2023
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Ukrayna. . 2021
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Almanya. . 2019
5-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
6-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2018
7-) 10th ELT Research Conference. Türkiye . . 2018
8-) 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2017
9-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
10-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) . Türkiye. . 2016
11-) VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2015
12-) 8th International IDEA Conference: Studies in English. Türkiye. . 2014
(I-5)
1-) IATEFL TTEd SIG Conference Projecting onto Teaching Young Learners. September. Turkey. 2013