Personnel

Araş.Gör.Dr. ORÇİN KARADAĞ
Araş.Gör.Dr.
Orçin Karadağ
@ E-mail
orcinkaradag@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Balıkesir University Necatibey Faculty of Education English Language Teaching (ELT) 20.06.2012

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman University Faculty of Education English Language Teaching Department (ELT) 19.07.2017

Doctorate

Çanakkale Onsekiz Mart University Enstitute of Educational Sciences Foreign Language Education/ English Language Teaching 19.07.2024

Academic Publishing

(A-3)

1-) Ata Seda, Yakar Ali, Karadağ Orçin, 2018. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. Turkish Studies - Educational Sciences

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. Correspondence of Turkish Pre-Service EFL Teachers’ Stated Beliefs and Their Classroom Practices. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

(A-7)

1-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service English Teacher Candidates Hush in Micro Teachings? An Analysis on Early Language Teaching Classes. Söylem Filoloji Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Karadağ Orçin, 2021. A Contrastive Rhetorical Move Analyses of the PhD Theses’ Introductions Written in English by Turkish and American PhD Students. 6th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Karadağ Orçin, 2019. AN INQUIRY INTO THE INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE LEVELS OF EX-ERASMUS STUDENTS: ÇANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY CASE. 5th International Contemporary Educational Research Association

(B-2)

1-) Karadağ Orçin, 2019. TEACHERS’ QUESTIONING PRACTICES IN A SPEAKING COURSE: INHIBITION OR PROMOTER. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service Teachers of English Hush?A Micro Analysis of Hushing at Young Learner Classroom. 10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
3-) Yavuz Aysun, Karadağ Orçin, 2019. An Inquiry on the Sources of Teachers’ Questioning: A Reflective Approach to In-Service Teacher Education. THE ILTERG CONFERENCE
4-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İŞ UMUDU DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİH SEBEPLERİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Karadağ Orçin, Topkaya Ece, 2019. A Needs Analysis and Situation Analysis on Academic English Writing Needs of International Relations Department Students. THE ILTERG CONFERENCE
7-) Karadağ Orçin, 2018. ORAL COMMUNICATION STRATEGIES BY EFL STUDENTS STUDYING AT THE ELT DEPARTMENT: ÇANAKKALE CASE. 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Ata Seda, Karadağ Orçin, Yakar Ali, 2017. Reinforcing feedback: Does it matter?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) Sidekli Sabri, Keskin Tuba, Karadağ Orçin, 2017. An Investigation Of Primary 3rd And 4th Graders’ Metacognitive Levels. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu VI
10-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. USE OF YES IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Ata, S., Karadağ, O., Yakar, A., 2016. YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI DÖNÜT TÜRLERİ: ERKEN YAŞ YABANCI DİL EĞİTİMİNDE BİR MİKRO-ANALİZ. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştrımaları Kongresi
12-) Karadağ, O., Üstünel, E., 2016. Turning to Peter: Place of Personified Object at Young Learner Classrooms . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
13-) Altıntaş, S., Karadağ, O., 2016. İngilizce ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemlerine İlişkin Bilişsel Yapıları . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
14-) Kömür, Ş., Karadağ, O., 2015. Feedback as a Mediating Factor for Developing Writing Skills of Pre-servive English Teachers. IATEFL TTEd SIG International Conference: The Journey from input to interaction in English language learning
15-) Üstünel, E., Karadağ, O., 2014. Correspondence of Pre-service EFL Teachers' Stated Beliefs and Their Classroom Practices. 8th International İDEA Conference

(B-5)

1-) Karadağ, O., Özçelik, M.Y., Toroslu, D., 2015. DERSİMİZ İNGİLİZCE: NE ÖĞRENDİM?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
2-) Karadağ, O., Çelik, Ö., 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)

(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Karadağ Orçin, 2020. Behavioral Classroom Management Manoeuvres in a YL Classroom/. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing LAP Editör Adı: Karadağ, Orçin

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Karadağ Orçin, 2021. CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES/A CONTRASTIVE RHETORICAL MOVE ANALYSES OF THE PHD THESES' INTRODUCTIONS WRITTEN IN ENGLISH BY TURKISH AND AMERICAN PHD STUDENTS. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide DELLAL, Sergii KHOLOD
2-) Karadağ Orçin, 2014. Pedagojik Değerler/Evrensellik. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Girgin Mustafa

(D-12) Hakemlikler

1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2024. Hakemlik Sayısı: 5
2-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2023. Hakemlik Sayısı: 5
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
5-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3

(D-6) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
10-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama (EKU).
11-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama [Journal of Theory and Practice in Education].
12-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
13-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.
14-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Reserach Journal.
15-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.

(D-7) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.

(D-8) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES.

(E-2)

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Dönüt türleri, erken dönem yabancı dil eğitimi,mikro-analiz. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken yaş yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. 2016-2017

(I-15)

1-) Bilimsel Yayın Koordinatörlüğü. . . 2024

(I-3)

1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2024
2-) 7. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2023
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Ukrayna. . 2021
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Almanya. . 2019
5-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
6-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2018
7-) 10th ELT Research Conference. Türkiye . . 2018
8-) 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2017
9-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
10-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) . Türkiye. . 2016
11-) VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2015
12-) 8th International IDEA Conference: Studies in English. Türkiye. . 2014

(I-5)

1-) IATEFL TTEd SIG Conference Projecting onto Teaching Young Learners. September. Turkey. 2013