(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Akbulut Onur, Çelik Tunahan, Ekin Yakın, Çelik Yetim Ayşe, 2024. A research on Fethiye Babadag commercial tandem paragliding participants within the scope of experiential tourism. Journal of Outdoor Recreation and Tourism-Research Planning and Management
(A-3)
1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2020. Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya. Worldwide Hospitality and Tourism Themes
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Battlefield Tourism: An Examination of Events Held by European Institutions and Their Websites Related to Battlefields. International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
4-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey. Estudios y Perspectivas en Turismo
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Avrupa Destinasyonunda Kültür Turizminin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
3-) Akbulut Onur, 2019. A Comparison of the Cultural Heritage Management in the European Union Countries. Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences Journal
4-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, Bahar Mehmet, 2019. Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi. IRTAD -International Rural Tourism and Development Journal
5-) Akbulut Onur, 2018. A Criticism of Contemporary Mass Tourism By Historical Analogic Approach. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
6-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2015. Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey. International Journal of Business, Humanities and Technology
7-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations About Tourism in Izmir. Romanian Economic and Business Review (REBE)
8-) Aksu Ahmet Akın, Elif Özkara, Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2004. Evaluating the Incentive Tourism Potential of Antalya Region Turkey A Research in Antalya Region Estudios y Perspectivas en Turismo. Estudios y Perspectivas en Turismo
(A-7)
1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2022. Mountain Destination Innovativeness Model (MDIM) For Babadag-Turkey. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi (UÜFEFSBD)
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2022. Yaşayan Tarih: Savaş Alanları Turizmi ve Yeniden Canlandırma Toplulukları Örneği. Kent Akademisi (Online)
3-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2019. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma . Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Akbulut Onur, 2018. Okul Gezileri Konusunda Öğretmenlerin Algılamaları: Fethiye İlçesi Örneği. Journal of Turkish Studies
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
8-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Türk Dünyası Sürdürülebilir Turizm Destinasyonlarında Kullanılabilecek Ağ Örneği. Journal of Turkish Studies
10-) Artun Cemal, Akbulut Onur, 2015. Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Akbulut Onur, 2012. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Sarıgerme’de Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi. Muğla Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmalar Dergisi.
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Çelik Tunahan, Akbulut Onur, 2021. Covid-19 Risk Perceptions of Commercial Tandem Paragliding Pilots Operating in Fethiye Babadag. I. INTERNATIONAL MESOPOTAMIA TOURISM CONGRESS
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. Potansiyel Savaş Alanları Turizmi Çekiciliği: Karabağ Örneği . KARABAKH II. INTERNATIONAL CONGRESS OF APPLIED SCIENCES
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, Bahar Mehmet, 2019. Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi. III. International Rural Tourism and Development Congress
4-) Akbulut Onur, 2018. Savaş Alanları Turizmi: Şafak Ayini (Anzak Günü) Örneği. C-IASOS Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. An Introduction to Video Game Induced Battlefield Tourism: Reenactment of World War I Battles in Video Games. CONTEMPORARY TOURISM – TRADITIONS AND INNOVATIONS Sofia
6-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, Çelik Yetim Ayşe, 2016. Residents’ Attitudes Toward Screen Tourism: A Case Study Of Bozuyuk, Mugla-Turkey. The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, CzechRepublic (The 7th MAC in Prague 2016)
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2014. Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations about Tourısm in Izmir. International Journal of Arts SciencesMultidisciplinary conferences in a ”study abroad” formatBarcelona
8-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. Festivals within the Context of Event Tourism and A Research About Social Impacts of Antalya Altın Portakal Film Festival on Residents. 5th International Scientific Coneference Tourism Trends and Advances in the 21st Century
9-) Aktaş Ahmet, Akbulut Onur, 2012. The New Progresses of Tourism Education in Turkey. 5th International Colloquium on Tourism Leisure
10-) Topaloğlu Cafer, Akbulut Onur, 2012. European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility Application in Five Star Hotels of Antalya. 2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing Management Conference (AHTMMC), Corfu, Yunanistan.
11-) Ehtiyar Vesile Rüya, Akbulut Onur, 2008. A Research Aimed at Professional Problems and Find Solutions of Profesional Tourist Guides in Aegean Region of Turkey. 4th International Conferance on Tourism of the University of Aegean, Rodos, Yunanistan.
(B-2)
1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2021. An Example of Recovery Strategies of Destinations: Horwath Htl Covid-19 Recovery Roadmap. 5 th International West Asia Congress of Tourism Research
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. An Application of Mountain Destination Innovativeness Model (MDIM) in Babadag Mountain-Paragliding Destination of Fethiye District of Mugla Provincein Turkey. International Mountain Conference 2019
3-) Akbulut Onur, 2018. Battlefield Tourism and Reenactment of Battles: 946th Anniversary Celebrations of the Victory of Battle of Manzikert. Ist International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies
4-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. The Tourism Potential Of Balkan Wars’ (1912-1913) Battlefields: A Comparison Of Turkey and Bulgaria. Transborder Commemoration Routes and Rituals
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2017. An Examination Of The Battles (1910-1922) Between Turkish And Opposite Partıes with Site Sacralisation Theory. Transborder Commemoration Routes and Rituals
6-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2017. Problems Faced in the Development Process of Tourism in Turkey: the Case of Antalya. CONTEMPORARY TOURISM – TRADITIONS ANDINNOVATIONS SOFIA
7-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2016. How Visible Are Sacred Sites Online? Availability of European Sacred Site Websites. 8. International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage Conference (IJRTP)
8-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2013. The Case of Branding the Memory of Turkish National Independence War in Gallipoli – Canakkale. Post-Conflict, Cultural Heritage and Regional Development
9-) Aktaş Ahmet, Akbulut Onur, 2008. Evaluation of Organizational Communication by Four and Five Star Hotels Staff in Sarıgerme. 19th Biennial International Congress Tourism Hospitality Industry, Opatija, Hırvatistan.
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Akdemir Ruşen, Akbulut Onur, 2018. Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Çelik Yetim Ayşe, Akbulut Onur, 2015. Fethiye’de Yamaç paraşütü Aktivitesinin Sürdürülebilirliği ve Rekabetçilik Analizi. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
3-) Artun Cemal, Akbulut Onur, 2015. Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil Toplum Kuruluşlarının Görüşleri. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
4-) Akbulut Onur, Topaloğlu Cafer, 2011. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Antalya’da Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi. 12. Ulusal Turizm Kongresi Düzce Üniversitesi, Akçakoca, Düzce.
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, Güler Mehmet Emre, Sarıbaş Özgür, 2024. Battlefield Tourism/. Yayın Evi: Emerald Publishing Limited Editör Adı: AKBULUT ONUR, EKİN YAKIN, GÜLER MEHMET EMRE, SARIBAŞ ÖZGÜR
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Akbulut Onur, 2024. Battlefield Tourism/The Meaning and Definition of Battlefield Tourism: What Is Battlefield Tourism?. Yayın Evi: Emerald Publishing Limited Editör Adı: AKBULUT ONUR, EKİN YAKIN, GÜLER MEHMET EMRE, SARIBAŞ ÖZGÜR
2-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2019. Spiritual and Religious Tourism - Motivations and ManagementCABI Religious Tourism and Pilgrimage Series/Chapter 16: Inbound and Outbound Religious Tourism in Turkey. Yayın Evi: CABI Publishing Editör Adı: Ruth Dowson, Jabar Yaqub, Razaq Raj
3-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. Traditions and Innovations in Contemporary Tourism/Problems Faced in the Development Process of Tourism in Turkey:The Case of Antalya. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Marinov Vasil, Vodenska Maria, Assenova Mariana and Dogramadjieva Elka
4-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2018. International Event Management: Bridging the Gap between Theory and Practice/Event Management: Case Studies about Practices in Turkey. Yayın Evi: Nova Science Publishers Editör Adı: Seraphin Hugues and Korstanje Maximiliano
5-) Akbulut Onur, Ekin Yakın, 2018. Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism. Yayın Evi: CABI Publishing Editör Adı: Jamal Ahmad, Raj Razaq
(Ç-1) Book Translation in the relevant field
1-) Ekin Yakın, Akbulut Onur, 2022. Turist Bakışı 3.0. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: John Urry, Jonas Larsen
(D-11) Hakemlikler
1-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2024. Hakemlik Sayısı: 6
2-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Travel and Tourism Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Revista de Historia Contemporanea . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Hakemlikler
1-) Journal Of Gastronomy, Hospitality And Travel. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Nevşehir Hacı Bektaşi Veli Üniversitesi SBE Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 5
5-) İş ve İnsan Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 6
(D-6) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. The International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. The International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. The International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage IJRTP.
(D-7) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. İş ve İnsan Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. İş ve İnsan Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. İş ve İnsan Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. İş ve İnsan Dergisi.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. İş ve İnsan Dergisi.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. İş ve İnsan Dergisi.
(E-1)
1-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Battlefield Tourism: An Examination of Events Held by European Institutions and Their Websites Related to Battlefields - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility Application in Five Star Hotels of Antalya - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Residents’ Attitudes Toward Screen Tourism: A Case Study Of Bozuyuk, Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) International Event Management: Bridging the Gap between Theory and Practice/Event Management: Case Studies about Practices in Turkey - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
(E-4)
1-) Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Gezileri Konusunda Öğretmenlerin Algılamaları: Fethiye İlçesi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) An Example of Recovery Strategies of Destinations: Horwath Htl Covid-19 Recovery Roadmap - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Precautions Taken Against the COVID-19 by Presidency of Religious Affairs in terms of Hajj and Umrah pilgrimage: The case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Kırsal Turizmde Uluslararası Pazarlama Yapılanmalarına Örnek: Eurogites Web Sitesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Tourism Destination Competitiveness The Case of Dalyan Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
21-) KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
24-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
25-) Synopsis of Izmir Regional Plan and Interpretations About Tourism in Izmir - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
26-) Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksinin Sarıgerme’de Faaliyet Gösteren Beş Yildizli Otellerin Müşterileri Üzerinde Uygulamasi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
27-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Türk Dünyası Sürdürülebilir Turizm Destinasyonlarında Kullanılabilecek Ağ Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Percepciones y actitudes de la población local hacia el turismo cinematográfico en el contexto del apego al lugar: Un estudio en la Provincia de Mugla, Turquía - Perceptions and Attitudes of Local People Toward Film Tourism within the Context of Place Attachment in Mugla Province-Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Islamic Tourism: Management of Travel Destinations/Battlefield Tourism: The Potential of Badr, Uhud, and the Trench (Khandaq) Battles for Islamic Tourism - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yaşayan Tarih: Savaş Alanları Turizmi ve Yeniden Canlandırma Toplulukları Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Toplumsal Hafıza, Kültürel Miras ve Savaş Alanları Turizmi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) How Visible Are Sacred Sites Online? : Availability of European sacred site websites - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Destinasyonların Toparlanma Stratejilerine Örnek: Horwath Hotel Travel Leisure [HTL] Covid-19 Toparlanma Yol Haritası - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Savaş Alanları Turizmi: Birleşik Krallık (İngiltere) Savaş Alanları Kaynak Merkezi (UK Battlefield Resource Center) Örneği ve Kurtuluş Savaşı Savaş Alanları Turizm Potansiyeli - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Reflections of Hajj and Umrah Pilgrimage on Religious Stores in Mugla-Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Yönetsel Bir Olgu Olarak Sürdürülebilir Turizm Fethiye’deki Yerel Yönetim ve Sivil ToplumKuruluşlarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
(E-7)
1-) Kültürel Miras Turizmi Olarak Savaş Alanları Turizmi: Türkiye’de Yer Alan Savaş Anıtlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Deneyimsel Turizm Kapsamında Fethiye Babadağ Ticari Tandem Yamaç Paraşütü Katılımcılarına Yönelik Bir Araştırma. Konu: Turizm, Deneyimsel Turizm, Macera Turizmi, Paragliding. TUNAHAN-ÇELİK. 2024
2-) Tez Adı: Yeşil pazarlama stratejilerinin rekabet avantajına etkisinin incelenmesi: Muğla ilinde yer alan 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerine yönelik bir araştırma. Konu: Turizm. RUŞEN-AKDEMİR. 2018
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: Tubitak 2209A. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBİTAK 2209A-İklim Değişiminin Kış Sporları Turizmi Temalı Kültür Turizm Koruma ve Gelişim Bölgeler (KTKGB) Üzerine Etkisi . 2022-2023
(G-9)
1-) Proje Durum: Beklemede. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Savaş Alanları Turizmi . Proje Türü: -Tübitak 1001. Malazgirt Savaşı Anma Etkinlikleri: Yerli Ziyaretçilerin Savaş Alanı Ziyaretlerinde Motivasyon Deneyim ve Tatmine Yönelik Bir Araştırma. 2021-2022
(I-11)
1-) Erasmus +. Slovakya . . 2023
2-) Erasmus+ Öğretim Elemanı Ders Verme Hareketi. Litvanya. . 2018
3-) Mevlana Öğretim Elemanı Ders Verme Hareketliliği . Gürcistan . . 2015
(I-12)
1-) . . . 2024
2-) . . . 2021
3-) . . . 2020
4-) . . . 2019
5-) . . . 2018
6-) . . . 2017
7-) . . . 2016
8-) . . . 2015
9-) . . . 2014
10-) . . . 2013