Personnel

 NEBİYE KORKMAZ
Nebiye Korkmaz
@ E-mail
nkorkmaz@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5619

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ FEN FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ HAZİRAN 2004

Master's Degree

EGE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MATEMATİK ABD ARALIK, 2007

Doctorate

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MATEMATİK ABD KASIM, 2013

Academic Publishing

(A-5)

1-) Evren Yapıcıoğlu Ayşegül, Korkmaz Nebiye, 2019. Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
2-) Korkmaz, N., Güney, Z., 2014. An Adaptive Approach to Solutions of Fredholm Integral Equations of the Second Kind. Abstract and Applied Analysis
3-) Korkmaz, N., Sezer, M., 2014. An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function. New Trends in Mathematical Sciences

(A-7)

1-) Korkmaz Nebiye, 2024. On Contra $\pi gs$-Continuity. Mathematical Sciences and Applications E-Notes

(A-8)

1-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2016. Aliboran Ebu Reyhan Muhammed bin Ahmed el-Biruni ve Bazı Teoremlerinin İspatı. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Güney, Z., Özkoç, M., Korkmaz, N., 2016. Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Güney, Z., Özkoç, M., Korkmaz, N., 2015. Matematik Eğitiminde Kavram Yanlışlıkları Üzerine. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2014. Georg Cantor'un Sonsuzları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Korkmaz, N., Tan, E., 2007. On Contra $pi$gs-Continuous Functions In Topological Spaces. 22.nd Summer Conference On Topology and Its Applications

(B-5)

1-) Korkmaz, N., 2014. Yüksek Mertebeli Değişken Katsayılı Doğrusal Diferansiyel-Fark Denklem Sistemlerinin Çözümlerine Bernstein Polinomları ile Bir Yaklaşım ve Residual Fonksiyonu Kullanılarak Hata Tahmini. 27. Ulusal Matematik Sempozyumu
2-) Güney, Z., Korkmaz, N., Işık, O.R., 2010. Matematik Öğretiminde "Yapılandırmacı Yaklaşımın Sakıncaları. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
3-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2015. Aliboran Ebu Reyhan Muhammed Bin Ahmed El-Biruni ve bazı teoremlerinin ispatı. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(B-5)

1-) Korkmaz, N., 2014. Yüksek Mertebeli Değişken Katsayılı Doğrusal Diferansiyel-Fark Denklem Sistemlerinin Çözümlerine Bernstein Polinomları ile Bir Yaklaşım ve Residual Fonksiyonu Kullanılarak Hata Tahmini. 27. Ulusal Matematik Sempozyumu
2-) Güney, Z., Korkmaz, N., Işık, O.R., 2010. Matematik Öğretiminde "Yapılandırmacı Yaklaşımın Sakıncaları. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
3-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2015. Aliboran Ebu Reyhan Muhammed Bin Ahmed El-Biruni ve bazı teoremlerinin ispatı. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(C-3)

1-) Korkmaz, N., 2014. İntegral Denklemlerin Çözümleri Üzerine. Yayın Evi: Alfa Aktüel Yayınevi Editör Adı: -

(C-5)

1-) Korkmaz Nebiye, 2019. Soyut Matematik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Pİşkin Erhan

(D-12) Editörlükler

1-) Ortaöğretim Matematik 12 Ders Kitabı. 2024. Hakemlik Sayısı:

(D-7) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Laguerre Collocation Approach of Caputo Fractional Fredholm-Volterra Integro-Differential Equations.

(E-4)

1-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
7-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) On Contra $\pi gs$-Continuity - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-8)

1-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:

(F-2)

1-) Tez Adı: Katı (stiff) problemler için zaman rahatlatma terimi eklenerek elde edilen euler ve düzeltilmiş euler metotlarının kararlılıklarının incelenmesi. Konu: Bu tez çalışması, Katı (stiff) adi diferansiyel denklemlere forward Euler (FE), düzeltilmiş (modified) Euler (ME) ve dört adımlı Adams Bashforth (ABFS) nümerik çözüm metotları ile yapılan yaklaşımları geliştirmeye yöneliktir.. Berna- AKYEL. 2023

(F-3)

1-) Tez Adı: KESİRLİ MERTEBEDEN GECİKMELİ DİFERANSİYEL DENKLEMLER İÇİN BERNSTEİN SIRALAMA YÖNTEMİ. Konu: Bu çalışmada, kesirli mertebeden gecikmeli diferansiyel denklemlerin sayısal çözümü için Bernstein matris-sıralama metodu tanıtılmıştır.. Burak-TOPALOĞLU. 2023

(I-5)

1-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . Türkiye. . 2016

(I-6)

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015

(J-1)

1-) Kalite Akreditasyon Komisyonu. 2022

(L-13)

1-) Eğitim Fakültesi / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2023

Courses

İME00020 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 1

İME10004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 2

İME10006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOYUT MATEMATİK

İME20003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

LİNEER CEBİR 1

İME20004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

LİNEER CEBİR 2

İME20005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 3

İME30007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

CEBİR

AKD1000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İME00020 2024-2025 Güz

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2024-2025 Güz

ANALİZ 1

İME20003 2024-2025 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2024-2025 Güz

ANALİZ 3

İME30007 2024-2025 Güz

CEBİR

İME40005 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MAT5525 2024-2025 Güz

Reel Analiz

AKD1000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İME00020 2023-2024 Bahar

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10004 2023-2024 Bahar

ANALİZ 2

İME10006 2023-2024 Bahar

SOYUT MATEMATİK

İME20004 2023-2024 Bahar

LİNEER CEBİR 2

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

MAT5555 2023-2024 Bahar

Diferansiyel Denklemlerin Nümerik Çözümleri I

AKD1000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İME00020 2023-2024 Güz

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2023-2024 Güz

ANALİZ 1

İME10004 2023-2024 Güz

ANALİZ 2

İME10006 2023-2024 Güz

SOYUT MATEMATİK

İME20003 2023-2024 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2023-2024 Güz

ANALİZ 3

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MAT5530 2023-2024 Güz

Fonksiyonel Analiz

AKD1000 2022-2023 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İME00020 2022-2023 Bahar

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME00040 2022-2023 Bahar

MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ

İME10004 2022-2023 Bahar

ANALİZ 2

İME10006 2022-2023 Bahar

SOYUT MATEMATİK

İME20004 2022-2023 Bahar

LİNEER CEBİR 2

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

MAT5530 2022-2023 Bahar

Fonksiyonel Analiz

MAT5704 2022-2023 Bahar

Uzmanlık Alan Dersi

MAT5801 2022-2023 Bahar

Yüksek Lisans Tezi

AKD1000 2022-2023 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İME10003 2022-2023 Güz

ANALİZ 1

İME20003 2022-2023 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2022-2023 Güz

ANALİZ 3

İME20007 2022-2023 Güz

ANALİTİK GEOMETRİ

İME30007 2022-2023 Güz

CEBİR

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1