(A-5)
1-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2015. An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla. Procedia - Social and Behavioral Sciences
(A-7)
1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2020. Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma. İşletme Araştırmaları Dergisi
2-) Erboy Nedret, 2013. E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ. Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
3-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2013. Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
(A-8)
1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2013. PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
(B-2)
1-) Erboy Nedret, 2019. SİBER GÜVENLİK AÇISINDAN E-DEVLET UYGULAMALARININ VATANDAŞLAR TARAFINDAN
BENİMSENMESİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLER: MUĞLA İLİNDE BİR UYGULAMA. 13.ULUSLARARASI KAMU YÖNETİMİ SEMPOZYUMU
2-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. DAĞITIM KANALLARINDAKİ DEĞİŞİM VE BÜTÜNLEŞİK KANALSTRATEJİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME. 1st INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON IMPLEMENTATIONS OF DIGITAL INDUSTRY AND MANAGEMENT OF DIGITAL TRANSFORMATION 2019
3-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2016. Suriyeli Göçmenlerin Türkiye’de İstihdama Etkileri ve Girişimcilik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi. II. ULUSLARARASI ORTADOĞU KONFERANSLARI Ortadoğu’daki Çatışmalar Bağlamında Göç Sorunu, Kilis
4-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2014. An Evaluation On The Process of Being A Brand City Of Muğla. 4th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul
5-) Önce Asım Günal, Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2014. Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi. International Conference On Eurasian Economies, 1-3 July 2014 – Skopje, MACEDONIA, 862-872
6-) Baldemir Ercan, Erboy Nedret, 2013. Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi. 14. Uluslar arası Ekonometri, YöneylemAraştırması ve İstatistik Sempozyumu
(B-3)
1-) Erboy Nedret, Tataroğlu Nihal, 2023. SUSTAINABLE URBAN TRANSPORTATION SOLUTIONS: A CASE STUDY IN MUĞLA PROVINCE. International Congress of Recycling Economy & Sustainability Policy
(B-4)
1-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2011. Siparişe Dayalı Üretim Hücrelerinin Oluşturulmasında Genetik Algoritma Tabanlı Bir Yaklaşım. 10. Ulusal İşletmecilik Kongresi
(C-5)
1-) Erboy Nedret, 2023. Pazarlamanın Dijital Dönüşümü Pazarlama 5.0. Yayın Evi: Özgür Yayınevi Editör Adı: Fettahlıoğlu, Hatice Seçil ve Bilginer Özsaatçi, Fatma Gül
(E-1)
1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
19-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
21-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
22-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
23-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
25-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
27-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
6-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
8-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(L-10)
1-) Yüksekokul Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2023
(L-8)
1-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü . Türkiye. . 2024
(L-9)
1-) İhale Komisyonu. Türkiye. . 2024