Personnel

 NEDRET ERBOY
Nedret Erboy
@ E-mail
nedreterboy@mu.edu.tr
Phone
0252 211 2183 , 0252 211 2204

Staff of

Place of Duty

Muğla Meslek Yüksekokulu / Muhasebe Ve Vergi Bölümü / Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları Programı

Regular Staff

Muğla Meslek Yüksekokulu / Muhasebe Ve Vergi Bölümü / Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları Programı

Education

Bachelor's Degree

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme

Master's Degree

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Bilimi

Doctorate

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Devam Ediyor

Academic Publishing

(A-5)

1-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2015. An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla. Procedia - Social and Behavioral Sciences

(A-7)

1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2020. Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma. İşletme Araştırmaları Dergisi
2-) Erboy Nedret, 2013. E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ. Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
3-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2013. Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

(A-8)

1-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2013. PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

(B-2)

1-) Erboy Nedret, 2019. SİBER GÜVENLİK AÇISINDAN E-DEVLET UYGULAMALARININ VATANDAŞLAR TARAFINDAN BENİMSENMESİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLER: MUĞLA İLİNDE BİR UYGULAMA. 13.ULUSLARARASI KAMU YÖNETİMİ SEMPOZYUMU
2-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2019. DAĞITIM KANALLARINDAKİ DEĞİŞİM VE BÜTÜNLEŞİK KANALSTRATEJİSİ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME. 1st INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON IMPLEMENTATIONS OF DIGITAL INDUSTRY AND MANAGEMENT OF DIGITAL TRANSFORMATION 2019
3-) Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2016. Suriyeli Göçmenlerin Türkiye’de İstihdama Etkileri ve Girişimcilik Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi. II. ULUSLARARASI ORTADOĞU KONFERANSLARI Ortadoğu’daki Çatışmalar Bağlamında Göç Sorunu, Kilis
4-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2014. An Evaluation On The Process of Being A Brand City Of Muğla. 4th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul
5-) Önce Asım Günal, Marangoz Mehmet, Erboy Nedret, 2014. Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi. International Conference On Eurasian Economies, 1-3 July 2014 – Skopje, MACEDONIA, 862-872
6-) Baldemir Ercan, Erboy Nedret, 2013. Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi. 14. Uluslar arası Ekonometri, YöneylemAraştırması ve İstatistik Sempozyumu

(B-3)

1-) Erboy Nedret, Tataroğlu Nihal, 2023. SUSTAINABLE URBAN TRANSPORTATION SOLUTIONS: A CASE STUDY IN MUĞLA PROVINCE. International Congress of Recycling Economy & Sustainability Policy

(B-4)

1-) Gümüşoğlu Şevkinaz, Erboy Nedret, Özdağoğlu Güzin, 2011. Siparişe Dayalı Üretim Hücrelerinin Oluşturulmasında Genetik Algoritma Tabanlı Bir Yaklaşım. 10. Ulusal İşletmecilik Kongresi

(C-5)

1-) Erboy Nedret, 2023. Pazarlamanın Dijital Dönüşümü Pazarlama 5.0. Yayın Evi: Özgür Yayınevi Editör Adı: Fettahlıoğlu, Hatice Seçil ve Bilginer Özsaatçi, Fatma Gül

(E-1)

1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Girişimci Pazarlama Eğiliminin Kendi İşini Kurma Eğilimi ÜzerineEtkileri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
19-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
21-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
22-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
23-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
25-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) Karınca Kolonisi Optimizasyon Algoritması İle Türkiye İçin Bir Turistik Tur Programı Denemesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
27-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
6-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
8-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Siparişe Dayalı Üretim İçin Ürün GruplarınınOluşturulmasında Genetik AlgoritmaTabanlı Bir Yaklaşım - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) An Evaluation On The Process of Being A Brand City OfMuğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) PAZARLAMADA PARADİGMA DEĞİŞİMİ GİRİŞİMCİ PAZARLAMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Bütünleşik Kanal Deneyimini Etkileyen Faktörlerin AHP Yöntemi ile Belirlenmesi: Bankacılık Sektörüne Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Ekonomik Büyüme ve Kalkınmada Girişimciliğin Rolü ve Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) E-DIŞ TİCARET VE GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(L-10)

1-) Yüksekokul Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2023

(L-8)

1-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü . Türkiye. . 2024

(L-9)

1-) İhale Komisyonu. Türkiye. . 2024

Courses

İŞY1801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1804 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İŞLETME YÖNETİMİ II

İŞY1809 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TİCARİ MATEMATİK

İŞY1812 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

MUH2506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

E-TİCARET

MUH2507 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PZR2012 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

PZR2801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2804 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY 2512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

STRATEJİK YÖNETİM

YRY2531 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK

İŞY1801 2024-2025 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2024-2025 Güz

TİCARİT MATEMATİK

MUH2507 2024-2025 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2024-2025 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2024-2025 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2024-2025 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY2531 2024-2025 Güz

MATEMATİK

İŞY1804 2023-2024 Bahar

İŞLETME YÖNETİMİ II

İŞY1812 2023-2024 Bahar

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

MUH2506 2023-2024 Bahar

E-TİCARET

PZR2008 2023-2024 Bahar

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PZR2012 2023-2024 Bahar

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

YRY 2512 2023-2024 Bahar

STRATEJİK YÖNETİM

İŞY1801 2023-2024 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2023-2024 Güz

TİCARİT MATEMATİK

MUH2507 2023-2024 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2023-2024 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2023-2024 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2023-2024 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY2531 2023-2024 Güz

MATEMATİK

İŞY1804 2022-2023 Bahar

İŞLETME YÖNETİMİ II

İŞY1812 2022-2023 Bahar

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

MUH2506 2022-2023 Bahar

E-TİCARET

PZR2008 2022-2023 Bahar

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PZR2012 2022-2023 Bahar

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

YRY 2512 2022-2023 Bahar

STRATEJİK YÖNETİM

İŞY1801 2022-2023 Güz

İŞLETME YÖNETİMİ I

İŞY1809 2022-2023 Güz

TİCARİT MATEMATİK

MUH2507 2022-2023 Güz

MESLEKİ MATEMATİK

PZR2001 2022-2023 Güz

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKN.

PZR2801 2022-2023 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

PZR2803 2022-2023 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YRY2531 2022-2023 Güz

MATEMATİK