(A-1)
1-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2023. Teachers’ mathematics pedagogical content knowledge and quality of early mathematics instruction in Turkey. South African Journal of Education
(A-3)
1-) Orçan Kaçan Maide, Karaçelik Seda, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Clements Douglas H., Sarama Julie, 2023. The Effect of the Building Blocks Education Program on Turkish Preschool Children’s Recognition of Geometrical Shapes. European Journal of Educational Sciences
(A-7)
1-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Karaçelik Seda, Kimzan İlayda, 2021. Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Dedeoğlu Aktuğ, N., 2012. Yönetişimsellik Perspektifinden Yaşam Boyu Öğrenme. I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu
2-) Dedeoğlu Aktuğ, N., 2005. Normalizing a Nation: The Cultural Processes of Modernization in Turkey. . American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Montréal, Quebec.
3-) Dedeoğlu Aktuğ, N., 2005. Fabricating "Modern" Turkish Child: A Discursive Reading of Turkish Modernization Project. 13rd Reconceptualizing Early Childhood Education Conference. Madison, WI.
(B-3)
1-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2023. Okul Öncesi Geometri Kazanimları ve Öğrenme Rotaları. 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2023. Araştırmaya Dayalı Erken Matematik Değerlendirme Aracı [the Research-Based Early Maths Assessment]. 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
3-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2021. Osmanlı Modernleşmesi: 19. Yüzyıl Sonu Eğitim Diskurunu Modern Yönetimsellik Diskuru Teknolojisi Gözüyle Okumak. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Dedeoğlu Aktuğ, N., 2013. Lifelong Learning Discourse: A Foucauldian Perspective. 3rd International Conference on Critical Education
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Dedeoğlu Aktuğ, N., 2009. Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Yeni Trendler: Rehberliğe Eleştirel ve Yapısal Ötesi Yaklaşımlar. 11. Rehberlik Sempozyumu
(B-5)
1-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2019. 21. Yüzyılın Süper Kahramanları: Blogger Babalar. 9. Ulusal Sosyoloji Kongresi
2-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2019. Erkek Yaşam Tarzı Dergilerindeki Temsiller Üzerinden Farklı Sınıfsal Konumlarda Erkeklik: L’Officiel Hommes ve the Rake Örneği. 9. Ulusal Sosyoloji Kongresi
(C-5)
1-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2013. Okul Dünyası/Pekin 8 Nolu Ortaokulu. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
2-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2013. Okul Dünyası/Lavrentiev Fizik-Matematik Okulu. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
3-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2013. Okul Dünyası/Dalton Okulları. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
4-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2013. Okul Dünyası/Reggio Emilia Okulları. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
5-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2012. Pedagojik Değerler/Çokkültürlülük. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
6-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2012. Pedagojik Değerler/Adanmışlık/Bağlılık. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
(Ç-5)
1-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2014. Toplumun Keşfi/Görünmez Dünya’nın Keşfi: Simmel, Cooley ve Mead. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Nurgün Oktik
2-) Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, 2014. Toplumun Keşfi/Nietzsche’nin Çılgınlığı. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Nurgün Oktik
(D-2) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2011. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED) .
(E-2)
1-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) The Effect of the Building Blocks Education Program on Turkish Preschool Children’s Recognition of Geometrical Shapes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) The Effect of the Building Blocks Education Program on Turkish Preschool Children’s Recognition of Geometrical Shapes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
(G-5)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Deprem sonrası iyileştirme çalışmaları. Proje Türü: -Tübitak 1001. Deprem Sonrası İyileştirme Çalışmalarında Kollektif Eylem, Sosyal Semaye ve Kişilik Özellikleri İlişkisinin Yerel Düzeyde Karşılaştırmalı İncelenmesi. 2020-2024
(G-8)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çevrimiçi Dünyada "Kadının" Güçlendirilmesi. 2020-2021
(Ğ-1) International scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Vilas Research Travel Award. 2007
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . MEB Yurtdisi Yüksek Lisans ve Doktora Öğrenimi Bursu. 2000
(I-4)
1-) Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyi Örnekler Konferansında Hakemlik. 1. 1. 2014
(I-5)
1-) 13rd Reconceptualizing Early Childhood Education Conference. October 16-20 2005. United States of America. 2005
(I-6)
1-) Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyi Örnekler Konferansı. Nisan 2008 / 2009. . 2010