(A-3)
1-) Göle Mehmet Oğuz, Nişan Mustafa, Tüfekci Aysel, 2024. Preschool teachers' views on their professional ıdentities during the pandemic (COVID-19) period.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
2-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Nişan Mustafa, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Nişan Mustafa, Temel Zeynep Fulya, 2023. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstbilişsel Bilgi, Beceri ve Uygulamalara Yönelik Görüşleri (Preschool Teachers Views on Metacognitive Knowledge, Skills and Practices). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
2-) Nişan Mustafa, İnal Kızıltepe Gözde, 2019. The Effect of Early Numeracy Program on the Development of Number Concept in Children at 48-60 Months of Age. Universal Journal of Educational Research
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile İlgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi