(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Müftüler Mine, İnce Mustafa Levent, 2015. Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students. Perceptual and Motor Skills
2-) Yıldırım Gülşen, İnce Mustafa Levent, Müftüler Mine, 2012. Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study. Perceptual and Motor Skills
(A-2) Technical Notes, Letters to the Editor, Discussions and Abstracts published in journals indexed by SCI or SCI-Expanded , SSCI, AHCI
1-) Müftüler Mine, İnce Mustafa Levent, 2013. Facilitating leisure time physical activity by autonomy supportive learning climate. Research Quarterly for Exercise and Sport
(A-3)
1-) Ersöz Gözde, Müftüler Mine, Yerlisu Lapa Tennur, Tümer Adile, 2017. Reliability and validity of goal orientation in exercise measure (GOEM) - Turkish version. Cogent Education
(A-5)
1-) Karahasan İlknur, Müftüler Mine, 2023. The Relationship Between Exercise Motivation of Children Participating in Recreational Exercise and Attitudes of Parents Toward Extracurricular Sports Activities. SPORTIVE
2-) Karadeniz Faruk, Müftüler Mine, Gülbeyaz Kürşad, 2019. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları
3-) Müftüler Mine, 2016. Perceived Autonomy Support Scale for Exercise Settings Validity and reliability study for Turkish p Egzersizde Algılanan Özerklik Desteği Ölçeği Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of Human Sciences
4-) Müftüler Mine, Yapar Ahmet, Salih Gökhan İrez, İnce Mustafa Levent, 2011. Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities. The Shield – Research Journal of Physical Education and Sports Science
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Karahasan İlknur, Müftüler Mine, 2023. The Relationship Between Exercise Motivation of Children Participating in Recreational Exercise and Attitudes of Parents Toward Extracurricular Sports Activities. SPORTIVE
2-) Karadeniz Faruk, Müftüler Mine, Gülbeyaz Kürşad, 2019. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları
3-) Müftüler Mine, 2016. Perceived Autonomy Support Scale for Exercise Settings Validity and reliability study for Turkish p Egzersizde Algılanan Özerklik Desteği Ölçeği Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of Human Sciences
4-) Müftüler Mine, Yapar Ahmet, Salih Gökhan İrez, İnce Mustafa Levent, 2011. Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities. The Shield – Research Journal of Physical Education and Sports Science
(A-7)
1-) Müftüler Mine, Koca Arıtan Canan, 2020. Yenilenen Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Programlarının Uluslararası Politikalar Kapsamında Analizi. Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi
2-) İnce Mustafa Levent, Hünük Deniz, Müftüler Mine, 2014. Fiziksel aktivite davranışı geliştirmede etkili öğretim stratejileri Problemi belirle kanıta dayalı uygun modeli seç ve uygula. Toplum ve Hekim
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Müftüler, M., 2009. Üniversite öğrencilerinin çoklu zeka alanlarına göre serbest zaman tercihlerinin belirlenmesi. Türkiye Kick Boks Federasyonu Spor Bilimleri Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Erturan İlker Ayşe Gökçe, Müftüler Mine, 2017. Değişen öğretim programlarında kişisel, sosyal ve düşünme becerilerinin yeri. Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi
2-) Müftüler, M., Tekin, A., 2008. Examining the university students’ leisure preferences according to multiple intelligence. 10. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
3-) Müftüler, M., Kirazcı, S., 2005. Effects of verbal feedback and self-evaluation on motor skill learning. The 46th ICHPER SD Anniversary World Congress
(B-2)
1-) Karaca Gizem, Müftüler Mine, 2023. KADINLARIN SERBEST ZAMAN ENGELLERİYLE BAŞ ETME STRATEJİLERİ, ALGILANAN SOSYAL DESTEK VE SERBEST ZAMAN EGZERSİZE KATILIM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. 4. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
2-) Göksel Gaye, Müftüler Mine, 2023. DOĞA SPORLARI YAPAN BİREYLERİN GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİK SPOR ÜRÜNLERİ KULLANIM ALGISININ İNCELENMESİ: ÖN SONUÇLAR. 4. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
3-) Karahasan İlknur, Bağdur Azra Bişenk, Bilgin Cemre Uluç, Müftüler Mine, 2022. Üniversite öğrencilerinin sağlık inancı ve serbest zaman egzersiz düzeyinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. 14. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi
4-) Zehir Emre, Bektaş Şule, Müftüler Mine, 2022. Üniversite öğrencilerinin serbest zaman anlamı ve rekreasyon farkındalığı. 3. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
5-) Müftüler Mine, 2021. Role of Leisure Education in Turkish Physical Education and Sport Curriculum. 16th World Leisure Hybrid Congress
6-) Müftüler Mine, 2021. Examination of Leisure Meaning and Leisure Education among Turkish Adults: Preliminary Findings. 16th World Leisure Hybrid Congress
7-) Müftüler Mine, 2019. Serbest Zaman Eğitiminin Beden Eğitimi ve Spor/Oyun Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri. 2. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
8-) Tümer Adile, Müftüler Mine, 2017. Gençlerde Fiziksel Aktivitenin Teşviki ve Geliştirilmesi. II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
9-) Müftüler, M., 2016. Examining urban and rural high school students’ perceived autonomy support and physical activity behavior. 2016 AIESEP INTERNATIONAL CONFERENCE
10-) Müftüler, M., Henderson, K.A., 2015. Young adults' voices on autonomy supportive physical activity setting. International Conference of International Association of Physical Education in Higher Education (AIESEP)
11-) Müftüler, M., 2015. Gender differences in perceived autonomy support and basic psychological needs satisfaction in exercise setting for Turkish university students. 8th Meeting of Transnational Scholars for the Study of Sport and Gender
12-) Müftüler, M., İnce, M.L., 2014. Use of Trans-Contextual Model-based intervention in developing leisure-time physical activity behavior of university students
Üniversite öğrencilerinin serbest zaman fiziksel aktivite davranışı gelişiminde Bağlamlararası Modele Dayalı eğitimin kullanımı. 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
13-) Müftüler, M., İnce, M.L., 2012. Developing a questionnaire for leisure-time physical activity behavior based on Theory of Planned Behavior. II. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi
14-) Müftüler, M., İnce, M.L., 2012. Adaptation and validation of the Perceived Autonomy Support Scale for Exercise Settings. II. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi
15-) Yıldırım, G., Müftüler, M., İnce, M.L., 2011. Turkish women’s physical activity levels and behaviors by their socio-economic status. International Conference of International Association of Physical Education in Higher Education (AIESEP)
16-) Müftüler, M., Yapar, A., İrez, S.G., İnce, M.L., 2010. Systematic observation of three different public parks for physical activity participation of users. 15th Annual Congress of the European College of Sport Science
17-) Müftüler, M., Yapar, A., İrez, S.G., İnce, M.L., 2009. Topluma açık park alanlarında bireylerin fiziksel etkinlik esnasındaki kıyafet seçimleri. Uluslararası Herkes için Spor ve Spor Turizmi Kongresi
18-) İrez, S.G., Yapar, A., Müftüler, M., İnce, M.L., 2009. Bireylerin topluma açık park alanlarındaki fiziksel etkinliklerinin sistematik gözlemle incelenmesi / Examination of public park users' physical activity with systematic observation. Uluslararası Herkes için Spor ve Spor Turizmi Kongresi
19-) Müftüler, M., Tekin, A., Aykora, E., 2008. Examining the students’ recreation preferences according to multiple intelligence areas. XII. International Science Congress “Modern Olympic and Paralympic Sport and Sport for All”
20-) Zorba, E., Saygın, Ö., Müftüler, M., Babayiğit İrez, G., 2006. Bayan hentbol yıldız milli takımlarının vücut yağ dağılımı ve yağ yüzdesi değerlerinin karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
21-) Erdem, N., Öcal, K., Müftüler, M., Aydoğmuş, H., Gönülateş, S., 2006. İzci kamplarının çocukların fiziksel ve sosyal gelişimine etkisi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
22-) Ateş, B., Öcal, K., Müftüler, M., Yıldız, F., Gönülateş, S., 2006. Kampüs rekreasyonu açısından üniversite bölümlerinin karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
23-) Ünal, H., Egesoy, H., Müftüler, M., 2006. An investigation about gymnast trainers who has a role in directing Turkish gymnastic. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
24-) Demirkan, M., Zorba, E., Tekin, A., Ceylan, Ö., Müftüler, M., 2006. Spor turizmi: Gökova körfezinde su sporlarına uygun yeni alanların belirlenmesine yönelik bir çalışma. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
25-) Gönülateş, S., Öcal, K., Ateş, B., Müftüler, M., 2006. Kamu personelinin cinsiyete göre rekreatif eğilimlerinin karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
(B-3)
1-) Koca Arıtan Canan, Müftüler Mine, 2017. Yenilenen Beden Eğitimi Ve Spor Öğretimi Programlarının Uluslararası Politikalar Kapsamında Analizi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
2-) Ersöz, G., Müftüler, M., Yerlisu Lapa, T., Tümer, A., 2016. Egzersizde Hedef Yönelimi Ölçeği (EHYÖ) Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Müftüler Mine, 2023. TEORİDEN UYGULAMAYA DOĞA VE MACERA EĞİTİMİ/Doğa ve Macera Eğitiminde Katılımcı Nitelikleri ve Yeterlikler. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Yıldız, Kadir; Gürer, Burak
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Erturan İlker Ayşe Gökçe, Hünük Deniz, Müftüler Mine, 2018. Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen/EYLEM ARAŞTIRMASI NASIL PLANLANIR?. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayınevi Editör Adı: İlker-Erturan, Gökçe ve Hünük, Deniz
2-) Müftüler Mine, Hünük Deniz, 2018. Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen/EYLEM ARAŞTIRMASINDA VERİ NASIL TOPLANIR?. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayınevi Editör Adı: İlker-Erturan, Gökçe ve Hünük, Deniz
3-) Çevik Ayşen, Perdahlı Canan, Hünük Deniz, Alagül Özlem, Öztürk Pınar, Müftüler Mine, Gürsel Ferda, Koca Arıtan Canan, 2016. Sporun Toplumsal Cinsiyet Halleri/Amazonlar: kızkardeşlik kayığının kürekçileri. Yayın Evi: Spor Yayınevi ve Kitabevi Editör Adı: Canan Koca
(D-11) Hakemlikler
1-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Spor Egzersiz ve Antrenman Bilimi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Hakemlikler
1-) Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Reliability and validity of goal orientation in exercise measure (GOEM) - Turkish version - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
6-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
7-) Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
8-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yenilenen Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Programlarının Uluslararası Politikalar Kapsamında Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Reliability and validity of goal orientation in exercise measure (GOEM) - Turkish version - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Reliability and validity of goal orientation in exercise measure (GOEM) - Turkish version - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Perceived Autonomy Support Scale for Exercise Settings Validity and reliability study for Turkish p Egzersizde Algılanan Özerklik Desteği Ölçeği Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Use of Trans Contextual Model based physical activity course in developing leisure time physical activity behavior of university students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Reliability and validity of goal orientation in exercise measure (GOEM) - Turkish version - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite öğrencilerinin çoklu zeka alanlarına göre serbest zaman tercihlerinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Examination of public parks for physical activity participation by their location size and facilities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN AKTİVİTELERİNE YÖNELİK TUTUM VE ENGELLERİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
8-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
9-) Üniversite öğrencilerinin çoklu zeka alanlarına göre serbest zaman tercihlerinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Physical activity and perceptions of neighborhood walkability among Turkish women in low and high socio economic environments An exploratory study - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Kadınların egzersiz düzeyine göre serbest zaman engelleri ile baş etme stratejileri ve algılanan sosyal desteğin incelenmesi: Karma araştırma. Konu: Bu araştırmanın amacı, kadınların serbest zaman egzersiz düzeyine göre serbest zaman engelleriyle baş etme stratejileri ve algılanan sosyal destek arasındaki ilişkiyi psikolojik güçlenme teorisi çerçevesinde incelemektir. Araştırmada, nicel ve nitel araştırma yöntemlerinin bir arada olduğu karma yöntem kullanılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak nicel bölümde Serbest Zaman Egzersiz Anketi (SZEA), Serbest Zaman Engelleri ile Baş Etme Stratejileri Ölçeği (SZEBSÖ) ve Çok Boyutlu Algılanan Sosyal Destek Ölçeği (ÇBASDÖ) kullanılmıştır. Nitel bölümde ise yarı yapılandırılmış görüşmeler aracılığıyla veri toplanmıştır. Araştırmaya yaşları 18 ile 65 arasında değişen 435 kadın gönüllü olarak katılım sağlamıştır. Nitel görüşmelere ise 15 kadın gönüllü olarak katılmıştır. Veri analizinde tanımlayıcı betimsel istatistik analizleri, basit korelasyon analizi ve değişkenler arasındaki farkın anlamlılık düzeyini saptamak amacıyla tek yönlü varyans analizleri (ANOVA) kullanılmıştır. Nitel veri analizinde ise içerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Elde edilen nitel veri güçlenme kuramı ile ilişkilendirilmiştir. Sonuç olarak; kadınların serbest zaman engelleri ile baş etme stratejileri ve algılanan sosyal destek arasında pozitif yönde anlamlı bir ilişki olduğu tespit edilmiştir. Kadınların serbest zaman egzersiz düzeyine göre “SZEBSÖ”nin beceri kazanma (F (2, 434) = 7,540, p < 0,05) ve fiziksel uygunluk (F (2, 434) = 9,334, p < 0,05) alt boyutları arasında anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir. Ancak kadınların serbest zaman egzersiz düzeyine göre ‘’ÇBASDÖ”nin hiçbir alt boyutunda istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık tespit edilmemiştir (p>0.05). Ayrıca, kadınların serbest zaman katılım engelleri, ürettikleri çözümleri ve algıladıkları sosyal destek güçlenme kuramı kapsamında ilişkilendirilmiştir.. GİZEM-KARACA. 2023
2-) Tez Adı: Rekreasyonel egzersizlere katılan çocukların egzersiz motivasyonu ile ebeveynlerin ders dışı sportif etkinliklere yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Konu: Bu araştırmada rekreasyonel egzersize katılan çocukların egzersiz motivasyonu ile ebeveynlerinin ders dışı sportif etkinliklere yönelik tutumu incelenmiştir. Buna yönelik olarak bu araştırmanın üç amacı bulunmaktadır. Birincisi rekreasyonel egzersizlere katılan çocukların egzersiz motivasyonu ile ebeveynlerin ders dışı sportif etkinliklere yönelik tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Ayrıca rekreasyonel egzersize katılan çocukların egzersiz motivasyonu ve ebeveynlerinin ders dışı sportif etkinliklere yönelik tutumlarının bazı demografik değişkenlere göre farklılıklarının incelemesi de araştırmanın amaçları arasında yer almaktadır. Araştırma grubunu Muğla’nın Menteşe ilçesinde yaz spor okulu kapsamında yürütülen rekreasyonel aktivitelere katılan 245 çocuk katılımcı ve onları bu aktivitelere getiren ebeveynleri oluşturmaktadır Araştırmada veri toplama aracı olarak Rekreasyonel Egzersiz Motivasyon Ölçeği Çocuk Sporcular İçin: Kısa Form ve Ders Dışı Sportif Etkinliklere Yönelik Ebeveyn Tutum Ölçeği kullanılmıştır. Araştırma anket yoluyla çevrim içi ve yüz yüze toplanmıştır. Araştırmada nicel araştırma yönteminden korelasyonel desen kullanılmıştır. Veri analizinde, normallik testleri uygulanmış olup değişkenler arası ilişkinin incelenmesi için Pearson Korelasyon testi ve demografik bilgilerin karşılaştırılması için bağımsız gruplarda t test ve tek yönlü varyans analizi (ANOVA) uygulanmıştır. Araştırmanın sonucunda rekreasyonel egzersize katılan çocukların egzersiz motivasyon düzeyleri ile ebeveynlerinin ders dışı sportif etkinliklere yönelik tutum düzeyi arasında olumlu yönde ilişki olduğu görülmektedir. Rekreasyonel egzersizlere katılan çocukların bulgularına göre 11-14 yaş arası ve tenis branşıyla ilgilenen çocukların egzersiz motivasyon düzeyi daha yüksek olduğu tespit edilmiştir. Ebeveynlerin ders dışı etkinliklere yönelik tutumu bulgularına göre; kadın velilerin sosyal destek alt boyutunda, memur olan velilerin kişisel gelişim ve sosyal destek alt boyutunda, tek çocuğa sahip olan velilerin akademik algı ve sosyal destek alt boyutunda, spor yapan velilerin kişisel gelişim ve sosyal destek alt boyutunda, aylık aile geliri 10000 TL ve üstü olan velilerin kişisel gelişim ve sosyal destek alt boyutunda diğer değişkenlere göre tutum düzeylerinin daha yüksek olduğu görülmektedir.. İLKNUR-KARAHASAN. 2023
3-) Tez Adı: Kişilik tiplerine göre serbest zaman engelleriyle baş etme stratejilerinin incelenmesi. Konu: Kişilik tiplerine göre serbest zaman engelleriyle baş etme stratejilerinin incelenmesi. ZEYNEP-ÜNAL. 2020
4-) Tez Adı: "Sportif Rekreasyon Hizmetlerinin İncelenmesi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği". Konu: "Sportif Rekreasyon Hizmetlerinin İncelenmesi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği". ATA NURİ-UYANIKER. 2020
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Muğla Spor Turizminde Rotasını Çiziyor. 2021-2022
(I-6)
1-) Beden Eğitimi Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar - 7. Türkiye. . 2019
2-) Beden Eğitimi Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 6. Türkiye. . 2017
3-) Beden Eğitimi Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 5. Türkiye. . 2015
4-) Beden Eğitimi Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 4. Türkiye. . 2013
5-) Beden Eğitimi Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 3. Türkiye. . 2011