(A-4)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, 2024. Experiences with emergency distance education: A dilemma between face-to-face education and distance education in tour guiding. International Journal of Assessment Tools in Education
2-) Altınay Özdemir Meltem, Çakici Abdulcelil, Tombaş Zeynep, 2023. Destination attributes on attendance at away football games: scale development, and validation on fans. Soccer & Society
3-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2023. Visitors' Experiences Towards Sustainability Challenges in Archaeological -Heritage Sites: A Netnographic Study on Ancient City of Knidos, Turkey. Enlightening Tourism: A Pathmaking Journal
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Travellers' Destination Attribute Preferences: A Choice-Based Conjoint (CBC) Analysis. Academica Turistica
5-) Altınay Özdemir Meltem, Göktaş Levent Selman, 2021. Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020. Tourism & Management Studies
(A-5)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Zırhlıoğlu Yasin, Kolbaş Nazlı, 2024. Kültür Rotaları Kapsamında Karekod Destekli Dijital Hikâye Anlatımlı Milas Kent Gezi Rehberinin Hazırlanmasına İlişkin Alan Araştırması. Turist Rehberliği Nitel Araştırmalar Dergisi
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2024. Online Learning Attitude and Communication Proficiency in Emergency Distance Education: Insights from Tourism Students . SMART Journal
3-) Altınay Özdemir Meltem, Yıldız Sercan, 2020. How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey. SMARTJournal
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2020. Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar. Journal of Recreation and Tourism Research
5-) Altınay Özdemir Meltem, 2020. What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees?. International Journal of Social, Political and Economic Research
6-) Altınay Özdemir Meltem, 2019. Turizm Öğrencilerinin Mesleki Staja İlişkin Bilişsel Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
7-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Journal of International Social Research
8-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Şehir Turizminin Tur Programları KapsamındaDeğerlendirilmesi: Eskişehir Üzerine Bir Araştırma. Journal of Recreation and Tourism Research
9-) Altınay Meltem, 2018. Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Altınay Meltem, Acar Ayşegül, İstanbullu Dinçer F. Füsun, 2018. Dünden Bugüne Spiritüel Turizm. Journal of International Social Research
11-) Altınay Meltem, İstanbullu Dinçer F. Füsun, 2017. Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi. Journal of Recreation and Tourism Research
12-) Yavuz Ercan, Altınay Meltem, 2016. Kentsel Rekreasyon Alanlarında Hizmet Kalitesi Ankara İli Örneği. JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH
13-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2016. Stratejik İnsan Kaynakları Yönetiminin Örgütlerde Çalışanların Tükenmişliğine Etkisi Kamu Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama. İş Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
14-) Altınay Meltem, Bilgimöz Sevcan, 2015. Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi. Journal of Recreation and Tourism Research
(A-7)
1-) Altınay Özdemir Meltem, 2023. Kültür Rotaları ve Rota Geliştirme Süreci: Menteşe Kentsel Sit Alanı Kültür Rotalarının Geliştirilmesi. Kent Akademisi
2-) Yıldız Sercan, Altınay Özdemir Meltem, Acar Ayşegül, Akova Orhan, 2019. AVM Ziyaret Sıklığının Yaşam Memnuniyeti, Yenilenme Deneyimi ve Deneyimleme Kalitesi Üzerindeki Etkisi: İstanbul da Bir Araştırma. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
3-) Altınay Özdemir Meltem, Karagöl Emir, 2019. Destinasyon Web Sitelerinin Tasarım ve İçerik Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
4-) Altınay Meltem, Güçer Evren, Bağ Cennet, 2017. Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media. Journal of Business Research - Turk
5-) Altınay Meltem, Şahbaz Ramazan Pars, 2015. Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi. Journal Of Tourism And Gastronomy Studies
(A-8)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
(B-2)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2021. Arkeolojik Sit Alanlarının Sürdürülebilirliğine İlişkin Ziyaretçi Deneyimleri: Knidos Antik Kenti Üzerine Netnografik Bir Araştırma. III. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi
2-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2020. Karşılayıcı Seyahat Acentelerinin Perspektifinden Pandemi ve Post Pandemi Süreci. ATLAS 7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS
3-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2018. Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2018)
4-) İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, Dinçer Mithat Zeki, Kulakoğlu Dilek Nur, Altınay Meltem, Ulucan Ebru, 2017. Bireysel Turistik Yatırımcıların Psikolojik Eğilimleri: Davranışsal Finans Bağlamında Kuramsal Bir Tartışma. 4th International Congress of Tourism Management Researches
5-) Altınay Meltem, Kızılırmak İsmail, 2017. Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından Değerlendirilmesi. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2017)
6-) Yavuz Ercan, Altınay Meltem, 2017. Örgütlerde Sessizlik: Farklı Sektörler Üzerinde Bir Araştırma. 4. Uluslararası Turizm ve Yönetim Araştırmaları Kongresi
(B-3)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Kolkesen Ceyda, 2024. Risks and Constraints Faced by Solo Female Travelers: A Conceptual Overview. International Applied Social Sciences Congress VII- (C-IASOS – 2024)
2-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Güngör Habibe, 2023. Attitudes and Awareness towards Low-Carbon Travel: Aviation Students Gaze. Managing Tourism Across Tourism Conference 2023
3-) Yumuk Yurdanur, Demirel Nilgün, Altınay Özdemir Meltem, Çokal Zeynep, 2020. Female Tour Guides’ Perceptions of Gender-Based Discrimination: A Feminist Approach in Turkey. Economics, Business and Organization Research (EBOR) Conference
4-) Altınay Meltem, 2018. Examining Tourism Students’ Cognitive Structures Towards Leisure Time and Recreation Concepts Through Word Association Test. 6th International Conference on Science, Culture and Sport
(B-4)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Mert Karagöz Aslı, 2022. Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivalini Destekleme Davranışı: Festival Ayırt Ediciliği ve Unutulmaz Deneyim İle İlişkisi. 22. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Çakici Abdulcelil, 2022. Futbol Taraftarları İçin Deplasman Müsabakası Destinasyon Özellikleri (DMDÖ) Ölçeği Geliştirme Çalışması. 22. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Altınay Özdemir Meltem, Demirel İli Nilgün, 2021. Yerli Turistlerin Seyahat Acentalarına Yönelik E-Şikayet Davranışlarının İncelenmesi. 21. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Küçükaltan Derman, Altınay Meltem, Bahar Emre, 2016. Uluslararası İlişkilerdeki Kırılmaların Sivil Havayolu Taşımacılığına Yansımaları Türkiye'deki Havalimanlarına Karşılaştırmalı Bir Yaklaşım. 17.ULUSAL TURİZM KONGRESİ
(B-5)
1-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2016. Kentsel Rekreasyon Alanlarında Hizmet Kalitesi Ankara İli Örneği. 5.ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ
2-) Altınay Meltem, Güçer Evren, Cennet Bağ, 2015. Sosyal Medya Turistik Mal ve Hizmet Seçimini Etkiler Mi?. 14. GELENEKSEL TURİZM PANELİ 2015
3-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2015. Rekreasyon Etkinliklerine Katılımda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Rolü. 3.REKREASYON ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-4)
1-) Altınay Özdemir Meltem, 2025. The Future of Events-Trends, Technologies, and Stakeholders’ Engagement/Green and Smart Technologies in Events: Practices for Green Events. Yayın Evi: Apple Academic Press Editör Adı: Barbosa Sousa Bruno, Kumar Narendra, Sharma Swati
2-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2023. Tourist Behaviour Past, Present, and Future/Role of Tourism Activities on Destination Choice and Post-Visiting Behavior: Evidence from Istanbul as a Cultural Destination. Yayın Evi: Apple Academic Press Editör Adı: Narendra Kumar, Bruno Barbosa Sousa, Swati Sharma
3-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Eusébio C., Teixeira L., Carneiro M.J
(C-5)
1-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Anadolu'da Türk İslam Dönemi Mimari Yapılar/Kasırlar ve Köşkler. Yayın Evi: Paradigma Akademi Editör Adı: Zorlu Özcan, Acun Köksalanlar Ayşen, Akyurt Kurnaz Hande
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. GastroTeknoloji/Gastro-Seyahatler ve Sosyal Medya. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Erdem Ahmet, BARAKAZI Mahmut, GÖKTAŞ Levent Selman
3-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2022. Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives/Creative Tourism as Sustainable Initiative of a Coastal Destination: Creative Routes in Fethiye. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Gonçalo Poeta Fernandes
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Anadolu Efsaneleri/Ege Bölgesi Olağanüstü Varlıklar ve Olaylarla İlgili Efsaneler. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Tanrısever, Canan; Güzel, Özlem
5-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Yavaş Turizm ve Türkiye'deki Yavaş Turizm Destinasyonları/Isparta: Yalvaç ve Eğirdir. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Öter, Zafer; Yumuk, Yurdanur
6-) Göktaş Levent Selman, Altınay Özdemir Meltem, 2022. Gastronomi Rehberliği/Güneydoğu Anadolu Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hande Akyurt Kurnaz, Alper Kurnaz
7-) Altınay Özdemir Meltem, İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, 2022. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık II/Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yaratıcı Turizm. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Meltem Altınay Özdemir, Füsun İstanbullu Dinçer
8-) Altınay Özdemir Meltem, İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Turizm ve Yaratıcılık. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
9-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Tasarım Şehri İstanbul. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
10-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Yaratıcı Turizm. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
11-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar I/Macellum. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özcan Zorlu; Hande Akyurt Kurnaz
12-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar/Latrina. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özcan Zorlu; Hande Akyurt Kurnaz
13-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2020. Economic and Social Impacts of Covid-19 Pandemic/The Novel Coronavirus Covid-19 Crisis on Incoming Travel Agencies: Current Situation and Post-pandemic Scenarios. Yayın Evi: IKSAD Publishing Editör Adı: Özhan Nebi Soysal
(C-8)
1-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi:Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Zincir Tur. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
3-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Doğa Kamp (Ölüdeniz). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Doğal çekicilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
5-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Fethiye Ali Sıtkı Mefharet Koçman Meslek Yüksek Okulu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
6-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Havaalanı vergisi (Alan vergisi). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
7-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Kabak Koyu Kamp Alanı (Fethiye). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
8-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Kelebekler Vadisi Kampı (Fethiye). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
9-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Main courante. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
(D-11) Editörlükler
1-) Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt II. 2022. Hakemlik Sayısı:
2-) Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I. 2021. Hakemlik Sayısı:
(D-14) Hakemlikler
1-) The Journal of Hospitality and Tourism Technology . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Destination Marketing & Management . 2024. Hakemlik Sayısı: 10
3-) Tourism Management Perspectives. 2024. Hakemlik Sayısı: 10
4-) Cogent Social Sciences. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
5-) Journal of Hospitality and Tourism Management . 2021. Hakemlik Sayısı: 4
6-) International Journal of Hospitality Management. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
(D-15) Hakemlikler
1-) Journal of Hospitality and Tourism Insights. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TOURISM & MANAGEMENT STUDIES. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Tourism and Hospitality Management. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) Journal of Recreation and Tourism Research . 2021. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Journal of Tourism Leisure and Hospitality. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Tourism Leisure and Hospitality. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Tourism, Leisure and Hospitality (TOLEHO). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives/Creative Tourism as Sustainable Initiative of a Coastal Destination: Creative Routes in Fethiye - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
7-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
9-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
14-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
18-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
19-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
4-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Stratejik İnsan Kaynakları Yönetiminin Örgütlerde Çalışanların Tükenmişliğine Etkisi Kamu Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-6)
1-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
12-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
2-) Turizm Öğrencilerinin Mesleki Staja İlişkin Bilişsel Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
3-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
(G-12)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: 2209-AÜniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kültür Rotaları Kapsamında Karekod Destekli Dijital Hikâye Anlatımlı Milas Kent Gezi Rehberinin Hazırlanması (TUBİTAK 2209-A). 2022-2024
(G-7)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: University of Algarve. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı. 2024-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: GEKA 2021 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI. Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Menteşe Kentsel Sit Alanında Turist Rehberliği Eğitimi (GEKA 2021 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI). 2022-2022
(I-10)
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Seyahat ve Rekreatif Etkinlikler Topluluğu-İzmir-Efes-Şirince Gezisi. Türkiye. . 2020
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Seyahat ve Rekreatif Etkinlikler Topluluğu-Kapadokya Gezisi. Türkiye. . 2020
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Fethiye A.S.M.K MYO Akademik Personel ADOBE ACROBAT CONNECT KULLANIMI. TÜRKİYE. . 2020
4-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ni Kazanan Öğrenciler için 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Oryantasyon Eğitimi. Türkiye. . 2019
5-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi CV Hazırlama Teknikleri. Türkiye. . 2019
(L-15)
1-) Erasmus Ders Verme Etkinliği. İtalya. . 2023
(L-24)
1-) TÜBİTAK2219 Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı. Portekiz. . 2024
(L-9)
1-) Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu. Türkiye. . 2023