Personnel

Doçent Doktor KUBİLAY ÖCAL
Doçent Doktor
Kubilay Öcal
@ E-mail
kubilay@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5450

Staff of

Place of Duty

Spor Bilimleri Fakültesi / Rekreasyon Bölümü / Rekreasyon Anabilim Dalı

Regular Staff

Spor Bilimleri Fakültesi / Rekreasyon Bölümü / Rekreasyon Anabilim Dalı

Education

Bachelor's Degree

ODTÜ Eğitim Fakültesi Beden eğitimi ve Spor Bölümü 1999

Master's Degree

ODTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2006
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Rekreasyon 2015

Doctorate

ODTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2011

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Öcal, K., 2011. Evaluating Organizational Culture With Metaphors. African Journal of Businness Management

(A-3)

1-) Kubilay, Ö., 2016. Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students. Educational Research and Reviews

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Öcal Kubilay, 2023. Rekreasyon Mezun Nitelikleri Perspektifinden Üniversite, Fakülte ve Bölümlerin Misyon ve Vizyon Bildirimlerinin Tematik İncelenmesi. Uluslararası Spor, Egz.ve Ant. Bilimi Dergisi
2-) Öcal Kubilay, 2023. Tüm Zamanların En İyi 100 Spor Filmi: İçerik Analizi. ASOS Yayinevi
3-) Sarıçam Hüseyin, Öcal Kubilay, 2023. Sahiplerinin Perspektifinden Fitness Merkezlerinin Yönetim Stratejileri. Ozsum Academic Publishing

(A-7)

1-) Öcal Kubilay, Bayansalduz Mehmet, 2020. Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Planlama Stratejileri. Gençlik Araştırmaları Dergisi
2-) Kubilay, Ö., 2016. Tournament Satisfaction Scale (TOSS). International Journal of Human Sciences
3-) Öcal, K., 2014. Constraints on leisure time physical activity at a public university. Journal of Human Sciences
4-) Öcal, K., Karlı, Ü., 2012. Predictors of job satisfaction of the personnel working in Turkish sports media. Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
5-) Öcal, K., 2012. Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K). Spor Bilimleri Dergisi
6-) Öcal, K., Koçak, M.S., 2010. Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi . Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Öcal Kubilay, Sakallı Derya, 2018. Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.. International Journal of Sport, Exercise Training Sciences-IJSETS
2-) Şenel Ender, Öcal Kubilay, 2016. Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
3-) Kubilay, Ö., Koçak, M.S., 2015. Developing a model of employee performance for public sport organizations. I·I·B International Refereed Academic Social Sciences Journal
4-) Kubilay, Ö., 2015. Evaluating organizational performance in public sport organizations. SSTB International Refereed Academic Journal of Sports, Health & Medical Sciences
5-) Öcal, K., 2014. Is your organization harmonic or chaotic?. Uluslararası Hakemli Psikiyatri ve Psikoloji Araştırmaları Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Öcal, K., Koçak, M.S., 2012. Predicting Employee Performance in Non-Profit Sport Organizations The Role of Managerial and Financial Performance and The Mediating Role of Support For İnnovation and İndividual Creativity. 12. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
2-) Yeniçeri, M., Kürkçü, R., Yeniçeri, Ö., Öcal, K., 2006. Sporcuların dört haftalık aerobik step çalışmasının forestry adım testi ile max Vo2’lerinin araştırılması ve karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi

(B-2)

1-) Öcal Kubilay, Duman Günseli, 2018. Serbest zaman fiziksel aktivite kısıtlayıcılarının kişilik tipleri ve hayat doyumu ile ilişkisi International. Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi 1
2-) Öcal Kubilay, Karatut Adem, 2018. Beden Eğitimi ve Spor Dersi İçin Kullanılan Metaforlar. Uluslararası Herkes İçin Spor ve Wellness Kongresi 1
3-) Sarıçam Hüseyin, Öcal Kubilay, 2018. Sahiplerinin Perspektifinden Fitness Merkezlerinin Yönetim Stratejileri. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
4-) Öcal Kubilay, Sakallı Derya, 2017. Sporda Güdülenme Ölçeği II (SGÖ II): Türkçe Uyarlaması. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
5-) Öcal Kubilay, Sakallı Derya, 2017. Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcılarıyla Baş Etme Stratejileri: Bir Durum Çalışması. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
6-) Öcal Kubilay, Bayansalduz Mehmet, 2016. Rekreasyonda kariyer planlama. 14th International Sport Sciences Congress
7-) Öcal Kubilay, Sarıçam Hüseyin, 2016. Fiziksel aktivite ve rekreasyon alanlarında sistematik gözlem. 3th International Eurasian Educational Research Congress
8-) Öcal Kubilay, Yaralı Duygu, 2016. Spor filmlerinin dil ve içerik açısından incelenmesi. 3th International Eurasian Educational Research Congress
9-) Öcal Kubilay, Sarıçam Hüseyin, Öz Zeynep, 2016. Spor filmlerinin incelenmesi. 14th International Sport Sciences Congress
10-) Öcal, K., Tek, T., 2015. Academic Performance: The Effects of Burnout and Time Management Skills. European Conference on Educational Research (ECER 2015)
11-) Öcal, K., 2012. Developing performance evaluation scales for non-profit sport organizations. 2nd International Social Sciences In Physical Education
12-) Öcal, K., Koçak, S., Üstüner, Y., 2010. Evaluating organizational culture with metaphors in the department of physical education and sports. 15 th Annual Congress of the European College of Sport Science
13-) Özdal, F., Karacabey, K., Saygın, Ö., Gelen, E., Öcal, K., 2006. 9–12 yaş grubu tenisçilerin beslenme alışkanlıklarının değerlendirilmesi.. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
14-) Togo, O.T., Gönülateş, S., Kubilay, Ö., Agılönü, A., 2006. Hastane çalışanlarının cinsiyete göre Rekreatif eğilimlerinin değerlendirilmesi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
15-) Erdem, N.C., Ateş, B., Öcal, K., Gönülateş, S., Göral, K., Meriç, B., 2006. Basketbolcuların ve futbolcuların sosyo-ekonomik ve sosyo-kültürel farklılıkların karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
16-) Gönülateş, K., Çevik, H., Saygın, Ö., Öcal, K., 2006. Amatör futbolcuların beslenme alışkanlıklarının değerlendirilmesi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
17-) Erdem, N.C., Öcal, K., Müftüler, M., Aydoğmus, H., Gönülateş, S., 2006. İzci kamplarının çocukların fiziksel ve sosyal gelişimine etkisi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
18-) Özçelik, Y., Öcal, K., Göral, K., Karacabey, K., 2006. Egzersiz sonrası yapılan masajın laktik asit atılımına etkisi.. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
19-) Gönülateş, S., Öcal, K., Gelen, E., Göral, K., Eren, E., 2006. 12–13 yaş erkek futbolcularla aynı yaş grubu sedanter erkek çocukların bazı fiziksel uygunluk parametrelerinin karşılaştırılması. . 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
20-) Ateş, B., Öcal, K., Müftüler, M., Yıldız, F., Gönülateş, S., 2006. Kampüs rekreasyonu açısından üniversite bölümlerinin karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
21-) Gönülateş, S., Öcal, K., Ateş, B., Müftüler, M., 2006. Kamu personelinin cinsiyete göre rekreatif eğilimlerinin karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
22-) Togo, O.T., Öcal, K., Ekici, S., 2006. 11–14 yaş grubu erkek öğrencilerin serbest zamanlarında yaptıkları basketbol aktivitesinin kişilik (benlik) yapıları üzerine etkisi. . 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
23-) Gönülateş, S., Öcal, K., Erdem, N.C., 2006. Crisis in physical education. 4th International Scientific Congress
24-) Öcal, K., Koçak, M.S., 2006. Job satifaction in sports media. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
25-) Öcal, K., Karlı, Ü., 2006. Gambling perception of university students. 4th International Scientific Congress
26-) Öcal, K., Ünal, H., 2006. Emotional differences between gambler and non gambler university students. 4th International Scientific Congress
27-) Adıyaman, H., Kubilay, Ö., Saygın, E., Karacabey, K., 2006. Sporun bayan üniversite öğrencilerinin sağlık ilişkili fiziksel uygunluklarına etkisi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
28-) Nurdoğan, F., Saygın, E., Saygın, Ö., Öcal, K., 2006. 9–12 Yaş Arası Tenisçilerlerin Fiziksel Uygunluklarının Eurofit Test Bataryasıyla Değerlendirilmesi. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi

(B-3)

1-) Öcal, K., Koçak, M.S., 2010. Adaptation of Minnesota job satisfaction questionnaire (MSQ) with sport media employees . 11 . Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Öcal, K., Koçak, M.S., 2006. The effects of interscholastic sports participation on academic achievement and behavioral development of junior high grades students. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Öcal Kubilay, 2023. Spor Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler/Aralıklı Oruç: Faydaları, Modelleri ve Temel Fizyolojisi. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Mustafa Altınkök
2-) Öcal Kubilay, 2023. Spor Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar/Rekreasyon Bölümlerine Öğrenci Seçme ve Yerleştirme: Özel Yetenek Sınavlarına Eleştirel Bir Bakış. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Mehmet Şerif ÖKMEN, Mehmet SARIKAYA
3-) Günay Ahmet Rahmi, Öcal Kubilay, 2022. Sporda Araştırma ve Değerlendirmeler/Ketojenik Diyet: “Yağlı Ye, Yağlarından Kurtul”. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Doç. Dr. Mustafa Altınkök, Doç.Dr. Ahmet Haktan SİVRİKAYA

(D-10) Hakemlikler

1-) The Anthropologist. 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) Hakemlikler

1-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Gençlik Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Gençlik Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Gençlik Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Gençlik Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı:
7-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Educational Research and Reviews. 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2)

1-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Rekreasyon Mezun Nitelikleri Perspektifinden Üniversite, Fakülte ve Bölümlerin Misyon ve Vizyon Bildirimlerinin Tematik İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Planlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Evaluating Organizational Culture With Metaphors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
11-) Evaluating organizational performance in public sport organizations - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Developing a model of employee performance for public sport organizations - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
17-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
25-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
28-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
29-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
30-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
31-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
32-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
36-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
37-) Developing a model of employee performance for public sport organizations - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
38-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
39-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Planlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Planlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Predictors of academic procrastination and university life satisfaction among Turkish sport schools students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
13-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Constraints on leisure time physical activity at a public university - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Okul Sporlarının Orta Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Davranış Gelişimine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Planlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sporda Güdülenme Ölçeği II Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Duygusal zekanın sosyal destek algısı üzerindeki etkisi Öz yeterlik inancının aracı rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ölçek Geliştirme: Serbest Zaman Fiziksel Aktivite Kısıtlayıcıları (SZFA-K) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(F-1) Administered PhD/B.S./B.A. Dissertations.

1-) Tez Adı: Başlangıç Seviyesi Rekreasyon Uzmanlarının Mezun Nitelikleri ve İstihdam Edilebilirliklerinin İncelenmesi. Konu: Türkiye’deki başlangıç seviyesi rekreasyon uzmanlarının alanlarında istihdam edilebilirlikleri için sahip olması gereken mezun niteliklerinin hiyerarşisini belirlemek. BUSE-TUNCAY. 2024

(F-2) Administered graduate dissertations

1-) Tez Adı: Sahiplerinin Perspektifinden Fitness Merkezlerinin Yönetim Stratejileri. Konu: Rekreasyon Yönetimi. Hüseyin-Sarıçam. 2018
2-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spor Dersi ile İlişkilendirdikleri Görsel Metaforların İncelenmesi. Konu: Beden Eğitimi. Adem -Karatut. 2018
3-) Tez Adı: Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulunda Öğrenim Gören Öğrencilerin Sosyal Destek Algıları, Genel Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Konu: Sosyal Destek Algısı, Genel Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Zeka kavramları arasındaki ilişki beden eğitimi ve spor bölümlerinde öğrenim gören öğrenciler in yer aldığı örneklem grubuyla incelenmesi. . Ender -Sener. 2015
4-) Tez Adı: Spor Filmlerinin Dil ve İçerik Açısından İncelenmesi. Konu: Spor ile ilgili filmlerde verilen mesajların ve kullanılan dilin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi. Duygu-Yaralı. 2014

(F-3)

1-) Tez Adı: Spor Alanında Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Sosyal Destek Algılarının Stresle Başa Çıkma Tarzlarına Etkisinin İncelenmesi. Konu: Bu çalışmanın amacı; spor alanında özel yetenek sınavına giren adayların sosyal destek algılarının stresle başa çıkma tarzlarına etkisinin incelenmesidir. Çalışmanın araştırma grubunu 2016-2017 eğitim öğretim yılında Adnan Menderes Üniversitesi’nde düzenlenen BESYO özel yetenek sınavına giren adaylar oluşturmaktadır. Araştırmaya 542 kişinin gönüllü katılımı sağlanmıştır. Araştırmanın veri toplama araçlarını Çok Boyutlu Algılanan Sosyal Destek Ölçeği, Stresle Başa Çıkma Tarzları Ölçeği ve araştırmacı tarafından hazırlanmış olan Kişisel Bilgi Formu oluşturmaktadır. Verilerin analizinde; t testi, varyans analizi, korelasyon analizi ve çoklu regresyon analizinden faydalanılmıştır. Araştırmanın istatistiksel bulguları, SPSS 23TM paket proğramı aracılığıyla elde edilmiştir.. Münevver -Hacıoğlu. 2017
2-) Tez Adı: Farklı Spor Branşlarıyla Uğraşan Sporcuların Hayal Etme Ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi. Konu: Bu çalışmanın amacı; Muğla ilinde yaşayan 14-36 yaş arasında bulunan toplam 239 kadın (%47,4) ve 265 erkek (%52,6) olmak üzere 504 sporcuya uygulanmıştır. Çalışmada, “Kişisel Bilgi Formu”, “Sporda Hayal Etme Ölçeği” ve problem çözme becerisi algıları için “Problem Çözme Becerisi Ölçeği” kullanılmıştır. . Özlem -Ağılönü. 2014

(G-3)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: İşsizlik, bütün dünya ülkelerinin karşı karşıya bulundukları en önemli sorunlardan birisidir. Genç işsizlik oranı Türkiye’de %25,3 gibi yüksek bir orana ulaşmıştır (Durak ve Kaya 2014). Günümüzde 50.000’i aşkın Beden Eğitimi ve Spor alanı mezunu iş bulma konusunda sorunlar yaşamaktadır. Buna rağmen Rekreasyon Bölümü öğrencileri hala formasyon almak ve öğretmen olabilmek için para ve zaman harcamaktadır. Oysa bu alanda eğitim alan öğrencilerin toplumun fiziksel aktivite düzeyini artırmak, serbest zaman alışkanlıklarını geliştirmek ve şekillendirmek gibi sorumlulukları vardır. Bu amaçla araştırma öğrenci-bölüm-sektör perspektifinden Rekreasyon bölümü öğrencilerinin kariyer gelişimlerine katkı sağlayacak ve istihdam olanaklarını geliştirecek yeni ve yaratıcı çözümler bulmayı hedeflemektedir.. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Rekreasyon Bölümü öğrencileri için sürdürülebilir bir istihdam modelinin oluşturulması: İnsan kaynakları yönetimi ve kariyer planlama perspektifinden öğrenci, bölüm ve sektör koordinasyonunun sağlanması. 2019-2020

(G-7)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Ülkemizde kurulan fitness merkezlerinin hangi amaçlar doğrultusunda kurulduğu, yönetim kademelerinde kimlerin çalıştığı, buraların nasıl yönetildiğine dair soruların cevaplanması bu çalışmanın ana konusunu oluşturmaktadır. Bununla birlikte yönetimin temel fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yöneltme, koordinasyon ve kontrol mekanizmalarının bu örgütlerde nasıl çalıştırıldığı, paydaşlarla etkileşim düzeyleri ve devamlılığını sürdürebilmesi açısından izlediği yöntem ve stratejilerin neler olduğu bu çalışma kapsamında derinlemesine araştırılmıştır. . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Sahiplerinin Perspektifinden Fitness Merkezlerinin Amaç, Hedef ve Yönetim Stratejileri . 2017-2018
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bu çalışmanın amacı Muğla’da yaşayan bireylerin fiziksel aktivite düzeylerini artırmak olarak belirlenmiştir. Bu amaçla fiziksel aktivite yapılan alanlar belirlenmiş, bu alanlarda gözlemler yapılmış, anketler düzenlenmiş ve sonuçlar raporlanmıştır. Bununla birlikte kitapçıklar ve kullanma kılavuzları hazırlanmış, soyal medya ağları oluşturulmuş ve aktiviteler düzenlenerek bireylere uzmanlar eşliğinde fiziksel aktivite yaptırılmıştır. Yapılan anket ve gözlemlere göre yaşlılar ve gençlerin fiziksel aktivitelere yeterince katılmadığı ortaya konulmuştur. Gençlerin fiziksel aktivitelerde yer almama nedenlerinin en başında birlikte fiziksel aktiviteye katılabilecekleri birilerinin olmaması olarak belirlenmiştir.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Aktif Muğla Projesi. 2012-2014

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Rekreayon Yönetimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Üniversite personelinin spor yapma alışkanlıklarının tükenmişlik düzeylerine etkisi. 2011-2011
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İnternet üzerinden spor tüketimini güdüleyen etmenler ve spor tüketimine yönelik endişeler. 2011-2011
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Beden Eğitimi ve Spor. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beden eğitimi dersinin ve okul içi sportif etkinliklere katılımın davranışşal gelişime ve akademik performansa etkisi. 2008-2008

(Ğ-2) National scientific awards in related field

1-) Kurum Adı: . Yayın Teşvik Ödülü. 2012

(I-10)

1-) Geleneksel Türk Çalgıları Tanıtım Etkinliğ. Türkiye. . 2023
2-) Zafer Haftası Etkinlikleri. Türkiye. . 2008

(I-12)

1-) Rekreasyon Bölüm başkanı. Türkiye. . 2018

(I-13)

1-) Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye. . 2018

(I-14)

1-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2023
2-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2023
3-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2023
4-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2023
5-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2023
6-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2023
7-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2023
8-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2023
9-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2023
10-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2023
11-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2022
12-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2022
13-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2022
14-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2022
15-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2022
16-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2022
17-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2022
18-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2022
19-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2022
20-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2022
21-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2021
22-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2021
23-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2021
24-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2021
25-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2021
26-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2021
27-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2021
28-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2021
29-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2021
30-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2021
31-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2020
32-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2020
33-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2020
34-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2020
35-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2020
36-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2020
37-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2020
38-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2020
39-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2020
40-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2020
41-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2018
42-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2018
43-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2018
44-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2018
45-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2018
46-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2018
47-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2018
48-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2018
49-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2018
50-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2017
51-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2017
52-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2017
53-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2017
54-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2017
55-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2017
56-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2017
57-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2017
58-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2017
59-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2017
60-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2016
61-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2016
62-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2016
63-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2016
64-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2016
65-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2016
66-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2016
67-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2016
68-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2016
69-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2016
70-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2015
71-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2015
72-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2015
73-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2015
74-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2015
75-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2015
76-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2015
77-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2015
78-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2015
79-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2015
80-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2014
81-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2014
82-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2014
83-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2014
84-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2014
85-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2014
86-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2014
87-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2014
88-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2014
89-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2014
90-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2013
91-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2013
92-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2013
93-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2013
94-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2013
95-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2013
96-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2013
97-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2013
98-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2013
99-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2013
100-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 1. Türkiye. . 2012
101-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 2. Türkiye. . 2012
102-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 3. Türkiye. . 2012
103-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 4. Türkiye. . 2012
104-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 5. Türkiye. . 2012
105-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 6. Türkiye. . 2012
106-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 7. Türkiye. . 2012
107-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 8. Türkiye. . 2012
108-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 9. Türkiye. . 2012
109-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler 10. Türkiye. . 2012

(I-16)

1-) Soruşturma. Türkiye. . 2022

(I-17)

1-) Atama ve Yükseltme . Türkiye. . 2019

(I-4)

1-) 6. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi. Türkiye. . 2013
2-) 6. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi. Türkiye. . 2013
3-) III. Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu . Türkiye. . 2011

(I-5)

1-) 4. ULUSLARARASI REKREASYON ve SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ. . . 2023
2-) 4th International Recreation and Sports Management Congress. Türkiye. . 2023
3-) 3. ULUSLARARASI REKREASYON ve SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ. Türkiye. . 2022
4-) 2. ULUSLARARASI REKREASYON ve SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ. . . 2019
5-) 1. ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ (HK). Türkiye. . 2018
6-) 1. ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ (BK). Türkiye. . 2018
7-) 5. Uluslararası Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi Sekreterya . Türkiye. . 2012
8-) 5. Uluslararası Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi Bilim Kurulu. Türkiye. . 2012
9-) The United Nations University SWY 12. Japonya. . 1999
10-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 1. Türkiye. . 1999
11-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 2. Türkiye. . 1999
12-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 3. Türkiye. . 1999
13-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 4. Türkiye. . 1999
14-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 5. Türkiye. . 1999
15-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 6. Türkiye. . 1999
16-) Europe Cup (girls 14) Kule Hakemi 7. Türkiye. . 1999
17-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 4. Türkiye. . 1999

(I-6)

1-) Rekreasyon Araştırmaları Çalıştayı. Türkiye. . 2016
2-) Antrenörlük. Türkiye. . 2011
3-) Halk Oyunları Grup Birinciliği. Türkiye. . 2002
4-) 21 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 1 . Türkiye. . 1999
5-) 21 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 2. Türkiye. . 1999
6-) 21 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 3. Türkiye. . 1999
7-) 21 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 4. Türkiye. . 1999
8-) 21 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 5. Türkiye. . 1999
9-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 1 . Türkiye. . 1999
10-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 2. Türkiye. . 1999
11-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 3. Türkiye. . 1999
12-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 4. Türkiye. . 1999
13-) 22 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 5. Türkiye. . 1999
14-) 23 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 1 . Türkiye. . 1999
15-) 23 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 2. Türkiye. . 1999
16-) 23 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 3. Türkiye. . 1999
17-) 23 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 4. Türkiye. . 1999
18-) 23 Mayıs/II. Lig Bayanlar/ Tenis Kule Hakemliği 5. Türkiye. . 1999
19-) Deplasmanlı Lig Kule Hakemliği 1. Türkiye. . 1999

(I-7)

1-) 2021 Özel Yetenek Sınavı Güreş Komisyonu. Türkiye. . 2021
2-) 1. Ulusal Sağlık Bilimleri Sempozyumu. Türkiye. . 2015

(I-8)

1-) Alternatif Turizm . Türkiye. . 2022

(I-9)

1-) 2023 Özel Yetenek Sınavı Futbol Komisyonu. Türkiye. . 2023
2-) 2023 Özel Yetenek Sınavı Güreş Komisyonu. Türkiye. . 2023
3-) Öz Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyonu (2023-2024). Türkiye. . 2023
4-) Öğretim Programı İzleme ve Geliştirme Komisyonu (2023-2024). Türkiye. . 2023
5-) Dış Paydaşlar Danışma ve Kariyer Geliştirme Komisyonu (2023-2024). Türkiye. . 2023
6-) Araştırma ve Proje Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2023
7-) Spor Bilimleri Fakültesi Bilimsel Araştırma Projeleri Teşvik ve İzleme Komisyonu(2023-2024). Türkiye. . 2023
8-) Spor Bilimleri Fakültesi Oryantasyon Programı Hazırlama Komisyonu (2023-2024). Türkiye. . 2023
9-) Özel Yetenek Sınavı. Türkiye. . 2023
10-) Spor Bilimleri Fakültesi Bilimsel Araştırma Projeleri Teşvik ve İzleme Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
11-) Spor Bilimleri Fakültesi Oryantasyon Programı Hazırlama Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
12-) Dış Paydaşlar Danışma ve Kariyer Geliştirme Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
13-) Araştırma ve Proje Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
14-) 2022 Özel Yetenek Sınavı Güreş Komisyonu. Türkiye. . 2022
15-) Öğretim Programı İzleme ve Geliştirme Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
16-) Öz Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2022
17-) Öz Değerlendirme Raporu Hazırlama Komisyonu (2022-2023). Türkiye. . 2022
18-) Öğretim Programı İzleme ve Geliştirme Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2021
19-) Spor Bilimleri Fakültesi Bilimsel Araştırma Projeleri Teşvik ve İzleme Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2021
20-) Araştırma ve Proje Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2021
21-) Dış Paydaşlar Danışma ve Kariyer Geliştirme Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2021
22-) Spor Bilimleri Fakültesi Oryantasyon Programı Hazırlama Komisyonu (2021-2022). Türkiye. . 2021
23-) Doktora Yeterlilik Jürisi Alper Yıldız. Türkiye. . 2017
24-) Doktora Yeterlilik Jürisi Selcan Ergün. Türkiye. . 2017
25-) Kurumsal değerlendirme komisyonu. Türkiye. . 2006

Courses

BSY3506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Spor Organizasyonlarında Fon Oluşturma ve Finans Yönetimi

REK 5517 2024-2025 Güz

Rekreasyon Felsefesi

REK2001 2024-2025 Güz

Rekreasyon İşletmeciliği

REK3001 2024-2025 Güz

Spor Turizmi

REK4005 2024-2025 Güz

Rekreasyonda Örnek Olay Analizi

REK4503 2024-2025 Güz

Turizm Rekreasyonu I

BSA2930 2023-2024 Bahar

Bisiklet II

REK 5524 2023-2024 Bahar

Temel İstatistik ve SPSS Uygulamaları

REK1004 2023-2024 Bahar

Rekreasyon Turizmi

REK2506 2023-2024 Bahar

Rek. Kariyer Planl. ve İnsan Kayn.Yön.

REK4504 2023-2024 Bahar

Turizm Rekreasyonu II

REK4518 2023-2024 Bahar

Rek. Fon Oluşt. ve Finans Yönetimi

REK 5515 2023-2024 Güz

Spor Turizmi

REK2001 2023-2024 Güz

Rekreasyon İşletmeciliği

REK3001 2023-2024 Güz

Spor Turizmi

REK4005 2023-2024 Güz

Rekreasyonda Örnek Olay Analizi

REK4503 2023-2024 Güz

Turizm Rekreasyonu I

BES6575 2022-2023 Bahar

Spor Bilimlerinde İleri İstatistik Analizleri

BSA1902 2022-2023 Bahar

Badminton

BSA2930 2022-2023 Bahar

Bisiklet II

REK 5524 2022-2023 Bahar

Temel İstatistik ve SPSS Uygulamaları

REK1004 2022-2023 Bahar

Rekreasyon Turizmi

REK4504 2022-2023 Bahar

Turizm Rekreasyonu II

REK4518 2022-2023 Bahar

Rek. Fon Oluşt. ve Finans Yönetimi

REK 5515 2022-2023 Güz

Spor Turizmi

REK2001 2022-2023 Güz

Rekreasyon İşletmeciliği

REK3001 2022-2023 Güz

Spor Turizmi

REK4005 2022-2023 Güz

Rekreasyonda Örnek Olay Analizi

REK4503 2022-2023 Güz

Turizm Rekreasyonu I