Personnel

Doçent Doktor HALİT KARALAR
Doçent Doktor
Halit Karalar
@ E-mail
khalit@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5577

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Kocaeli Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar Öğretmenliği 28.06.2001

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi 03.02.2006

Doctorate

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 12.11.2013

Academic Publishing

(A-1)

1-) Aslan Altan Bilge, Yorulmaz Alper, Karalar Halit, 2024. Modelling primary school teachers' acceptance of distance-based educational technologies: A post-pandemic perspective. Education and Information Technologies
2-) Karalar Halit, Kapucu Ceyhun, Gürüler Hüseyin, 2021. Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system. International Journal of Educational Technology in Higher Education

(A-4)

1-) Karalar Halit, Sidekli Sabri, Yıldırım Bekir, 2021. STEM in transition from primary school to middle school: Primary school students' attitudes. International Electronic Journal of Elementary Education
2-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2018. How students digitally age: by gaining or losing?. Elementary Education Online
3-) Günbatar Mustafa Serkan, Karalar Halit, 2018. Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming. European Journal of Education Research

(A-5)

1-) Karalar Halit, 2023. Adaptation of computer programming self-efficacy scale for computer literacy education into Turkish for middle school students. International Technology and Education Journal
2-) Karalar Halit, Alpaslan Muhammet Mustafa, 2021. Assessment of eighth grade students' domain-general computational thinking skills. International Journal of Computer Science Education in Schools
3-) Karalar Halit, Sidekli Sabri, 2021. Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period. European Journal of Educational Sciences
4-) Karalar Halit, Doğan Uğur, 2017. Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school. International Education Studies
5-) Karalar Halit, Sidekli Sabri, 2017. How do second grade students in primary schools use and perceive tablets?. Universal Journal of Educational Research
6-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi. Cumhuriyet International Journal of Education
7-) Karalar Halit, Korucu Ağah Tuğrul, 2016. Effects of semantic web based learning on pre service teachers ICT learning achievement and satisfaction. Journal of Education and Training Studies

(A-7)

1-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2022. Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Özkoç Hatice Hicret, Karalar Halit, 2019. K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Göçen Kabaran Güler, Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, Altıntaş Sedat, 2019. Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde. Cumhuriyet International Journal of Education
4-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. New technologies in microteaching: Is it possible for web 2.0 tools to affect prospective teachers’ web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy?. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
5-) Korucu Ağah Tuğrul, Karalar Halit, 2017. Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Karalar Halit, Özdemir Selçuk, 2017. Öğrencilerin Anlamsal Web temelli öğrenmeye ilişkin görüşleri: Önce öğretmen anlatsın sonra Web’den öğrenelim. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(A-8)

1-) Karalar Halit, 2019. Ortaokul öğretmenlerinin fiziksel programlamaya yönelik algıları ve deneyimleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Karalar Halit, Özdemir Selçuk, 2013. Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

(B-2)

1-) Kaçan Soner, Karalar Halit, 2023. Examining middle school students' feedback literacy. 7th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Korucu Ağah Tuğrul, Karalar Halit, Biçer Hüsniye, 2018. Uzaktan eğitimle ders alan yüksek lisans öğrencilerinin işlemsel uzaklık durumları. IV. INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018)
3-) Karalar Halit, Korucu Ağah Tuğrul, Karataş Serçin, 2012. Zihin haritası tekniğinin öğrenme stratejileri ve motivasyona etkisi. 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

(B-3)

1-) Kanatlı Sefa Alper, Karalar Halit, 2022. Ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerileri ile 21.yüzyıl becerileri arasındaki ilişki. II. International Conference on Educational Technology and Online Learning
2-) Damla Ocak Sabancı, Karalar Halit, 2022. Öğretmenlerin internet için eleştirel okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi. II. International Conference on Educational Technology and Online Learning
3-) Bağcı Alkan Elçin, Karalar Halit, 2022. Öğretmenlerin pandemi sonrasında web 2.0 araçları ile materyal geliştirme yetkinliklerine ilişkin algılarının incelenmesi. II. International Conference on Educational Technology and Online Learning
4-) Karalar Halit, Sidekli Sabri, 2021. Investigation of the primary schools teachers' attitudes towards distance education during the pandemic period. International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies
5-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. Güncellenen bilişsel alan taksonomisine göre Web 2.0 araçlarının sınıflandırılması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
6-) Günbatar Mustafa Serkan, Karalar Halit, 2018. mBlock ile programlama öğretiminin ortaokul öğrencilerinin programlamaya yönelik öz-yeterliliklerine ve tutumlarına etkisi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Karalar Halit, 2017. Mikro öğretimde Web 2.0 araçlarının kullanımı. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2017. Teknoloji kullanımı ilkokul öğrencilerini nasıl etkiliyor?. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Karalar Halit, Korucu Ağah Tuğrul, 2017. Motivasyon boyutu olan etkili bir öğretim tasarımı: ARCS kuramı ve öğretim olayları modeli. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Korucu Ağah Tuğrul, Karalar Halit, 2016. Sınıf öğretmenliği öğretim elemanlarının Web 2.0 teknolojilerine yönelik görüşleri. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
11-) Karalar Halit, Doğan Uğur, 2016. Öğretmenlerin eğitim bilişim ağına (EBA) ilişkin görüşleri. 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
12-) Karalar Halit, Sidekli Sabri, 2016. İlkokul ikinci sınıf öğrencilerinin bakış açısıyla tablet bilgisayarlar. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
13-) Karalar Halit, Aslan Bilge, 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik içerik bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
14-) Karalar Halit, 2016. EbaOnto: Eğitim bilişim ağında bulunan içeriklerin anlamsal sorgulanması için ontoloji tabanlı bir sistem. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Korucu Ağah Tuğrul, Karalar Halit, 2015. Arttırılmış gerçeklik uygulamalarının geliştirildiği programlarının bazı kriterlere göre incelenmesi ve karşılaştırılması. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
16-) Karalar Halit, 2015. Anlamsal web Türkçe cümle yapısına uygun mu?. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
17-) Karalar Halit, Korucu Ağah Tuğrul, 2015. e-Öğrenme ve anlamsal web teknolojileri. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
18-) Korucu Ağah Tuğrul, Karalar Halit, 2013. The effect of webquest in the computer course the comparison of webquest exert on powerpoint teaching with the traditional method. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

(B-4)

1-) Karalar Halit, Kapucu Ceyhun, 2013. Kullanıcı dostu bir bildiri takip sisteminin geliştirilmesi. Muğla Değerleri Sempozyumu
2-) Karalar Halit, Seyran İlker, Sakal Murat, 2013. e-Değerlendirme. Muğla Değerleri Sempozyumu
3-) Karalar Halit, Sarı Yaşar, 2007. Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma. Akademik Bilişim Konferansı
4-) Karalar Halit, Sarı Yaşar, 2007. Modüler bir öğretim yazılımı denemesi ve uygulama sonuçları. Akademik Bilişim Konferansı

(B-5)

1-) Karalar Halit, 2015. Öğrenme nesneleri ile ilgili güncel sorunlar. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(C-5)

1-) Bağcı Alkan Elçin, Karalar Halit, 2024. Innovative Studies In Educational Sciences/Öğretmenlerin Web 2.0 araçları kullanım yetkinliklerinin incelenmesi. Yayın Evi: All Sciences Academy Editör Adı: DEĞİRMENCİ YAVUZ
2-) Ocak Sabancı Damla, Sabancı Hasan Emre, Karalar Halit, 2024. Innovative Studies In Educational Sciences/Öğretmenlerin eleştirel dijital okuryazarlıklarının incelenmesi. Yayın Evi: All Sciences Academy Editör Adı: DEĞİRMENCİ YAVUZ
3-) Karalar Halit, 2023. İlkokulda matematik eğitimi okumaları/İlkokul matematik öğretiminde Web 2.0 araçlarının kullanımı. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Yorulmaz Alper
4-) Kanatlı Sefa Alper, Karalar Halit, 2023. Eğitim bilimleri araştırmaları III/Ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerileri ile 21.yüzyıl becerileri arasındaki ilişki. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Baltacı Önder
5-) Sakal Murat, Karalar Halit, 2023. Eğitim bilimleri araştırmaları V/Yükseköğretimde uygulanan zorunlu uzaktan öğretim sürecinde madalyonun iki yüzü: Avantajlar ve dezavantajlar. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Baltacı Önder
6-) Karabıyık Sevgi, Aydın Cabir Serhat, Karalar Halit, 2023. Eğitim bilimleri araştırmaları III/Ortaokul matematik öğretmenlerinin dijital okuryazarlık ile sınıflarında teknoloji kullanım düzeyleri arasındaki ilişki. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Baltacı Önder
7-) Körükçüoğlu Aynur, Karalar Halit, 2023. Rethinking science, education, culture and art in the digital age/Examining middle school students’ attitudes towards technology. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: Akpınar Dellal Nevide, Balkaya Şengül
8-) Karalar, H., 2016. Eğitimde Bilişim Teknolojileri I-II/Veri tabanı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Sami Şahin

(D-14) Hakemlikler

1-) Scientific Reports. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Educational Technology in Higher Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Journal of Educational Technology in Higher Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-15) Hakemlikler

1-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Participatory Educational Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Hakemlikler

1-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Learning and Teaching in Digital Age. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Journal of Computer Science Education in Schools. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(D-17) Hakemlikler

1-) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2022. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Trakya Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 3
8-) IV. International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA) 2021. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
9-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Kastamanu Eğitim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Ege Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
16-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Cumhuriyet International Journal of Education. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Pegem Eğitim Öğretim Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
26-) International Journal of Informatics Technologies. 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1)

1-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
3-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
3-) STEM in transition from primary school to middle school: Primary school students' attitudes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Assessment of eighth grade students' domain-general computational thinking skills - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
10-) New technologies in microteaching: Is it possible for web 2.0 tools to affect prospective teachers’ web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
12-) Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Modelling primary school teachers' acceptance of distance-based educational technologies: A post-pandemic perspective - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
4-) Ortaokul öğretmenlerinin fiziksel programlamaya yönelik algıları ve deneyimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 8
8-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Effects of semantic web based learning on pre service teachers ICT learning achievement and satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
4-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Ortaokul öğretmenlerinin fiziksel programlamaya yönelik algıları ve deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
15-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Ortaokul öğretmenlerinin fiziksel programlamaya yönelik algıları ve deneyimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) STEM in transition from primary school to middle school: Primary school students' attitudes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Assessment of eighth grade students' domain-general computational thinking skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
10-) New technologies in microteaching: Is it possible for web 2.0 tools to affect prospective teachers’ web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
14-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
15-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
18-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
19-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
20-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
21-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Assessment of eighth grade students' domain-general computational thinking skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
28-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
30-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
8-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-8)

1-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
5-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
6-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
7-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
8-) Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
9-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
10-) Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
11-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
12-) K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
13-) New technologies in microteaching: Is it possible for web 2.0 tools to affect prospective teachers’ web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
14-) Bilgi teknolojileri eğitiminde BDÖ yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
15-) Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
16-) Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
17-) How do second grade students in primary schools use and perceive tablets? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
18-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
19-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
20-) Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:

(G-10)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: EBA Portalı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin Eğitim Bilişim Ağına İlişkin Görüşleri (Proje No:15/215). 2015-2016

(G-3)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Uzman. Konu: Mersin Yenişehir Belediyesi tarafından yürütülen Avrupa Komisyonu Marie Sklodowska ­Curie AvrupalıAraştırmacılar Gecesi (European Researchers' Night / H2020­MSCA­NIGHT­2020bis) çağrısıkapsamında ilişik olay olarak gerçekleştirilen projede, proje kurgusu gereği Türkiye'deki 7 bölgede kurulan Konsorsiyumlar ortaklığında -Ege Bölgesi Konsorsiyum lideri olarak- toplumda iklim değişikliğinin olumsuz etkilerine karşı farkındalık sağlamak amacıyla uluslararası araştırmacılar ve bilim gecesi düzenlemek. Proje Türü: H2020. “SECC­SCIFEST / Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali-SustainableEnvironment and Climate Change International Science Festival” projesi. 2021-2021

(G-6)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Hareket temelli e-kitap uygulamasının tasarlanması ve etkililiğinin değerlendirilmesi. 2022-1900

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: TÜBİTAK 4008 - Özel gereksinimli bireylere yönelik kapsayıcı toplum uygulamalarına yönelik eğlenceli destek, dijital oyunlar. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar (Proje No: 122B962). 2022-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Sınıf öğretmenlerinin dijital öykü geliştirmelerini sağlamaya yönelik olarak yürütülen bir projedir . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları: Dijital Öykü Atölyesi (Proje No:116B192). 2016-2016

(Ğ-9)

1-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Araştırma Ödülü. 2024
2-) Kurum Adı: . TÜBİTAK Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı - Yayın Teşvik Ödülü. 2022
3-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Araştırma Ödülü. 2021

(L-12)

1-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığı. . . 2022
2-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığı. . . 2021
3-) Bölüm Başkanlığı. . . 2020
4-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığı. . . 2020
5-) Bölüm Başkanlığı. . . 2019
6-) Bölüm Başkanlığı. . . 2018
7-) Bölüm Başkanlığı. . . 2017
8-) Bölüm Başkanlığı. . . 2016
9-) Bölüm Başkanlığı. . . 2015

Courses

BÖTE 5558 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı

BÖTE 5560 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

BÖTE 5004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Eğitim İstatistiği

BÖTE 5099 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırma Teknikleri Ve Yayın Etiği

BÖTE 5558 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı

BÖTE 5571 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın İncelenmesi

TSE 5527 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İlkokullar İçin Programlama Eğitimi

BÖTE 5004 2024-2025 Güz

Eğitim İstatistiği

BÖTE 5099 2024-2025 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri Ve Yayın Etiği

BTE10002 2024-2025 Güz

ALGORİTMA TASARIMI VE GELİŞTİRME

BTE20003 2024-2025 Güz

TEMEL PROGRAMLAMA

GKD10005 2024-2025 Güz

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

BÖTE 5560 2023-2024 Bahar

Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

BÖTE 5004 2023-2024 Bahar

Eğitim İstatistiği

BTE20003 2023-2024 Bahar

TEMEL PROGRAMLAMA

BÖTE 5099 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri Ve Yayın Etiği

BÖTE 5571 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın İncelenmesi

BTE10002 2023-2024 Güz

ALGORİTMA TASARIMI VE GELİŞTİRME

BÖTE 5004 2022-2023 Bahar

Eğitim İstatistiği

BÖTE3001 2022-2023 Bahar

İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI

BÖTE3010 2022-2023 Bahar

NESNEYE YÖNELİK PROGRAMLAMA II

BÖTE4008 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE WEB 2.0 TEKNOLOJİLERİ

BÖTE 5099 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri Ve Yayın Etiği

BÖTE 5571 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın İncelenmesi

BÖTE3001 2022-2023 Güz

İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI

BÖTE3003 2022-2023 Güz

İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA