(A-3)
1-) Görkem Onur, Ertopcu İsmail, 2019. TV Yemek Programlarının Gastronomi Eğitimine Yansımaları (Reflections of TV Cooking Programmes on Gastronomy Education). Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Ertopcu İsmail, Solmaz Avcıkurt Ayla, Çetinkaya Tolga, 2019. Aşçılık Programı Öğrencilerinin Hijyen Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma (A Study (A Study on Hygiene Knowledge Levels of Cooking Program Students). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
3-) Ertopcu İsmail, 2019. Restoran İşletmelerinin Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Örneği. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
4-) Aydın Göktepe Esra, Ertopcu İsmail, 2018. İş Doyumu Aracılığıyla Turizm Sektöründeki İnformel İstihdamın İncelenmesi: Bir Araştırma. ULUSLARARASI YÖNETİM VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Özer Çağla, Ertopcu İsmail, 2021. Soslar Kavramına İlişkin Algıların Metafor Analizi Yöntemi ile İncelenmesi: İstinye Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Örneği. 21.ULUSAL – 5. ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ “İÇ TURİZM”
2-) Yahşi Ömer, Sarıoğlan Mehmet, Ertopcu İsmail, 2019. İlkokul Öğrencilerinin Yiyecek ve Mutfak Sanatlarına Yönelik Algıları:İzmir İli Örneği. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Ertopcu İsmail, Sarıoğlan Mehmet, 2019. Kırsal Turizm Kapsamında Özel Günlerde Hazırlanan Yemeklerin Türk Mutfak Kültürü Üzerindeki Yeri: Milas-Ören ÖrneğiThe Role of Specially Prepared Meals on Turkish Cuisine in the Context of Rural Tourism: The Case of Milas-Oren. IIII. INTERNATIONAL RURAL TOURISM AND DEVELOPMENT CONGRESS
4-) Sarıoğlan Mehmet, Ertopcu İsmail, 2019. AŞÇILIK EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DERSLERİN MEVCUT DURUMUNUN ANALİZİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA (ÖN LİSANS DÜZEYİ ÖRNEĞİ). 4. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
5-) Ertopcu İsmail, Küçükaltan Derman, 2018. VAN ÇEVRİMİÇİ RESTORAN İMAJININ DEĞERLENDİRİLMESİ:TRİPADVİSOR SEYAHAT VE YORUM SİTESİ ÖRNEĞİEVALUATION OF VAN ONLINE RESTAURANT IMAGE: THE CASE OF TRIPADVISOR TRAVEL AND REVIEW WEBSITE. INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OFTOURISM RESEARCH
6-) Görkem Onur, Ertopcu İsmail, 2017. TV YEMEK PROGRAMLARININ GASTRONOMİ EĞİTİMİNE YANSIMALARI. 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
(B-2)
1-) Aydın Göktepe Esra, Ertopcu İsmail, 2018. İş Doyumu Aracılığıyla Turizm Sektöründeki İnformel İstihdamın İncelenmesi: Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Sarıoğlan Mehmet, Ertopcu İsmail, 2019. Yavaş Şehirlerdeki (Cittaslow) Restoranlara Yapılan Çevrimiçi Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Gökçeada Örneği. 20. Ulusal 4. Uluslararası Turizm Kongresi
2-) Özkanlı Oya, Ertopcu İsmail, 2017. YERLİ TURİSTLERİN YÖRESEL RESTORANLARI TERCİHETME NEDENLERİ: GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ. 18. ULUSAL TURİZM KONGRESİ
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Ertopcu İsmail, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Yöresel Mutfaklar ve Yaratıcılık. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
2-) Çekal Nurten, Ertopcu İsmail, 2020. Güncel Turizm Araştırmaları/Denizli’de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Sarıoğlan, Mehmet
3-) Ertopcu İsmail, 2019. Turizm Ansiklopedisi - Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Yöresel (Yerel) Restoranlar. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
4-) Ertopcu İsmail, 2019. TURİZM ANSİKLOPESİDİ TÜRKİYE: TURİZM VE AĞIRLAMA ENDÜSTRİSİNDE TEMEL KAVRAMLAR/Et Restoranları. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
5-) Ertopcu İsmail, 2019. TURİZM ANSİKLOPESİDİ TÜRKİYE: TURİZM VE AĞIRLAMA ENDÜSTRİSİNDE TEMEL KAVRAMLAR/Balık Restoranları. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
6-) Ertopcu İsmail, 2019. TURİZM ANSİKLOPESİDİ TÜRKİYE: TURİZM VE AĞIRLAMA ENDÜSTRİSİNDE TEMEL KAVRAMLAR/Alakart Restoranlar. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
7-) Ertopcu İsmail, 2019. TURİZM ANSİKLOPESİDİ TÜRKİYE: TURİZM VE AĞIRLAMA ENDÜSTRİSİNDE TEMEL KAVRAMLAR/Etnik Restoranlar. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
(D-11) Hakemlikler
1-) Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2)
1-) Restoran İşletmelerinin Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
2-) Aşçılık Programı Öğrencilerinin Hijyen Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma (A Study (A Study on Hygiene Knowledge Levels of Cooking Program Students) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) TV Yemek Programlarının Gastronomi Eğitimine Yansımaları (Reflections of TV Cooking Programmes on Gastronomy Education) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) AŞÇILIK EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DERSLERİN MEVCUT DURUMUNUN ANALİZİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA (ÖN LİSANS DÜZEYİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) VAN ÇEVRİMİÇİ RESTORAN İMAJININ DEĞERLENDİRİLMESİ:TRİPADVİSOR SEYAHAT VE YORUM SİTESİ ÖRNEĞİEVALUATION OF VAN ONLINE RESTAURANT IMAGE: THE CASE OF TRIPADVISOR TRAVEL AND REVIEW WEBSITE - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Restoran İşletmelerinin Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Restoran İşletmelerinin Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) TV Yemek Programlarının Gastronomi Eğitimine Yansımaları (Reflections of TV Cooking Programmes on Gastronomy Education) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Aşçılık Programı Öğrencilerinin Hijyen Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma (A Study (A Study on Hygiene Knowledge Levels of Cooking Program Students) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İş Doyumu Aracılığıyla Turizm Sektöründeki İnformel İstihdamın İncelenmesi: Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Güncel Turizm Araştırmaları/Denizli’de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(E-7)
1-) Güncel Turizm Araştırmaları/Denizli’de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) TV Yemek Programlarının Gastronomi Eğitimine Yansımaları (Reflections of TV Cooking Programmes on Gastronomy Education) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Restoran İşletmelerinin Sosyal Medya Kullanımı: Instagram Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) AŞÇILIK EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DERSLERİN MEVCUT DURUMUNUN ANALİZİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA (ÖN LİSANS DÜZEYİ ÖRNEĞİ) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1