(A-7)
1-) Tekin Hilmi, Kayılı Gökhan, 2023. The Effects of Parental Attitudes on Emotion Regulation Skills of 36-72 Month-Old Children (Example of Three Centers in Menteşe District of Muğla Province). MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
2-) Tekin Hilmi, Temiz Gülay, 2023. Anne-çocuk iletişiminde dinleme engelleri: 60-72 ay çocuğu olan annelerin görüşleri. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Tekin Hilmi, Koçyiğit Sezai, 2020. Öz Düzenleme Becerilerinin Okula Hazırbulunuşluk Üzerindeki Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi
4-) İnal Kızıltepe Gözde, Öztürk Samur Ayşe, Tekin Hilmi, 2018. Çocuk Kitapları Yoluyla Matematik Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Kayılı Gökhan, Tekin Hilmi, 2023. Çocuk Gelişimi Bölümü Lisans Öğrencilerinin Bu Bölümü Tercih Nedenlerinin İncelenmesi. International Social Sciences Studies Journal
2-) Tekin Hilmi, Işıkoğlu Erdoğan Nesrin, 2020. Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığı Algıları ile Medya Alışkanlıklarının İncelenmesi. Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile ilgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
(B-2)
1-) Tekin Hilmi, Alabay Kader, Aydınlı Arife, 2023. Ekran Kullanımı Temelli Drama Etkinliklerinin 48-72 Aylık Çocukların Ekran Bağımlılığı Farkındalık Düzeylerine Olan Etkisi. Uluslararası 21. Yüzyıl Eğitim Araştırmaları Kongresi
(B-5)
1-) Tekin Hilmi, 2015. Değerler Eğitimi Uygulamalarına Aile Merkezli Bir Bakış. 2. ULUSAL DEĞERLER EĞİTİMİ KONGRESİ
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Drama etkinlikleri yoluyla okul öncesi çocuklarda ekran bağımlılığı farkındalık düzeylerini arttırmak. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Farkındayım, Ekrandan Uzaktayım. 2022-2022