(A-4)
1-) Hız, G., Cengiz, S., 2011. Mıgratıon From Rural To Urban And The Role Of Informal Sector For Allevıatıng The Poverty: The Case Study Of Turkey. Economics, Management, and Financial Markets, Addleton Academic Publishers
(A-5)
1-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2018. Genç Girişimciler Ve İktisadi Kalkınma İlişkisi Bağlamında Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Değerlendirme. Mesleki Bilimler Dergisi
2-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2018. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Mekan Tüketiminin Koruma ve Kullanma Dengesi Üzerine Etkisi: Bodrum Türkbükü Örneği. Mesleki Bilimler Dergisi
3-) Karataş Aslı, Örmeci Gülay, 2017. Küresel Lüks Tüketim Ve Ekonomik Kalkınma Arasındaki İronik İlişki. Mesleki Bilimler Dergisi
4-) Hız Gülay, Marangoz Mehmet, Aydın Ali Emre, 2016. Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma. ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi
5-) Hız Gülay, Karataş Aslı, 2016. Kadın Emeğinin İstihdamı Ve Sendikalar İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği. Mesleki Bilimler Dergisi
6-) Kızgın, Y., Karaosmanoğlu, K., Hız, G., Benli, T., 2013. A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case. International Journal of Business and Management
7-) Bozkurt Yalçın, Gül Mehmet, Hız Gülay, 2011. A Review On Consumer Perception Of Organically Produced Red Meat And Meat Quality. International Journal Of Social Sciences and Humanity Studies
8-) Hız, G., 2011. A Field Survey on the Conspicuous Consumption Trend in Turkey (Case Study of Mugla Province). Internatıonal Journal Of Socıal Scıences And Humanıty Studies
9-) Bozkurt Yalçın, Hız Gülay, 2010. A Comparative Approach for the Implementation of The Common Agricultural Policy of EU on Animal Production at the Farm Level During Accession Period of Turkey. Bulgarian Journal of Animal Science
10-) Hız, G., Dinçer, O., Karaosmanoğlu, K., 2010. Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi. Online International Journal of Communication Studies, Anadolu Üniversitesi
(A-7)
1-) Örmeci Güney Gülay, Cengiz Sibel, 2023. Göç, Göçmen Politikaları ve Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Prekaryalaşma. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
2-) Örmeci Güney Gülay, 2023. Üniversite Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Farkındalıklarının Demografik Özelliklerine Göre Farklılıkları. Fiscaoeconomia
3-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, Bozkurt Kurtuluş, 2020. Tarım Politikaları Bağlamında İşgücü Piyasalarında Yapısal Dönüşüm ve Kadın İşgücünün Yeniden Şekillenmesi: Muğla Tütüncülük Faaliyetleri Örneği. Turkish Studies-Economics,Finance,Politics
(A-8)
1-) Hız Gülay, Karataş Aslı, Öztekin Uluksar Ferah, 2015. Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonomi ve Yönetim araştırmaları Dergisi
2-) Hız Gülay, 2014. Yeni Dünya Düzeninde Yoksulluğun Değişmeyen Yüzü ve Asgari Ücret. Mesleki Bilimler Dergisi
3-) Karaosmanoğlu, K., Hız, G., 2014. Tüketicilerin Şikayet Deneyimleri ve Şikayeti Algılamalarının Ölçümlenmesi: GSM Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama. Mesleki Bilimler Dergisi
4-) Hız, G., 2011. Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği). Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
5-) Hız, G., Kızgın, Y., 2011. Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:1 Sayı:1 Yıl:2011. (Y. Kızgın ile birlikte)
6-) Hız, G., 2010. 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler . Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-2)
1-) Örmeci Güney Gülay, Özaydınlık Kevser, 2019. Bireylerin Girişimcilik Eğilimleri İle Bilişsel Stilleri Üzerine Bir İnceleme. 4. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi
2-) Kızgın Yıldıray, Karaosmanoğlu Kübra, Örmeci Güney Gülay, Taş Özlem, 2017. Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketim Bağlamında Yeşil Tüketim Eğilimleri Ve Demografik Özelliklere Göre Farklılıkları
. 1st International Sustainable Tourism Congress
3-) Marangoz Mehmet, Hız Gülay, Karaosmanoğlu Kübra, 2015. Girişimciliğin Gelişmesinde Sosyal Sermayenin Rolü ve Önemi. UNİKOP 2015, III. Uluslararası KOP Bölgesel Kalkınma Sempozyumu
4-) Hız, G., Karaosmanoğlu, K., 2015. Başarılı Girişimciler Girişimci Adaylarına Rol Model Olabiliyorlar mı?. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
5-) Hız Gülay, Karataş Aslı, 2015. Cinsiyete Dayalı Kariyer Açığının Bir Ekonomik Kalkınma Göstergesi Olan Sosyal Sermaye İle İlişkisi. I.Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi
6-) Karaosmanoğlu Kübra, Hız Gülay, 2013. Tüketim Toplumunda Girişimci Olmak. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
7-) Hız, G., Hız, K., 2010. Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek. Uluslararası Yoksullukla Mücadele Stratejileri Sempozyumu: Deneyimler ve Yeni Fikirler
(B-3)
1-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2018. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Mekan Tüketiminin Koruma Ve Kullanma Dengesi Üzerine Etkisi: Bodrum Türkbükü Örneğı. IVSS 2018 2. Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu
2-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2018.
Genç Girişimciler Ve İktisadi Kalkınma İlişkisi Bağlamında Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Değerlendirme
. IVSS 2018 2.Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu
3-) Benli Tahir, Örmeci Güney Gülay, 2018. Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Açısından Hedonik Tüketimin Plansız Alışveriş Üzerine Etkisi. II. International Social Sciences And Humanities Berlin Conference
4-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2017. Küresel Lüks Tüketim Ve Ekonomik Kalkınma Arasındaki İronik İlişki. IVSS’17, Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu, “Mesleki ve Teknik Eğitimde Küresel Gelişmeler”
5-) Kandemir Orhan, Kürkcü Murat, Benli Tahir, Örmeci Gülay, 2017. Analysis Of The Performance Of The Turkish World Countries (Turkey,Kazakhstan, Azerbaijan And Kyrgyzstan) In Terms Of The Reflection To The Global Competition Of Per Capita Income. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
6-) Benli Tahir, Kandemir Orhan, Kürkcü Murat, Örmeci Gülay, 2017. The Impact Of Arab Spring On Foreign Trade Of Turkey Wıth Islamic Countries. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
7-) Örmeci Güney Gülay, 2017. İstihdam Politikaları Çerçevesinde Girişimcilik Eğitimleri, Girişimcilik Eğilimleri ve Girişimciliği Etkileyen Faktörler: Muğla Örneği. Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu “Mesleki Ve Teknik Eğitimde Küresel Gelişmeler”
8-) Hız Gülay, 2016. The Importance Of Entrepreneurial Training Within The Framework Of The Relationship Between Economic Development And Employment Muğla Example. IX. European Conference on Social and Behavioral SciencesParis, France – February 3-6, 2016
9-) Hız Gülay, 2011. Monıtoring Consumption Luxury Consumption And Consumption Society From The View Of Poverty And Deprivation. 12. International Conference of Chief Justices of the World
10-) Bozkurt Yalçın, Hız Gülay, 2011. A Comperative Approach For The Implementation Of The Common Agricultural Policy Of EU On Animal Production At The Farm Level During Accession Period Of Turkey. 60th Anniversary Conference of the IAS Kostinbrod Bulgaria
11-) Gül Mevlüt, Yılmaz Hilal, Bozkurt Yalçın, Yılmaz Yalçın, Hız Gülay, 2011. A study on profitability of beef production sector and opportunities for the new Entrepreneurs in Turkey. The Annual Conference of Economic Forum of Entrepreneurship & International Business
12-) Hız, G., Cengiz, S., 2010. Migration From Rural To Urban And The Role Of Informal Sector For Alleviating The Poverty: The Case Study Of Turkey. International Conference on Business and Economy ICBE 2010
13-) Hız, G., 2010. Developments on Privatization and Marketing of Turkey Higher Education on Post 1980 Period. XIV World Congress World Councıl Of Comparatıve Educatıon Socıetıes (WCCES) Borderıng, Re-Borderıng And New Possıbılıtıes In Educatıon And Socıety
14-) Hız Gülay, 2006. Sustainable Consumption and Conspicious Consumption In Developing Countries. Global Symposium, Towards A New World Civilization
15-) Hız. Gülay, Karaosmanoğlu. Kübra, Hız. Koşar, 2006. Avrupa Birliği Sürecinde Türk Gençliğinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusunda Tüketim Kavramına Bakışı Muğla Üniversitesi Örneği . Uluslararası Ekonomi Konferansı, Türkiye Ekonomi Kurumu
(B-4)
1-) Hız Gülay, 2010. 2000 li Yıllarda Yoksulluk ve Yoksullukla Mücadelede Türkiye. 12. Çalışma İlişkileri Kongresi
2-) Hız, G., 2005. AB Bilgi Politikası: Gelişmiş Ülkelerdeki Bilgi Politikalarının Azgelişmiş Ülkelere Işık Tutması. Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlanması
(B-5)
1-) Hız Gülay, Karataş Aslı, 2015. Sermayeye Karşı Farklı Bir Cephede Aynı Savaşı Veren Kadın Emeği İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği. 10. Karaburun Bilim Kongresi
(C-3)
1-) Benli Tahir, Örmeci Güney Gülay, 2022. SOSYAL VE İDARİ BİLİMLERDE
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR/Tüketicilerin Hedonik ve Faydacı Alışveriş Motivasyonlarının Plansız Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Çoklu Grup Analizi. Yayın Evi: Hiper Yayın Editör Adı: YILDIZ ALİ
(C-4)
1-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2021. Tourism in Turkey , A Comprehensive Overview and Analysis for Sustainable Alternative Tourism/An Evaluation of Cittaslow (Slow City) Movement in Turkey in Terms os Sustainable Development. Yayın Evi: Apple Academic Press Inc. Editör Adı: Ahmet Salih İKİZ
(C-5)
1-) Örmeci Güney Gülay, 2023. Ekonomi Politik Tarihi ve Teorisi
/Geçmişten Günümüze Savaş Ve Krizlerin Değişen Profili. Yayın Evi: SİYASAL KİTABEVİ Editör Adı: EREN AHMET ARİF, GÖLÇEK ALİ GÖKHAN
2-) Örmeci Güney Gülay, 2021. Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 2/Makro Ekonomik Yaklaşımla Tüketim Kuramları ve Tüketimi Etkileyen Faktörler. Yayın Evi: Duvar Yayınevi Editör Adı: Selçuk, Bahir; Ünal, Serdar; Mert, Yener, Lütfü.
3-) Örmeci Güney Gülay, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar-5/Makro İktisat Çalışmaları. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Levent Aytemiz, Ekrem Karayılmazlar
4-) Örmeci Güney Gülay, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar Cilt 3. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Kürşat ÖZDAŞLI, Murat Cem DEMİR, Olcay TİRE, İbrahim Sena ARVAS, Uğur Köksal ODABAŞ, İsmail Elagöz
(C-6)
1-) Hız, G., 2009. Genel Ekonomi. Yayın Evi: LİSANS YAYINCILIK Editör Adı: BÜLENT ALTAY, TEMUR KURTASLAN
2-) Hız, G., 2008. Makro Ekonomi . Yayın Evi: LİSANS YAYINCILIK Editör Adı: HÜSEYİN İLERİ, TEMUR KURTASLAN
(D-11) Editörlükler
1-) Ekonomi, Sürdürülebilir Kalkınma ve İşletme Alanında Akademik Çalışmalar. 2023. Hakemlik Sayısı:
2-) Academic Studies On Social and Economic Issues. 2022. Hakemlik Sayısı:
3-) II Uluslararası Girişimclik ve Kariyer Sempozyumu Bildiriler Kitabı. 2015. Hakemlik Sayısı:
(D-16) Hakemlikler
1-) Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketim Bağlamında Yeşil Tüketim Eğilimleri Ve Demografik Özelliklere Göre Farklılıkları
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Kadın Emeğinin İstihdamı Ve Sendikalar İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
12-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
13-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
15-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
19-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) Başarılı Girişimciler Girişimci Adaylarına Rol Model Olabiliyorlar mı? - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) SOSYAL VE İDARİ BİLİMLERDE
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR/Tüketicilerin Hedonik ve Faydacı Alışveriş Motivasyonlarının Plansız Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Çoklu Grup Analizi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
5-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) SOSYAL VE İDARİ BİLİMLERDE
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR/Tüketicilerin Hedonik ve Faydacı Alışveriş Motivasyonlarının Plansız Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Çoklu Grup Analizi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Kadın Emeğinin İstihdamı Ve Sendikalar İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Göç, Göçmen Politikaları ve Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Prekaryalaşma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
6-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
8-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
9-) A Field Survey on the Conspicuous Consumption Trend in Turkey (Case Study of Mugla Province) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Kadın Emeğinin İstihdamı Ve Sendikalar İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketim Bağlamında Yeşil Tüketim Eğilimleri Ve Demografik Özelliklere Göre Farklılıkları
- Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
19-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
20-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) AB Bilgi Politikası: Gelişmiş Ülkelerdeki Bilgi Politikalarının Azgelişmiş Ülkelere Işık Tutması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
23-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
24-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
25-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
26-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
27-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
28-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
29-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
30-) A Review On Consumer Perception Of Organically Produced Red Meat And Meat Quality - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
31-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
32-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
33-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
34-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
35-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
36-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
37-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
38-) Avrupa Birliği Sürecinde Türk Gençliğinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusunda Tüketim Kavramına Bakışı Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
39-) AB Bilgi Politikası: Gelişmiş Ülkelerdeki Bilgi Politikalarının Azgelişmiş Ülkelere Işık Tutması - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Göç, Göçmen Politikaları ve Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Prekaryalaşma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) Göç, Göçmen Politikaları ve Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Prekaryalaşma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
8-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) A Field Survey on the Conspicuous Consumption Trend in Turkey (Case Study of Mugla Province) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) 1980 Sonrasında Türkiye'de Yükseköğretimde Piyasalaştırma ve Özelleştirmedeki Gelişmeler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Avrupa Birliği Sürecinde Türk Gençliğinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusunda Tüketim Kavramına Bakışı Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
14-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
15-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
16-) AB Bilgi Politikası: Gelişmiş Ülkelerdeki Bilgi Politikalarının Azgelişmiş Ülkelere Işık Tutması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
18-) AB Bilgi Politikası: Gelişmiş Ülkelerdeki Bilgi Politikalarının Azgelişmiş Ülkelere Işık Tutması - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) A Field Study on the Determination of the Credit Card Users’ Awareness Of the Products Services Offered with Credit Cards: Turkey Case - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Gelire Göre Lüks ve Markalı Ürünlere Özgü Tüketici Davranış Değişkenlerinin Ayırma Analizi ile Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Kırsal Alandaki Kadınların Girişimcilik Eğilimi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
2-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
4-) Yoksulluk ve Yoksunluk Penceresinden Tüketimi, Lüks Tüketimi ve Tüketim Toplumunu İzlemek - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
5-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:
6-) Gösterişçi Tüketim Eğilimi Üzerine Bir Alan Araştırması (Muğla Örneği) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı:
7-) Tüketim Kültürünün Var Ettiği Reklam Objesi Kadınlar ve Satın Alma Kararlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı:
(F-2)
1-) Tez Adı: Tüketicilerin sürdürülebilir kalkınma farkındalıklarının yeşil ürün tüketimi eğilimleri üzerine etkisi. Konu: İşletme, Ekonomi . ÖZLEM-TAŞ. 2019
(F-3)
1-) Tez Adı: Türkiye Ve Almanya Pasif İstihdam Politikalarının Karşılaştırılması. Konu: İktisat. DERYA -AYHAN. 2019
2-) Tez Adı: Orta Gelir Tuzağındaki Dünya Ülkelerinin Benzer Sosyoekonomik Özellikleri. Konu: İktisat. ESRA-GÖKBEŞE. 2019
3-) Tez Adı: Küreselleşmenin Gelir Dağılımı Eşitsizliğine Ve Yoksulluğa Etkisi. Konu: İktisat. ZÜBEYDE TUĞÇE-EREN. 2019
4-) Tez Adı: Dizi İzleme Motivasyonu Ve Tarihi, Askeri, Savaş, Güç, Bağımsızlık, Kahramanlık Temalı Dizi Tercihlerinin Etnosentrizm İle İlişkisi. Konu: İşletme . ESMA-ERTÜRK. 2019
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Sosyo Ekonomik Araştırma. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kötekli Köyü Araştırması 2008. 2010-2017
(Ğ-10)
1-) Kurum Adı: . Special Award. 2017
(I-5)
1-) II. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER SEMPOZYUMU. EKİM. TÜRKİYE. 2015
(L-10)
1-) YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2024
2-) YÜKSEKOKUL DİSİPLİN KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2024
3-) YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2024
4-) YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2023
5-) YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2023
6-) YÜKSEKOKUL DİSİPLİN KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2023
7-) YÜKSEKOKUL DİSİPLİN KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2022
8-) YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2022
9-) YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2022
10-) YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2021
11-) YÜKSEKOKUL DİSİPLİN KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2021
12-) YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ. TÜRKİYE. . 2021
(L-12)
1-) DIŞ TİCARET BÖLÜM BAŞKANI. TÜRKİYE. . 2024
2-) DIŞ TİCARET BÖLÜM BAŞKANI. TÜRKİYE. . 2023
3-) DIŞ TİCARET BÖLÜM BAŞKANI. TÜRKİYE. . 2022
4-) DIŞ TİCARET BÖLÜM BAŞKANI. TÜRKİYE. . 2021
(L-24)
1-) MASHAW-CENTER FOR INTERNATIONAL COOPERATION, THE GOLDA MEIR MOUNT CARMEL INTERNATIONAL TRAINING CENTER. İsrail. . 2006
(L-5)
1-) BODRUM YAŞAM OKULU, 2024-2025 BİRİNCİ YARIYIL KONFERANS DERSLERİ. TÜRKİYE. . 2024
2-) BODRUM YAŞAM OKULU. TÜRKİYE. . 2022