Personnel

Doçent Doktor HALİL EVREN ŞENTÜRK
Doçent Doktor
Halil Evren Şentürk
@ E-mail
hesenturk@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5899

Staff of

Place of Duty

Spor Bilimleri Fakültesi / Beden Eğitimi Ve Spor Bölümü / Beden Eğitimi Ve Spor Anabilim Dalı

Regular Staff

Spor Bilimleri Fakültesi / Beden Eğitimi Ve Spor Bölümü / Beden Eğitimi Ve Spor Anabilim Dalı

Education

Bachelor's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği 2008

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı 2012

Doctorate

Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Anabilim Dalı 2016

Academic Publishing

(A-3)

1-) Akoğlu Halil Erdem, Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Çetinkaya Asil, 2022. How Academics' Work Motivation Affects Job Satisfaction? The Mediating Roles of The Four-Frame Leadership Model. Spor Bilimleri Arastirmalari Dergisi
2-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Akoğlu Halil Erdem, Çetinkaya Asil, 2021. THE ANALYSIS OF HIGH SCHOOL STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS CLASS. i-manager\u2019s Journal on Educational Psychology
3-) Şentürk Halil Evren, Mutlu Tonguç Osman, 2019. An Investigation on Learning Climate at Sport High Schools. Journal of Education and Training Studies
4-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2016. A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle. Universal Journal of Educational Research

(A-4)

1-) Şentürk Halil Evren, 2019. The Factors Affecting Faculty of Sport Sciences Students’ Attitudes towards Sports. Universal Journal of Educational Research

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Karatut Adem, Şentürk Halil Evren, 2022. Covid 19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Sürecinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi. Avrasya Spor Bilimleri ve Egitim Dergisi
2-) Çetinkaya Asil, Mutlu Tonguç Osman, Akoğlu Halil Erdem, Şentürk Halil Evren, 2021. An Analysis of Youth Leadership Traits Among Students at Faculty of Sports Sciences. International Journal of Sport Culture and Science
3-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Akoğlu Halil Erdem, Çetinkaya Asil, Ağılönü Ali, 2020. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Liderlik Davranışlarının İncelenmesi. Sportif Bakış: Spor ve Eğitim Bilimleri Dergisi
4-) Şentürk Halil Evren, 2017. AVRUPA SPOR EĞİTİMİ’NİN TÜRKİYE FUTBOL SÜPER LİGİ’NE YANSIMALARI. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)
5-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2017. AN ALTERNATIVE MODEL FOR TURKISH SPORTS HIGH SCHOOLS: GERMAN ELITE SPORT SCHOOLS. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)
6-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2016. MEZUN ÖĞRENCİLERİNDEN SPOR LİSELERİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ. the Journal of Academic Social Sciences
7-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Zorba Ercan, 2014. Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi. International Journal of Science Culture and Sport
8-) Mollaoğulları Hacalet, Şentürk Halil Evren, 2013. Beceri öğreniminde beden eğitimi ve spor öğretmeninin rolü. International Journal of Human Sciences
9-) Eroğlu Yasin, Şentürk Halil Evren, Karacabey Kürşat, 2012. Gaziantep Üniversitesi akademik ve idari personelin beslenme alışkanlıklarının karşılaştırılması. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi

(A-7)

1-) Çulcuoğlu Turgut, Şentürk Halil Evren, 2021. SPOR BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL İKLİMİ ALGILARINI YORDAYAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ. Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
2-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Çetinkaya Asil, Albayrak Ahmet Yılmaz, 2020. OKUL SPORLARI MÜSABAKALARINA KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
3-) Mutlu Tonguç Osman, Akoğlu Halil Erdem, Şentürk Halil Evren, Ağılönü Ali, Özbey Ömer, 2019. Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi. SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Dergisi
4-) Çakır Ebru, Şentürk Halil Evren, 2019. Beden Eğitimi Ve Oyun Dersinin Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. Turkish Studies Educational Studies
5-) Kargın Göktaş Naz, Şentürk Halil Evren, 2019. Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Dergisi
6-) Şentürk Halil Evren, 2015. Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği. CBÜ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Mutlu Tonguç Osman, Saygın Özcan, Erdoğan Murat, Şentürk Halil Evren, Göral Kemal, 2014. Faal Türk Tenis Hakemlerinin Fiziksel Aktivite ÖzelliklerininCinsiyet, Kategori ve Beden Kitle İndeksine Göre Araştırılması. CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Ağılönü Ali, Çetinkaya Asil, 2019. Farklı Meslek Gruplarında Kariyer Planlaması Yapan Üniversite Öğrencilerinin İşsizlik Kaygılarının Araştırılması. 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
2-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Akoğlu Halil Erdem, Öntürk Yavuz, Ağılönü Ali, Çetinkaya Asil, 2019. Spor yöneticiliği Bölümünde Öğrenim Gören Öğrencilerin Gençlik Liderlik Özelliklerinin İncelenmesi. II. Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi
3-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Çetinkaya Asil, Akoğlu Halil Erdem, Ağılönü Ali, 2019. Yönetici Adaylarının İşsizlik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. II. Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi
4-) Coşkun Şentürk Gülce, Şentürk Halil Evren, 2014. The Correlation between Critical Thinking Tendencies and Sporty Attitudes of Music Teacher Candidates. 4th International Conference the Future of Education
5-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2014. A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle. International Conference Future of Education 4th Edition
6-) Mollaoğulları Hacalet, Şentürk Halil Evren, 2013. Examination of the factors affecting students’ motor skill learning. 55. ICHPER.SD Anniversary World Congress Exposition
7-) Şentürk Halil Evren, 2013. Sporty Attitude Scale: Development, validity and reliability. 55. ICHPER.SD Anniversary World Congress Exposition

(B-2)

1-) Şentürk Halil Evren, 2019. Fiziksel Okuryazarlık Kavramı Işığında Okul Temelli Fiziksel Aktivite Programları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Eğitim Analizi. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Çakır Ebru, Şentürk Halil Evren, 2019. Beden Eğitimi Ve Oyun Dersinde Karşılaşılan Sorunlar Üzerine Bir Gözlem Araştırması. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
3-) Kargın Göktaş Naz, Şentürk Halil Evren, 2019. Kadın Sporcuların Akademik Eğitim Durumlarının Cinsiyet Rollerine Göre İncelenmesi. 5th International Contemporary Educational Research Congress
4-) Kargın Göktaş Naz, Şentürk Halil Evren, 2019. Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları ile Spora YönelikTutumları Arasındaki İlişki. 5th International Contemporary Educational Research Congress
5-) Mutlu Tonguç Osman, Akoğlu Halil Erdem, Şentürk Halil Evren, Ağılönü Ali, Özbey Ömer, 2018. Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi. ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ
6-) Şentürk Halil Evren, 2018. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Spora Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Şentürk Halil Evren, 2018. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Mesleki Profesyonellikleri ve Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Mutlu, T., Şentürk, H.E., Öntürk, Y., Çakmak, B., Deniz, Y., 2016. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıklarının İncelenmesi. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
9-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Öntürk Yavuz, Barış Çakmak, Yılmaz Deniz, 2016. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıklarının İncelenmesi. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
10-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Zorba Ercan, 2014. Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empati ve İletişim İlişkisi. 3rd International Conference on Science Culture and Sport
11-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, 2014. Leadership Behaviors in Undergraduate Tennis Players. 13th International Sports Sciences Congres
12-) Yıldız Çakır Lale, Şentürk Halil Evren, 2010. Çocukları İlköğretim 1. ve 2. Sınıfa Giden Ailelerin Çocuklarını Spora Yönlendirmelerindeki Beklentilerinin Belirlenmesi.. 1. Uluslararası Çocuk ve Spor Kongresi
13-) Özkan Hüseyin, Afyon Yakup Akif, Şentürk Halil Evren, Tan Ayşen, 2010. Rekreatif Oyunların Anaokulu Çocuklarının Beceri Gelişimlerine Etkilerinin İncelenmesi. 11th International Sport Sciences Congress

(B-3)

1-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2017. Türkiye’deki Spor Liselerinin İşlevselliği Açısından Değerlendirilmesi. 6. Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu: Paydaş Beklentileri ve Etkileri
2-) Mutlu Tonguç Osman, Şentürk Halil Evren, Ölmez Esin, Çakmak Barış, 2017. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarının İncelenmesi:Muğla İli Örneği. 15. ULUSLARARASI SPOR BİLİMLERİ KONGRESİ
3-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2016. Türkiye Spor Liselerine Alternatif Bir Model Almanya Elit Spor Okulları. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
4-) Şentürk, H.E., 2016. Avrupa Spor Eğitimi’nin Türkiye Futbol Süper Ligi’ne Yansımaları. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
5-) Şentürk Halil Evren, 2016. Avrupa Spor Eğitimi nin Türkiye Futbol Süper Ligi ne Yansımaları. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
6-) Şentürk, H.E., Çamlıyer, H., 2016. Türkiye Spor Liselerine Alternatif Bir Model: Almanya Elit Spor Okulları. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
7-) Yiğit Türk, Yaralı Duygu, Şentürk Halil Evren, 2014. Female gender roles in university students sporty attitude relationship. IAPESGW RegionalSymposium: International Gender Issues and Sport

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Şentürk Halil Evren, 2017. Değişim Yeterli Mi? Güncellenen Spor Lisesi Öğretim Programının İncelenmesi. 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
2-) Şentürk Halil Evren, 2017. Spor Liselerinde Öğrenme İklimi Üzerine Bir İnceleme. Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi

(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2019. Avrupa Birliği Temelinde Türkiye Spor Liselerinin Analizi/. Yayın Evi: LAMBERT Academic Publishing Editör Adı: Halil Evren ŞENTÜRK

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Şentürk Halil Evren, 2023. Spor Bilimleri Üzerine Araştırmalar-III/Beden Eğitimi ve Okul Bağlılığı. Yayın Evi: Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd. Editör Adı: Dr. Ender Ali Uluç, Dr. Mevlüt Yıldız
2-) Erdoğan Karcı Yeliz, Şentürk Halil Evren, 2023. Spor Bilimleri Üzerine Araştırmalar-II/Aile ve Spor. Yayın Evi: Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd. Editör Adı: Uluç Ender Ali, Uluç Sinem
3-) Esen Gökhan, Şentürk Halil Evren, 2023. Spor Bilimleri Üzerine Araştırmalar-IV/Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Kinestetik Zekanın Yeri ve Önemi. Yayın Evi: Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd. Editör Adı: Uluç Ender Ali, Karademir Mehmet Bilgin
4-) Kermen Aydan, Şentürk Halil Evren, 2023. Spor Bilimleri Üzerine Araştırmalar-V/Spor Bilimlerinde Kariyer Planlama ve Geliştirme. Yayın Evi: Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd. Editör Adı: Uluç Ender Ali, Karademir Mehmet Bilgin
5-) Şentürk Halil Evren, Çamlıyer Hüseyin, 2019. Sporda Psiko-Sosyal Alanlar/Karşılaştırmalı Beden Eğitimi ve Spor. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi AŞ Editör Adı: Zeynep Filiz DİNÇ
6-) Şentürk Halil Evren, 2019. Spor Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar/Fiziksel Okuryazarlık. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Dr. Öğr. Üyesi Özgür KARATAŞ, Dr. Öğr. Üyesi Kemal KURAK, Dr. Öğr. Üyesi Oktay KIZAR

(D-12) Hakemlikler

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 4

(E-1)

1-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) OKUL SPORLARI MÜSABAKALARINA KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
12-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2

(E-3)

1-) Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2

(E-4)

1-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) OKUL SPORLARI MÜSABAKALARINA KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) The Factors Affecting Faculty of Sport Sciences Students’ Attitudes towards Sports - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Liderlik Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
9-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
11-) An Investigation on Learning Climate at Sport High Schools - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
14-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
16-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(E-6)

1-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Spor Lisesi Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları İle Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Faal Türk Tenis Hakemlerinin Fiziksel Aktivite ÖzelliklerininCinsiyet, Kategori ve Beden Kitle İndeksine Göre Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) OKUL SPORLARI MÜSABAKALARINA KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) OKUL SPORLARI MÜSABAKALARINA KATILAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Liderlik Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Spor Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar/Fiziksel Okuryazarlık - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Spora Yönelik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenirliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Üniversite Öğrencisi Tenisçilerde Empatik Eğilim ve İletişim Becerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Antrenör Adaylarının İletişim ve Liderlik Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) A New Learning Model on Physical Education: 5E Learning Cycle - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Administered graduate dissertations

1-) Tez Adı: Ergenlerde öğrenme stili, bedensel zekâ ve spora yönelik tutum ilişkisi. Konu: Ergenlerde öğrenme stili, bedensel zekâ ve spora yönelik tutum ilişkisi. GÖKHAN-ESEN. 2022
2-) Tez Adı: Spor bilimleri alanında öğrenim gören öğrenciler ile mezunların kariyer planlama ve geliştirme durumlarının incelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi örneği). Konu: Spor bilimleri alanında öğrenim gören öğrenciler ile mezunların kariyer planlama ve geliştirme durumlarının incelenmesi . AYDAN-KERMEN. 2021
3-) Tez Adı: Aile içi iletişim ve aidiyet duygusu ile spora yönelik tutum ilişkisinin incelenmesi. Konu: Aile içi iletişim ve aidiyet duygusu ile spora yönelik tutum ilişkisinin incelenmesi. YELİZ-ERDOĞAN KARCI. 2021
4-) Tez Adı: Spor bilimleri öğrencilerinin okul iklimi algılarını yordayan faktörlerin incelenmesi. Konu: Spor bilimleri öğrencilerinin okul iklimi algılarını yordayan faktörlerin incelenmesi. TURGUT-ÇULCUOĞLU. 2020
5-) Tez Adı: Spor lisesi öğrencilerinin okul iklimi algıları ile spora yönelik tutumları arasındaki ilişki. Konu: Spor lisesi öğrencilerinin okul iklimi algıları ile spora yönelik tutumları arasındaki ilişki. NAZ-GÖKTAŞ. 2019
6-) Tez Adı: Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Kişilik Tipleri ve Uzaktan Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Kişilik Tipleri ve Uzaktan Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. SİNEM-HEB. 2024

(F-2)

1-) Tez Adı: Ergenlerde öğrenme stili, bedensel zekâ ve spora yönelik tutum ilişkisi. Konu: Ergenlerde öğrenme stili, bedensel zekâ ve spora yönelik tutum ilişkisi. GÖKHAN-ESEN. 2022
2-) Tez Adı: Spor bilimleri alanında öğrenim gören öğrenciler ile mezunların kariyer planlama ve geliştirme durumlarının incelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi örneği). Konu: Spor bilimleri alanında öğrenim gören öğrenciler ile mezunların kariyer planlama ve geliştirme durumlarının incelenmesi . AYDAN-KERMEN. 2021
3-) Tez Adı: Aile içi iletişim ve aidiyet duygusu ile spora yönelik tutum ilişkisinin incelenmesi. Konu: Aile içi iletişim ve aidiyet duygusu ile spora yönelik tutum ilişkisinin incelenmesi. YELİZ-ERDOĞAN KARCI. 2021
4-) Tez Adı: Spor bilimleri öğrencilerinin okul iklimi algılarını yordayan faktörlerin incelenmesi. Konu: Spor bilimleri öğrencilerinin okul iklimi algılarını yordayan faktörlerin incelenmesi. TURGUT-ÇULCUOĞLU. 2020
5-) Tez Adı: Spor lisesi öğrencilerinin okul iklimi algıları ile spora yönelik tutumları arasındaki ilişki. Konu: Spor lisesi öğrencilerinin okul iklimi algıları ile spora yönelik tutumları arasındaki ilişki. NAZ-GÖKTAŞ. 2019
6-) Tez Adı: Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Kişilik Tipleri ve Uzaktan Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Kişilik Tipleri ve Uzaktan Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. SİNEM-HEB. 2024

(F-3)

1-) Tez Adı: COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE BEDEN EĞİTİMİ VESPOR ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİM İÇİ EĞİTİMUYGULAMALARINA TEKNOLOJİYİ ENTEGRE ETMEDÜZEYLERİ. Konu: COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE BEDEN EĞİTİMİ VESPOR ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİM İÇİ EĞİTİMUYGULAMALARINA TEKNOLOJİYİ ENTEGRE ETMEDÜZEYLERİ. SERAY-CAN. 2021

(K-6)

1-) Muğla Üniversitesi Spor Kulübü - Muğla Süper Amatör Futbol Ligi. 2014

Courses

BEÖ00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Beden Eğitimi Öğretim Modelleri (AE)

BEÖ00030 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Beden Eğitimi Sosyolojisi (AE)

BEÖ10012 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Takım Sporları 1-Futbol

BEÖ20001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

BEÖ20002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları

BSA1907 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Futbol

EBB00110 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sınıf Yönetimi

GKD00100 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kariyer Planlama ve Geliştirme (GK)

BEÖ 5527 2024-2025 Güz

Beden Eğitimi ve Sporda Alan Bilgisi

BEÖ00010 2024-2025 Güz

Beden Eğitimi Öğretim Modelleri (AE)

BEÖ20001 2024-2025 Güz

Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

BEÖ20009 2024-2025 Güz

Takım Sporları 2-Futbol

BEÖ30003 2024-2025 Güz

Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi

BEÖ30009 2024-2025 Güz

Takım Sporları 3-Futbol

BEÖ40001 2024-2025 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I

BEÖ40007 2024-2025 Güz

Eğitsel Oyunlar

BES2805 2024-2025 Güz

Atletizm

EBB00110 2024-2025 Güz

Sınıf Yönetimi

EBB3911 2024-2025 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri

EBB4903 2024-2025 Güz

Sınıf Yönetimi

GKD00100 2024-2025 Güz

Kariyer Planlama ve Geliştirme (GK)

BEÖ 5524 2023-2024 Bahar

Okul Sporları Düzenleme ve Yönetimi

BEÖ00010 2023-2024 Bahar

Beden Eğitimi Öğretim Modelleri (AE)

BEÖ00030 2023-2024 Bahar

Beden Eğitimi Sosyolojisi (AE)

BEÖ10012 2023-2024 Bahar

Takım Sporları 1-Futbol

BEÖ20002 2023-2024 Bahar

Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları

BEÖ40002 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BSA1010 2023-2024 Bahar

Yaşam Boyu Spor

BSA1810 2023-2024 Bahar

Yaşam Boyu Spor

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (B)

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (A)

EBB3911 2023-2024 Bahar

Özel Öğretim Yöntemleri

EBB4926 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00100 2023-2024 Bahar

Kariyer Planlama ve Geliştirme (GK)

GKD00700 2023-2024 Bahar

Sınıf Dışı Etkinlikler-Tören ve Kutlamalar (GK)

PFD 4036 2023-2024 Bahar

Öğretim Teknolojileri

BEÖ 5527 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi ve Sporda Alan Bilgisi

BEÖ00010 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi Öğretim Modelleri

BEÖ00030 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi Sosyolojisi (AE)

BEÖ20001 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

BEÖ20002 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları

BEÖ20009 2023-2024 Güz

Takım Sporları 2-Futbol

BEÖ30003 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi

BEÖ40001 2023-2024 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I

BEÖ40007 2023-2024 Güz

Eğitsel Oyunlar

BES6543 2023-2024 Güz

Beden Eğitimi ve Sporda Öğretim Sistemleri ve Analizi

EBB3911 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri (A)

EBB3911 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri (B)

EBB4903 2023-2024 Güz

Sınıf Yönetimi

EBB4926 2023-2024 Güz

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00100 2023-2024 Güz

Kariyer Planlama ve Geliştirme (GK)

PFD 4037 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri

BEÖ00010 2022-2023 Bahar

Beden Eğitimi Öğretim Modelleri (AE)

BEÖ20002 2022-2023 Bahar

Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları

BEÖ40002 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BES5526 2022-2023 Bahar

Beden Eğitimi ve Sporda Program Geliştirme

BSA1810 2022-2023 Bahar

Yaşam Boyu Spor

EBB00120 2022-2023 Bahar

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

EBB3810 2022-2023 Bahar

Özel Öğretim Yöntemleri II

EBB4914 2022-2023 Bahar

Türk Eğitim Sisteminde Sorunlar Eğilimler ve Gelişmeler

PFD 4028 2022-2023 Bahar

Öğretim Teknolojileri

PFD 4030 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BEÖ20001 2022-2023 Güz

Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

BEÖ30003 2022-2023 Güz

Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi

BEÖ40001 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I

BEÖ40007 2022-2023 Güz

Eğitsel Oyunlar

BES4003 2022-2023 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

BES5521 2022-2023 Güz

Beden Eğitimi ve Sporda Öğretim Teknikleri

BES6510 2022-2023 Güz

Türk Beden Eğitimi ve Spor Sisteminin Analizi ve Uluslararası Karşılaştırmaları

BSA1907 2022-2023 Güz

Futbol

BSA2907 2022-2023 Güz

Futbol I

EBB3801 2022-2023 Güz

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

GKD00010 2022-2023 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

PFD 4025 2022-2023 Güz

Sınıf Yönetimi

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I