(A-1)
1-) Çokçalışkan Halil, Okulu Hasan Zühtü, Yorulmaz Alper, 2024. Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers. Environmental Education Research
(A-5)
1-) Yorulmaz Alper, Uysal Hümeyra, Çokçalışkan Halil, 2021. Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving. JRAMathEdu (Journal of Research and Advances in Mathematics Education)
2-) Akaydın Birsen Berfu, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2020. Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill. International Journal of Progressive Education
3-) Yorulmaz Alper, Kılıç Zeynep, Ünsal Fatma Özge, Çokçalışkan Halil, 2020. Activities conducted in primary school through the eyes of fourth graders. Educational Policy Analysis and Strategic Research
4-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
5-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Önal Halil, 2017. Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness. Journal of Education and Training Studies
6-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri. International Primary Education Research Journal
7-) Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2017. Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes. International Electronic Journal of Environmental Education
8-) Yorulmaz Alper, Can Süleyman, Çokçalışkan Halil, 2017. The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs. Journal of Education and Training Studies
(A-7)
1-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Akaydın Birsen Berfu, Uysal Hümeyra, 2023. İlkokullarda artırılmış gerçeklik uygulamalarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
2-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
3-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
4-) Çokçalışkan Halil, Sakız Gönül, Doğan Midrabi Cihangir, 2019. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2018. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Can Süleyman, Can Şendil, Çokçalışkan Halil, Durukan Erdil, 2017. Determınatıon of pre-service teachers’ adequate and balanced eating habits (The case of Mugla). International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
(A-8)
1-) Görgen İzzet, Çokçalışkan Halil, Korkut Ünsal, 2012. Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-2)
1-) Özdemir, G., Çokçalışkan, H., Çava, G., Durukan, Ş., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlıklarına yönelik görüşleri. 15th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
2-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğrenimi beklentileri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
3-) Apaçık, G., Çınar, Z., Çokçalışkan, H., 2016. Eyvah, 4 sınıf bir arada!. VIII. International Congress of Educational Research
4-) Can, S., Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Ağgül, Ö., Çevik, T., 2014. Türkiye’de okul öncesi eğitimin sorunları. I st Eurasıan Educatıonal Research Congress
5-) Can, S., Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Çakır, U., Fakıoğlu, Z., 2014. Okul öncesi eğitim kurumlarının fiziksel/mekânsal koşullarının çocukların sosyal yeterlilik alanlarına etkisi. I st Eurasıan Educatıonal Research Congress
6-) Can, S., Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Kater, R., Ünlü, A., 2012. Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim programlarında drama etkinliklerine yer verme durumlarının incelenmesi. International Congress Of Educational Research
7-) Can, S., Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Polat, K., Görgün, M., 2012. Okul öncesi öğretmen adaylarının empatik eğilimleri üzerine bir araştırma. 4th International Congress of Educational Research
(B-3)
1-) Çokçalışkan Halil, Görecek Baybars Meryem, 2023. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Fen Eğitimi: Sınıf Öğretmeni Adayları ile Atık Su Arıtım Tesisi Gezisi. 4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2023)
2-) Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda fen bilimleri eğitimi araştırmalarında eğilimler: 2018-2023 yılları arası gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin incelenmesi. 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (USOS-2023)
3-) Yorulmaz Alper, Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, 2022. Matematiksel problem çözmeye ilişkin inanç ile matematik kaygısı arasındaki ilişkide bilişsel esnekliğin aracılık rolü: Sınıf öğretmeni adayları. 20th International Primary Teacher Education Symposium
4-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Çelik Özkan, 2021. Çevre sorunları ve sorumlulukları hakkında sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri. 19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
5-) Çokçalışkan Halil, 2021. Sınıf öğretmeni adaylarının çevre, çevre eğitimi ve ekoloji kavramlarına ilişkin algılarının incelenmesi. 5th International Limitless Education and Research Symposium (ISLER 2021)
6-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Bilimsel araştırma projesi hazırlayan sınıf öğretmeni adaylarının sürece ilişkin deneyimleri. 19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021)
7-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2019. Öğretmen Kimliğinin Oluşmasında Öğretmen Eğitimi Programının Etkinliğine İlişkin İnancın Etkisi. 3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2019)
8-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimi Kavramlarına Yönelik Oluşturdukları Metaforlar. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
9-) Çokçalışkan Halil, Sakız Gönül, 2019. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin yıl içinde değişiminin incelenmesi. 2. İnternational Elementray Education Cogress
10-) Akaydın Birsen Berfu, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. İlkokul Öğrencilerinin Üst Bilişsel Farkındalıkları İle Karar Verme Becerileri Algısı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
11-) Sidekli Sabri, Haskırış Elif, Çokçalışkan Halil, 2018. Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnancını Belirlenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
12-) Çokçalışkan Halil, Kaplan Fatma, Orhanalp Emine, , 2018. Öğretmen gözünden dik temel yazıya bakış. 2. International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018)
13-) Can Süleyman, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Durukan Erdil, Dalaman Osman, 2018. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Formasyon Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2018. Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
15-) Yorulmaz Alper, Kılıç Zeynep, Ünsal Fatma Özge, Çokçalışkan Halil, 2018. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gözünden İlkokulda Uygulanan Etkinlikler. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
16-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Çilingir Emel, 2018. Determination Of Pre-Service Classroom Teachers? Opinions About The Concept Of Early Algebra. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018)
17-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Medya Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
18-) Yorulmaz Alper, Uysal Hümeyra, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalıkları İle Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançları Arasındaki İlişki. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)
19-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Can Süleyman, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları ve Öğretme Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. 7th International Congress of research in Education
20-) Çokçalışkan Ayten, Çokçalışkan Halil, 2017. The Relationship Between Pre-Service Primary School Teachers’ Foreign Language Classroom Anxiety and Self-Regulated Learning Strategies. 3rd International Symposium on Language Education and Teaching
21-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öz-Yeterlikleri ve Özdüzenleme Becerileri Arasındaki ilişki. 7th International Congress of research in Education
22-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Can Süleyman, 2017. Beden Eğitimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Sergiledikleri Örgütsel Muhalefet ve Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişki. IX. International Congress of Educational Research
23-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Sidekli Sabri, 2017. Sınıf öğretmeni adaylarının matematikte kanıt yapmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi. IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
24-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi. III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
25-) Çokçalışkan, H., Yorulmaz, A., Can, S., 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının çeşitli değişkenler açısından sınıf değerlendirme atmosferi algılarının incelenmesi. III. International Eurasian Educational Research Congress
26-) Çokçalışkan, H., Çokçalışkan, A., 2016. Investigating the prospective primary school teachers English self–efficacy belief. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
27-) Çokçalışkan, H., Çelik, Ö., 2016. Sınıf Öğretmeni adaylarının çevre farkındalıkları ve çevre tutumlarının incelenmesi. XV. International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2016)
28-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fene Yönelik Tutumları. 7. International Congress of Educational Research
29-) Aykırı, K., Çokçalışkan, H., 2015. Televizyonun Değerler Eğitiminde Kullanımına İlişkin Sınıf ve Sosyal bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri ve Uygulamaları. 7. International Congress of Educational Research
30-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. 7. International Congress of Educational Research
31-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., Önal, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Durumlarının Belirlenmesi. IInd International Eurasian Educational Research Congress
(B-5)
1-) Çokçalıkan Ayten, Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda İngilizce Dersine Giren Sınıf Öğretmenlerinin İngilizce Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi. 2. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK 2023)
2-) Çokçalışkan Halil, 2023. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Dersi Hakkındaki Görüşleri. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)
3-) Çokçalışkan, H., Öğretmen, S., 2015. Birleştirilmiş Sınıflar: Fen Dersinde Neler Oluyor?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
4-) Çokçalışkan, H., Görgen, İ., 2015. Tematik Portfolyo Uygulamasının Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Dersindeki Başarı, Kalıcılık Ve Derse Yönelik Tutum Üzerine Etkisi. II. International Eurasian Educational Research Congress
5-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Derslerine Yönelik sorunları ve Çözüm Önerileri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Yorulmaz, A., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
7-) Çokçalışkan, H., Korkut, Ü., Dalka, S., 2012. İlköğretim 4-5 Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabındaki Etkinlikler Hakkındaki Görüşleri ve Yararlanma Şekilleri. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
8-) Çokçalışkan, H., Korkut, Ü., Dalka, S., 2012. İlköğretim Öğrencilerinde Düşünme Becerilerini Geliştirmek İçin Altı Şapkalı Düşünme Tekniği. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9-) Dalka, S., Yanık, H., Korkut, Ü., Takak, T., Çokçalışkan, H., 2012. Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Öğrencilerinin Performans ve Proje Görevlerine Yansıması. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
10-) Korkut, Ü., Çokçalışkan, H., Dalka, S., 2012. Öğretmen Adaylarının Yönetici (Müdür, Müdür Yardımcısı) Kavramıyla İlgili Metaforları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
11-) Görgen İzzet, Çokçalışkan Halil, Korkut Ünsal, 2012. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları, Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği. 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
(C-5)
1-) Çokçalışkan Halil, 2025. Üst düzey düşünme becerileri: Teori ve uygulama/Üstbiliş ve özdüzenleme: Öğrenmenin desteklenmesi. Yayın Evi: Palme Yayınevi Editör Adı: ACAR ÖMER, KARAÇAM SEDAT
2-) Çokçalışkan Halil, 2023. İlkokulda matematik eğitimi okumaları/İlkokul matematik eğitiminde özdüzenlemeli öğrenmenin desteklenmesi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: YORULMAZ, Alper
(D-15) Hakemlikler
1-) Social Sciences & Humanities Open (SSHO). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Milli Eğitim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eurasian Journal of Educational Research (EJER). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) African Educational Research Journal (AERJ). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) HAYEF: Journal of Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
15-) International Online Journal of Education and Teaching (IoJET). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
19-) International Journal of Field Education (IJOFE). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
20-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
21-) İnönü University Journal of the Faculty of Education. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
23-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
24-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
25-) International Primary Education Research Journal (IPERJ). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-8) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Primary Education Research Journal (IPERJ).
(E-1)
1-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
9-) Determınatıon of pre-service teachers’ adequate and balanced eating habits (The case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
18-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
4-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Determınatıon of pre-service teachers’ adequate and balanced eating habits (The case of Mugla) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
11-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
14-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
18-) Determınatıon of pre-service teachers’ adequate and balanced eating habits (The case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
22-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
26-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
27-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
31-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
32-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
33-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
(E-5)
1-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
5-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
7-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
17-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Investigation of primary school students’ metacognitive awareness and decision-making skill - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Activities conducted in primary school through the eyes of fourth graders - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
22-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
26-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
28-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
31-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
32-) Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
34-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
35-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
36-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
37-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
(E-6)
1-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Determination of classroom pre-service teachers’ state of personal innovativeness - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve uygulama öğretim üyeleri açısından işlevselliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Pre-service primary school teachers' metacognitive awareness and beliefs about mathematical problem solving - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik özdüzenlemeli öğrenme envanterinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Investigation of the effect of pre-service classroom teachers’ critical thinking disposition on their media literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
5-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
6-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
7-) Activities conducted in primary school through the eyes of fourth graders - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
8-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
9-) Determınatıon of pre-service teachers’ adequate and balanced eating habits (The case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
10-) Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel ilişkilendirmeye yönelik görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
11-) Öğretmen genel yeterlikleri açısından sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarının kendilerini değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
12-) Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
13-) The relationship between the pre-service classroom teachers’ techno pedagogical instructional competencies and epistemological beliefs - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Proje No 12 42 Türkiye de çocukları okul öncesi eğitim alan ebeveynlerin çocuklarına oyuncak alırken gösterdikleri eğilimleriyle birlikte bilinç düzeylerini belirleyerek dikkat etmeleri gereken hususları öne çıkarmak olup sonucunda da daha doğru ve daha sağlıklı oyuncak seçimi için bilinçlenmeleri sağlamayı amaçlamaktadır. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimi Alan Öğrencilerin Anne Babalarının Oyuncak Seçimindeki Eğilimlerinin Belirlenmesi. 2012-2015
(G-2)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kadın köy sınıf öğretmenlerinin öğretimsel desteklenmesi. Proje Türü: Özel Kuruluşlar. Geleceğimizin Sigortası Öğretmenlerimiz. 2018-2024
(G-3)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: ? İklim ve çevre ile ilgili zorlukların üstesinden gelmek amacıyla Avrupa Birliği ve vatandaşları için Avrupa Yeşil Anlaşması ile ilgili faaliyetleri konusunda farkındalık yaratmak.? Toplumda iklim değişikliğinin olumsuz etkilerine karşı farkındalık sağlanması,? Bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması,? Bilim ve teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması,? Doğa – bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık oluşturması,? Bilimsel bilginin topluma eğlenceli ve anlaşılır şekilde kavratılması,? Özellikle çocuklar ve gençler olmak üzere toplumun her kesiminden her yaş grubundan kitlelerin katılımının sağlanmasıdır.. Proje Türü: H2020. Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali - Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival SECC-SCIFEST. 2021-2021
(G-5)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fen Bilimleri Dersi Müfredatına Entegre Bir Müdahale Programının Ortaokul Öğrencilerinin Üst Düzey Bilişsel Becerilerine Etkisinin Örtük Büyüme Modelleriyle İzlenmesi. Proje Türü: -Tübitak 1001. Fen Bilimleri Dersi Müfredatına Entegre Bir Müdahale Programının Ortaokul Öğrencilerinin Üst Düzey Bilişsel Becerilerine Etkisinin Örtük Büyüme Modelleriyle İzlenmesi. 2023-2026
(G-9)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Dramatizing the EnglishClassroom with Tales by Teens. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dramatizing the English Classroom with Tales by Teens. 2024-2025
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bodrum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün TÜBİTAK 4007 Bilim Şenlikleri Destekleme Programı kapsamında hayata geçirdiği "'Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat" başlıklı Bilim Şenliği, 13-14-15 Ekim 2022 tarihlerinde Bodrum Umurça Parkı'nda gerçekleştirildi.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 - Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Bilim Şenliği Formula 1. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Okul öncesi öğretmenlere, STEM disiplinleri ile tanışma, STEM disiplinlerine yönelik okul öncesi sınıflarda kullanılacak görseller hazırlama, STEM eğitiminin kuramsal yapısı ve okul öncesi dönemde STEM eğitiminin kuramsal yapısı hakkında bilgi ve uygulama imkanı sağlamak.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Alanında Uzmanlar İle Okul Öncesi Öğretmenleri STEM A Uygulamalı Eğitimini Tecrübe Ediyor. 2019-2019
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Muğla Bilim Şenliği - Gizemli Kemikler atölyesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBITAK 4007 Muğla Bilim Şenliği. 2018-2018
(I-1) Assignment in international art and design jury
1-) 2020-2021 Uluslararası StarT Yarışması (Türkiye Seçmeleri). Türkiye. . 2021
2-) 2019-2020 Uluslararası StarT Yarışması (Türkiye Seçmeleri). Türkiye. . 2020
(I-10)
1-) kültür varlıklarının öğrenilmesi ve farkındalık yaratılması. Türkiye. . 2014
(I-5)
1-) 2. International Primary Education Congress (UTEK2019). Türkiye. . 2019
2-) 15th International Primary Teacher Education Symposium. Türkiye. . 2016
3-) IIIrd International Eurasian Educational Research Congress. Türkiye. . 2016
4-) XXIV. International Congres of Creative Drama. Türkiye. . 2014
(I-6)
1-) TÜBA IV. Uygulamalı Bilim Eğitimi Kursu. Türkiye. . 2016
(I-9)
1-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2023
2-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2022
3-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2021
4-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2020
5-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2019
6-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2018
7-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı-7. Sınıf Matematik Dersi). Türkiye. . 2018
8-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı - 6. Sınıf İngilizce Dersi). Türkiye. . 2018
9-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD). Türkiye. . 2017
10-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce okul öncesi eğitim ile ilköğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç ve gereçlerini hazırlama veya hazırlatma komisyonu (Program Geliştirme Uzmanı-7. Sınıf Matematik Dersi). Türkiye. . 2017
(L-13)
1-) Temel Eğitim Bölüm Başkan Yardımcılığı. Türkiye. . 2024