(A-5)
1-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Language Academy
2-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2021. Göç ve Göçmenlik Konularını Ele Alan Çocuk Edebiyatı Eserleri Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Languages’ Education and Teaching
3-) Ateş Murat, Sur Emine, Çelik Handan, 2020. Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
4-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatiçe, 2019. Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri. International Journal of Langauges’ Education and Teaching
(A-7)
1-) Aydoğan Sibel, Çelik Handan, 2024. Topluluk Önünde Konuşma Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Çelik Handan, 2024. Türkçe Derslerinde Öğrenen Merkezli Uygulamaların Dinlediğini Anlamaya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
3-) Sur Emine, Çelik Handan, 2023. Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi
4-) Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2020. ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
5-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2018. Çocuk Kitaplarında Otorite: ”Bacaksiz Serisi” Örneği. Journal of Turkish Studies
(B-2)
1-) Sur Emine, Çelik Handan, 2023. DİJİTAL ÖYKÜLEME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARIN BİBLİYOMETRİK
ANALİZİ. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
2-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. TÜRKİYE’DE GERÇEKLEŞTİRİLEN OKUMA ALIŞKANLIĞI ARAŞTIRMALARI
ÜZERİNE BİR İNCELEME. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
3-) Çelik Handan, 2022. Çizgi Filmlerin Çocuk Edebiyatının Estetik Ölçütleri Bağlamında İncelenmesi: ‘Rafadan Tayfa’ Örneği. 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS
4-) Çelik, H., Naza, C., 2016. Sosyal Bilgiler ve Türkçe Öğretim Programlarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre İncelenmesi. 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
5-) Fırat Hatiçe, Çelik Handan, 2016. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Atatürk Teması Metinlerinin İncelenmesi. VII. USOS
(B-3)
1-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Bilgisi Öğretimi Dersine Yönelik Metaforik Algıları. 15. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu
2-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2019. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Göç ve Mültecilik Üzerine Bir İnceleme. 12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
3-) Sur Emine, Ateş Murat, Çelik Handan, 2018. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL OKUMAYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ. 4. INES International Academic Research Congress
4-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2017. ÇOCUK KİTAPLARINDA OTORİTE: BACAKSIZ SERİSİ ÖRNEĞİ. 2. uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2017. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Çocuk Gerçekliği. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatice, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASILI VE E-KİTAP KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-5)
1-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma/Lisede Eleştirel Okuma Eğitimi:. Yayın Evi: Nobel Akademik Editör Adı: Kurnaz Hasan, Çarkıt Cafer
2-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Dil Eğitimi İle İlişkili Diğer Disiplinlerden Geçmiş Kavramlar. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek eğilmez Nigar, Çağlayan Dilber Nilay
3-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Dinleme Becerisinin Temel Kavramları. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek eğilmez Nigar, Çağlayan Dilber Nilay
4-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2022. Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler-1/Kuantum Öğrenme ve Türkçe Öğretimi. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR
5-) Fırat Hatice, Çelik Handan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/La Fontain'in Fabllarında Olumsuz Kişilik Özelliklerine İlişkin Dersler ve Bu Bağlamdaki Türk Atasözleri.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
6-) Kalı Gülan, Uysal Zeynep Ezgi, Çelik Handan, Coşkun Mustafa Volkan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/Değerler Eğitiminde Aktarıcı Yaklaşımları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
(D-11) Editörlükler
1-) Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar . 2015. Hakemlik Sayısı:
(D-15) Hakemlikler
1-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) RumeliDe. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Dil ve Edebiyat Araştırmaları. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) RUmeliDE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Atatürk Teması Metinlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Çocuk edebiyatı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çocuk Hikâye ve romanlarında çocuk gerçekliği, sorunları ve toplumsal eleştiri. 2016-2017
(L-3)
1-) Eğitim Yönetici Geliştirme Programı Semineri-2 (YÖGEP). Türkiye. . 2022
(L-5)
1-) 100. Yılında Cumhuriyetin Altın Işıklarından ZİYA GÖKALP Paneli. Türkiye. . 2023
2-) Bilgilendirme ve Farkındalık Eğitimleri-Çocuklarda Kitap Okuma Alışkanlığının Geliştirilmesi. Türkiye. . 2022