(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Yokuş Hamit, 2019. Effects of the lexical rhythm learning strategy on music teacher candidates’ success in rhythm dictation. TED EĞİTİM VE BİLİM
2-) Yokuş, H., Yokuş, T., 2015. Polyrhythmic tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis. Educational Sciences: Theory & Practice
(A-3)
1-) Melih Onur Boz, Hamit Yokuş, 2023. Evaluation of Music Teaching Undergraduate Program in terms of Piano Education Competence in the Line of Music Teacher Candidates Opinions. Ani Publishing and Consulting Company
2-) Karan Ezgi, Yokuş Hamit, 2022. Views of Piano Teachers Regarding the Piano Education Process in Amateur Music Education Institutions. Journal of Qualitative Research in Education
3-) Yokuş, H., 2013. The piano and its education: Comparison of lesson content of music preceptorship program and piano and its education. . International Journal of Academic Research - Part B.
4-) Yokuş, H., 2013. The relationship between the fear of negative evaluation and the achievement in special aptitude test in music of prospective music teacher candidates. International Journal of Academic Research–Part B.
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Yokuş, H., Önk Avşar, S., 2014. Müzik öğretmeni ve sınıf öğretmeni adaylarının eğitim müziği dağarına ilişkin yeterlilikleri. . Sanat Eğitimi Dergisi
2-) Yokuş, H., 2013. Investigation of relationship between the fear of negative evaluation and musical instrument achievements of music teacher candidates (Gaziosmanpaşa University Sampling). International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
3-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-Fine Arts)
4-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
5-) Yokuş, H., Yokuş, T., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2013. Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki. e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA-Fine Arts)
(A-7)
1-) Çalhan Nurten, Yokuş Hamit, 2023. Türk Sanat Müziği Çalgı Eğitimi Alan Öğrencilerin Taksim Yapmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Eurasian Journal of Music and Dance (EJMD)
2-) Çalhan Nurten, Yokuş Hamit, 2021. Taksim Yapmaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve
Güvenirlik Çalışması. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Çalhan, N., Ve Yokuş, H., 2019. Kanun öğrencilerinin taksim yapmaya yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi. Eurasian Journal of Music and Dance
4-) Yokuş, H., 2010. Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
5-) Yokuş, H., Demirbatır, E., 2009. Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2007. İlköğretimde müzik dersi ve ders dışı müzik etkinlikleri. İlköğretmen Eğitimci Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Özkan Burçak, Yokuş Hamit, 2021. Türkiye’de Kemanda Yay Teknikleri İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Erözkan İrem, Yokuş Hamit, 2021. Yenilenen (2018) Müzik Öğretmenliği Lisans Programının Piyano Eğitimi Yeterliliği Açısından Öğretim Elemanlarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Yokuş Hamit, Ağıl Murat, 2016. Ortaokul Müzik Dersi Öğrenme Alanlarına Yönelik Harekete Dayalı Öğrenme Etkinlikleri Önerileri. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
4-) Yokuş Hamit, Ağıl Murat, 2016. Ortaokul Müzik Derslerinde Kullanılan Harekete Dayalı Öğrenme Etkinlikleri Tokat İli Örneği. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Yokuş, H., 2012. Investigation of relationship between the fear of negative evaluation and musical instrument achievements of music teacher candidates. New Trends On Global Education Conference - GEC 12
6-) Yokuş, T., Yokuş, H., Kalaycıoğlu, Ş.G., 2012. The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables. New Trends On Global Education Conference - GEC 12
7-) Yokuş, H., 2010. Müzik öğretmeni adaylarının piyano repertuarının öğrenilmesine yönelik öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi. International Conference on New Horizons in Education-2010
8-) Can, A.A., Yokuş, T., Yokuş, H., 2009. Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets. World Conference on Educational Sciences: New Trends and Issues in Educational Sciences / Procedia - Social and Behavioral Sciences
9-) Kamacıoğlu, F., Yokuş, H., 2008. Türkiye ve Amerika’da müzik öğretmeni yetiştiren kurumlardaki piyano dersi içeriklerinin karşılaştırılması.. International Conference on Educational Science - ICES’08
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Yokuş, T., Yokuş, H., 2010. Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi. 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu : Türkiye'de Bugünden Yarına Müzik Eğitimi
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Yokuş, H., Yokuş, T., 2010. Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hamit Yokuş, Tuba Yokuş
(C-2) Books published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Yokuş, H., 2010. Sarı zeybek: Piyano için 14 Türk halk ezgisi düzenlemesi ve tema ve on iki varyasyon.. Yayın Evi: Bemol Müzik Yayınları Editör Adı: Hamit Yokuş
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Yokuş Tuba, Yokuş Hamit, 2017. Researches on Science and Art in 21. Century Turkey/A Conceptual Framework Proposal on the use of Metacognitive Strategies in Instrument Education. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: Prof.Hasan Arapgirlioğlu- Assist. Prof. Atilla Atik- Prof. Robert L. Elliott-Assoc.Prof. Edward Turgeon
2-) Yokuş, H., 2014. Eğitim ve öğretimde masalların önemi-Planlama, uygulama ve değerlendirme. "Eğitim müziği besteleme sürecinde çocuğun dünyasına ulaşma aracı olarak masal (152-160).". Yayın Evi: Berlin: Dağyeli Verlag. Editör Adı: Hasan Coşkun
(D-11) Hakemlikler
1-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) The Journal of Academic Social Sciences Studies . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) The Journal of Academic Social Science Studies. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-13) Hakemlikler
1-) Afyon Kocatepe Üniversitesi – BAP Koordinasyon Birimi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Afyon Kocatepe Üniversitesi – BAP Koordinasyon Birimi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Afyon Kocatepe Üniversitesi – BAP Koordinasyon Birimi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(D-9) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2016. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2016. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Bildiri Kitabı.
(E-1)
1-) Polyrhythmic tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Polyrhythmic tapping: Examining the effectiveness of the strategy of organizing rhythmic structures through synthesis - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik öğretmeni adaylarının piyano repertuarının öğrenilmesine yönelik öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Comparison of primary education music lesson curriculums of Turkey and England in terms of acquisition targets - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
4-) Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik öğretmeni ve sınıf öğretmeni adaylarının eğitim müziği dağarına ilişkin yeterlilikleri. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
6-) Müzik öğretmeni aday adaylarının sürekli-durumluk kaygı düzeyleri ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
8-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
9-) Müzik öğretmeni ve sınıf öğretmeni adaylarının eğitim müziği dağarına ilişkin yeterlilikleri. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
10-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
11-) Müzik öğretmeni adaylarının piyano repertuarının öğrenilmesine yönelik öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Türkiye ve Polonya’da uygulanan müzik öğretmenliği lisans programlarının müzik öğretmenliği temel yeterlik alanları açısından karşılaştırılması ve değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) The analysis of cognitive emotion regulation skills of pre-service music teachers in terms of different variables - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
21-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
22-) Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda Türk halk müziği kaynaklı piyano eserlerinin piyano eğitiminde uygulanabilirliği üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
23-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
24-) Müzik öğretmeni adaylarının piyano repertuarının öğrenilmesine yönelik öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
(E-5)
1-) Müzik öğretmeni aday adaylarının öğretmenlik meslek algısı ve müzik özel yetenek sınavı başarıları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Eğitim ve öğretimde masalların önemi-Planlama, uygulama ve değerlendirme. "Eğitim müziği besteleme sürecinde çocuğun dünyasına ulaşma aracı olarak masal (152-160)." - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik ve çalgı öğrenimi için strateji rehberi 1: Öğrenme stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
6-) Piyano eğitiminde öğrenme stratejilerinin kullanılmasının öğrencilerin başarılarına ve üstbilişsel farkındalıklarına etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
7-) The piano and its education: Comparison of lesson content of music preceptorship program and piano and its education. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Özengen keman eğitiminde öğrenme stratejilerine dayalı öğretimin performans başarısına etkisi üzerine bir eylem araştırması. Konu: Özengen keman eğitiminde öğrenme stratejilerine dayalı öğretimin performans başarısına etkisi üzerine bir eylem araştırması. BURÇAK-ÖZKAN. 2023
2-) Tez Adı: Taksim Yapmaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi. Konu: Müzik eğitimi. . Nurten-Çalhan. 2020
3-) Tez Adı: MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK PERFORMANS KAYGISI İLE BİREYSEL ÇALGI PERFORMANS SINAVI KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. Konu: Müzik eğitimi. İrem-Erözkan. 2020
4-) Tez Adı: Ortaokul Müzik Derslerinde Müzik Öğretmenlerinin Kullandıkları Harekete Dayalı Öğrenme Etkinlikleri. Konu: Müzik Eğitimi. Murat -Ağıl. 2015
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Birincilik ödülü - Besteciler, Orkestra Şefleri ve Müzikologlar Birliği Derneği-BESOM "100. Yıl Piyano İçin Çocuk Parçaları Beste Yarışması” birincisi. . 2023
(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler /. 2021. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Açılış Konseri: Hamit Yokuş Piyano Resitali
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler /. 2017. Konser/ Obua ve Şan ile Zamanda Yolculuk
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler /. 2017. 2.Uluslararası Felsefe, Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu kapsamında Konser. Obua ve Şan ile Zamanda Yolculuk
(S-11)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Orkestra, Opera, Bale'de solist olarak yer alma /. 2022. Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Konseri
(S-14)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI /Düzenlemeler /. 2022. Sevde Gitmiyor Serde (Korolu Orkestra ve Şan için)
2-) Kompozisyon. 2017. Söyle Bana
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt. 2017. Obua ve Piyano için İki Pastoral Parça
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt.. 2017. Vatan
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2016. 15. Mersin Uluslararası Müzik Festivali 6. Beste Yarışması Konseri ve Oylaması; "İlkyaz" bakır beşlisi
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Düzenlemeler . 2015. Gel Ey Denizin Nazlı Kızı
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2015. Giderayak
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2014. Muğla'da Zaman
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2014. Baba ve Kızı
(S-15)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2016. 15.Mersin Uluslararası Müzik Festivali
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2006. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Akademik Açılış Töreni Konseri.
(S-16)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri /. 2019. Bodrum Güzel Sanatlar Fakültesi 3. Uluslararası Sanat Sempozyumu Açılış Dinletisi
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. II.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu Açılış Konseri: Klarnet ve Piyano Diinletisi
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Flüt Konseri (Piyano Eşlik)
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Şan Resitali
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2016. Keman Dinletisi
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2016. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu Açılış Dinletisi
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. Şan ve Piyano Konseri: Aşk Şarkıları (14. Sıtkı Koçman Günleri Kapsamında)
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. Şan ve Piyano Konseri: Aşk Şarkıları (14. Sıtkı Koçman Günleri Kapsamında)
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2008. “Cumhuriyetin 85. Yıl Dönümü Kutlama ve Atatürk’ü Anma Etkinlikleri” kapsamında Konser.
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2008. Lisansüstü Öğrencileri Konseri.
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2005. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Mezuniyet Konseri.
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu . 2005. İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Mezuniyet Konseri.
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 156. Yılı Kapsamında Konser.
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2016. 10 Kasım Atatürk'ü Anma Konseri
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. Keman-Piyano Dinletisi
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2016. 10 Kasım Atatürk'ü Anma Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu Açılış Konseri: 4 El Piyano Dinletisi.
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2010. Oda Orkestrası Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2008. “Cumhuriyetin 85. Yıl Dönümü Kutlama ve Atatürk’ü Anma Etkinlikleri” kapsamında Konser.
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2006. Akademik Konser.
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2005. Keltik Havzası Projesi Kültür-Sanat Etkinlikleri Kapsamında Dinleti.
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2005. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Programı Kapsamında Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Akademik Konseri.
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Cumhuriyetimizin Kuruluşunun 81. Yıldönümü Kutlamaları Programı Kapsamında Konser.
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Akademik Konseri.
(S-4)
1-) SANATSAL ÖDÜLLER /. 2017. Afyon Kocatepe Üniversitesi 2.Nurten Anne Çocuk Şarkıları Yarışması - Vatan adlı şarkı Birincilik ödülü
2-) SANATSAL ÖDÜLLER /Uluslararası ödüller /. 2017. Italy PAS - Composition Competition for Percussion Music
3-) SANATSAL ÖDÜLLER /Ulusal resmi ödüller . 2016. 15. Mersin Uluslararası Müzik Festivali 6. Beste Yarışması; Üçüncülük; "İlkyaz" isimli Bakır Beşlisi için eser
4-) SANATSAL ÖDÜLLER /Ulusal resmi ödüller . 2008. 35. Uluslararası Silifke Kültür Haftası Eğitim Müziği Şarkı Yarışması
(S-7)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2012. Maçka’nın Yolları.
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI/Oda müziği, koro ve solo yapıt . 2008. Yağmur
(S-8)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2019. BAHAR KONSERİ ”Orkestra – Oda Müziği – Çoksesli Koro”
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Bahar Konseri: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi GSE Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Piyano dinletisi
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Piyano Dinletisi
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Güz Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Bahar Konseri
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Piyano Dinletisi (Piyano Dersi Dönem Sonu Etkinliği)
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Bahar Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2015. Piyano Dinletisi (Piyano Dersi Yıl Sonu Etkinliği).
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2015. Ahmet Taş Piyano Resitali
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2014. Piyano Dinletisi: Dokunaklı Melodiler.
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2014. Ahmet Taş Piyano Resitali
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2014. Nur Türker Piyano Resitali
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2013. Piyano Konseri: Yrd. Doç. Dr. Hamit Yokuş’un piyano öğrencileri.
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2012. Piyano Dinletisi: Yrd. Doç. Dr. Hamit Yokuş’un piyano öğrencileri.
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2006. Piyano Dinletisi: Öğretim Görevlisi Hamit Yokuş’un piyano öğrencileri.
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2004. Flüt-Piyano Dinletisi: Öğretim Görevlisi Hamit Yokuş’un piyano ve flüt öğrencileri.