(A-1)
1-) Öztürk Halil, Şahin Volkan, Vuran Sezgin, Gürses İlyas, 2024. Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Etik İkilemleri Çözümleme Biçimleri. Eğitim ve Bilim
2-) Saral Dinçer, Olçay Seray, Öztürk Halil, 2022. Autism Spectrum Disorder: When There is no Cure, There are Countless of Treatments. Journal of Autism and Developmental Disorders
(A-4)
1-) Öztürk Halil, Şahin Volkan, Vuran Sezgin, 2022. Özel Gereksinimli Bir Çocukla İlk Karşılaşma ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Eğitmenlik Deneyimi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
2-) Girli Alev, Öztürk Halil, 2017. Metacognitive reading strategies in learning disability: Relations between usage level, academic self-efficacy and self-concept. International Electronic Journal of Elementary Education
(A-5)
1-) Öztürk Halil, Girli Alev, 2020. Özel Öğrenme Güçlüğü Tanılı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Düzeyleri. Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
2-) Öztürk Halil, Girli Alev, 2017. Özel Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatım ve Yazma Kaygısı. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
3-) Özbek Ahmet Bilal, Girli Alev, Öztürk Halil, 2017. Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students. Journal of Education and Training Studies
(A-7)
1-) Öztürk Halil, Ballıoğlu Gülnihal, Şen Gülten, 2014. Öğretmen Adaylarının Özel Eğitimde Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-3)
1-) Aksoy Samet, Öztürk Halil, Korkut Berfin, Önal Işıl, Doğan Suphi Ülkü, 2024. Yapay Zeka Öğretmen Adaylarına Karşı: Sosyal Öykü Karşılaştırması. XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
2-) Özbek Ahmet Bilal, Çakıray Şerif Ali, Erbil Deniz Gökçe, Öztürk Halil, 2019. İş Yeri Sahiplerinin Özel Gereksinimli Bireylerin İstihdamına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. International EJER Congress 2019
3-) Öztürk Halil, Saral Dinçer, Özdan Zeycan, Ergenekon Yasemin, 2019. Gelişimsel yetersizliği olan çocukların erken müdahaleden okul öncesine geçiş sürecini destekleme: Öğretmen ve yöneticilere öneriler.. VI. Uluslararası Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER)
4-) Saral Dinçer, Özdan Zeycan, Öztürk Halil, Sezgin Vuran, 2019. Olumlu Davranış Desteği (ODD) Sunulan Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı. VIth International EurasianEducational Research Congress
5-) Yıldız Demirtaş Vesile, Öztürk Halil, Doğmaz Sıla, Karadağ Filiz, 2017. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Çalışacakları Tanı Gruplarına İlişkin Metaforları. IVth International Eurasian Educational Research Congress
6-) Öztürk Halil, Girli Alev, 2016. The Examination of the Reading Strategies of Student with Learning Disability In Terms of Some Variables. X. European Conference on Social and Behavioral Science
7-) Karadağ Filiz, Yıldız Demirtaş Vesile, Öztürk Halil, 2016. The Metaphor Perceptions of Pre service Teachers for Gifted Children. X. European Conference on Social and Behavioral Sciences
8-) Doğmaz Sıla, Yıldız Demirtaş Vesile, Öztürk Halil, 2016. The Metaphor Perceptions of Special Education Department Pre service Teachers for Special Education teaching. X. European Conference on Social and Behavioral Science
(B-5)
1-) Öztürk Halil, Vuran Sezgin, 2024. Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitiminde Paydaşlar Arası İş Birliği: Model Önerisi. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
2-) Özer Selin, Öztürk Halil, Gürses İlyas, Aksoy Samet, Sani Bozkurt Sunagül, 2024. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Teknolojisine İlişkin Görüş ve Deneyimlerinin İncelenmesi. 34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
3-) Şahin Volkan, Öztürk Halil, Gürses İlyas, Vuran Sezgin, 2023. Özel Eğitimde Aile Eğitimi: Aile Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezlerin Betimsel Analizi. 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
4-) Vuran Sezgin, Öztürk Halil, Şahin Volkan, Gürses İlyas, 2022. Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Etik İkilemleri Çözümleme Biçimleri
. 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
5-) Öztürk Halil, Şahin Volkan, Vuran Sezgin, 2020. Özel Gereksinimli Bir Çocukla İlk Karşılaşma ve Gönüllü Eğitmenlik Deneyimi. 30. Ulusal Özel EğitimKongresi
6-) Doğmaz Sıla, Girli Alev, Karadağ Filiz, Öztürk Halil, 2014. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Sosyal Beceri, Benlik Kavramı ve Akademik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
7-) Karadağ Filiz, Girli Alev, Doğmaz Sıla, Öztürk Halil, 2014. Üstün Yetenekli Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Çıkarsama Yeteneği ve Zihin Kuramı Becerilerinin İncelenmesi. IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerinin Eğitimi Kongresi
8-) Doğmaz Sıla, Girli Alev, Karadağ Filiz, Öztürk Halil, 2014. Üstün Yetenekli Ve Normal Gelişim Gösteren 10 16 Yaş Grubu Çocukların Yalnızlık Sosyal Beceri Ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi. IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerinin Eğitimi Kongresi
9-) Karadağ Filiz, Girli Alev, Öztürk Halil, Doğmaz Sıla, 2014. Üstün Yetenekli Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Akademik Öz Yeterlik, Benlik Kavramı ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
(C-2)
1-) Apaydın Fahri, Vuran Sezgin, Yücesoy Özkan Şerife, Bozkuş Genç Gülden, Öztürk Halil, Ömür Neslişah, Şahin Volkan, Baş Nagihan, Genç Esra, Özdemir Onur, Koç Emel, Olçay Seray, Kayhan Hatice Nilay, Düzkantar Ayten, İlik Şerife Şenay, Konuk Er Rukiye, Melekoğlu Meral, Erbaş Dilek, Akçamete Ayşe Gönül, Çakıroğlu Demet, Öztürk Başpınar Nuran, Kurnaz Ahmet, 2020. Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Klavuzu/. Yayın Evi: Vize Akademik Editör Adı: Vuran, Sezgin
(D-16) Hakemlikler
1-) Uluslararası Liderlikte Mükemmellik Arayışı Dergisi (ULMAD). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Hakemlikler
1-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Autism Spectrum Disorder: When There is no Cure, There are Countless of Treatments - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Autism Spectrum Disorder: When There is no Cure, There are Countless of Treatments - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Autism Spectrum Disorder: When There is no Cure, There are Countless of Treatments - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Klavuzu/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Özel Gereksinimli Bir Çocukla İlk Karşılaşma ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Eğitmenlik Deneyimi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Özel Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatım ve Yazma Kaygısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Özel Gereksinimli Bir Çocukla İlk Karşılaşma ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Eğitmenlik Deneyimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Özel Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatım ve Yazma Kaygısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Özel Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatım ve Yazma Kaygısı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bu araştırmanın amacı özel gereksinimli öğrencinin eğitiminden sorumlu paydaşların mevcut iş birliğine yönelik görüşlerinin belirlenmesi, paydaşların görüşleri doğrultusunda paydaşların iş birliğini sağlamak için bir çevrimiçi platformun ihtiyaç analizinin yapılması, çevrimiçi platformun tasarım ilkelerinin belirlenmesi, bu ilkelere göre çevrimiçi platformun tasarlanması, geliştirilmesi ve paydaşlar arasında kullanılabilirliğinin incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda araştırma tasarım tabanlı araştırma yaklaşımıyla gerçekleştirilmiştir. Tasarım tabanlı araştırma sürecinde ihtiyaç analizinin ardından birinci prototipin değerlendirilmesi, ikinci prototipin değerlendirilmesi ve son ürünün değerlendirilmesi aşamalarından oluşan üç döngüsel süreçte araştırma süreci tamamlanmıştır. Araştırmanın ihtiyaç analizi aşamasında 26 katılımcı, birinci prototipin değerlendirilmesinde 5 katılımcı, ikinci prototipin değerlendirilmesi aşamasında pilot uygulamaya 12 katılımcı ve değerlendirme aşamasına 11 katılımcı, son ürünün değerlendirilmesi aşamasında uygulama aşamasına 11 katılımcı ve değerlendirme aşamasında 97 katılımcı yer almıştır. Araştırma toplam 151 katılımcıyla tamamlanmıştır. Araştırmada veriler yarı yapılandırılmış görüşmelerle ve Web Sitesi Kullanılabilirlik Ölçeği ile Sistem Kullanılabilirlik Ölçeği ile toplanmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi ve betimsel istatistikler yoluyla çözümlenmiştir. İhtiyaç analizi ve döngüsel değerlendirme süreçlerinin ardından çevrimiçi platformun tasarım ilkeleri belirlenmiştir. Araştırmada elde edilen sonuçlar özel gereksinimli öğrencilerin eğitiminden sorumlu paydaşların iş birliği için hazırlanan çevrimiçi platformun iş birliği sürecinde kullanılabilir olduğunu ortaya koymuştur. . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Özel Gereksinimli Bireyler Bağlamında Kapsayıcı Eğitimde Paydaşlar Arası İş Birliği: Bir Model Önerisi. 2021-2024
(G-12)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Sosyal öykü hazırlama konusunda ders alan öğretmen adayları ile yapayzeka uygulamaları kullanılarak hazırlanan sosyal öykü örneklerinin değerlendirilerek karşılaştırılmasıdır. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yapay Zeka Öğretmen Adaylarına Karşı: Sosyal Öykü Karşılaştırması . 2023-2024
(G-2)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Specially Digitalised SLD (Special Learning Disability) TPM. Proje Türü: Avrupa Birliği. Specially Digitalised SLD (Special Learning Disability) TPM. 2021-2023
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Otizmli Öğrencilere Umut Olalım projesi kapsamında araştırma geliştirme hizmeti . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Otizmli Öğrencilere Umut Olalım. 2021-2021
(Ğ-10)
1-) Kurum Adı: . Sözlü Bildiri Ödülü. 2021
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Makale Performans Ödülü. 2023