(A-7)
1-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, 2022. Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
2-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, Gövce Mete, 2020. Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
(B-2)
1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, Bucak Turgay, Urlu Hakan, 2020. Yaratıcı Turizme İlişkin Makalelerin Bibliyometrik Analizi (2006-2020). 6. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
(B-4)
1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2018. Yaratıcı Deneyim ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Avanos Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. II. Gastronomi Turizmi Kongresi
(B-5)
1-) Akyurt Kurnaz Hande, Aslan Hakan, 2019. Özel İlgi Turizmi Kapsamında Turistik Ürün Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma: Marmaris Örneği. II. Ulusal Turizm Rehberliği Kongresi
(C-5)
1-) Baysal Kadir, Aslan Hakan, 2023. Birey, Örgüt ve Toplum/Deneyimsel Turizmin Turist ve Yerel Halk Açısından Önemi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Avcı Müjdat, Kara Ergün
2-) Gövce Mete, Aslan Hakan, 2023. Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar/Yenilikçi Konaklama Deneyimleri: Kamp Alanları, Glamping ve Karavan Parkları. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Gündüz, Cemil
3-) Aslan Hakan, Akyurt Kurnaz Hande, 2023. Turist Davranışı/Turist ve Yiyecek İçecek Tüketimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Koç, Erdoğan; Ayyıldız, Tuğrul
4-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Stratejik Ortaklıklar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
5-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Kıyaslama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
6-) Aslan Hakan, 2019. Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kurnaz, Alper; Kılıç, Burhan
(C-7)
1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Uçurtma Sörfü. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
2-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizmin ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Shaker. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
3-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Show Plate. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
4-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sommelier. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
5-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sorbe. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
(E-2)
1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9