(A-1)
1-) Coşkun Şentürk Gülce, Çırakoğlu Okan Cem, 2018. How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender. Psychology of Music
2-) Çırakoğlu, O.C., Coşkun Şentürk, G., 2013. "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" . Medical Problems of Performing Artists
(A-5)
1-) Bölek Aze, Coşkun Şentürk Gülce, 2024. Müzik Öğretmeni Adaylarının Beş Büyük Kişilik Özelliklerinin Çalgı Öz Yeterlik Durumlarını Yordaması. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Coşkun Şentürk Gülce, Yüksel Gözde, 2015. Müzik Öğretmeni Adaylarının Psikolojik Tipleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri. NWSA Fine Arts
3-) Coşkun Şentürk Gülce, 2014. Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Zeren Halim Emre, Coşkun Şentürk Gülce, Gül Hasan, 2012. The Relationship between Music and Urban Image A Research on Effects of Turkish Folk Songs on Urban Image. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi International Journal of Social and Economic Sciences
(A-7)
1-) Karalı Merve, Coşkun Şentürk Gülce, 2024. Flüt Eğitimi’nde Dil Tekniklerinin Öğretimine Yönelik Bir Durum Analizi. Art Vision
2-) Coşkun Şentürk Gülce, Bölek Aze, 2019. Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Ergüven Erdal, Coşkun Şentürk Gülce, 2019. Suzuki Eğitiminin Flüt Eğitimi Çerçevesinde Suzuki Eğitimcileri Tarafından Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
4-) Coşkun Şentürk Gülce, Kapçak Şeydagül, Kapçak Işıksungur Beyzagül, 2018. Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
(B-2)
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2017. Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin Öz-Etkililik-Yeterlik Açısından Değerlendirilmesi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi’ne (CEAD)
2-) Coşkun Şentürk, G., Şentürk, H.E., 2014. “The Correlation between Critical Thinking Tendencies and Sporty Attitudes of Music Teacher Candidates". International Conference of the Future of Education , Italy, Firenze,
(B-3)
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2019. Müzik Öğretmeni Adaylarının Performans Kaygısı ile Çalgı Dersi Başarılarının İlişkisi ve Başa Çıkma Yöntemlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019)
2-) Çırakoğlu, O.C., Coşkun Şentürk, G., 2013. "The Development of Performance Anxiety scale for musician” . VI Congreso İnternacionaly XI Nacional De Psicologia Clinica
3-) Tufan, S., Coşkun, G., 2009. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Düşünme Stilleri . 8. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu
(B-5)
1-) Coşkun, G., Tufan, S., 2009. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalından Mezun Olan Öğrencilerin İstihdam Durumlarının Belirlenmesi . İzmir 18. Eğitim Bilimleri Kurultayı
(C-2)
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2020. Flüt Güncesi -Flüt için Teknik Çalışmalar/. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Özgür Doğan
(C-5)
1-) Erten Buse, Coşkun Şentürk Gülce, 2024. MÜZIK ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –I/MÜZİK EĞİTİMİNDE KAYGI KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: AFACAN ŞENOL
2-) Turgut Müge Sude, Coşkun Şentürk Gülce, 2023. Müzik Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler/FLÜT EĞİTİMCİLERİNİN FLÜT EĞİTİMİNDE DEŞİFRE ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: PROF. DR. HASAN ARAPGIRLIOĞLU
3-) Ergüven Erdal, Coşkun Şentürk Gülce, 2023. Güzel sanatlar Alanında Uluslararası araştırmalar IX/Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Dersi Başarılarına Yönelik Öz düzenleme becerilerinin ve Motivasyonlarının İncelenmesi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Şenol AFACAN, Prof. Dr. Sadık Özçelik
4-) Coşkun Şentürk Gülce, 2020. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Müzik Eğitiminde Eleştirel Düşünme: Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Dr. A. Kadir SÖNMEZ
5-) Coşkun Şentürk Gülce, Keskin Harun, 2018. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Chapter 2
Flüt Eğitiminde A. Cortot Piyano Egzersizlerinin Flütte Ajilite (hız) Üzerine Etkisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Doç. Dr. Tarkan YAZICI, Dr. Onur HAYIRLI
6-) Coşkun Şentürk Gülce, 2018. Eğitim, Gençlik ve Gelecek ( Education, Youth and Future)/Part VI, Chapter IV : Müzik Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Prof. Dr. Nevide Akpınar Dellal, Doç Dr. Özgür Yıldız
(D-16) Hakemlikler
1-) Spormetre. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) NWSA FİNE ARTS. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Nwsa Fine Arts. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Nwsa Fine Arts. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) BUFED Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Hakemlikler
1-) Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 2
(D-19) Hakemlikler
1-) II. Uluslararası Sanat- Tasarım Konferansı, performans ve Sergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-20) Hakemlikler
1-) 2024 Muğla Korolar Şenliği II (6-7-8 Mayıs 2024 üç gün). 2024. Hakemlik Sayısı: 3
2-) 2023 Muğla Korolar Şenliği (2-3 Mayıs 2024 /iki gün). 2023. Hakemlik Sayısı: 2
(E-1)
1-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
4-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
8-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
9-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
2-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Müzik Eğitiminde Eleştirel Düşünme: Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
(E-3)
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Beş Büyük Kişilik Özelliklerinin Çalgı Öz Yeterlik Durumlarını Yordaması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Suzuki Eğitiminin Flüt Eğitimi Çerçevesinde Suzuki Eğitimcileri Tarafından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(F-2)
1-) Tez Adı: FLÜT LİTERATÜRÜNDE YER ALAN DEŞİFRE KİTAPLARININ İÇERİKSEL OLARAK İNCELENMESİ. Konu: Bu çalışmanın amacı, flüt literatüründe yer alan deşifre kitaplarının içeriksel olarak incelenmesidir. Araştırmanın amacı doğrultusunda, ülkemizde flüt eğitimi alan öğrencilere bu yönde bir bilgi kaynağı sunmak hedeflenmektedir. Ülkemizde flüt için deşifre çalışmalarıyla ilgili kitapların bulunmamasının ve mevcut deşifre kitaplarının tamamının yurt dışında satılıyor olma durumunun bu kitaplara sahip olmak isteyen bireyler için hem alım gücü hem de ulaşılabilirlik açısından zorluklar yarattığı ve bu durumun özellikle müzik eğitimi alan öğrenciler ve profesyonel flütçüler için ciddi bir eksiklik oluşturduğu düşünülmektedir. Araştırma kapsamında incelenen deşifre kitapları, bireylerin bu kitapları daha iyi tanımalarını, içeriği hakkında kapsamlı bilgi sahibi olmalarını sağlayacak ve bireylerin ihtiyaçlarına yönelik olan kitapları seçme konusunda onlara rehberlik edecektir. Bu bağlamda araştırma nitel çerçevede gerçekleştirilen doküman incelemesi (analizi) modelindedir. Araştırmada, deşifre kitaplarının incelenmesiyle elde edilen nitel çerçevedeki veriler içerik analizi ile çözümlenmiş ve temalandırılmıştır. Araştırmanın evrenini flüt literatüründe yer alan deşifre kitapları oluşturmuştur. Örneklemini ise “kolay ulaşılabilir örnekleme” kapsamında araştırmacının maddi imkânları dâhilinde ulaşabildiği 10 adet basılı flüt deşifre kitabı oluşturmuştur. Araştırmada deşifre kitaplarının hangi konulara yer verdiği, eğitsel ve biçimsel tasarımları incelenmiştir. Araştırmanın sonucunda, deşifre kitaplarında ölçü sayıları, nota değerleri, ritim kalıpları, değiştirici işaretler, nüanslar, süslemeler, artikülasyonlar, hız terimleri, caz terimleri ve tonlar gibi konuların yer aldığı, kitaplarda bu konulardan en vi çok ton, ölçü sayıları, nota değerleri ve ritim kalıplarına yer verildiği saptanmıştır. Ayrıca kitaplarda deşifreye yönelik teorik bilgilerin, ödevlendirme ve değerlendirme durumlarının az olduğu belirlenmiştir. Üç kitap hariç tüm kitapların baskı kalitelerinin, okunaklı, anlaşılabilir olma ve kullanım kolaylıklarının iyi olduğu sonuçlarına ulaşılmıştır. Müge Sude -TURGUT. 2024
2-) Tez Adı: Flüt eğitiminde dil tekniklerinin öğretimine yönelik durum analizi. Konu: Bu araştırma, flüt eğitiminde kullanılan dil tekniklerinin öğretimine yönelik var olan durumun analiz edilmesini amaçlamaktadır. Betimsel temelli nitel bir çalışma olan araştırmada; nitel araştırma yöntemlerinden «Durum Çalışması Deseni» kullanılmış ve bu doğrultuda veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu hazırlanmıştır. Araştırmanın evrenini Türkiye'deki Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Anabilim dallarında görev yapmakta olan flüt eğitimcileri oluşturmaktadır. Araştırmada özellikle bir örnekleme yöntemi tercih edilmemiş ve evrenin tamamına ulaşılmaya çalışılmıştır. Buradan hareketle araştırma izni alınan üniversitelerin Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Anabilim dallarında görev yapmakta olan tüm flüt eğitimcilerine ulaşılmış ve araştırmaya gönüllü olarak katılmak isteyen 12 flüt eğitimcisi ile araştırma gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında veri toplama aracı olarak görüşme tekniği ile yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Yarı yapılandırılmış görüşme formlarında; dil tekniklerinin öğretimine yönelik kullanılan metotların, dil tekniklerinin öğretiminde uygulanan yöntemlerin, eğitim sürecinde karşılaşılan problemlerin tespit edilmesine yönelik sorulara yer verilmiştir. Bu kapsamda hazırlanan görüşme soruları öncelikle alan uzmanlarına sunularak uzmanların görüşleri alınmış ve dönütler doğrultusunda sorular yapılandırılarak araştırmaya ilişkin yarı yapılandırılmış görüşme formuna son hali verilmiştir. Formun son hali gerekli resmi izinleri alınmış olan kurumların müzik eğitimi anabilim dallarında görev yapmakta olan flüt eğitimcileri ile online olarak çevrimiçi görüntülü görüşme platformlarında (zoom vb.) görüntülü olarak gerçekleştirilmiş oturumda uygulanmış ve görüşmeler kayıt altına alınmıştır. Görüşme formu ile elde edilen veriler içerik analiziyle analiz edilmiştir. Araştırmanın sonucunda; araştırmaya gönüllü olarak katılan on iki katılımcıdan tamamının dil teknikleri konusuna önem verdiği, katılımcıların flüt dersi program içeriğinde dil teknikleri konusuna sekiz dönem boyunca yer verdiği, bazı katılımcının dil tekniğinin öğretiminde "gösterip yaptırma yöntemi" kullandığı, bazı katılımcıların ise "anlatım yöntemi" ni kullandığı, flüt eğitimcilerinin bir çoğunun dil tekniğinin öğretiminde materyal kullanmadığı, kullananların ise "diş maketi", "ayna" "anatomi atlasları ve 3D modellemeler" kullandığı, flüt eğitimcilerinin çoğunlukla "tu", "tu-ku", "tu-ku-tu" hecelemelerini tercih ettiği, dil tekniğinin öğretiminde kaynak kitap olarak en çok "Taffanel" metodunun tercih edildiği ve hiçbir eğiticinin Türkçe metot kullanmadığı, dil teknikleri konusu kapsamında karşılaşılan problemlerin sıklıkla "el ve dil koordinasyonundan" kaynaklandığı belirlenmiştir. Araştırmanın; dil tekniklerinin öğretimine yönelik eğitim süreçlerinde karşılaşılan problemleri tespit etmesi, bu problemlerin çözümüne yönelik önerilerde bulunması, dil tekniklerinin çalışılmasına yönelik kullanılan metotların saptanması ve bu kapsamda flüt eğitiminde dil çalışmalarının önemine dikkat çekmesi açısından literatüre katkı sağlayacağı düşünülmektedir.. MERVE-KARALI. 2023
3-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Dersi Başarılarına Yönelik Öz Düzenleme Becerilerinin ve Motivasyonlarının İncelenmesi . Konu: Bu araştırmanın amacı, müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı dersi başarılarına yönelik öz düzenleme becerileri ile motivasyonlarının ne düzeyde olduğunu belirlemektir. Araştırma betimsel bir çalışma olup ilişkisel tarama modelinde desenlenmiştir. Araştırmanın evrenini Türkiye’deki üniversitelerin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Örneklemini ise, evreni mümkün olduğunca temsil etmesi bakımından Türkiye’nin farklı bölgelerinden seçkisiz atama yöntemi ile belirlenen 12 (on iki) Üniversitenin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Veriler, Ankara, Bolu, Burdur, Denizli, Malatya, Niğde, Tokat, Trabzon, Sivas, Şanlıurfa Van ve Muğla illerinde bulunan Eğitim Fakülteleri Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Lisans II, Lisans III, Lisans IV öğrencilerinden toplanmıştır. Araştırmada, müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı dersine yönelik öz düzenleme becerilerini belirleyebilmek amacıyla Özmenteş (2007) tarafından geliştirilen “Çalgı Çalışma Sürecinde Öz Düzenlemeli Öğrenme Ölçeği” kullanılmıştır. Bireysel çalgı dersine yönelik motivasyon düzeylerini belirleyebilmek amacıyla ise Girgin (2014) tarafından geliştirilen “Bireysel Çalgı Dersi Motivasyon Ölçeği” kullanılmıştır. vi Araştırmada elde edilen bulgular doğrultusunda müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı başarılarına yönelik toplam ortalaması 85.06 olan “Başarı notu” değişkeni ile bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeği motivasyonsuzluk alt boyutu arasında orta düzeyde negatif korelasyon bulunmuştur. Başarı notu değişkeni ile bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeğinin alt boyutları olan başarı motivasyonu, çalışma motivasyonu ve çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeği performans öncesi, performans evresi ve performans sonrası alt boyutları arasında pozitif korelasyon saptanmıştır. Yapılan regresyon analizleri sonuçlarına baktığımızda; çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeği ile başarı notunun %18 oranında birbirinin yordadığı saptanmıştır. Bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeğinin motivasyonsuzluk alt boyutu ile başarı notunun olumsuz bir ilişkiyle %23 oranında birbirini yordadığı; diğer alt boyutu olan başarı motivasyonunun, başarı notunu %20 oranında yordadığı; bir başka alt boyutu olan çalışma motivasyonunun da başarı notunun %10 oranında yordadığı sonuçlarına ulaşılmıştır. Bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeği ile çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeğinin birbirlerini yordama düzeyleri incelendiğinde, motivasyon ölçeğinin alt boyutu olan çalışma motivasyonunun, öz düzenleme düzeyini %41 ile anlamlı ve çok önemli bir oranda yordadığı saptanmıştır. Ölçeğin diğer bir alt boyutu olan başarı motivasyonunun, öz düzenlemeyi %33 oranında; motivasyonsuzluk alt boyutunun ise öz düzenlemeyi negatif yönde %33 oranında yordadığı sonuçlarına ulaşılmıştır. Erdal -ERGÜVEN. 2022
4-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özelliklerinin çalgı öz yeterlik durumlarını yordaması (Ege Bölgesi örneği). Konu: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özellikleri ve çalgı öz yeterlik durumları üzerine. Aze-BÖLEK. 2021
(J-4)
1-) Bodrum Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü Akran Değerlendiricisi . 2024
(L-10)
1-) 2024 yılı Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi. Türkiye. . 2024
2-) 2024 yılı Fakülte Disiplin Kurulu Üyesi. Türkiye. . 2024
3-) 2024 Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2024
4-) 2024 yılı Enstitü Kurul Üyesi. Türkiye. . 2024
5-) 2023 yılı Fakülte Yönetim Kurulu üyeliği. Türkiye. . 2023
6-) 2023 yılı Enstitü Kurulu Üyesi. Türkiye. . 2023
7-) 2023 Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2023
8-) 2023 yılı Fakülte Disiplin Kurulu Üyesi. Türkiye. . 2023
9-) 2022 Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2022
10-) 2022 yılı Enstitü Kurulu Üyesi. Türkiye. . 2022
11-) 2021 yılı Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2021
12-) 2020 Yılı Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2020
(L-12)
1-) 2024 yılı Rektörlük Güzel Sanatlar Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2024
2-) 2023 yılı GSE Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2023
3-) 2022 yılı GSE Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2022
4-) 2021 yılı GSE Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2021
(L-3)
1-) Sanat Eğitimi Üzerine Söyleşi. Türkiye. . 2021
(L-5)
1-) Coşkun, G., "Müzikle İstismar/ Müzikte İstismar "Sanat ve Psikoloji Sempozyumu "Müzikle İstismar/ Müzikte İstismar" 5 Ekim 2012 Yaşar Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü’xxnde gerçekleştirilen sempozyumda davetli konuşmacı olarak yer alarak”Müzikte İstismar / Müzikle İstismar” isimli sunum gerçekleştirilmiştir.. Türkiye. Türkiye. 2012
2-) Coşkun, G., "“Lisansüstü Öğrencilerimiz Arasında Newton, Einstein, Da Vinci, Beethoven Ya Da Escher Olsaydı Ne Olurdu?”21. yy’da bilimsel devrim yaratabilecek tamamen yeni bir tez yazılabilir mi?" Başkent Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü 1-3 Şubat 2012. Türkiye. Türkiye. 2012
3-) Coşkun, G., "Varoluşsal Anlam Arayışları" Başkent Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü 25-27 Ocak 2011. Türkiye. Türkiye. 2011
(L-9)
1-) 2024 yılı Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2024
2-) 2023 yılı Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2023
3-) 2022 yılı Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2022
4-) 2021yılı Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2021
5-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2021
(S-1)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Resitali Adnan Menderes Üniversitesi
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Düet Konseri Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi Taş Bina
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Resitali
(S-11)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. Muğla Valiliği Cumhuriyet Bayramı Resepsiyonu
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Konseri
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mezuniyet Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. MSKÜ Güzel Sanatlar Fakültesi 8. Mezuniyet Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. 10. Uluslararası Marmaris Müzik Festivali
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Orkestra, Opera, Bale'de solist olarak yer alma . 2013. Polonya Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Rodos Konseri (Marmaris Oda Orkestrası )
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Marmaris Oda Orkestrası "Dünya Kıyılarından Şarkılar"
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Çelliçel Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Marmaris Oda Orkestrası Konseri
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2012. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Bayramı Programı Müzik Dinletisi
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Gazi Akademik Korosu Konseri Gazi Üniversitesi Konser Salonu/Ankara
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Ulusaldan Evrensele Klasikten Caza Latinden Hicaza Akademik Koro Konseri Abant İzzet Baysal Üniversitesi / Bolualonu/Ankara
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2005. Türküler Dolusu Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezi
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 1999. V. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 1998. IV. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri (Koro Üyesi)
(S-12)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2010. Marmaris Filarmoni Orkestrası Viyana Konseri ( Orkestra Flüt Sanatçısı) Viyana/Avusturya
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Gazi Üniversitesi Akademik Korosu Gazi Üniversitesi Konser Salonu/Ankara
(S-15)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2013. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2013. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mezuniyet Töreni Konseri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi AKM
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2006. Müzik Dinletisi
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2006. Türkiye Bilimler Akademisi Akademi Günü Dinleti
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2005. Müzik Öğretmenliği Öğrenci Orkestrası Konseri
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2005. Konser Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2005. Konser Abant İzzet Baysal Üniversitesi Mavi Salon
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2004. Konser Zonguldak Karaelmas Üniversitesi
(S-2)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2012. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu Konseri
2-) SANATSAL ETKİNLİKLER. 2010. 1 Temmuz 2010 Masterclass (Aktif Katılımcı) Paris Nice Devlet Konservatuarı Öğretim Üyesi Sibel Kumru Pensel
(S-28-1)
1-) SERGİLER/Sanat Sempozyumları /Sempozyum düzenleme /. 2024. 2024 Muğla Korolar Şenliği –Düzenleme Kurulu Üyesi-06-07-08 Mayıs 2024
2-) SANATSAL YARIŞMALARDA Düzenleme Kurulu ÜYELİĞİ /Ulusal yarışmalarda /. 2023. 2023 Muğla Korolar Şenliği – Düzenleme Kurulu Üyesi-02-03 Mayıs 2023
(S-3) Seçici kurul tarafından veya davetli olarak sergi, proje, uygulama,
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2001. Association of europen music high school (AEM)VI. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Konser Salonu
(S-8)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Resitali İNCİ EVA TUNA
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Resitali Merve Pürsün
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2015. 2015 Flüt Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Eğitim Konseri"
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Şehit Ailelerine Destek Konseri"
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Her Çocuk Şarkı Söyler"
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. MSKÜ Eğitim Fakültesi Güz Konseri
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. 2014 Flüt Sınıfı Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. Flüt Resitali "Selin Selçuk"
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Dönem Sonu Konseri" Gazi Mustafa Kemal Kültür Merkezi
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Topluma Hizmet Uygulamaları dersi Dönem sonu konseri
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. 2013 Flüt Sınıfı Konseri
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Damla Coşkun Flüt Resitali
(S-9)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2024. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2023. 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Tıp fakültesi Mezuniyet Töreni
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Turizm Fakültesi Mezuniyet Töreni
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. "Beyaz Önlük giyeme Töreni ve Klinik Açılışı"
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Senfonik Neşet Ertaş Türküleri konseri
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2021. Şarkı Söylesin Çocuklar
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2019. Bahar Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Flüt Resitali ”ERDAL ERGÜVEN”
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Flüt Konseri
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Bahar Konseri
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Flüt Konseri
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Flüt Resitali "Aze Bölek"
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Güz Konseri ”Yeni Yıla Merhaba”
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Zeytinköy’e Türküler
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Bahar Konseri
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2012. 2012 Topluma Hizmet Uygulamaları dersi Dönem sonu konseri