(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2022. Investigation of Bilingual 7th Grade Students’ Narrative Writings in Terms of the Elements of Coherence and Cohesion. Journal of Language Education and Research Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
2-) Kalı Gülan, İpek Eğilmez Nigar, 2021. Relationship between Pre-service Turkish Teachers’ Attitudes towards
Reading Book and Academic Self-efficacy: The Case of Muğla Sıtkı
Koçman University. Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
(A-7)
1-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2022. İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARININ SÖZ DİZİMİ VE ANLAM BAKIMINDAN İNCELENMESİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
2-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi
3-) İpek Eğilmez Nigar, Kalı Gülan, 2018. Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Turkish Studies Educational Sciences
(B-2)
1-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. İKİ DİLLİ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜLEYİCİ ANLATIMLARININ BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK UNSURLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
. Socrates 1. Uluslararası Eğitim, İşletme, İktisat ve Sosyal Bilimler Kongresi
2-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşık ve Tutarlı Metin Yazma Düzeyleri Arasındaki İlişki. VI. International Contemporary Educational Research Congress (6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi )
3-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2019. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMABECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ Muğla/Bodrum
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2015. Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi.. 8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
5-) İpek Eğilmez Nigar, Kalı Gülan, 2015. Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.. VII. International Congress of Educational Research
6-) Kalı Gülan, Uysal Zeynep Ezgi, Çelik Handan, Coşkun Mustafa Volkan, 2014. Değer Eğitiminde Aktarıcı Yaklaşımları. 7. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Özkaya Perihan Gülce, Kalı Gülan, 2022. İki Dillilere Türkçe Öğretimi/İki Dillilik Türleri (Modelleri). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Başar Umut
2-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatiçe, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin ”Değer” Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Prof. Dr. Nevide AKPINAR DELLAL, Prof. Dr. Mustafa Volkan COŞKUN
3-) Fırat Hatiçe, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Erdemir Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Selahattin DİLİDÜZGÜN
(D-9) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar.
(E-2)
1-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin “Değer” Hakkındaki Görüşleri. 2015--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" Hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015--1
(I-5)
1-) III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 31 Mayıs-3 Haziran . Türkiye. . 2016
2-) II. Uluslararası Mevlevilik ve Şahidi Sempozyumu. Türkiye. . 2015
3-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı. . Türkiye. 2014