(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Kasalak Gamze, Güneri Beysun, Ehtiyar Vesile Rüya, Apaydın Çiğdem, Özaltın Türker Gülay, 2022. The relation between leadership styles in higher education institutions and academic staff’s job satisfaction: A meta-analysis study. Frontiers in Psychology
(A-3)
1-) Fırat, A., Özaltın Türker, G., Metin, İ., 2014. Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City Of Mugla. International Journalof Academic Research
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Turizmin Yerel Halk Üzerine Etkileri: Seyahat Acentaları Perspektifinden Bir İnceleme. Journal of Travel and Tourism Research
2-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme. International Journal of Social Sciences and Education Research
3-) Özaltın Türker Gülay, Ertürk Nur, 2020. COVID-19’UN KONAKLAMA İŞLETMELERİNE ETKİLERİ:YÖNETİCİLER PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. Turizm Ekonomi ve İşletme Araştırmaları Dergisi
4-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2018. İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE KALMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ: ORTACA MYO ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences
6-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı. SOBİDER
7-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. Researcher Social Science Studies
8-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, 2017. Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
9-) Korkmaz Nazan, Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Işık Selim, 2016. Agro Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. International Journal of social and Economic Sciences
10-) Türker, A., Kurt, S., Özaltın Türker, G., 2016. Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme. TURAN-SAM
11-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2016. Deneyimsel Pazarlamanın Halk Bilimi Ürünlerinde Kullanımı Yaşayan Müze Örneği. Akademik Bakış
12-) Türker, A., İşçi, C., Özaltın Türker, G., 2015. Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Akademik Bakış Dergisi
13-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Turizm Çalışanlarının Boşzaman Tutumlarının Ölçülmesi: Muğla İli Örneği. Akademik Bakış Dergisi
14-) Güzel, F., Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
15-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Duman, F., 2014. Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi. International Journal of Science Culture and Sport
16-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi. International Journal of Science Culture and Sport
17-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği. Electronic Journal of Vocational Colleges
18-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2013. Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Electronic Journal of Vocational Colleges
(A-7)
1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Turizmin Etkileri Olumlu mu, Olumsuz mu? Türkiye’de Yapılmış Çalışmalara Yönelik Bir İnceleme. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., Çelik, A., 2015. Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2015. Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
4-) Özaltın Türker Gülay, 2014. TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ROLÜ VE AAİ’NİN ETKİNLİK DÜZEYİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ. Balikesir Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi
5-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2013. Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi. DEU Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Ağızdan Ağıza İletişim Eğilimleri. Yeni Fikir Uluslararası Hakemli Akademik Fikir Araştırma Dergisi
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2010. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Turizm rehberliği bölümü öğrencilerinin kültürel zeka seviyelerinin sektörde kalma eğilimleri üzerine etkisi. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin iletişim becerileri düzeylerinin turizm sektöründe kalma eğilimlerine etkisi: Ortaca MYO örneği. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Tüketicilerin Online Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongesi
4-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Güzel Fatma Özlem, 2014. Sosyal paylaşım sitelerinin pazarlama iletişim kanalı olarak konaklama işletmelerinde kullanım etkinliğinin incelenmesi: Muğla ili örneği. TOURMAN
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. 17. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2012. Ağızdan Ağza İletişimin Ülke İmajı Üzerindeki Etkisi. 13. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Türker Ali, Güzel Fatma Özlem, Özaltın Türker Gülay, 2012. Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması. Turizm Eğitimi konferansı
4-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2012. Talassoterapi Merkezlerinde Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Bir Uygulama. II. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Özaltın Türker Gülay, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Tokat. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
2-) Özaltın Türker Gülay, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Bolu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
3-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2023. Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Kırsal Endüstri Mirası/Geleneksel Mesleklerin Turizm Ürünü Olarak Kullanımı: Muğla İli Örneği. Yayın Evi: Ege Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Baykal Füsun, Karadağ Arife
4-) Özaltın Türker Gülay, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Önbüro Departmanı. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
5-) Özaltın Türker Gülay, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Konaklama İşletmeleri. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
6-) Özaltın Türker Gülay, 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ/BODRUM. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: TÜRKER ALİ, KÖKSAL GÖKHAN
7-) Özaltın Türker Gülay, 2021. The Emerald Handbook of ICT in Tourism and Hospitality/Website Designing and Its Impact onTourism Destinations. Yayın Evi: Emerald Publishing Editör Adı: Hassan Azizul, Sharma Anukrati
8-) Özaltın Türker Gülay, Yakışıklı Yusuf, 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ/HATAY. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: TÜRKER ALİ, KÖKSAL GÖKHAN
9-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2021. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması: Yeni Normal/Destinasyon Yönetimi ve E-Turizm. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özer Özgür
10-) İşçi Ceren, Özaltın Türker Gülay, 2020. Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları/Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tepeci, M., Pala, T.
11-) Özaltın Türker Gülay, 2019. Güncel Turizm Sorunları/Turizmde Destinasyon Yönetimi ve Bu Süreçte Yaşanan Sorunlar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Özaltın Türker Gülay
12-) Özaltın Türker Gülay, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turizmin Yeral Halk Üzerine Etkileri: Turist Rehberleri Perspektifinden Bir Değerlendirme. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Necdet Hacıoğlu Cevdet Avcıkurt Arzu Kılıç Hasret Ulusoy Yıldırım
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. 21. Yüzyıl Değerleri/Yaratıcılık ve Yenilikçilik. Yayın Evi: Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Editör Adı: Kaya, Ozan
(C-5)
1-) Özaltın Türker Gülay, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye/Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz Orhan, Usal Muzaffer
(D-9) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Güncel Turizm Sorunları.
(E-2)
1-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
2-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
3-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
(E-3)
1-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
2-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
(E-4)
1-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
8-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
9-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
13-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ROLÜ VE AAİ’NİN ETKİNLİK DÜZEYİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) COVID-19’UN KONAKLAMA İŞLETMELERİNE ETKİLERİ:YÖNETİCİLER PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Etkileri Olumlu mu, Olumsuz mu? Türkiye’de Yapılmış Çalışmalara Yönelik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turizmin Yerel Halk Üzerine Etkileri: Seyahat Acentaları Perspektifinden Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
20-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
21-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Ağızdan Ağıza İletişim Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
30-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Turizm Ansiklopedisi Türkiye/Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
35-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
39-) Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) Sosyal paylaşım sitelerinin pazarlama iletişim kanalı olarak konaklama işletmelerinde kullanım etkinliğinin incelenmesi: Muğla ili örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1