Personnel

Doçent Doktor FUNDA ÖN
Doçent Doktor
Funda Ön
@ E-mail
fundaon@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1829

Staff of

Place of Duty

Turizm Fakültesi / Turizm Rehberliği Bölümü / Turizm Rehberliği Anabilim Dalı

Regular Staff

Turizm Fakültesi / Turizm Rehberliği Bölümü / Turizm Rehberliği Anabilim Dalı

Education

Bachelor's Degree

Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Meslek Yüksek Okulu Turizm Rehberliği (Önlisans) 24.05.2006
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEK OKULU SEYAHAT İŞLETMECİLİĞİ 29.05.2009

Master's Degree

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ABD 04.07.2012

Doctorate

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ABD 22.02.2018

Academic Publishing

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Akçay Salim, Yüksel Faruk, Ön Funda, Uzun Büşra, 2022. Destinasyon Aidiyeti ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Kite Sörf Turizmi: Akyaka Spotu. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
2-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
3-) Yılmaz Emine, Çelik İlal Nur, Ön Esen Funda, Akçay Salim, 2019. ADULT-ONLY VS CHILD-FRIENDLY: A RESEARCH ABOUT ADULT-ONLY HOTELS WITH THE CASE OF MARMARİS. Tourism, Leisure and Global Change
4-) Yılmaz Emine, Ön Esen Funda, 2017. MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science
5-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2017. Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
6-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2017. VIEWS OF ACADEMICIANS AND PROFESSIONAL TOURISTGUIDES ON DOMESTIC PRACTICE TOURS. International Journal of Economics, Commerce and Management

(A-7)

1-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, Güzel Fatma Özlem, 2021. Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme. Turizm Akademik Dergisi
2-) Ön Esen Funda, Yüksel Faruk, Kılıç Burhan, 2020. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
3-) Ayaz Nermin, Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
4-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
5-) Yüksel Faruk, Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, Akçay Salim, 2020. Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm. Turizm Akademik Dergisi
6-) Güzel Fatma Özlem, Ön Esen Funda, 2019. Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme. TURİZM AKADEMİK DERGİSİ
7-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. Turist Rehberleri Odalarının Sosyal Medya Kullanımı: Facebook Örneği. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
8-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2019. Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
9-) Yozukmaz Nisan, Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, 2018. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
10-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
11-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
12-) Kılıç Burhan, Kırlı Güven, Ön Esen Funda, 2017. Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Ön Esen, F., 2013. Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Kılıç Burhan, Kabacık Mehmet, Zağralı Egem, Ay Yiğit Emine, Ön Esen Funda, 2019. Turistlerin Tatil Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkisi: Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma. II. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
2-) Yılmaz Emine, Çelik Nur, Ön Esen Funda, Akçay Salim, 2018. Adult-Only vs Child-Friendly: A Research about Adult-Only Hotels with The Case of Marmaris. 11th Tourism Outlook Conference
3-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2017. GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURLARINDA ALINAN YİYECEK HİZMETİNİN ÖNEM-PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. 3. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
4-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2017. KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İSTİHDAM EDİLEN PERSONELİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE FARKLILIK GÖSTERİYOR MU?. 3.ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
5-) Akçay Salim, Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, Yozukmaz Nisan, 2017. THE FACTORS INFLUENCING SENIOR TOURISTS’ HOTEL PREFERENCES. 7th ADVANCES IN HOSPITALITY &TOURISM MARKETING &MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE
6-) Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, Yozukmaz Nisan, 2017. Çalışanların Bakış Açısıyla Helal Otel. I. Uluslararası Helal Turizm Kongresi
7-) Ön Esen, F., Yılmaz, E., 2016. Ot Festivali Ala Bir Çatı Oluşturabilir Mi?. 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi
8-) Ön Esen, F., Kılıç, B., Yozukmaz, N., Yüksel, F., 2015. Neden Rodos?: Yerli Turistlerin Seyahat Motivasyonlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler

(B-2)

1-) Yüksel Faruk, Akçay Salim, Ön Funda, 2021. Akyaka’da Kite Sörf Turizmi Perspektifinden Sürdürülebilirlik ve Destinasyon Aidiyeti. III. International Sustainable Tourism Congress
2-) Ön Esen Funda, 2020. Yeni Tip Koronavirüsün Sağlık Turizmine Etkisi: Turizm Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma. 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD-2020)
3-) Kılıç Burhan, Kabacık Mehmet, Zağralı Egem, Ay Yiğit Emine, Ön Esen Funda, 2019. Turistlerin Tatil Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkisi: Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma. II. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ
4-) Güzel Fatma Özlem, Ön Esen Funda, 2018. Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme. 2. International Rural Tourism and Development Congress
5-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuklara Yönelik Uygulamalar: Antalya Örneği. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
6-) Ön Esen Funda, Yılmaz Emine, 2017. Kültürel Miras Turizmi: Belen Kahvesi Örneği. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. Metaforlarla İstanbul: Kültür Mü? Karmaşa Mı?. 20. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2018. Afyonkarahisar’da Termal Turizm: Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi. 19. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Ön Esen, F., Güzel, F.Ö., Gülmez, M., 2016. Profesyonel Turist Rehberliği Öğrencilerinin Yurtiçi Uygulama Gezisi ve Tur Rehberlerine İlişkin Algılarını Ölçmeye Yönelik Pilot Bir Çalışma. 17. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Yılmaz, E., Ön Esen, F., 2015. Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma. 16. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Özdoğan, O.N., Ön Esen, F., 2011. Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği. 12.Ulusal Turizm Kongresi
6-) Yavuz, E., Ön Esen, F., 2011. 360 Derece Performans Değerlemenin Turizm Sektörü Açısından Önemi. II. Turizmde İnsan Kaynakları Sempozyumu

(B-5)

1-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. TURİST REHBERLERİ ODALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: FACEBOOK ÖRNEĞİ. 2. ULUSAL TURİZM REHBERLİĞİ KONGRESİ
2-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2018. TURİST REHBERİNİN NİTELİK VE ÖZELLİKLERİ: FETHİYE GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURU ÖRNEĞİ. I. Turizm Rehberliği Kongresi
3-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNDE EĞİTİM, TUR KALİTESİ VE TUR MEMNUNİYETİ: ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE GÖRGÜL BİR ARAŞTIRMA. I. Turizm Rehberliği Kongresi

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, Yüksel Faruk, 2022. Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability. Yayın Evi: CRC Press Taylor & Francis Group Editör Adı: El Amine Abdelli, Mohammed; Mansour, Nadia; Akbaba, Atilla; Serradell-Lopez, Enric
2-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, Yozukmaz Nisan, 2022. Festival and Event Tourism: Building Resilience and Promoting Sustainability/Festivals in Terms of Cultural Sustainability: a Study from the Perspective of Tourist Guides. Yayın Evi: CABI Editör Adı: Anukrati Sharma, Jeetesh Kumar, Bakhodir Turaev, Priyakrushna Mohanty
3-) Ön Esen Funda, 2020. Selçuk Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış/Şirince’de Şarap Turizmi. Yayın Evi: Çizgi Kitabevi Editör Adı: Avcı Eda, Akcan Tolga, Ertürk Devrim
4-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2019. Contemporary Human Resources Management In The Tourism Industry/Career Management In Tourist Guidance. Yayın Evi: IGI GLOBAL Editör Adı: TÜZÜNKAN, Demet ALTINTAŞ, Volkan

(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, 2023. Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği-Genişletilmiş 2. Basım/Yeni Nesil Turist Rehberliği. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Köroğlu, Özlem; Güzel, Özlem
2-) Ön Funda, 2023. Turist Rehberliğine Yönelik 7 Bölge Müzeler/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz, Hande
3-) Ön Funda, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi/Aktif Turizm, Kültürlerarası Eğitim, Tatil Kampı, Muğla, Göcek, Gökova, Muğla Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
4-) Ön Funda, 2022. Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları 2/Yeniden Pazarlama (Remarketing). Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Doğan, Seden, Yücel Güngör, Mehtap
5-) Yılmaz Gökhan, Ön Funda, 2022. Gastronomi Rehberliği/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz Hande, Kurnaz Alper
6-) Ön Esen Funda, Akyurt Kurnaz Hande, 2021. Kongre Turizmi/Kongre Turizminde Örgütlenmeler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Değirmencioğlu, A. Özdal; Ilgaz, Burcu
7-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, 2021. ANADOLU HALK KÜLTÜRÜNDE İNANIŞ VE RİTÜELLER - Teoriden Pratiğe Köken ve Yansımalar/Eski Bir Balkan Kutlaması: Bocuk Kültürü ve Bocuk Gecesi Ritüeli. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Güzel Özlem
8-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, 2021. Turist Rehberleri İçin GENEL MİTOLOJİ CİLT I Ortadoğu, Yunan, Anadolu, Türk Mitoloji ve Destanları/Urartu Dini ve Mitolojisi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çakmak, Tolga Fahri
9-) Ön Funda, Kılıçarslan Ulaş, 2021. TURİZM TOPLUM KÜLTÜR/Birimiz Hepimiz, Hepimiz Turizm İçin: Turizm Örgütlerinin Toplumsal Rolü ve Önemi. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Arıkan Saltık, Işıl
10-) Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, Ön Funda, 2021. KALİTE YÖNETİMİ/Kalite Yönetim Sistemleri ve Standartları. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tuna, Muharrem Diker, Oğuz
11-) Ön Funda, 2021. Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ/Turist Tipolojileri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Değirmencioğlu, A. Özdal
12-) Ön Funda, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar I/Ev Tipleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Zorlu Özcan, Akyurt Kurnaz Hande
13-) Ön Esen Funda, 2020. Turist Rehberliğine Yönelik 7 Bölge Müzeler/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz, Hande
14-) Ön Esen Funda, 2020. Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/ASSOS. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: Çakmak, Tolga F.
15-) Ön Esen Funda, 2020. ANADOLU’DA İNANÇ TURİZMİ Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Selimiye Camii ve Külliyesi: Zeka ve Bilginin Buluştuğu Yapı. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Güzel, F. Özlem
16-) Ön Esen Funda, 2020. Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları/İçerik Pazarlaması. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Doğan Seden
17-) Ön Esen Funda, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Bölgesel Bütünleşmeler, Genel Havacılık İşletmeciliği, Hava Koridoru, Hava Trafiği, İrtifa, Kentsel Miras, Rekabette Bütünleşme. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
18-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Esen Funda, 2019. Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Köroğlu, Özlem Güzel, Özlem
19-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberinin Nitelik ve Özellikleri: Fethiye Günübirlik Kültür Turu Örneği. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hacıoğlu Necdet, Avcıkurt Cevdet, Kılıç Arzu, Ulusoy Yıldırım Hasret
20-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberliği Yurtiçi Uygulama Gezilerinde Eğitim, Tur Kalitesi ve Tur Memnuniyeti: Öğrenciler ÜZerinde Görgül Bir Araştırma. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hacıoğlu Necdet, Avcıkurt Cevdet, Kılıç Arzu, Ulusoy Yıldırım Hasret
21-) Ön Esen, Funda; Gülmez, Mustafa, 2017. Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Güzel, F. Özlem, Altıntaş, Volkan ve Şahin, İlker
22-) Kılıç, B., Ön Esen, F., Yozukmaz, N., 2015. Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar (Niş Pazarlama). Yayın Evi: Beta Yayıncılık Editör Adı: Burhan Kılıç, Zafer Öter

(E-1)

1-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) THE FACTORS INFLUENCING SENIOR TOURISTS’ HOTEL PREFERENCES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Destinasyon Aidiyeti ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Kite Sörf Turizmi: Akyaka Spotu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Metaforlarla İstanbul: Kültür Mü? Karmaşa Mı? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
25-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Adult-Only vs Child-Friendly: A Research about Adult-Only Hotels with The Case of Marmaris - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURLARINDA ALINAN YİYECEK HİZMETİNİN ÖNEM-PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
22-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberliği Yurtiçi Uygulama Gezilerinde Eğitim, Tur Kalitesi ve Tur Memnuniyeti: Öğrenciler ÜZerinde Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
34-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) Profesyonel Turist Rehberliği Öğrencilerinin Yurtiçi Uygulama Gezisi ve Tur Rehberlerine İlişkin Algılarını Ölçmeye Yönelik Pilot Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
40-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
41-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Gastronomi Rehberliği/Akdeniz Bölgesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/ASSOS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
10-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Contemporary Human Resources Management In The Tourism Industry/Career Management In Tourist Guidance - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar (Niş Pazarlama) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Turist Rehberleri Odalarının Sosyal Medya Kullanımı: Facebook Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) VIEWS OF ACADEMICIANS AND PROFESSIONAL TOURISTGUIDES ON DOMESTIC PRACTICE TOURS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Çalışanların Bakış Açısıyla Helal Otel - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberinin Nitelik ve Özellikleri: Fethiye Günübirlik Kültür Turu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Ot Festivali Ala Bir Çatı Oluşturabilir Mi? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

Courses

KON3904 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Ürün Çeşitlendirme

REH1006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Rehberliğe Giriş

REH3505 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Rehberlikte Uzmanlaşma

SYH4909 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Dünya Turizm Coğrafyası

TUİ3534 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Ürün Çeşitlendirme

TUİ4529 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Dünya Turizm Coğrafyası

REH3505 2024-2025 Güz

Rehberlikte Uzmanlaşma

SYH4909 2024-2025 Güz

Dünya Turizm Coğrafyası

TUİ 5508 2024-2025 Güz

Turizmde Pazarlama Yaklaşımları

REH1006 2023-2024 Bahar

Rehberliğe Giriş

TUİ 5508 2023-2024 Bahar

Turizmde Pazarlama Yaklaşımları

TUİ3534 2023-2024 Bahar

Turizmde Ürün Çeşitlendirme

REH3505 2023-2024 Güz

Rehberlikte Uzmanlaşma

SYH2007 2023-2024 Güz

Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü

SYH4909 2023-2024 Güz

Dünya Turizm Coğrafyası

TUİ 5508 2023-2024 Güz

Turizmde Pazarlama Yaklaşımları

TUİ3013 2023-2024 Güz

Tur Planlaması ve Yönetimi

KON3504 2022-2023 Bahar

Turizmde Ürün Çeşitlendirme

SYH4502 2022-2023 Bahar

Turist Rehberliği

TUİ 5511 2022-2023 Bahar

E-Turizm

SYH3001 2022-2023 Güz

Tur Organizasyonu ve Yönetimi

SYH4909 2022-2023 Güz

Dünya Turizm Coğrafyası

TUİ 5508 2022-2023 Güz

Turizmde Pazarlama Yaklaşımları

TUİ3013 2022-2023 Güz

Tur Planlaması ve Yönetimi