(A-3)
1-) Çolakoğlu Osman Eralp, Biçici Fırat, 2018. Konaklama İşletmelerinde Zaman Eksenli Fiili Kapasite Hesaplaması. İşletme Araştırmaları Dergisi
2-) Köroğlu, Ç., Biçici, F., Sezer, D., 2011. Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi. İsarder: İşletme Araştırmaları Dergisi
3-) Biçici, F., Hançer, M., 2008. Kuşadası ve Didim' deki Üniversite Öğrencilerinin Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sunulan Hizmetlerle İlgili Beklentileri ve Bu Hizmetlerin Kalite Ölçümü.. DEÜ SBE Dergisi
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Biçici Fırat, 2016. Kaos Teorisi Determinizm ve Yeni Bilim Paradigması Sürecinde Sosyal Bilimler ve Turizm Araştırmaları Açısından Önemi. TURİZM AKADEMİK DERDGİSİ (TOURAJ)
2-) Biçici, F., Köroğlu, Ç., 2013. Restoran İşletmelerinde Ürün Demetleme Uygulaması Olarak Set Menülerin Yabancı Turist Algılamalarına Etkisi (Set Menus Effects on Foreign Tourist Perceptions as a Product-Bundling Practice in Restaurants). Journal of Tourism and Gastronomy Studies (JOTAG)
3-) Hançer, M., Biçici, F., Tanrısevdi, A., 2007. Fiyat Sonu Yazım Stratejileri: Kafe ve Restoran Menü Fiyatlarının Öğrenci Algıları Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Çalışma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
(A-7)
1-) Biçici, F., 2014. Psikolojik Fiyatlama Stratejisi Olarak Restoranlarda Kalanlı ve Yuvarlama Fiyat Uygulamalarıyla İlgili Yabancı Turist Algılamaları. ESAD: Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi
2-) Köroğlu, Ç., Karadağ, L., Biçici, F., 2014. Turizm Sektöründe Faaliyet Gösteren Aile İşletmelerinde Muhasebe Sisteminin İncelenmesi: Marmaris Örneği. Niğde Üniversitesi, İ.İ.B.F. Dergisi
3-) Biçici, F., 2013. Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları. Soid: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management
(B-2)
1-) Biçici Fırat, 2020. RESTORANLARDA ZAMAN EKSEKNLİ KAPASİTE ÖLÇÜMÜ. ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH – III
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Bahattin, R., Biçici, F., 2011. 'Yerel Halkın Sürdürülebilir Turizm Gelişimine Yönelik Tutumları: Datça Örneği' 12. Ulusal Turizm Kongresi, 30 Kasım-04 Aralık 2011, Akçakoca, Düzce. 12. Ulusal Turizm Kongresi, 30 Kasım-04 Aralık 2011, Akçakoca, Düzce
2-) Bahattin, R., Biçici, F., 2009. 'Yiyecek-İçecek İşletmelerinde 9 Kalanlı Menü Fiyat Uygulamalarının Yabancı Turist Algılamalarına Etkisi' 10. Ulusal Turizm Kongresi, 21-24 Ekim 2009, Mersin. 10. Ulusal Turizm Kongresi, 21-24 Ekim 2009, Mersin
(B-5)
1-) Ay, E., Biçici, F., Yiğit, Y., 2016. 'Kırsal Turizm Gelişiminde Yerel Ürünlerin Önemi: Datça Yarımadası Örneği' Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, Muğla / 18-22 Mayıs 2016. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu
2-) İnak, T.M., Biçici, F., 2016. 'Reklam Çekicilikleri ve Kırsal Turizm Açısından Önemi' Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, Muğla / 18-22 Mayıs 2016. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, Muğla / 18-22 Mayıs 2016
(Ç-2) Translations of articles, book chapters and case studies in the relevant field
1-) Biçici Fırat, 2021. İktisadi, Sosyal ve Kültürel Yönleriyle Turizm/Reklam Çekiciliklerinin Hofstede'nin Kültür Boyutları Açısından Sınıflandırılması ve Turizm Tanıtımı Açısından Kırsal Turizm ile İlişkilendirilmesi. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Şahin Karabulut
(E-2)
1-) Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
2-) Kuşadası ve Didim' deki Üniversite Öğrencilerinin Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sunulan Hizmetlerle İlgili Beklentileri ve Bu Hizmetlerin Kalite Ölçümü. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
3-) Psikolojik Fiyatlama Stratejisi Olarak Restoranlarda Kalanlı ve Yuvarlama Fiyat Uygulamalarıyla İlgili Yabancı Turist Algılamaları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Fiyat Sonu Yazım Stratejileri: Kafe ve Restoran Menü Fiyatlarının Öğrenci Algıları Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
5-) Fiyat Sonu Yazım Stratejileri: Kafe ve Restoran Menü Fiyatlarının Öğrenci Algıları Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
3-) Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
4-) Kaos Teorisi Determinizm ve Yeni Bilim Paradigması Sürecinde Sosyal Bilimler ve Turizm Araştırmaları Açısından Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Fiyat Sonu Yazım Stratejileri: Kafe ve Restoran Menü Fiyatlarının Öğrenci Algıları Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
6-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
7-) Turizm Sektöründe Faaliyet Gösteren Aile İşletmelerinde Muhasebe Sisteminin İncelenmesi: Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
8-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
9-) Restoran İşletmelerinde Ürün Demetleme Uygulaması Olarak Set Menülerin Yabancı Turist Algılamalarına Etkisi (Set Menus Effects on Foreign Tourist Perceptions as a Product-Bundling Practice in Restaurants) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
10-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
11-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Fiyat Sonu Yazım Stratejileri: Kafe ve Restoran Menü Fiyatlarının Öğrenci Algıları Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
2-) Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
3-) Otel İşletmelerinde Maliyet Kontrolünün Rekabet Üstünlüğüne Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Datça Yerel Halkının Sürdürülebilir Turizm Gelişimine ve Turizm İşletmelerine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Kuşadası ve Didim' deki Üniversite Öğrencilerinin Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sunulan Hizmetlerle İlgili Beklentileri ve Bu Hizmetlerin Kalite Ölçümü. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
2-) Kuşadası ve Didim' deki Üniversite Öğrencilerinin Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sunulan Hizmetlerle İlgili Beklentileri ve Bu Hizmetlerin Kalite Ölçümü. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
3-) Restoran İşletmelerinde Ürün Demetleme Uygulaması Olarak Set Menülerin Yabancı Turist Algılamalarına Etkisi (Set Menus Effects on Foreign Tourist Perceptions as a Product-Bundling Practice in Restaurants) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(G-4-Eski) Being part of a project supported by TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Ministries and other similar public or private institutions (researcher, trainer, advisor, etc.) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB,)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: HİZMET KALİTESİ . Proje Türü: Diğer (Ulusal). "BADEM" YEREL HİZMET KALİTESİ STANDARTLARI VE MODELİ GELİŞTİRME PROJESİ. 2008-2008
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Ürün Geliştirme Amaçlı Yöresel Yemeklerin Standart Reçetelerinin Çıkarılması. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yiyecek-İçecek Sektöründe Ürün Geliştirme Amaçlı Yöresel Yemeklerin Standart Reçetelerinin Çıkarılması, Maliyetlerinin Hesaplanması Üzerine Bir Araştırma: Datça-Marmaris Yöresi Karşılaştırmalı Örneği. 2013-2016