(A-1)
1-) Bilişli Yasemin, Keser İlkay, Erdoğan Ali, Çakmak Fatma, Kayan Fahrettin, Saygın Nimet, 2024. Exploring stigmatization in digital newspaper coverage ofsubstance use disorder. Elsevier, Heliyon
2-) Bilişli Yasemin, Çakmak Fatma, Aygen Zetter Selin, Ünal Mehmet Ilgaz, 2024. Navigating truth and disinformation: A comparative analysis of
generational responses to the 6 February 2023 earthquake in
digital media in Türkiye. Heliyon Elsevier
(A-4)
1-) Çakmak Fatma, 2018. The Role of Ideology in Political Communication and Media. The Journal of Social Sciences Research
(A-5)
1-) Çakmak Fatma, Tavlan Havva, 2023. Siyasal Pazarlama Aracı Olarak Siyasal Reklam: 2023 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçimi Örneğinde Göstergebilimsel Bir Analiz. 4. Boyut Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi
2-) Çakmak Fatma, 2023. Sürdürülebilirlik Bağlamında Pazarlama İletişimi: YouTube Reklamlarının Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Kapsamında Analizi. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
3-) Çakmak Fatma, 2019. Hollanda Özgürlük Partisi’nin Siyasal İletişimi: Bir İslamofobiYaratma Projesi Olarak “Fitna” Kısa Filmi. Journal of Current Researches on Social Sciences
4-) Çakmak Fatma, 2019. Siyasal Reklamların Alımlanması: Stuart Hall’ün Perspektifinden 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri Örneğinde Bir Analiz. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
5-) Ayhan Ahmet, Çakmak Fatma, 2018. Medyanın İdeolojik Şiddetinin Terör Haberlerine Yansımaları. Journal of Human Sciences
6-) Çakmak Fatma, 2017. Türk ve Fransız Basınında Terörün Temsili: Ankara ve Paris Saldırılarının Sunumu. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Ayhan Ahmet, Çakmak Fatma, 2015. Demokratik Bir Çıkış Yolu Olarak Sivil İtaatsizlik İçin Şiddet Olgusu Ve Hukuksuzluk Paradoksu. Intermedia International E- Journal
(A-7)
1-) Bilişli Yasemin, Çakmak Fatma, Aygen Zetter Selin, Ünal Mehmet Ilgaz, 2023. A Bibliometric Analysis of Articles Published on Electronic Word of Mouth (e-WOM): Web of Science Sample. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
2-) Çakmak Fatma, 2019. Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
3-) Çakmak Fatma, Bilişli Yasemin, 2019. İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi- AUSBD
4-) Bilişli Yasemin, Çakmak Fatma, 2019. Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi. Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
5-) Ayhan Ahmet, Çakmak Fatma, 2018. Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları. Akdeniz İletişim Dergisi
(B-2)
1-) Ayhan Ahmet, Çakmak Fatma, 2018. Antalya’nın Yerel Gazete Haberlerinin Antalya Kent Markası ve İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Antalya Kongresi
2-) Çakmak Fatma, 2018. Evrensel Bir Tehlike Olan Medya Manipülasyonuna Karşı, Bir Kalkan Olarak Medya Okuryazarlığı. Uluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi
3-) Ayhan, A., Çakmak, F., 2016. Sultanahmet Saldırısı Haberlerinin Gazetelerdeki Söylemi. 2.Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi
(C-2)
1-) Çakmak Fatma, 2019. Postmodern Çağda Siyasal İletişim. Yayın Evi: Literatürk Academia Editör Adı: Salih Tiryaki, Emre Vadi Balcı
(C-5)
1-) Çakmak Fatma, 2023. Havacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi/Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim. Yayın Evi: Palet Yayınları Editör Adı: Nilüfer Canöz, Ahmet Ertek
2-) Çakmak Fatma, 2022. Medya ve Tüketim I/Kültür Endüstrisinden Kültür Emperyalizmine Medya Aracılığıyla Yolculuk. Yayın Evi: Eğitim Editör Adı: Çankaya, Koray
3-) Çakmak Fatma, 2022. Toplumsal Problemler Sosyolojisi/Dezenformasyon. Yayın Evi: Sonçağ Yayıncılık Editör Adı: Mehmet Cem Şahin, Salih Aydemir
4-) Çakmak Fatma, 2022. Medya ve Tüketim II/Postmodern Çağda Yeni Bir İhtiyaç: "Tüketim" ve Tüketimin Medyatik Hali. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Koray Çankaya
5-) Çakmak Fatma, 2021. Siyasal İletişim Teorik Tartışmalar Kavramlar, Kuramlar ve Stratejiler/Foucault’nun Panoptikon Alegorisine Dijital Çağda Bir Olumlama; Yeni Tip Coronavirüs, Yeni Tip Siyaset ve Gözetlemenin Zorunluluğu. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Prof. Dr. Enderhan Karakoç, Doç. Dr. Onur Taydaş
6-) Çakmak Fatma, 2021. A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 3/Postmodern Çağın Gilles Deleuze’ünü Anlamak. Yayın Evi: İKSAD Editör Adı: Prof. Dr. Füsun Topsümer, Doç. Dr. Hasan Çiftçi
7-) Çakmak Fatma, 2021. Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar/Armand Mattelart'ın "Dünyasallaşma" Aforizması ve Dijital İletişim Sürecinde "Kültür Endüstrisi"nden "Gözetim Toplumu"na. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Ayhan Küngerü, Tülin Sepetçi
8-) Çakmak Fatma, 2021. Algı Yönetimi Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi/Siyasal İletişimde Algı Yönetimi. Yayın Evi: Literatürk Editör Adı: Doç. Dr. Oğuz Göksu
9-) Çakmak Fatma, 2019. New Approaches in Media and Communication/Turkey and Perception Management in the Context of TurkishImagery and “The Promise” Film. Yayın Evi: Peter Lang Editör Adı: Ahmet Ayhan
10-) Çakmak Fatma, 2019. Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences-2019/2/News Discourse in Politics and Ideology Paradox: an Evaluation on Newspaper News Before the Election. Yayın Evi: IVPE Editör Adı: Prof. Dr. Zafer Gölen, Assoc. Prof. Dr. Abidin Temizer
11-) Çakmak Fatma, 2019. Dijitalleşen İletişim/3 D’nin Hikayesi: Dijital Medya, Demokrasi, Dezenformasyon. Yayın Evi: Literatürk Academia Editör Adı: Prof. Dr. Ahmet Ayhan
12-) Çakmak Fatma, 2019. Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı- AYBAK 2019 / II (Eylül)- İletişim Bilimleri Çalışmaları II/Medyada “Tarafsızlık” Söylemi ve Ekonomi Politik Yaklaşım Bağlamında Seçim Haberlerinde İdeolojik Yanlılık. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Aslıhan Doğan Topçu, Gürhan Topçu
13-) Çakmak Fatma, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar Cilt 2/İdeolojinin Gölgesinde Türk ve Fransız Basınında Terör Haberleri. Yayın Evi: Gece Akademi Editör Adı: Prof. Dr. Kürşat Özdaşlı, Doç Dr. Murat Cem Demir, Dr. Öğr Üyesi Olcay Tire, Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Sena Arvas, Dr. Uğur Köksal Odabaş
14-) Çakmak Fatma, 2018. Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri/24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Genel Seçimleri Döneminde Siyasal Söylem. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Ali Acaravcı
15-) Çakmak Fatma, 2018. Last Term Researches in Turkey/Hegemony in Societies and ”The Other”: Discriminatory Discources and Imagery in Media. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Şinasi Akdemir
16-) Çakmak Fatma, 2017. Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar/Bir İnsanlık Ayıbı Olarak Şiddet Ve Toplumsal Olarak Şiddetin Medya Aracılığıyla Yeniden Üretilmesi. Yayın Evi: Strategic Researches Academy Editör Adı: Ömer Kürşad Tüfekci
(D-15) Hakemlikler
1-) Türkiye İletişim Araştırmaları. 2024. Hakemlik Sayısı: 2
(D-16) Hakemlikler
1-) Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) İletişim ve Diplomasi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Alanya Akademik Bakış. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Journal of Business in the Digital Age. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Yeni Medya . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Yönetim ve Ekonomi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Mevzu. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Yeni Medya. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Aksaray İletişim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Journal of Business in the Digital Age. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Handbook of Research on Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
20-) TRT Akademi . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Manas Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Exploring stigmatization in digital newspaper coverage ofsubstance use disorder - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Siyasal Reklamların Alımlanması: Stuart Hall’ün Perspektifinden 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri Örneğinde Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) The Role of Ideology in Political Communication and Media - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Evrensel Bir Tehlike Olan Medya Manipülasyonuna Karşı, Bir Kalkan Olarak Medya Okuryazarlığı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Medyanın İdeolojik Şiddetinin Terör Haberlerine Yansımaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Siyasal Reklamların Alımlanması: Stuart Hall’ün Perspektifinden 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri Örneğinde Bir Analiz - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
3-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) Medya ve Tüketim II/Postmodern Çağda Yeni Bir İhtiyaç: "Tüketim" ve Tüketimin Medyatik Hali - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
5-) Postmodern Çağda Siyasal İletişim - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
6-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
7-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
8-) Toplumsal Problemler Sosyolojisi/Dezenformasyon - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
9-) Michel Foucault’nun Biyo-İktidar Perspektifinden Türkiye’de Gazete Sağlık Haberlerinin Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
10-) Postmodern Çağda Siyasal İletişim - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
11-) Dijitalleşen İletişim/3 D’nin Hikayesi: Dijital Medya, Demokrasi, Dezenformasyon - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
12-) Medya ve Tüketim I/Kültür Endüstrisinden Kültür Emperyalizmine Medya Aracılığıyla Yolculuk - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
13-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
14-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
15-) İdeoloji, Söylem ve İletişim Çalışmalarında Ruth Wodak - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
16-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
17-) Siyasal İletişim Teorik Tartışmalar Kavramlar, Kuramlar ve Stratejiler/Foucault’nun Panoptikon Alegorisine Dijital Çağda Bir Olumlama; Yeni Tip Coronavirüs, Yeni Tip Siyaset ve Gözetlemenin Zorunluluğu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
18-) Postmodern Çağda Siyasal İletişim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
19-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
20-) Siyasal Reklamların Alımlanması: Stuart Hall’ün Perspektifinden 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri Örneğinde Bir Analiz - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
21-) Postmodern Çağda Siyasal İletişim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
22-) Türkiye’ye Yönelik Algı Operasyonlarının Dijital Medyaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
23-) Medyada Dezenformasyon Sorunsalı ve Manipülasyonun Gücü: İdeoloji ve Söylem Açısından Seçim Haberlerinin Siyasal İletişimdeki Rolü - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
24-) Medyanın İdeolojik Şiddetinin Terör Haberlerine Yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
(F-2)
1-) Tez Adı: CUMHURİYET DÖNEMİNDEN GÜNÜMÜZE ABD-TÜRKİYE İLİŞKİLERİNİN TÜRKİYE'DEKİ DÖVİZ KURU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KRONOLOJİK BİR İNCELEME. Konu: döviz kuru, Türkiye, ABD. KÜBRA-ADIGÜZEL. 2024
(F-3)
1-) Tez Adı: Pazarlama Faaliyetlerinde Influencerların, Tüketicilerin Satın Alma Süreçlerine Etkisi: Nicel Bir Uygulama. Konu: Pazarlama, sosyal medya, tüketici. Ebru-Katrancı. 2024
2-) Tez Adı: Stratejik Halkla İlişkiler Rol Tipolojilerinin Örgütsel İletişim Doyumu Bağlamında İncelenmesi. Konu: Stratejik halkla ilişkiler rol tipolojilerinin stratejik rolleri karşılığında örgütsel iletişim doyumlarının, özel kuruluş ve ajans üzerinden karşılaştırmalı olarak analizi.. Sevilay-Kılınçarslan. 2024
3-) Tez Adı: Hegemonya ve İdeoloji Ekseninde Türkiye’deki Milliyetçi Temaya Sahip Banka Reklamları Üzerine Bir İnceleme. Konu: Türkiye'deki bankaların milliyetçi temaya sahip reklamlarının analizi. . Gülis-Kurtuluş. 2024
4-) Tez Adı: Kolonyal Bir Söylem Olarak Reklam: Pırlanta Reklamlarının Lacancı Eleştirel Psikanalizle Okunması. Konu: Reklamların emperyalist kapitalist sistemde tüketim ideolojisindeki rolü. Meltem -Güler. 2023
5-) Tez Adı: Dijital Reklamcılık ve Arama Motoru Reklamcılığı: Rusya'daki ve Türkiye'deki Tüketicilerin Görüşlerinin Karşılaştırmalı Analizi. Konu: Dijital reklamcılık. Anastasia-Gabysheva. 2023
6-) Tez Adı: Diyalojik Perspektiften Kamusal Halkla İlişkiler: Olgunlaşma Enstitüleri Üzerine Bir Araştırma. Konu: Olgunlaşma Enstitülerinin kamusal halkla ilişkiler uygulamaları açısından incelenmesi.. Fatma -Yiğit Açıkgöz. 2023
7-) Tez Adı: Diyalojik İletişim Kuramı Ekseninde Dijital Kurumsal İletişim: Türkiye'deki Büyükşehir Belediyelerinin Mobil Uygulamaları ve Kullanıcı Yorumları Üzerine Bir Analiz. Konu: İletişim, Halkla ilişkiler, Diyalojik iletişim. Selda-Saral Güneş. 2022
8-) Tez Adı: Halkla İlişkiler Perspektifinden Kamu Diplomasisi Aracı Olarak Yumuşak Güç. Konu: Yumuşak Güç, Halkla İlişkiler, Twitter, Diyalogsal İletişim. Havva-Tavlan. 2022
9-) Tez Adı: Ortadoğu'daki Kadınlara Yönelik Nefret Söylemlerinin Desteklenmesinde Sosyal Medyanın Rolü Ürdün, Suudi Arabistan, Mısır Örnekleri. Konu: Nefret Söylemi, Sosyal Medya, Kadınlar, Ortadoğu.. Mohammad Nayef Turkı -Shatnawi . 2021
10-) Tez Adı: Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Sivil Toplum ve Yeni Medya: Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medya Kullanımı. Konu: Sivil Toplum, Toplumsal Cinsiyet, Yeni Medya, Diyalojik İletişim. Gülsüm -Erkan. 2021
11-) Tez Adı: Lüks Pazarlama ve Reklam: Lüks Markaların Geleneksel Mecrada Yayınlanan Reklamları ile Sosyal Medya Kullanımlarının Karşılaştırmalı Analizi. Konu: Lüks, Lüks Marka, Lüks Pazarlama, Lüks Reklamlar, Göstergebilim, Dergi Reklamları, Sosyal Medya Reklamları. Ayısha -Mirzayeva. 2021
12-) Tez Adı: Dijital Reklamcılık ve Doğal Reklamlar: Tüketicilerin Doğal Reklamlar Konusundaki Görüşlerinin Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma. Konu: Dijital Reklam, Doğal Reklam, Tüketim, Dijital Pazarlama, Reklam. Tuğçe -Çakır. 2021
13-) Tez Adı: Kazakistan'da Latin Alfabesine Geçiş Sürecinde Kamusal İletişim Politikası ve Halkla İlişkiler. Konu: Kazakistan, Latin Alfabesi, İletişim, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Çalışmaları.. Ulzhan -Koishymanova . 2020
14-) Tez Adı: Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları, Sosyal Medya Kullanım Motivasyonları, Boş Zaman Doyumu ve Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Akdeniz Üniversitesi Örneği. Konu: Sosyal medya, tüketim, boş zaman doyumu. Ayşe -Himmetoğlu. 2020
(G-12)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital Medya, Dezenformasyon, Dijital Okuryazarlık. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Medyada Dezenformasyon Sorunsalı Bağlamında Üniversite Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Sürdürülebilirlik, sürdürülebilir bilinç, işletmecilik. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Geleceğin İşletmecilerinin Ekonomik, Sosyal ve Çevresel Bağlamda; Bilgi, Tutum ve Davranış Açısından “Sürdürülebilir Bilinç Düzeyleri” nin Ölçülmesi. 2022-2024