Personnel

 FATMA ATIGAN
Fatma Atıgan
@ E-mail
fatmaatigan@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Yatağan Meslek Yüksekokulu / Büro Hizmetleri Ve Sekreterlik / Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanlığı Prog.

Regular Staff

Yatağan Meslek Yüksekokulu / Büro Hizmetleri Ve Sekreterlik / Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanlığı Prog.

Education

Bachelor's Degree

GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ BÜRO YÖNETİMİ ÖĞRETMENLİĞİ

Master's Degree

GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BÜRO YÖNETİMİ ABD

Doctorate

BEYKENT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME YÖNETİMİ ABD

Academic Publishing

(A-3)

1-) Atıgan Fatma, 2020. The Mediating Role of Perceived Service Quality inthe Effect of Patient Relationship ManagementPractices on Institutional Commitment. International Journal of Artsand Social Science
2-) Atıgan Fatma, 2020. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DEĞİŞKENLERİ İLİŞKİSİ, SOSYAL KİMLİK VE ALGILANAN DEĞERİN ARACILIK ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Business Management Studies: An International Journal
3-) Atıgan Fatma, 2019. MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Atıgan Fatma, 2021. HASTA İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ UYGULAMALARININ HASTA MEMNUNİYETİNE ETKİSİ, AYAKTA VE YATARAK TEDAVİ GÖREN HASTALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
2-) Atıgan Fatma, 2013. BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMINDA OKUYAN ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK TARZLARINA İLİŞKİN EĞİLİMLERİNİN ANALİZİ MUĞLA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-7)

1-) Atıgan Fatma, 2020. HASTALARIN ALDIKLARI SAĞLIK HİZMETİNDEN ELDE ETTİKLERİ TATMİN VE HİZMET ALDIKLARI KURUMA BAĞLILIKDÜZEYLERİNİN ALGILANAN DEĞER ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Atıgan Fatma, Yükselen Cemal, 2018. MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Atıgan Fatma, 2020. Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesinde Müşterilerin Kişilik Özelliklerinin Yarattığı Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma. 2.Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi
2-) Atıgan Fatma, 2020. A SURVEY RESEARCH ON THE EFFECTS OF SALES PROMOTION, AND ADVERTISING AND STORE IMAGE ON CUSTOMERS’ BUYING BEHAVIOR IN RETAILING. 6th Global Business Research Congress
3-) Çolakoğlu, N., Dilek, S., Atıgan, F., 2010. ATIGAN, F.,Dilek, S., Çolakoğlu, N., “Ict Investments And Firm Productivity: A Case Study In Industrial Sites In Turkey”, Sixth İnternational Strategic Management Conference, St. Petersburg, Russia, July, 2010.. Sixth İnternational Strategic Management Conference

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Atıgan Fatma, 2012. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında Okuyan Öğrencilerin Liderlik Tarzlarına İlişkin Eğilimlerinin Analizi Muğla Üniversitesi Örneği. 11. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi

(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Atıgan Fatma, 2022. SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ/. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: -
2-) Atıgan Fatma, 2021. ON PARMAK F KLAVYE ÖĞRENİMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
3-) Atıgan Fatma, 2017. YÖNETİM VE ORGANİZASYON/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
4-) Atıgan Fatma, 2017. MARKA YÖNETİMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
5-) Atıgan Fatma, 2010. EKONOMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Atıgan Fatma, 2020. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar -II/DİJİTAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Hasan Selim Kıroğlu
2-) Atıgan Fatma, 2020. İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar/PAZAR ODAKLILIĞIN ALGILANAN FİRMA PERFORMANSINA ETKİSİ, KOBİ’LER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Yayın Evi: Ivpe Cetinje, Karadağ Editör Adı: Yüksel Akay Unvan, Faruk Kalay
3-) Atıgan Fatma, 2020. Sosyal ve BeşerîBilimlerde Teori veAraştırmalar/ALGILANAN HIZMET KALITESININ MÜŞTERI BAĞLILIĞIÜZERINDEKI ETKISI: KARAYOLU ULAŞIM SEKTÖRÜNDE BIR ARAŞTIRMA. Yayın Evi: gece kitaplığı Editör Adı: Doç. Dr. Erdem Sarıkaya

(E-2)

1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında Okuyan Öğrencilerin Liderlik Tarzlarına İlişkin Eğilimlerinin Analizi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMINDA OKUYAN ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK TARZLARINA İLİŞKİN EĞİLİMLERİNİN ANALİZİ MUĞLA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) YÖNETİM VE ORGANİZASYON/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) YÖNETİM VE ORGANİZASYON/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) ON PARMAK F KLAVYE ÖĞRENİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DEĞİŞKENLERİ İLİŞKİSİ, SOSYAL KİMLİK VE ALGILANAN DEĞERİN ARACILIK ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(I-8)

1-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
2-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
3-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2018
4-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2018
5-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
6-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
7-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
8-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
9-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
10-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
11-) Girişimcilik Eğitimi. MİLAS ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
12-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
13-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
14-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
15-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
16-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
17-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
18-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
19-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
20-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
21-) Girişimcilik Eğitimi. ÇALIŞMA VE İŞ KURUMU MUĞLA İL MÜDÜRLÜĞÜ. . 2017
22-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM DENETİMLİ SERBESTLİK MÜDÜRLÜĞÜ. . 2017
23-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
24-) Girişimcilik Eğitimi. MUĞLA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI. . 2017
25-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
26-) Yönetici-Ofis Büro Hizmetleri. BODRUM TİCARET ODASI. . 2016

Courses

BİP1811 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KLAVYE TEKNİKLERİ

BİP1822 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI

BRY1001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PROTOKOL VE SOSYAL DAVR. KUR.

BRY1003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

BRY1010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DOSYALAMA VE ARŞİVLEME

BRY1801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

BRY2001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

BÜRO YÖNETİMİ

BRY2497 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

BRY2498 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

BRY2509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SEKTÖR UYGULAMALARI

İŞL 4900 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Girişimcilik

İŞL4801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Girişimcilik

İŞL4900 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Girişimcilik

PZR2804 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2835 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA İLKELERİ I

PZR2840 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA İLKELERİ II

PZR2842 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SATIŞ STRATEJİLERİ VE PERAKENDE YÖNETİMİ

BİP1811 2024-2025 Güz

KLAVYE TEKNİKLERİ

BRY1001 2024-2025 Güz

PROTOKOL VE SOSYAL DAVR. KUR.

BRY1003 2024-2025 Güz

YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

BRY2001 2024-2025 Güz

BÜRO YÖNETİMİ

BRY2497 2024-2025 Güz

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

İŞL4801 2024-2025 Güz

Girişimcilik

İŞL4900 2024-2025 Güz

Girişimcilik

PZR2835 2024-2025 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ I

BİP1822 2023-2024 Bahar

BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI

BRY1010 2023-2024 Bahar

DOSYALAMA VE ARŞİVLEME

BRY2498 2023-2024 Bahar

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

İŞL4900 2023-2024 Bahar

Girişimcilik

PZR2804 2023-2024 Bahar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2840 2023-2024 Bahar

PAZARLAMA İLKELERİ II

PZR2842 2023-2024 Bahar

SATIŞ STRATEJİLERİ VE PERAKENDE YÖNETİMİ

BİP1811 2023-2024 Güz

KLAVYE TEKNİKLERİ

BRY1001 2023-2024 Güz

PROTOKOL VE SOSYAL DAVR. KUR.

BRY1003 2023-2024 Güz

YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

BRY2001 2023-2024 Güz

BÜRO YÖNETİMİ

BRY2497 2023-2024 Güz

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

İŞL4801 2023-2024 Güz

Girişimcilik

İŞL4900 2023-2024 Güz

Girişimcilik

PZR2805 2023-2024 Güz

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2835 2023-2024 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ I

BİP1822 2022-2023 Bahar

BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI

BRY1010 2022-2023 Bahar

DOSYALAMA VE ARŞİVLEME

BRY2498 2022-2023 Bahar

MESLEK STAJI (20 İŞ GÜNÜ)

PZR2804 2022-2023 Bahar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2840 2022-2023 Bahar

PAZARLAMA İLKELERİ II

BİP1811 2022-2023 Güz

KLAVYE TEKNİKLERİ

BRY1001 2022-2023 Güz

PROTOKOL VE SOSYAL DAVR. KUR.

BRY1003 2022-2023 Güz

YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

BRY2001 2022-2023 Güz

BÜRO YÖNETİMİ

PZR2835 2022-2023 Güz

PAZARLAMA İLKELERİ I