(A-3)
1-) Atıgan Fatma, 2020. The Mediating Role of Perceived Service Quality inthe Effect of Patient Relationship ManagementPractices on Institutional Commitment. International Journal of Artsand Social Science
2-) Atıgan Fatma, 2020. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DEĞİŞKENLERİ İLİŞKİSİ, SOSYAL KİMLİK VE ALGILANAN DEĞERİN ARACILIK ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Business Management Studies: An International Journal
3-) Atıgan Fatma, 2019. MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Atıgan Fatma, 2021. HASTA İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ UYGULAMALARININ HASTA MEMNUNİYETİNE
ETKİSİ, AYAKTA VE YATARAK TEDAVİ GÖREN HASTALAR ÜZERİNE BİR
ARAŞTIRMA. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
2-) Atıgan Fatma, 2013. BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMINDA OKUYAN ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK TARZLARINA İLİŞKİN EĞİLİMLERİNİN ANALİZİ MUĞLA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-7)
1-) Atıgan Fatma, 2020. HASTALARIN ALDIKLARI SAĞLIK HİZMETİNDEN ELDE ETTİKLERİ TATMİN VE HİZMET ALDIKLARI KURUMA BAĞLILIKDÜZEYLERİNİN ALGILANAN DEĞER ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Atıgan Fatma, Yükselen Cemal, 2018. MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Atıgan Fatma, 2020. Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesinde Müşterilerin Kişilik Özelliklerinin Yarattığı Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma. 2.Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi
2-) Atıgan Fatma, 2020. A SURVEY RESEARCH ON THE EFFECTS OF SALES PROMOTION, AND ADVERTISING AND STORE IMAGE ON CUSTOMERS’ BUYING BEHAVIOR IN RETAILING. 6th Global Business Research Congress
3-) Çolakoğlu, N., Dilek, S., Atıgan, F., 2010. ATIGAN, F.,Dilek, S., Çolakoğlu, N., “Ict Investments And Firm Productivity: A Case Study In Industrial Sites In Turkey”, Sixth İnternational Strategic Management Conference, St. Petersburg, Russia, July, 2010.. Sixth İnternational Strategic Management Conference
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Atıgan Fatma, 2012. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında Okuyan Öğrencilerin Liderlik Tarzlarına İlişkin Eğilimlerinin Analizi Muğla Üniversitesi Örneği. 11. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Atıgan Fatma, 2022. SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ/. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: -
2-) Atıgan Fatma, 2021. ON PARMAK F KLAVYE ÖĞRENİMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
3-) Atıgan Fatma, 2017. YÖNETİM VE ORGANİZASYON/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
4-) Atıgan Fatma, 2017. MARKA YÖNETİMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
5-) Atıgan Fatma, 2010. EKONOMİ/. Yayın Evi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. Editör Adı: -
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Atıgan Fatma, 2020. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar -II/DİJİTAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Hasan Selim Kıroğlu
2-) Atıgan Fatma, 2020. İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar/PAZAR ODAKLILIĞIN ALGILANAN FİRMA PERFORMANSINA ETKİSİ, KOBİ’LER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Yayın Evi: Ivpe Cetinje, Karadağ Editör Adı: Yüksel Akay Unvan, Faruk Kalay
3-) Atıgan Fatma, 2020. Sosyal ve BeşerîBilimlerde Teori veAraştırmalar/ALGILANAN HIZMET KALITESININ MÜŞTERI BAĞLILIĞIÜZERINDEKI ETKISI: KARAYOLU ULAŞIM SEKTÖRÜNDE BIR ARAŞTIRMA. Yayın Evi: gece kitaplığı Editör Adı: Doç. Dr. Erdem Sarıkaya
(E-2)
1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) MARKA KİŞİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BİSKÜVİ VE GOFRET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında Okuyan Öğrencilerin Liderlik Tarzlarına İlişkin Eğilimlerinin Analizi Muğla Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMINDA OKUYAN ÖĞRENCİLERİN LİDERLİK TARZLARINA İLİŞKİN EĞİLİMLERİNİN ANALİZİ MUĞLA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) YÖNETİM VE ORGANİZASYON/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) YÖNETİM VE ORGANİZASYON/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) ON PARMAK F KLAVYE ÖĞRENİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) MARKA YÖNETİMİ/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) MARKA TUTUMU İLE İMAJININ MARKA DEĞERİ VE GÜVENİ YARATILMASINDAKİ ROLÜ, TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DEĞİŞKENLERİ İLİŞKİSİ, SOSYAL KİMLİK VE ALGILANAN DEĞERİN ARACILIK ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(I-8)
1-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
2-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
3-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2018
4-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2018
5-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
6-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
7-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
8-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
9-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2018
10-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
11-) Girişimcilik Eğitimi. MİLAS ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
12-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
13-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
14-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
15-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
16-) Girişimcilik Eğitimi. KAVAKLIDERE ESNAF SANATKARLAR ODASI. . 2017
17-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
18-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
19-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
20-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM ESNAF SANATKARLAR ODASII. . 2017
21-) Girişimcilik Eğitimi. ÇALIŞMA VE İŞ KURUMU MUĞLA İL MÜDÜRLÜĞÜ. . 2017
22-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM DENETİMLİ SERBESTLİK MÜDÜRLÜĞÜ. . 2017
23-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
24-) Girişimcilik Eğitimi. MUĞLA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI. . 2017
25-) Girişimcilik Eğitimi. BODRUM TİCARET ODASI. . 2017
26-) Yönetici-Ofis Büro Hizmetleri. BODRUM TİCARET ODASI. . 2016