(A-5)
1-) Erken Fatih, 2017. Türkiye ve Dünya Üniversiteleri Web Sayfalarının Haber İçeriklerine Yönelik Betimleyici Bir Çalışma. The Journal of International Civilization Studies
2-) Erken Fatih, 2017. Dijital Medya Çağında Mcluhan: Sıcak/Soğuk Araçlara İlişkin Güncel Bir Revizyon. Kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli İletişim Dergisi
(A-7)
1-) Erken Fatih, Birsen Haluk, 2021. Cognitive Differences Between Online and Virtual Reality News in The Context of Recall and Comprehension. Yeni Medya
2-) Erken Fatih, 2017. Yazılı Basında Dilenci Stereotipi: Hürriyet, Sabah, Milliyet Gazetelerine Yönelik Bir Analiz. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
3-) Erken Fatih, Yüksel Erkan, Yıldız Mehmet Emir, 2017. Medyada “Medya” imajı Üzerine Bir Analiz. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
4-) Erken Fatih, Atabek Nejdet, 2016. Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
(A-8)
1-) Erken Fatih, 2022. Sosyo-Dijital Eşitsizlik Ekosisteminde Sanal Gerçeklikten Metaverse'e Erişilebilirlik: İçeridekiler ve Dışarıdakiler. Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
(B-2)
1-) Çelik Hüseyin, Erken Fatih, 2018. Algı Yönetimi Bağlamında Türkiye’de İliştirilmiş Gazetecilik: “Zeytindalı Harekâtı Örneği”. 16. International Symposium: Communication in the Millennium
2-) Erken Fatih, 2016. 'Kilo Problemi' ve 'Diyet' Haberlerinde Görsel Klişeler. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu 2016
(B-3)
1-) Erken Fatih, 2022. Eleştirel Medya Psikolojisine Epistemolojik Bir Bakış. 9. Uluslararası İletişim Günleri- Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu
2-) Erken Fatih, 2017. Hastanelere İlişkin Ziyaretçi Değerlendirmelerinin "Google" üzerinden İncelenişi. III. uluslararası sağlık iletişimi sempozyumu
3-) Erken Fatih, 2017. Türkiye ve Dünya Üniversiteleri Web Sayfalarının Haber İçeriklerine Yönelik Betimleyici Bir Analiz. 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
(C-1)
1-) Erken Fatih, 2021. Paradigm Shifts within the Communication World/Extended Reality to Extended Cognitive Effects: The Impact of Augmented, Virtual and Mixed Reality on Storytelling. Yayın Evi: Nova Science Publishers Editör Adı: Başar, Enes Emre
(C-2)
1-) Erken Fatih, 2023. BİR BEDENİ
PAYLAŞMAK:
Medyada, Sanatta ve Sokakta
Öteki/Dijital Kıskaçta Kuşaklararası Ötekileştirme: “Baby Boomer ve Z Kuşağı”. Yayın Evi: Paradigma Akademi Yayınları Editör Adı: Gürel Kazım Tolga
2-) Erken Fatih, 2023. Dijital Haber Okuryazarlığından Sürükleyici Gazeteciliğe: Fırsatlar ve Engeller. Yayın Evi: Literatürk academia Editör Adı: Tok, İpek Ulusoy, Hande
(D-11) Hakemlikler
1-) Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) Dijital Medya Çağında Mcluhan: Sıcak/Soğuk Araçlara İlişkin Güncel Bir Revizyon - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Dijital Medya Çağında Mcluhan: Sıcak/Soğuk Araçlara İlişkin Güncel Bir Revizyon - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
4-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Medyada “Medya” imajı Üzerine Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Suriye haberlerinin Türkiye Basınında Çerçevelenişi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Medyada “Medya” imajı Üzerine Bir Analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-2)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Paradigm Shifts within the Communication Realm. 2020-2021
(G-3)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Diğer(Uluslararası). A Comparative Analysis of Opportunities and Barriers for Immersive Journalism in Turkey and Croatia: Dissemination of Innovations through Virtual Reality. 2023-2024
(G-4-Eski) Being part of a project supported by TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Ministries and other similar public or private institutions (researcher, trainer, advisor, etc.) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB,)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kuşaklar Arası Etkileşim ve Deneyim Aktarımına İlişkin Bir Dijital Eğitim Modeli Geliştirilmesi. 2022--1
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kuşaklararası Etkileşim ve Deneyim Aktarımına İlişkin Bir Dijital Eğitim Modeli Geliştirilmesi. 2022-1900
(Ğ-7)
1-) Kurum Adı: . EŞİK ÜSTÜ ÖDÜLÜ. 2022
(I-10)
1-) Dijital Medya Okuryazarlığı. Türkiye . . 2022
2-) Gençlik ve Sosyal Medya. Türkiye. . 2022