(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Novacka Ludmila, Topaloğlu Cafer, 2019. Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management
2-) M Ali Köseoğlu, C Topaloğlu, John A Parnell, D L Lester, 2013. Linkages Among Business Strategy Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry Evidence from an Emerging Economy. International Journal of Hospitality Management
3-) Köseoğlu, M.A., Topaloğlu, C., Parnell, J.A., Lester, D.L., 2013. Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy. International Journal of Hospitality Management
(A-3)
1-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2023. Visitors' Experiences Towards Sustainability Challenges in Archaeological -Heritage Sites: A Netnographic Study on Ancient City of Knidos, Turkey.. Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal
2-) M Ali Köseoğlu, John A Parnell, C Topaloğlu, 2013. Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels. International Journal of Management and Decision Making
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
2-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2018. Swot Analysis of Plateau Tourism Potential of Karabaglar Plateau with Its Authentic Enviranment. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma. Journal of Recreation and Tourism Research
4-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
5-) Yılmaz Emine, Topaloğlu Cafer, 2018. Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir?. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
6-) Kulakoğlu Dilek Nur, Topaloğlu Cafer, 2017. Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
7-) Topaloğlu Cafer, Jale Kahvecioğlu, 2017. The Place and Importance of Cultural Values in the scope of Rural Tourism: Muğla Yuruk Turkmen Festival. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
8-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies). Journal of Tourism and Gastronomy Studies
9-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
10-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2016. Senses in Hospitality: How Do Hotels Appeal to Them?. Journal of Tourism and Hospitality Management
11-) C Topaloğlu, M Ali Köseoğlu, J Ondracek, 2013. Crises Readiness Strategic Orientation and Performance Evidence from Turkey. International Journal of Management and Enterprise Development
12-) Topaloğlu, C., Köseoğlu, M.A., Ondracek, J., 2013. Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey . International Journal of Management and Enterprise Development
13-) Köseoğlu, M.A., Parnell, J.A., Topaloglu, C., 2013. Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities: Evidence from Turkish Hotels. International Journal of Management and Decision Making
(A-7)
1-) Gündüz Cemil, Topaloğlu Cafer, 2021. HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2020. Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi. İş ve İnsan Dergisi
3-) Topaloğlu Cafer, Dalgın Taner, 2013. Algılanan Liderlik Tarzı ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi Marmaris te Yer Alan Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Topaloğlu, C., 2010. Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci: Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
5-) Topaloğlu Cafer, 2005. Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi. Akademik Fener: Balıkesir Üniversitesi Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
(A-8) Articles published in Refereed National Journals
1-) Jale Kahvecioğlu, Topaloğlu Cafer, 2018. Su Parkı ve Su Kaydırakları Üreticilerinin Otel İşletmeleri İçin Çocuklara YönelikÜrettiği Ürünler: Polgün Örneği. Sivas Interdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Topaloğlu Cafer, Gündüz Cemil, 2016. Alternatif Turizm Faaliyetleri Kapsamında Gelişmekte Olan Yayla Turizm Merkezi: Niksar Çamiçi Yaylası. The Journal of Turk-Islam World Social Studies
3-) Topaloğlu Cafer, Gümüş Dönmez Filiz, 2016. Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
4-) Topaloğlu, C., 2011. Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
5-) Topaloğlu Cafer, 2011. Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi
6-) Topaloğlu Cafer, 2010. Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
7-) C Topaloğlu, B Kılıç, 2010. Turistik Ürün Çeşitlendirme ve Ekoturizm Kapsamında Ekoparklar Köyceğiz Palmiye Merkezi Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
8-) Topaloğlu, C., Kılıç, B., 2010. Turistik Ürün Çeşitlendirme ve Ekoturizm Kapsamında Ekoparklar: Köyceğiz Palmiye Merkezi Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
9-) U Avcı, C Topaloğlu, 2009. Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
10-) Avcı, U., Topaloğlu, C., 2009. Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları: Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
11-) Gavcar, E., Topaloğlu, C., 2008. Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu (Öğretmenevi Müdürleri Örneği). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Bilimleri Dergisi
12-) E Gavcar, C Topaloğlu, 2008. Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim Bilimleri Dergisi
13-) Topaloğlu, C., Kaya, U., 2008. Benchmarking (Kıyaslama): Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
14-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2008. Çatışma, Nedenleri ve Yönetimi: Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
15-) C Topaloğlu, U Avcı, 2008. Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
16-) C Topaloğlu, U Kaya, 2008. Benchmarking Kıyaslama Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme. Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
17-) C Topaloğlu, Y Boylu, 2006. Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
18-) Topaloğlu, C., Boylu, Y., 2006. Örgütiçi Çatışmaların Türleri: Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
19-) Topaloğlu, C., 2005. Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi. Akademik Fener: Balıkesir Üniversitesi Bandırma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
20-) F Okumuş, C Topaloğlu, 2004. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. Seyahat ve Turizm Araştırmaları Dergisi (Elektronik Dergi)
21-) M Dinçoğlu, C Topaloğlu, 2004. Kıyı Konaklama İşletmeleri İçin Alternatif Bir Örgütlenme Modeli Mer Hotels Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
22-) Dinçoğlu, M., Topaloğlu, C., 2004. Kıyı Konaklama İşletmeleri İçin Alternatif Bir Örgütlenme Modeli: Mer Hotels Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
23-) Okumuş, F., Topaloğlu, C., 2004. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. Seyahat ve Turizm Araştırmaları Dergisi
24-) E Örücü, C Topaloğlu, E Emektar, 2002. Konaklama İşletmelerinde Önbüro Bölümü Görevlilerinin Karşılaştıkları Şikayetler ve Bu Şikayetleri Çözümleme Yolları Muğla İli Dalyan Bölgesi Örneği. Gazi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Turizm İşletmeciliği Programları Turizm Akademi Dergisi
25-) E Örücü, C Topaloğlu, B Öngören, 2002. Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve Yöneticilerin Hizmetiçi Eğitime Bakış Açıları Marmaris Örneği. Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi
26-) Örücü, E., Topaloğlu, C., Öngören, B., 2002. Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve Yöneticilerin Hizmetiçi Eğitime Bakış Açıları (Marmaris Örneği). Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi
27-) Örücü, E., Topaloğlu, C., Emektar, E., 2002. Konaklama İşletmelerinde Önbüro Bölümü Görevlilerinin Karşılaştıkları Şikayetler ve Bu Şikayetleri Çözümleme Yolları (Muğla İli Dalyan Bölgesi Örneği). Gazi Üniversitesi Vakfı Uluslararası Turizm İşletmeciliği Programları Turizm Akademi Dergisi
28-) Topaloğlu Cafer, 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak II. Standart Dergisi
29-) Topaloğlu Cafer, 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak I. Standart Dergisi
30-) Topaloğlu Cafer, 2000. Çekirdek Ürün ve Destek Hizmetlerin Konaklama İşletmelerinde Genel Görünümü. Standart Dergisi
31-) Topaloğlu, C., 2000. Çekirdek Ürün ve Destek Hizmetlerin Konaklama İşletmelerinde Genel Görünümü. Standart Dergisi
(A-9) Technical Notes, Letters to the Editor, Discussions and Abstracts published in Refereed National Journals
1-) Topaloğlu Cafer, 2015. Turizm Eğitiminde Uzun Vadeli Bakış Açısı. TUROB Hotel
2-) Topaloğlu, C., 2015. Turizm Eğitiminde Uzun Vadeli Bakış Açısı. TUROB Hotel
3-) Topaloğlu, C., 2008. I. Ulusal Türkiye Turizmi Kongresi’nin Ardından. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
4-) Topaloğlu Cafer, 2008. I Ulusal Türkiye Turizmi Kongresi nin Ardından. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
5-) Topaloğlu Cafer, 2007. Turizm Sektöründe Eğitim ve İstihdam Sorunları. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Dergisi
6-) Topaloğlu, C., 2007. Turizm Sektöründe Eğitim ve İstihdam Sorunları. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Dergisi
7-) Topaloğlu Cafer, 2006. Turizmde Yeni Alternatifler ile Sürdürülebilir Turizm Fırsatları Toplantıları ve Marmaris. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
8-) Topaloğlu, C., 2006. Turizmde Yeni Alternatifler ile Sürdürülebilir Turizm Fırsatları Toplantıları ve Marmaris. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
9-) Topaloğlu, C., 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak-I. Standart Dergisi
10-) Topaloğlu, C., 2001. Konaklama İşletmelerinde Verimliliği Arttırmak-II. Standart Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Gümüş Dönmez Filiz, Topaloğlu Cafer, 2020. THE RELATIONSHIP AMONG WORKPLACE LONELINESS, PERCEIVED ORGANIZATIONAL SUPPORT AND JOB SATISFACTION. Conference on Managing Tourism Across Continents
2-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Turizm Sektöründe Yıkıcı Liderlik. IV. INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018)
3-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
4-) Jale Kahvecioğlu, Topaloğlu Cafer, 2018. Su Parkı ve Su Kaydırakları Üreticilerinin Otel İşletmeleri İçin Çocuklara Yönelik Ürettiği Ürünler: Polgün Örneği. I.ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ
5-) Kılıç Burhan, Sayman Ezgi, Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışlarının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihlerine Etkisi. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
6-) Kılıç Burhan, Ezgi Sayman, Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışlarının Yiyecek İçecek İşletmesi Tercihlerine Etkisi. International Gastronomy Tourism Studies Congress
7-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2017. Otel İşletmelerinde Örgüt Kültürü ve Yenilik İlişkisi. 18. Ulusal Turizm Kongresi
8-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2017. Konaklama İşletmelerinde İstihdam Edilen Personelin Mesleğe Yönelik Tutumları Demografik Değişkenlere Göre Farklılık Gösteriyor Mu?. 3.ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
9-) Gündüz Cemil, Topaloğlu Cafer, 2017. Helal Temalı Otellerin Sertifikasyonu: Türk Standartları Enstitüsü Örneği. 1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi
10-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, Topaloğlu Cafer, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. II. Gastronomi Turizmi Kongresi
11-) Topaloğlu Cafer, Kahvecioğlu Jale, 2017. Kültürel Değerlerin Kırsal Turizm Kapsamındaki Yeri ve Önemi: Muğla Yörük Türkmen Şenliği. INTERNATIONALRURAL TOURISM and DEVELOPMENT CONGRESS
12-) Topaloğlu, C., Gümüş Dönmez, F., 2015. E-Relationship Marketing at Hotels: The Case of Resort Hotels in Turkey. ITC’15–VIII International Tourism Congress
13-) Topaloğlu, C., Yozukmaz, N., 2014. The Evaluation of 2023 Tourism Strategy of Turkey. International Conference on “Tourism and Development: Growth and Diversity”
14-) Akbulut, O., Topaloğlu, C., 2012. European Customer Satisfaction Index Scale Compatibility; Application In Five Star Hotels of Antalya. 2nd Advances in Hospitality and Tourısm Marketing and Management Conference
15-) Iankova, K., Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2012. Solar Energy Use in Hospitality Sector of Coastal Resorts: Case Study of Sozopol, Bulgaria and Mugla, Turkey. International Conference on “Tourism, Climate Change and Sustainability”
16-) Avcı, U., Topaloğlu, C., Tozlu, E., 2011. Otel Çalışanlarında Güçlendirme Algısı ve İş Tatmini İlişkisi: Psikolojik Boyutta Bir İnceleme. The 9th Internaitonal Congress on Knowledge, Economy and Management
17-) Topaloğlu, C., Gönden, Y., 2011. Does the Perception of Glass Ceiling Change According to Gender?. 1st Advances in Hospitality and Tourısm Marketing and Management Conference
18-) Bertan, S., Türkay, O., Topaloğlu, C., 2010. An Application on Recreation Facilities in Pamukkale And Karahayıt Destinations. The 2nd International Geography Symposium (GEOMED)
19-) Topaloğlu, C., Bingöl, Z., Dalgın, T., 2010. Yerel Halkın Turizmin Etkileri Konusundaki Düşüncelerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Muğla Örneği. International Eastern Black Sea Tourism Symposium
20-) Marangoz, M., Topaloğlu, C., Çelikkan, H., 2010. Market Orientation at Universities: A Research at Vocational Colleges of Canakkale Onsekiz Mart University. World Universities Congress
21-) Topaloğlu, C., Marangoz, M., Biber, L., 2006. Kültürel Değerlerin Pazarlanması Kapsamında Kültür Turizmi ve Troia Örneği. 1. Uluslararası Troas Bölgesi Değerleri Sempozyumu.
(B-2)
1-) Topaloğlu Cafer, Polat Üzümcü Tülay, 2018. An Evaluation of Impacts of Tourism Sector on Social Environment. International Symposium on Human and Social Sciences
2-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, 2018. Practices for Children in Accomodation Companies: Tha Case of AntalyaKonaklama İşletmelerinde Çocuklara Yönelik Uygulamalar: Antalya Örneği. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
3-) Özgürel Gizem, Topaloğlu Cafer, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü AktiviteleriÜzerine Bir Araştırma. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
4-) Yılmaz Emine, Topaloğlu Cafer, 2017. Otantik Liderliğin Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Kariyer Planlaması Üzerine Etkisi. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu
5-) Çetin Ahmet, Topaloğlu Cafer, 2017. Effects of organizational culture on innovativeness in resort hotel enterprises. 1st International Congress onTourism, Economic and Business Sciences
6-) Yozukmaz Nisan, Topaloğlu Cafer, 2017. Kilin Turizm Sektöründe Turistik Ürün Olarak Kullanımı. 17. ULUSAL KİL SEMPOZYUMU
7-) Arsezen Otamış Pelin, Topaloğlu Cafer, 2017. Turizm Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme: Biçimsel Eğitim, Biçimsel Olmayan Eğitim ve Okul Dışı Eğitim Üzerine Değerlendirme. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Topaloğlu Cafer, Gündüz Cemil, 2016. Alternatif Turizm Faaliyetleri Kapsamında Gelişmekte Olan Yayla Turizm Merkezlerine Bir Örnek Niksar Çamiçi Yaylası. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi
2-) Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2013. Somut Olmayan Kültürel Mirasın Kültür Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi: Muğla Türküleri Örneği. Muğla Değerleri Sempozyumu
3-) Topaloğlu, C., Gümüş, F., 2012. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Konaklama İşletmelerinde Kullanımı: Muğla İli’ndeki 4 ve 5 Yıldızlı Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. XIII. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Akbulut, O., Topaloğlu, C., 2011. Avrupa Müşteri Memnuniyet İndeksi Ölçek Uyumluluğu Çalışması; Sarıgerme’deki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Uygulaması. XII. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Dalgın, T., Topaloğlu, C., 2010. Liderlik Davranışları ve Çalışanların İş Tatmini Arasındaki İlişki: Marmaris’te Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama. XI. Ulusal Turizm Kongresi
6-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2009. Transformasyonel Liderlik Algısı: Orta ve Alt Kademe Otel Yöneticileri Üzerine Bir Uygulama. X. Ulusal Turizm Kongresi
7-) Dalgın, T., Topaloğlu, C., Avcı, U., 2008. Liderlik Davranışlarının İşgörenler Tarafından Algılanması: Marmaris Yöresindeki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. III. Ulusal Turizm Sempozyumu
8-) Okumuş, F., Topaloğlu, C., 2002. Turistik Destinasyonlarda Ürün Çeşitlendirme ve Dalyan Örneği. III. Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu
(B-5)
1-) Topaloğlu Cafer, 2017. Kış Turizm Gelişimi. Kış Turizmi Çalıştayı
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Novacka Ludmila, Topaloğlu Cafer, 2015. Environmental Management Practices in Hotels/. Yayın Evi: Vydavatelstvo Ekonóm Editör Adı: Ludmila NOVACKA
(C-2) Books published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Ö Özmen, N Timurcanday, C Topaloğlu, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. T. ÖZMEN, Cafer TOPALOĞLU
2-) Timurcanday Özmen, Ö.N., Topaloğlu, C., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: -
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Topaloğlu Cafer, 2021. PANDEMİDE TURİZM VE EKONOMİ/. Yayın Evi: EKİN YAYINEVİ Editör Adı: KESBİÇ CÜNEYT YENAL, ÖZDİL TUNCER, ÖZÇALIK MELİH
2-) Topaloğlu, C., 2014. Searching For the Scientific Identity of Tourism Research. Yayın Evi: Mazowieckie Centrum Poligrafi Editör Adı: Leszek Butowski
3-) Bertan, S., Türkay, O., Topaloğlu, C., 2011. Natural Environment and Culture in the Mediterranean Region II. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Recep EFE, Münir ÖZTÜRK ve İbrahim ATALAY
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Topaloğlu, C., Ergan, S., 2014. Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şule Aydın Tükeltürk, Nilüfer Şahin Perçin ve Berrin Güzel
2-) Topaloğlu Cafer, Ergan Senem, 2014. Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi/Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi. Yayın Evi: DeTay Yayınevi Editör Adı: Şule Aydın TÜKELTÜRK, Nilüfer ŞAHİN PERÇİN ve Berrin GÜZEL
3-) Topaloğlu Cafer, Özmen Ömür Neczan, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/Bireysel Çatışma. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: ÖMÜR TİMURCANDAY ÖZMEN, CAFER TOPALOĞLU
4-) Topaloğlu, C., Aydın Tükeltürk, Ş., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. Timurcanday Özmen ve Cafer Topaloğlu
5-) Topaloğlu, C., Aydın Tükeltürk, Ş., 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Ömür N. Timurcanday Özmen ve Cafer Topaloğlu
6-) Topaloğlu Cafer, 2010. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar/Bireylerin Karşılaşabilecekleri Stres Faktörleri ve Stresle Mücadele Yöntemleri. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: ÖZMEN TIİMURCANDAY VE TOPALOĞLU CAFER
7-) Topaloğlu, C., Avcı, U., 2009. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış. Yayın Evi: Marmara Kitap Merkezi Yayın ve Dağıtım Editör Adı: Zeyyat Sabuncuoğlu
8-) Topaloğlu Cafer, Avcı Umut, 2009. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış/Örgütiçi Çatışmalar ve Yönetimi. Yayın Evi: Marmara Kitap Merkezi Yayın ve Dağıtım Editör Adı: SABUNCUOĞLU ZEYYAT
9-) Avcı, U., Topaloğlu, C., 2008. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri
. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Fevzi Okumuş ve Umut Avcı
10-) Avcı Umut, Topaloğlu Cafer, 2008. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri/Turizm İşletmelerinde PerformansÖlçümü. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Fevzi OKUMUŞ, Umut AVCI
11-) Topaloğlu, C., 2007. Hizmet Kalitesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şevkinaz Gümüşoğlu, İge Pırnar, Perran Akan, Atilla Akbaba
12-) Topaloğlu Cafer, 2007. Hizmet Kalitesi/Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesini Arttırmanın Bir Yolu Olarak Çalışanların Motivasyonu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Şevkinaz GÜMÜŞOĞLU, İge PIRNAR, Perran AKAN, Atilla AKBABA
(D-10-Eski) Hakemlikler
1-) Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
3-) EYAD- Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Mugla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Turizm ve Gastronomi Çalışmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
6-) KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
7-) I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi. 2015. Hakemlik Sayısı: 3
8-) 4. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) Hakemlikler
1-) China Business Review. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Service Management. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Journal of Recreation and Tourism Research. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
4-) China-USA Business Review. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
3-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
5-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 8
(E-2)
1-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
5-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
7-) Assessing the Strategic Relevance of Organizational Capabilities Evidence from Turkish Hotels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(E-3)
1-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
3-) Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Crises Readiness, Strategic Orientation and Performance: Evidence from Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Yönetim Kuramları ve Örgütiçi Çatışmalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri: Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Linkages Among Business Strategy, Uncertainty and Performance in the Hospitality Industry: Evidence from an Emerging Economy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Otel İşletmelerinde Örgütiçi Çatışmaların Oluşum Süreci ve Örgütsel Performans İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Örgütiçi Çatışmaların Yönetim Süreci Otel İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Örgütiçi Çatışmaların Türleri Otel İşletmeleri Açısından Ayrıntılı Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(E-6)
1-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Swot Analysis of Plateau Tourism Potential of Karabaglar Plateau with Its Authentic Enviranment - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Otantik Liderlik Bireysel Kariyer Planlaması Üzerinde Etkili Midir? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zekânın Etkinliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Benchmarking (Kıyaslama): Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
8-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) HELAL OTELLERDE PORTER'İN JENERİK REKABET STRATEJİLERİNİN TESPİTİ: YÖNETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Adopting environmentally friendly mechanisms in the hotel industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Otel Çalışanlarında Algılanan Örgütsel Destek, İş Yeri Yalnızlığı Ve İş Tatmini İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Hiyerarşik Kademelere Göre Liderlik Davranışlarını Algılama Farklılıkları Otel Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Algılanan Liderlik Tarzı ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi Marmaris te Yer Alan Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış/Örgütiçi Çatışmalar ve Yönetimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Çatışma Nedenleri ve Yönetimi Otel İşletmelerinde Yönetici Bakış Açısıyla Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Benchmarking Kıyaslama Turizm İşletmeleri Açısından Kuramsal Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Kamuya Ait Konaklama İşletmelerinin Yöneticilerinde İş Doyumu Öğretmenevi Müdürleri Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Otel İşletmelerinde Cameron-Quinn Örgüt Kültürü Tiplerinin Yenilikçiliğe Etkisi (The Effect of Cameron-Quinn Organizational Culture Types on Innovation in Hotel Enterprises) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Konaklama İşletmelerinde Çocuk Kulübü Aktiviteleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim: Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: Sensory Marketing Applications in 5 Star Hotels: The Case of Bodrum. Konu: Duyusal Pazarlama. Nisan. 2016
2-) Tez Adı: Kıyı Otellerinde Elektronik İlişkisel Pazarlama Faaliyetleri: Antalya İli’ndeki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama. Konu: Elektronik İlişkisel Pazarlama. Filiz. 2014
3-) Tez Adı: Kültürel Farklılıkların Yönetimi Sürecinde Kültürel Zeka’nın Etkinliği: A Grubu Seyahat Acentaları Yöneticileri Üzerine Bir Alan Araştırması. Konu: Kültürel Zeka. Nur. 2013
4-) Tez Adı: Konaklama İşletmelerinde Çalışan Kadın Yöneticilerin Karşılaştıkları Cam Tavan Engelleri ve Muğla Örneği. Konu: Cam Tavan Sendromu. Yasin. 2011
5-) Tez Adı: Liderlik Davranışlarının İşgörenler Tarafından Algılanması ve İşgörenlerin İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılığı Üzerine Etkileri: Marmaris Yöresindeki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Konu: Liderlik. Taner . 2008
(G-4-Eski) Being part of a project supported by TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Ministries and other similar public or private institutions (researcher, trainer, advisor, etc.) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB,)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Turizmde Yenileşim (İnovasyon) Esaslı İş Geliştirme Projesi Pazar Araştırması. 2011-2011
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Muğla İli Turizm Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi. 2010-2010
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Danışmanı. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). Muğla İli Turizm Sektörünün Kümeleme Analizi ve Makro Düzey Stratejik Planı. 2010-2010