(A-1)
1-) Can, Ş., 2015. Pre-service Science Teacher's Perception of Greenhouse Effect. Oxidation Communicaitions
2-) Can, Ş., 2011. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Sarıkürkçü, C., Özer, M.S., Eskici, M., Tepe, B., Can, Ş., Mete, E., 2010. Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis. Food and Chemical Toxicology
4-) Özer M Sabih, Sarıkürkçü Cengiz, Tepe Bektaş, Can Şendil, 2010. Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria). Food Science and Biotechnology
5-) Tezcan, H., Can, Ş., Tezcan, R., 2002. The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans. Dyes and Pigments
(A-4)
1-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2020. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Can Şendil, Öztürk Gülperi, 2019. Determination of pre-service science teachers’ attitudes towards reading science texts. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
3-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2017. Pre-Service Science Teachers’ Awareness of Technological Terms. Eurasian Journal of Educational Research
4-) Kroufek Roman, Çelik Cüneyd, Can Şendil, 2015. The Comparison Of Environmental Literacy Of Czech And Turkish Pre Service Primary Teachers Using ELSA Scale. THE TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
5-) Can, Ş., 2012. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuar Uygulamalarına Yönelik Düşüncelerinin Cinsiyet, Öğretim Türü, Sınıf Düzeyi ve Lise Laboratuar Deneyimleri Açısından Araştırılması. Türk Fen Eğitimi Dergisi/Journal of Turkish Science Education
6-) Can, Ş., 2010. Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng . -The Turkish Online Journal of Educational Technology
(A-5)
1-) Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2024. Investigation of the Relationship Between Learning Styles and Creativity of Middle
School Science and Art Centres Students. Educational Policy Analysis and Strategic Research
2-) Çelik Cüneyd, Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2023. Özel Yetenekli Öğrencilerin Kariyer Gelişimine Yönelik Araştırmaların Bibliyometrik Analizi. E-International Journal of Educational Researchers
3-) Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, Can Şendil, 2022. Investigation of the Relationship Between Academic Staff’s Life Satisfaction, Job
Satisfaction and Academic Ethical Values with Structural Equation Model. International Journal of Progressive Education
4-) Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2021. Investigation of the Effects of Some Variables on Middle School Students’ Problem-Solving Skills, Science Process Skills and Learning Styles. Educational Policy Analysis and Strategic Research
5-) Can Şendil, Çelik Büşra, Çelik Cüneyd, 2020. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
6-) Can Şendil, Ortaakarsu Fatih, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimlerinin Araştırılması. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
7-) Can Şendil, Görecek Baybars Meryem, 2018. Secondary School Students’ Mental Models Regarding the Space. Journal of Education and Learning
8-) Görecek Baybars Meryem, Can Şendil, 2018. Middle School Students’ Misconceptions about the Concepts of Astronomy. International Education Studies
9-) Çelik Cüneyd, Can Şendil, 2017. Intercultural Adaptation and Validity Study: Universal Science Literacy Scale (USLS). Universal Journal of Educational Research
10-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Kroufek Roman, 2017. Theses Written About EnvironmentalEducation: Turkey – The Czech Republic Comparison. International Electronic Journal of Environmental Education
11-) Can Şendil, Doğru Serpil, Bayır Gülsu, 2017. Determination of Pre-service Classroom Teachers? TechnologicalPedagogical Content Knowledge. Journal of Education and Training Studies
12-) Can, Ş., Kaymakcı, G., 2016. Pre-service Science Teachers’ Perception of the Principles of Scientific
Research. Journal of Education and Training Studies
13-) Can, Ş., Kaymakcı, G., 2016. PRE-SERVICE CLASSROOM TEACHERS’ OPINIONS ABOUT THE USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION. The Journal of Academic Social Science
14-) Can, Ş., Kaymakçı, G., 2015. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri . NWSA: E-Journal of New World Sciences Academy
15-) Can, Ş., Dikmentepe, E., 2015. Ortaokul öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ile Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarının Araştırılması (Muğla İli Örneği). MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
16-) Can, Ş., Kaymakcı, G., 2015. Natural Sciences Teacher's Skills Of Managing The Constructivist Learning Environment . International Journal of Progressive Education
17-) Can, Ş., Ceyhan, B., 2015. Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği). SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
18-) Can, Ş., 2015. Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving . Educational Research and Reviews
19-) Can, Ş., Altun, D.G., Harmandar, M., 2011. Çoklu Zekâ Kuramı’na Dayalı Öğretimin Erişi, Tutum ve Kalıcılığa Etkisi. NWSA: E-Journal of New World Sciences Academy
20-) Can, S., Can, Ş., Dalaman, O., 2010. Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Faktörlere Göre İş Doyum Düzeyleri (Muğla İli Örneği). Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
21-) Can, Ş., 2010. Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
22-) Can, Ş., 2005. Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü. Muğla Üniversitesi SBE Dergisi
(A-7)
1-) Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2023. Özel Yetenekli Öğrencilerde STEM/STEAM Eğitimi Konulu Makalelerin Bibliyometrik Analizi. International Journal of Turkish Educational Studies
2-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2020. Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Can Şendil, Ekim Arzu Gül, 2020. 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Etkinliklerin Fen Öğretim Programındaki Hedef ve Kazanımlarla İlişkisinin ve Yeterliliğinin İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
4-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2018. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Can Süleyman, Can Şendil, Çokçalışkan Halil, Durukan Erdil, 2017. Determination of Pre-Service Teachers’ Adequate and Balanced Eating Habits (The Case of Mugla). Journal of Turkish Studies
6-) Can Şendil, 2017. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Düşünceleri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
7-) Can, S., Can, Ş., 2011. Kamu Personeli Seçme Sınavı Öncesinde Öğretmen Adaylarının Stres Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi
8-) Can, Ş., Harmandar, M., 2004. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8)
1-) Can, Ş., 2006. Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği). Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Can, S., Can, Ş., Durukan, E., 1999. Cumhuriyetten Günümüze Öğretmen ve Öğretmenin Yetiştirilmesi
. Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
3-) Can, S., Can, Ş., 1999. 21. Yüzyılda Türk Üniversiteleri Nasıl Olmalı?. Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Can Süleyman, Görecek Baybars Meryem, Can Şendil, 2019. Sınıf öğretmeni adaylarının yenilenebilir enerji farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
2-) Can Şendil, Ekim Arzu Gül, 2019. Öğretmen Adaylarının Günlük Yaşamdaki Bazı Fen Olaylarına Bilgi Temelli Yaklaşım Düzeylerinin Belirlenmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Can Şendil, Çapanoğlu Funda, 2019. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Laboratuvarına Yönelik Girişimcilik Becerilerinin Karşılaştırılması. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
4-) Can Şendil, Özkul Tuğçe, 2019. Öğretmen Adaylarının Geleceğe Yönelik Beklentileri İle Öğretmenliği Tercih Etme Nedenleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
5-) Can Şendil, Görecek Baybars Meryem, 2019. Fen Bilgisi Öğretmenliği 1.Sınıfta Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Elektrostatik İle İlgili Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi. 6.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
6-) Can Şendil, Öztürk Gülperi, 2018. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ASTRONOMİYE YÖNELİK İLGİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Can Şendil, Bayır Kızılca Gülsu, 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
8-) Can Şendil, Ekim Arzu Gül, 2017. 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Etkinliklerin Fen Öğretim Programındaki Hedef ve Kazanımlarla İlişkisinin ve Yeterliliğinin İncelenmesi. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2017. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL BİLGİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
10-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2017. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2017. Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2017. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ. IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2017. KÜLTÜRLERARASI ADAPTASYON VE GEÇERLİK-GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI: EVRENSEL FEN OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİ. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Mutlu Osman, Can Şendil, 2017. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİ. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Can, Ş., Çelik, C., Güven, G., 2016. İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARI. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
16-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2016. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRENİMİ BEKLENTİLERİ VE EPİSTOMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
17-) Can Şendil, Uysal Hümeyra, 2016. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN LABORATUAR UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
18-) Kroufek Roman, Çelik Cüneyd, Can Şendil, 2015. The Comparison Of Environmental Literacy Of Czech And Turkish Pre-Service Primary Teachers Using Elsa Scale. İnternational Conference on New Horizons in Education
19-) Can, S., Can, Ş., Yorulmaz, A., 2014. Öğretmen Adaylarının Yazılı ve Görsel Medyaya Bakış Açıları. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi - Öğretimi Kurultayı
20-) Can Şendil, Aksay Eren Çağrı, Orhan Tuğçe Yağmur, 2014. Investigation of Pre service Science Teachers Attitudes towards Laboratory Safety. 5th International Conference on New Horizons in Education?INTE 2014
21-) Can Şendil, 2013. Pre-Service Science Teachers’ Concerns About Chemistry Laboratory (Case Of Muğla University-Turkey). 4th International Conference on New Horizons in Education
22-) Can Şendil, Kilit Ümit, 2012. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Duyarlılıklarının Araştırılması. IV. Internatıonal Congress of Educatıonal Research
23-) Can, Ş., Kilit, Ü., 2012. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Duyarlılıklarının Araştırılması. IV. Internatıonal Congress of Educatıonal Research
24-) Can Şendil, 2010. Comparison of the Attitudes of the Pre-service Teachers from SESMTE and SESSTE Departments against Computer Use (The Case of Muğla University, Turkey). WCES-2010
25-) Can Şendil, 2010. Determination Of The Learning Styles Of The Pre-School Teacher Candidates (The Case Of Mugla University, Turkey). WCES-2010
26-) Can, Ş., 2010. Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Eğitim Teknolojilerine Yönelik Tutumları. 10th International Educational Technology Conference
27-) Can, Ş., 2009. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması. 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi
28-) Can Şendil, 2009. The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey). WCES-2009
29-) Can, Ş., Can, S., 2007. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının, Materyal Kullanımının Öğrenmedeki Rolüne İlişkin Görüşlerine Yaşın ve Bilgisayar Kullanma Sıklıklarının etkisi. 7th International Educational Technology Conference
30-) Can, S., Can, Ş., 2007. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Anlayış Gösterme Boyutu Yönünden Cinsiyete Göre Liderlik davranışlarının Belirlenmesi. 7th International Educational Technology Conference
31-) Can, S., Can, Ş., Çelik, Ö., 2006. Eğitim-Öğretim Teknolojilerinin Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerine Olan etkisi. 6th International Educational Technology Conference
(B-2)
1-) Can Şendil, 2021. 21st century skills in distance education. The 5th Int'l Conference on Higher Education Research (ICHER 2021)
2-) Can Şendil, Çelik Büşra, Çelik Cüneyd, 2019. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYİNE ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERİN ETKİSİ. 2 . U L U S L A R A R A S I T E M E L E Ğ İ T İ M K O N G R E S İ
3-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, 2018. AKADEMİK ETİĞİN AKADEMİK PERSONELDEKİ MUTLULUK, YAŞAM DOYUMU VE İŞ DOYUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ. 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
4-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, 2018. Öğretim Üyelerinin Akademik Etik Değer Kavramına İlişkin Görüşleri. X. İnternational Congress of Educational Research
5-) Can Şendil, Uslu Sadık, 2018. Fen GrubuÖğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelere Uyma Düzeyleri. International Contemporary Educational Research Congress
6-) Can Şendil, Yanmaz Durmuş, 2018. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF İÇİ ETİK DIŞI DAVRANIŞ DÜZEYLERİ. III. Ines International Education and SocialScience Congress
7-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2018. Investigation of Secondary School Students’ Problem Solving-oriented Reflective Thinking Skills. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2018. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİLİMİ ÖZ-DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Karşılaştırılması. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Can Şendil, Yanmaz Durmuş, 2017. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygıları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişki. Innovation and Global Issues in Social Sciences II
11-) Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2016. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. 15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU
12-) Can, Ş., Kaymakcı, G., 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK TERİM FARKINDALIKLARI. IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
13-) Kaymakcı, G., Can, Ş., 2016. ORTAOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK 21. YÜZYIL BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Can, Ş., Çelik, C., 2016. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Can, Ş., Çelik, C., 2016. ÇEVRE EĞİTİMİ KONUSUNDA YAZILMIŞ TEZLER: TÜRKİYE - ÇEK CUMHURİYETİ KARŞILAŞTIRMASI. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
16-) Can, Ş., Bayır, G., Doğru, S., 2016. ORTAOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ BELİRLENMESİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
17-) Can, Ş., Doğru, S., Bayır, G., 2016. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKONOLOJİK PEDAGOJİK İÇERİK BİLGİLERİNİN BELİRLENMESİ. 15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
18-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmen Adaylarının Fene Yönelik Tutumları. VII. International Congress of Educational Research
19-) Can, Ş., Keskin, G., 2015. Fen Eğitiminde Okul Dışı Atölye Uygulamalarının Öğrencilerin Fen Derslerine Karşı Tutumlarına Etkisi. VII. International Congress of Educational Research
20-) Can, Ş., Kaymakcı, G., 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumları
. International EJER Congress 2015
21-) Can, Ş., 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi . I.Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Can, Ş., Öner, E., 2008. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeylerinin, Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Can, Ş., Öner, E., Görecek, M., 2008. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Çevre Problemlerine Olan İlgileri İle İnsan-Çevre İlişkisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Can, Ş., 2007. Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma. 21. Ulusal Kimya Kongresi
4-) Can, Ş., 2007. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma. 21. Ulusal Kimya Kongresi
5-) Can, S., Can, Ş., 2006. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Cinsiyete Göre Yapıyı Kurma Boyutu Yönünden Liderlik Davranışlarının Karşılaştırılması. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
6-) Can, Ş., Harmandar, M., 2004. Kimya Öğretiminde Kullanılan Ders Kitabı Açısından Resmi ve Özel Liselerin Karşılaştırılması. XVIII. Ulusal Kimya Kongresi
(B-5)
1-) Gökçen Elif, Can Şendil, 2024. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI HAKKINDA TUTUMLARININ ARAŞTIRILMASI. 16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİKONGRESİ, 4-7 EYLÜL 2024
2-) İren Işıl, Can Şendil, 2024. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kullanımına Yönelik Öz Yeterliliklerinin Araştırılması. 16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİKONGRESİ, 4-7 EYLÜL 2024
3-) Çelik Cüneyd, Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2021. Asitler ve Bazlar ile Türkiye’de Kimya Endüstrisi Konularına Yönelik Öğrenci ve Öğretmen
Görüşleri. 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
4-) Çelik Cüneyd, Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2021. Koronavirüs (Covıd-19) Sürecinde Uzaktan Eğitimle yürütülen Fen Bilimleri Derslerine İlişkin
Paydaşların Görüşleri. 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
5-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Derslerine Yönelik Sorunları ve Çözüm Önerileri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
(B-5)
1-) Gökçen Elif, Can Şendil, 2024. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARI HAKKINDA TUTUMLARININ ARAŞTIRILMASI. 16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİKONGRESİ, 4-7 EYLÜL 2024
2-) İren Işıl, Can Şendil, 2024. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kullanımına Yönelik Öz Yeterliliklerinin Araştırılması. 16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİKONGRESİ, 4-7 EYLÜL 2024
3-) Çelik Cüneyd, Can Şendil, Kaymakcı Güliz, 2021. Asitler ve Bazlar ile Türkiye’de Kimya Endüstrisi Konularına Yönelik Öğrenci ve Öğretmen
Görüşleri. 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
4-) Çelik Cüneyd, Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2021. Koronavirüs (Covıd-19) Sürecinde Uzaktan Eğitimle yürütülen Fen Bilimleri Derslerine İlişkin
Paydaşların Görüşleri. 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
5-) Can, Ş., Çokçalışkan, H., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Derslerine Yönelik Sorunları ve Çözüm Önerileri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
(C-2)
1-) Özkul Tuğçe, 2024. TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİNDE ZİHİNSEL MODEL ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALAR BİBLİYOGRAFYASI/. Yayın Evi: YAZ Yayınları Editör Adı: Şendil CAN
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Can Şendil, Köse Aleyna, 2023. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAY KİRLİLİĞİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN ARAŞTIRILMASI. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: PEKDAĞ, Bülent
2-) Can Şendil, Mustak Nermin, 2023. RETHINKING SCIENCE, EDUCATION, CULTURE AND ART IN THE DIGITAL AGE/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN DENEYLERİNİN AMAÇLARINI KAVRAMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ ARAŞTIRILMASI. Yayın Evi: GlobeEdit Editör Adı: AKPINAR-DELLAL, NEVIDE; ŞENGÜL, BALKAYA
3-) Can Şendil, Yıldırım Havva Nur, 2023. İletişim, Eğitim ve Karar Verme Üzerine Multidisipliner Küresel Eğilimler/Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarına Yönelik Öz Yeterliliklerinin Araştırılması. Yayın Evi: SRA Academic Publishing Editör Adı: SAF, Hacı Hasan
4-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Öztürk Dilek, 2022. Eğitim Bilimleri Çalışmaları Güncel Araştırmalar ve Uygulama/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARINA BAZI DEĞİŞKENLERİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Prof. Dr. Sultan Baysan
5-) Çelik Cüneyd, Kaymakcı Güliz, Can Şendil, 2021. Eğitim Bilimleri Araştırma, Teori/KORONAVİRÜS (COVİD-19) SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMLE YÜRÜTÜLEN FEN BİLİMLERİ DERSLERİNE İLİŞKİN PAYDAŞLARIN GÖRÜŞLERİ. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Gür HÜLYA
6-) Can, Ş., 2012. Ş.Can, “The Effects of the Environment and Family Factors on Pre-service Science Teachers’ Attitudes towards Educational Technologies (Case of Mugla University – Turkey)”, "Social Sciences and Cultural Studies: Issues of Language, Public Opinion, Education and Welfare", ISBN 978-953-51-0742-2. Yayın Evi: INTECH Editör Adı: Asuncion Lopez-Varela
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Can, Ş., 2012. Ş, Can., " Başarı" başlıklı yazı, " Pedagojik Değerler" isimli kitapta yayımlanmıştır.,2012, 28-30, Vize yayıncılık, Ankara. . Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa GİRGİN
(C-5)
1-) İren Işıl, Can Şendil, 2024. FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR VE DEĞERLENDİRMELER/FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN LABORATUVARI KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİLİKLERİ. Yayın Evi: SERÜVEN YAYINEVİ Editör Adı: BAY ERDAL, AKGÜL HASAN
2-) Gökçen Elif, Can Şendil, 2024. EĞİTİM BİLİMLERİNDE MODERN ARAŞTIRMA VE İNCELEMELER-2024/FEN BI·LGI·SI· VE SINIF O¨Gˆ RETMEN ADAYLARININ YENI·LENEBI·LI·R ENERJI· KAYNAKLARI HAKKINDA TUTUMLARININ ARAS¸TIRILMASI. Yayın Evi: BOOK CHAPTER PROJECT Editör Adı: ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ
(D-11) Hakemlikler
1-) EDUCATİONAL RESEARCH AND REVIEWS. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
2-) BARTIN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
3-) E- Journal of New World Sciences Academy. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Hakemlikler
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 3
2-) PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
(D-6) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(D-8) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. EDUCATION & SCIENCE 2023-III.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Ortaokul Bilsem Öğrencilerine Yönelik Fen Eğilimi Öz-Değerlendirme Ölçeği’nin Geliştirilmesi Ve Bilsem Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Belirlenmesi.
(E-1)
1-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) The Comparison Of Environmental Literacy Of Czech And Turkish Pre Service Primary Teachers Using ELSA Scale - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
11-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) The Comparison Of Environmental Literacy Of Czech And Turkish Pre-Service Primary Teachers Using Elsa Scale - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
17-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
19-) Investigation of Pre service Science Teachers Attitudes towards Laboratory Safety - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) Pre-service Science Teacher's Perception of Greenhouse Effect - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
21-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
22-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
23-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
24-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
25-) Comparison of the Attitudes of the Pre-service Teachers from SESMTE and SESSTE Departments against Computer Use (The Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
26-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
27-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 4
28-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
29-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
30-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
31-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
32-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
33-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
34-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 4
35-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
36-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2005 Atıf Sayısı: 1
37-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2004 Atıf Sayısı: 1
38-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2003 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Determination of Pre-service Classroom Teachers? TechnologicalPedagogical Content Knowledge - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Determination of pre-service science teachers’ attitudes towards reading science texts - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimlerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Özel Yetenekli Öğrencilerin Kariyer Gelişimine Yönelik Araştırmaların Bibliyometrik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
11-) Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
15-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Determination of pre-service science teachers’ attitudes towards reading science texts - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
20-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
21-) Intercultural Adaptation and Validity Study: Universal Science Literacy Scale (USLS) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Düşünceleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Kamu Personeli Seçme Sınavı Öncesinde Öğretmen Adaylarının Stres Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Düşünceleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
36-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
38-) Ortaokul öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ile Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarının Araştırılması (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
39-) Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Faktörlere Göre İş Doyum Düzeyleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
40-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
41-) Pre-Service Science Teachers’ Concerns About Chemistry Laboratory (Case Of Muğla University-Turkey) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
42-) Determination Of The Learning Styles Of The Pre-School Teacher Candidates (The Case Of Mugla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
43-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
44-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuar Uygulamalarına Yönelik Düşüncelerinin Cinsiyet, Öğretim Türü, Sınıf Düzeyi ve Lise Laboratuar Deneyimleri Açısından Araştırılması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
45-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
46-) Investigation of Pre service Science Teachers Attitudes towards Laboratory Safety - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
47-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
48-) Comparison of the Attitudes of the Pre-service Teachers from SESMTE and SESSTE Departments against Computer Use (The Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
49-) Kamu Personeli Seçme Sınavı Öncesinde Öğretmen Adaylarının Stres Düzeyleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
50-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
51-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
52-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
53-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
54-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 6
55-) Pre-Service Science Teachers’ Concerns About Chemistry Laboratory (Case Of Muğla University-Turkey) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
56-) Pre-Service Science Teachers’ Concerns About Chemistry Laboratory (Case Of Muğla University-Turkey) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 7
57-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
58-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
59-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 2
60-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
61-) Determination Of The Learning Styles Of The Pre-School Teacher Candidates (The Case Of Mugla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
62-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
63-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
64-) Comparison of the Attitudes of the Pre-service Teachers from SESMTE and SESSTE Departments against Computer Use (The Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
65-) Determination Of The Learning Styles Of The Pre-School Teacher Candidates (The Case Of Mugla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
66-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
67-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
68-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
69-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
70-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
71-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
72-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
73-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
2-) Comparison of the Attitudes of the Pre-service Teachers from SESMTE and SESSTE Departments against Computer Use (The Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
4-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
5-) Determination Of The Learning Styles Of The Pre-School Teacher Candidates (The Case Of Mugla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
6-) Pre-Service Science Teachers’ Concerns About Chemistry Laboratory (Case Of Muğla University-Turkey) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
7-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
8-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
10-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
11-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2006 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Yanılgıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Middle School Students’ Misconceptions about the Concepts of Astronomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Investigation of the Effects of Some Variables on Middle School Students’ Problem-Solving Skills, Science Process Skills and Learning Styles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimlerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Determination of Pre-Service Teachers’ Adequate and Balanced Eating Habits (The Case of Mugla) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
12-) Intercultural Adaptation and Validity Study: Universal Science Literacy Scale (USLS) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
14-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Investigation of the Effects of Some Variables on Middle School Students’ Problem-Solving Skills, Science Process Skills and Learning Styles - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimlerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Determination of pre-service science teachers’ attitudes towards reading science texts - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Kamu Personeli Seçme Sınavı Öncesinde Öğretmen Adaylarının Stres Düzeyleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) The Synthesis and Spectral Properties Determination of 3-Substitued Phenyl-1,5-Diphenylformazans - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Özel Yetenekli Öğrencilerin Kariyer Gelişimine Yönelik Araştırmaların Bibliyometrik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Essential oil composition and antioxidant activity of Thymus longicaulis C. Presl subsp. longicaulis var. longicaulis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Intercultural Adaptation and Validity Study: Universal Science Literacy Scale (USLS) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Theses Written About EnvironmentalEducation: Turkey – The Czech Republic Comparison - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyine ÇeşitliDeğişkenlerin Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
16-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuar Uygulamalarına Yönelik Düşüncelerinin Cinsiyet, Öğretim Türü, Sınıf Düzeyi ve Lise Laboratuar Deneyimleri Açısından Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimlerinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Etkinliklerin Fen Öğretim Programındaki Hedef ve Kazanımlarla İlişkisinin ve Yeterliliğinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Ortaokul öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ile Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarının Araştırılması (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
23-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
28-) Attıtudes of Pre-Servıce Teachers from the Department of Elementary Educatıon towards the Effects of Materıals Use on Learnıng - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) PRE-SERVICE CLASSROOM TEACHERS’ OPINIONS ABOUT THE USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Kamu Personeli Seçme Sınavı Öncesinde Öğretmen Adaylarının Stres Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Secondary School Students’ Mental Models Regarding the Space - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
35-) Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Faktörlere Göre İş Doyum Düzeyleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) Cumhuriyetten Günümüze Öğretmen ve Öğretmenin Yetiştirilmesi
- Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
37-) Secondary School Students’ Mental Models Regarding the Space - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
38-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
39-) Determination of Pre-service Classroom Teachers? TechnologicalPedagogical Content Knowledge - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
40-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
41-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
42-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
43-) Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Pre-service Science Teacher's Reflective Thinking Skills Toward Problem Solving - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmenlerinin Yaş, Cinsiyet ve Mesleki Kıdemlerine Göre İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Düşünceleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Theses Written About EnvironmentalEducation: Turkey – The Czech Republic Comparison - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnanç Düzeyi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Rapor Yazma ve Yayınlama Konusundaki Görüşleri (Muğla İli Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Cumhuriyetten Günümüze Öğretmen ve Öğretmenin Yetiştirilmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Determination of Pre-Service Teachers’ Adequate and Balanced Eating Habits (The Case of Mugla) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
14-) Öğretme-Öğrenmede İpuçları ve Pekiştireçlerin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türkiye İstatistiki Bölge Birimlerine Göre Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Essential Oil Composition and Antioxidant Activities of Alkanet (Alkanna tinctoria subsp. tinctoria) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) The Effects of Science Student Teachers’ Academic Achievements, Their Grade Levels, Gender and Type of Education They are Exposed to on Their 4mat Learning Styles (Case of Muğla University, Turkey) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının ÖğretmeÖğrenmeAnlayışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Cumhuriyetten Günümüze Öğretmen ve Öğretmenin Yetiştirilmesi
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Administered PhD/B.S./B.A. Dissertations.
1-) Tez Adı: Ortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği'nin geliştirilmesi ve bilsem öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesiortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği'nin geliştirilmesi ve bilsem öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesi. Konu: Ortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği. GÜLİZ-KAYMAKCI-KAYMAKCI. 2018
2-) Tez Adı: Artırılmış gerçeklik uygulamaları ile fen öğretiminin teknolojiye yönelik tutum, günlük yaşamla ilişkilendirme, akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Konu: Fen Eğitiminde artırılmış gerçeklilk uygulamaları. CÜNEYD-ÇELİK. 2024
(F-1)
1-) Tez Adı: Ortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği'nin geliştirilmesi ve bilsem öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesiortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği'nin geliştirilmesi ve bilsem öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesi. Konu: Ortaokul bilsem öğrencilerine yönelik fen eğilimi öz-değerlendirme ölçeği. GÜLİZ-KAYMAKCI-KAYMAKCI. 2018
2-) Tez Adı: Artırılmış gerçeklik uygulamaları ile fen öğretiminin teknolojiye yönelik tutum, günlük yaşamla ilişkilendirme, akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Konu: Fen Eğitiminde artırılmış gerçeklilk uygulamaları. CÜNEYD-ÇELİK. 2024
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİ İLE TESTE HAZIRLIK STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ARAŞTIRILMASI. Konu: FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİ İLE TESTE HAZIRLIK STRATEJİLERİ. VİLDAN-ÜSTÜN. 2019
2-) Tez Adı: FEN METİNLERİ DESTEKLİ DİJİTAL OYUN İLE FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE BİLGİSAYAR KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Konu: DİJİTAL OYUN İLE FEN ÖĞRETİMİ. GÜLPERİ-ÖZTÜRK-ÖZTÜRK. 2019
3-) Tez Adı: ORTAOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİNDE MOBİL ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ, FENE YÖNELİK TUTUMLARINA VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. Konu: MOBİL ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI. GÜLSU-KIZILCA-KIZILCA. 2019
4-) Tez Adı: FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİNDE ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ORTAOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE FENE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Konu: ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ. MURAT-ATAYETER-ATAYETER. 2019
5-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin fen'e yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri algısı ile fen öğrenme becerisinin farklı değişkenler açısından araştırılması. Konu: Sorgulayıcı öğrenme becerileri. ARZU GÜL-EKİM. 2018
6-) Tez Adı: Evrensel Fen Okuryazarlık Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeyi. Konu: Fen Okuryazarlığı ve Ölçek Uyarlama. Cüneyd-ÇELİK. 2016
7-) Tez Adı: Türkiye'de Fen Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramı Uygulamaları İle İlgili Çalışmalar Bibliyografyası. Konu: Çoklu Zeka Kuramı ve bibliyografya. Eren Çağrı -Aksay. 2015
8-) Tez Adı: Ortaokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme, Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre Araştırılması. Konu: Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Stilleri. Güliz -KAYMAKCI. 2014
9-) Tez Adı: Fen ve Teknoloji Dersi "Maddenin Değişimi ve Tanınması" Ünitesinde Bilgisayar Derstekli Laboratuvar Yönteminin Ortaokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi. Konu: Bilgisayar Derstekli Laboratuvar Yöntemi. Ümit -KİLİT. 2013
10-) Tez Adı: MOBİL UYGULAMALI FOTOĞRAFLI BİLGİ KARTLARI İLEFEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE BİLİMSEL TUTUMLARINA ETKİSİ. Konu: Fen eğitiminde mobil uygulamalı fotağraflı bilgi kartlarının öğretimde kullanılması. BAHAR-BİLGİN. 2024
11-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Uzay Kirliliği Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının ve Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi. Konu: Fen eğitiminde uzay kirliliği. ALEYNA-KÖSE. 2024
12-) Tez Adı: Türkiye'de Fen Eğitiminde Zihinsel Model Üzerine Yapılan Çalışmalar Bibliyografyası. Konu: 2010-2021 yılları arasında Fen Eğitiminde zihinsel modellerin uygulanmasına ilişkin çalışmaların incelenmesi.. TUĞÇE-ÖZKUL. 2023
(F-2)
1-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİ İLE TESTE HAZIRLIK STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ARAŞTIRILMASI. Konu: FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİ İLE TESTE HAZIRLIK STRATEJİLERİ. VİLDAN-ÜSTÜN. 2019
2-) Tez Adı: FEN METİNLERİ DESTEKLİ DİJİTAL OYUN İLE FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE BİLGİSAYAR KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ. Konu: DİJİTAL OYUN İLE FEN ÖĞRETİMİ. GÜLPERİ-ÖZTÜRK-ÖZTÜRK. 2019
3-) Tez Adı: ORTAOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİNDE MOBİL ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ, FENE YÖNELİK TUTUMLARINA VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. Konu: MOBİL ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI. GÜLSU-KIZILCA-KIZILCA. 2019
4-) Tez Adı: FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİNDE ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ORTAOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE FENE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Konu: ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ. MURAT-ATAYETER-ATAYETER. 2019
5-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin fen'e yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri algısı ile fen öğrenme becerisinin farklı değişkenler açısından araştırılması. Konu: Sorgulayıcı öğrenme becerileri. ARZU GÜL-EKİM. 2018
6-) Tez Adı: Evrensel Fen Okuryazarlık Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Düzeyi. Konu: Fen Okuryazarlığı ve Ölçek Uyarlama. Cüneyd-ÇELİK. 2016
7-) Tez Adı: Türkiye'de Fen Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramı Uygulamaları İle İlgili Çalışmalar Bibliyografyası. Konu: Çoklu Zeka Kuramı ve bibliyografya. Eren Çağrı -Aksay. 2015
8-) Tez Adı: Ortaokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme, Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre Araştırılması. Konu: Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Stilleri. Güliz -KAYMAKCI. 2014
9-) Tez Adı: Fen ve Teknoloji Dersi "Maddenin Değişimi ve Tanınması" Ünitesinde Bilgisayar Derstekli Laboratuvar Yönteminin Ortaokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi. Konu: Bilgisayar Derstekli Laboratuvar Yöntemi. Ümit -KİLİT. 2013
10-) Tez Adı: MOBİL UYGULAMALI FOTOĞRAFLI BİLGİ KARTLARI İLEFEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE BİLİMSEL TUTUMLARINA ETKİSİ. Konu: Fen eğitiminde mobil uygulamalı fotağraflı bilgi kartlarının öğretimde kullanılması. BAHAR-BİLGİN. 2024
11-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Uzay Kirliliği Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının ve Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi. Konu: Fen eğitiminde uzay kirliliği. ALEYNA-KÖSE. 2024
12-) Tez Adı: Türkiye'de Fen Eğitiminde Zihinsel Model Üzerine Yapılan Çalışmalar Bibliyografyası. Konu: 2010-2021 yılları arasında Fen Eğitiminde zihinsel modellerin uygulanmasına ilişkin çalışmaların incelenmesi.. TUĞÇE-ÖZKUL. 2023
(G-7)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Fen Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN’xxE YÖNELİK SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ ALGISI İLE FEN ÖĞRENME BECERİSİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ARAŞTIRILMASI. 2018-2018
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Özel yetenekli ortaokul öğrencilerinde fen eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Ortaokul BİLSEM Öğrencilerine Yönelik Fen Eğilimi Öz-değerlendirme Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi ve BİLSEM Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Belirlenmesi. 2017-2018
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Fen Okuryazarlık ve Ölçek Uyarlama. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Evrensel Fen Okuryazarlık Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyi. 2015-2016
(Ğ-2) National scientific awards in related field
1-) Kurum Adı: . Araştırma Ödülü. 2010
2-) Kurum Adı: . Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı. 2003