(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Tican, C., Taşpınar, M., 2015. The effects of reflective thinking-based teaching activities on pre-service teachers’ reflective thinking skills, critical thinking skills, democratic attitudes, and academic achievement. , 20(1,2): 111-120. . The Anthropologıst: Internatıonal Journal of Contemporary and Applied Studies of Man
(A-3)
1-) Tican Canses, 2020. Investigation of Pre-Service Teachers’ Tolerance Tendencies andDemocratic Tendencies. International Education Studies
2-) Görgöz Seda, Tican Canses, 2020. Investigation of Middle School Students’ Self-Regulation Skills and Vocabulary Learning Strategies in Foreign Language. International Journal of Educational Methodology
3-) Görgün Sena, Tican Canses, 2020. Investigation of Middle School Students’ Math Self-EfficacyPerceptions and Math Problem Posing Attitudes. International Education Studies
4-) Tican Canses, Deniz Sabahattin, 2019. Pre-service Teachers’ Opinions about the Use of 21st Century Learner and21st Century Teacher Skills. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH
5-) Tican Canses, 2019. Pre-Service Primary School and Pre-School Teachers’ Perception of Individual Entrepreneurship and Opinions about Their Creative ThinkingTendency. International Journal of Educational Methodology
(A-7)
1-) Tican Canses, Toksoy Gökoğlu Selda Derya, 2021. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Matematik Dersine İlişkin Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Tican Canses, 2020. Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özellikleri İle Kariyer Streslerine Yönelik Görüşleri. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
3-) Ekinci Necla, Tican Canses, 2017. Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
4-) Deniz Sabahattin, Tican Canses, 2017. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterlik İnançları ile Mesleki Kaygılarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2)
1-) Tican Canses, Ekinci Necla, 2017. Fen ve Teknolojİ Öğretmenlerİnİn Öğretİm ProgramIna BağlIlIğIna İlİşkİn Görüşlerİ. V. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim 2017, Muğla.
2-) Ekinci, N., Tican, C., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançları İle Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki. IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27-30 Ekim 2016, Antalya.
3-) Tican, C., 2015. Muğla ilinin marmaris ilçesinde çalışan öğretmenlerin yaşadıkları sosyal, ekonomik ve kültürel sorunlar. . 6th International Congress on New Trends in Education 24- 26 April, 2015, Antalya.
4-) Tican, C., 2015. Öğretim Elemanlarının, Yansıtıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Farkındalık Durumunun İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği).. III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22-24 Ekim 2015, Adana.
5-) Tican, C., Şeker, H., 2015. Öğretmen adaylarının etkili yaşam boyu öğrenme özellikleri üzerine (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). . VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28-30 Mayıs 2015, Muğla.
6-) Tican, C., Taşpınar, M., 2014. Yansıtıcı düşünmeye dayalı öğretim etkinliklerinin öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme becerilerine, eleştirel düşünme becerilerine, demokratik tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi. . I. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24-26 Nisan 2014, İstanbul.
7-) Tican, C., 2014. Aile mahkemelerinde pedagog olarak çalışmakta olan psikolojik danışmanlık ve rehberlik bölümü ile eğitim programları ve öğretim bölümü mezunlarının mesleklerine yönelik görüşleri. . VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5-8 Haziran 2014, Ankara.
8-) Tican, C., 2014. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencileri Yaz Tatillerini Nasıl Değerlendirmektedirler. . 9. Uluslar arası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. 16-18 Ekim 2014 Edirne.
9-) Tican, C., Taşpınar, M., 2011. Yaşam boyu öğrenme bağlamında kırsal kesimdeki kadınların katıldıkları kursların incelenmesi (muğla ili yenice köyü örneği). . I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5-8 Ekim 2011, Eskişehir.
(B-5)
1-) Tican, C., Taşpınar, M., 2014. Öğretmen adaylarının sosyal girişimcilik özelliklerinin incelenmesi (gazi üniversitesi örneği). . 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 7-9 Mayıs 2014, Gaziantep.
2-) Taşpınar, M., Tican, C., 2011. Öğretmen adaylarının, öğretim elemanı iletişim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi (gazi üniversitesi örneği). . 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 8-10 Eylül 2011, Burdur.
3-) Tican, C., 2006. Eğitim fakültesi ile fen-edebiyat fakültesi öğrencilerinin iş bulma olanaklarına ilişkin görüşleri ve fakülte tercih eğilimleri. . XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla.
(B-6)
1-) Tican, C., 2006. Tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin, eğitim fakülteleri ile fen-edebiyat fakülteleri hakkındaki görüşleri. . XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2005, Muğla.
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Tican Canses, 2021. EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI/21. Yüzyıl Becerileri ve 21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitim Programlarına Yansımaları. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: BOLAT YAVUZ
(D-11) Hakemlikler
1-) İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Reflective Practice: International and Multidisciplinary Perspectives. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education 3-13 International Journal of Primary, Elemantary and Early Years Education.. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
(D-12) Hakemlikler
1-) İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ DERGİSİ. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) ICCI-EPÖK. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) MSKU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) The effects of reflective thinking-based teaching activities on pre-service teachers’ reflective thinking skills, critical thinking skills, democratic attitudes, and academic achievement. , 20(1,2): 111-120. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) The effects of reflective thinking-based teaching activities on pre-service teachers’ reflective thinking skills, critical thinking skills, democratic attitudes, and academic achievement. , 20(1,2): 111-120. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Administered graduate dissertations
1-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİ İLE DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZ YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Konu: 21. Yüzyıl Becerileri ile Dijital Okuryazarlık Öz Yeterlikleri. HİLAL-DOYRAN. 2024
2-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları ile Matematiksel Yetkinliklerinin İncelenmesi. Konu: Matematiğe Yönelik Tutumları ile Matematiksel Yetkinlikleri. EVSEN-ANGILCI. 2023
3-) Tez Adı: Sorgulamaya Dayalı Fen Etkinliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerine ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Öz Yeterlilik Algılarına Etkisi. Konu: Sorgulamaya dayalı öğretim. RASİME-AKBULUT. 2023
4-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK PROBLEMİ OLUŞTURMA TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Konu: MATEMATİK ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK PROBLEMİ OLUŞTURMA TUTUMLARI. SENA-GÖRGÜN. 2020
5-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ İLE YABANCI DİLDE KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ. Konu: ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ İLE YABANCI DİLDE KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİ. SEDA-GÖRGÖZ. 2019
(F-3)
1-) Tez Adı: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi ve Öğretmen Görüşleri. Konu: Teknoloji Destekli Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçları. GÜLTEKİN SEDA -TALAY. 2024
2-) Tez Adı: Göçmen ve Sığınmacı Sayısının Fazla Olduğu Altıncı Sınıflarda Türkçe Dersinde İhmal Edilen Program . Konu: İhmal Edilen Program . Ömer Faruk -Kuru . 2024
3-) Tez Adı: Fen Tabanlı Girişimcilik Eğitimi Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi, Uygulanması ve Etkilerinin Değerlendirilmesi. Konu: Fen Tabanlı Girişimcilik Eğitimi. Durmuş -Yanmaz. 2024
4-) Tez Adı: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Oluşturdukları Teknoloji Destekli Kavramsal Değişim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. Konu: Teknoloji Destekli Kavramsal Değişim Etkinlikleri. Mukaddes -Karyağdı. 2022
(G-4)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğrenmede Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine TeknolojininEntegre Edilmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenmede Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine TeknolojininEntegre Edilmesi. 2021-2022
(G-8)
1-) Yansıtıcı Düşünmeye Dayalı Öğretim Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerine, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Demokratik Tutumlarına Ve Akademik Başarılarına Etkisi - 2014
(I-15)
1-) Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. . . . 2023
2-) Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. . . . 2022
(I-16)
1-) Disiplin araştırma . . . 2024
(I-5)
1-) ICCI EPÖK . TÜRKİYE . . 2017
(I-6)
1-) PROF. DR. EROL GÜNGÖR’ÜN ANISINA Sosyal-Kültürel-Siyasal-Ekonomik-Dinsel Açıdan TÜRKİYE’DE DEĞİŞİM SEMPOZYUMU. Türkiye. . 2010
2-) ARAMIZDAN AYRILIŞININ 40. YILINDA PROF. DR. MÜMTAZ TURHAN SEMPOZYUMU. TÜRKİYE. . 2009
3-) XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2005, Muğla. . türkiye . TÜRKİYE. 2005