(A-1)
1-) Kaya Ali, Şahin Candan Hasret, 2024. ‘When you tweet, you get a response’ advocate parent experiences in Turkish special education. International Journal of Developmental Disabilities
2-) Şahin Candan Hasret, Kaya Ali, 2024. The experience of parents of children with intellectual disabilities/autism who experienced the Kahramanmaraş earthquake in Türkiye. Journal of Intellectual Disabilities
3-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2022. Training Home Safety Skills to Parents of Children with Autism Spectrum Disorder: A Multilevel Mixed Study. Exceptionality
4-) Doğan Serap, Şahin Candan Hasret, Ergenekon Yasemin, 2022. Views and Experiences of Individuals with Autism Spectrum Disorder and Their Mothers During the COVID-19 Pandemic. International Journal of Developmental Disabilities
5-) Kaya Ali, Şahin Candan Hasret, 2021. ‘I did not even receive even a phone call from any institution!’: experiences and recommendations related to disability during COVID-19. International Journal of Developmental Disabilities
(A-5)
1-) Kizir Mine, Şahin Candan Hasret, 2020. ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCES REGARDING THE PREREFERRAL PROCESS. European Journal of Special Education Research
(A-7)
1-) Şahin Hasan Hüseyin, Ergenekon Yasemin, Şahin Candan Hasret, Aldemir Fırat Özgül, 2024. Gelişimsel Yetersizliği Olan Gençlerin ve Annelerinin Ev İçi Güvenlik Becerilerine İlişkin Deneyimleri. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
2-) Yassıbaş Uğur, Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, Toprak Ömer Faruk, 2019. Çocukları Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Ailelerin Yaşam Deneyimlerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Meta-Sentez Çalışması. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
(B-2)
1-) Şahin Candan Hasret, Kara Mahmet Aşkın, 2023. Özel Gereksinimli Bireylerin Doğal Afete İlişkin Deneyim ve Görüşlerinin Belirlenmesi. International Eurasian Educational Research Congress
2-) Şahin Candan Hasret, Duman Bilal, Şahin Hasan Hüseyin, 2023. ÖĞRENMEDE EVRENSEL TASARIMA YÖNELİK ÖĞRETMEN DENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ. 7thINTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
3-) Şahin Candan Hasret, Aldemir Fırat Özgül, 2023. Genel Eğitim Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimde Dezavantajlı Gruplara Yönelik Deneyimlerinin/Görüşlerinin Belirlenmesi. INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS
4-) Şahin Candan Hasret, Duman Bilal, Şahin Hasan Hüseyin, 2022. Öğrenmede Evrensel Tasarım ve Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Öğretmen Eğitimi. X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
(B-3)
1-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2019. Training on home safety skills for parents of children with Autism Spectrum Disorder. ABAI.10th. International Conference
2-) Şahin Candan Hasret, Yassıbaş Uğur, Çolak Aysun, 2016. Özel Eğitim Alanında Nitel Araştırmaların İncelenmesi. XVIII. Uluslararası AMCE AMSE WAER Kongresi
3-) Şahin Candan Hasret, 2014. Erken Çocuklukta Akran Öğretimine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi. International Congresson Early Childhood Intervention
(B-5)
1-) Şahin Candan Hasret, Sevinç Mustafa, Günden Rabia Sude, 2023. BAĞIMSIZ YAŞAMA DESTEK: YARDIMCI TEKNOLOJİLER. 7. ULUSLARARASI KATILIMLI ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ
2-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2019. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip ailelere ev içigüvenlik becerilerinin öğretimi: Karma araştırma. 29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi-Uluslararası Katılımlı
3-) Ergenekon Yasemin, Çolak Aysun, Şahin Candan Hasret, Aldemir Fırat Özgül, Kasap Caner, 2018. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler sağlık hizmetlerinden yararlanırken ebeveynlerinin karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi.. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
4-) Yassıbaş Uğur, Çolak Aysun, Şahin Candan Hasret, Toprak Ömer Faruk, 2017. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuğa sahip ailelerin yaşam deneyimlerine yönelik yapılan çalışmaların incelenmesi: Meta sentez çalışması.. 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
5-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2016. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kardeşe Sahip Bireylere İlişkin Alanyazında Yer Alan Nitel Araştırmaların İncelenmesi. 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
6-) Şahin Candan Hasret, Özen Arzu, 2013. Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Toplumsal Uyarı İşaretlerinin Öğretiminde Gömülü Öğretimle Sunulan Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği. 23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
(B-6)
1-) Doğan Serap, Şahin Candan Hasret, Yassıbaş Uğur, 2017. Özel Eğitimde Dergi İncelemesi: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi. 7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi
2-) Şahin Candan Hasret, Vuran Sezgin, 2016. Ailelere Yönelik Olumlu Davranışsal Destek. 3. Uluslararası Katılımlı Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
3-) Şahin Candan Hasret, 2014. ÖZEL EĞİTİM ALANINDA AKRAN ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİ: BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI. 24.ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ
4-) Şahin Candan Hasret, Kaya Ali, Güven Didem, Çolak Aysun, 2014. Özel Eğitim Alanında Gerçekleştirilen Eylem Araştırmalarının İncelenmesi. 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
(C-1) Books published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2020. AİLELERE EV İÇİ GÜVENLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ EL KİTABI/. Yayın Evi: EĞİTEN KİTAP Editör Adı: ŞAHİN CANDAN HASRET,ÇOLAK AYSUN
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Şahin Candan Hasret, 2023. Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Güvenlik Becerileri/Ev İçi Güvenlik. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Naime Güneş Özler
2-) Şahin Candan Hasret, 2022. Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı/Erken Çocukluk Döneminde Nadir Rastlanan Yetersizlikler. Yayın Evi: Vize Akademik Editör Adı: Hatice Bakkaloğlu, Gözde Tomris, Seçil Çelik
3-) Şahin Candan Hasret, 2022. Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı/Erken Çocukluk Döneminde Sık Rastlanan Yetersizlikler. Yayın Evi: Vize Akademik Editör Adı: Hatice Bakkaloğlu, Gözde Tomris, Seçil Çelik
4-) Şahin Candan Hasret, 2021. Zihin Yetersizliği ve Teknoloji/Öğretmenler için Teknoloji. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Kaya, Ali
5-) Şahin Candan Hasret, 2020. Özel Eğitim/Olağanüstü Durumlarda Özel Eğitim. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Sertan Talas
6-) Şahin Candan Hasret, Çolak Aysun, 2019. Kapsayıcı eğitim özel eğitimde bütünleştirme./Kapsayıcı eğitim ve geçiş sürecinin planlanması.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Gürgür, Hasan, Rakap, Salih
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Şahin Candan Hasret, 2017. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler ve Teknoloji Destekli Öğretim/Ortak Dikkat Becerilerinin Öğretiminde Teknoloji Kullanımı. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Eliçin Özge
2-) Güven Didem, Şahin Candan Hasret, 2016. Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim/Özel Eğitim ve Teknoloji. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Eliçin, Ö.
(D-10) Hakemlikler
1-) BMC Pediatrics. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Intellectual Disability. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) BMC Public Health. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Forensic Psychiatry and Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
(D-11) Hakemlikler
1-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi (ENAD). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Technology and Education Journal. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Hakemlikler
1-) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Sakarya University Journal of Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-6) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi.
(G-3)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenmede Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi II. 2024-2025
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenmede Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. 2021-2022
(G-4)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtiler Tarama Ölçeği Uygulanması. 2023--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Uygun Olmayan Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Kullandıkları Önleme ve Müdahale Stratejilerin Belirlenmesi. 2023-2024
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Olumlu Davranışsal Destek: Genel Eğitim Ortamlarında Alternatif Davranış Yönetimi. 2022-2023
4-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bağımsız Yaşama Destek: Yardımcı Teknolojiler. 2022--1
5-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Özel Gereksinimli Bireylerin Doğal Afete İlişkin Deneyimlerinin Belirlenmesi . 2022--1
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kuramdan Uygulamaya Otizm Spektrum Bozukluğu: Diş Hekimliği Fakültesi Öğrencilerine Bilginin Ve Etkili Uygulamaların Öğretimi. 2022-2023
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Salgın Sürecinde Kardeşleriyle Olan Etkileşimin İncelenmesi . 2021-2022
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bireysel Farklılıklara Yönelik Dijital Sosyal Öykülerin Oluşturulması ve Uygulanması. 2021-2022
(G-8)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler sağlık hizmetlerinden yararlanırken ebeveynlerinin karşılaştıkları güçlüklerle baş etmelerine yönelik eğitim programı hazırlanması. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler sağlık hizmetlerinden yararlanırken ebeveynlerinin karşılaştıkları güçlüklerle baş etmelerine yönelik eğitim programının etkililiği. 2017-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuğa Sahip Ailelere Ev İçi Güvenlik Becerilerinin Öğretimi: Karma Araştırma.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi. 2017-2019