Personnel

Araş.Gör.Dr. ÇAĞLAR KAYA
Araş.Gör.Dr.
Çağlar Kaya
@ E-mail
caglarkaya@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü - İngilizce Öğretmenliği ABD 2010
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji Lisans Programı 24.07.2017

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri ABD - Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı 04.02.2014

Doctorate

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı 10.06.2022

Academic Publishing

(A-1)

1-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout. TED EĞİTİM VE BİLİM

(A-5)

1-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2017. Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy. Journal of Education and Learning
2-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of Academic and Social Science)
3-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research,
4-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination. Journal of Teacher Education and Educators

(A-8)

1-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2016. Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

(B-3)

1-) Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2021. Öğretim Elemanlarının İş Ortamlarında Kullandıkları Politik Taktikler. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Akademik Teşvik Uygulamasının Eleştirel Bir Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Türkkaş Anasız Burcu, Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Eğitimin Değerlendirme Boyutunda Küreselleşmenin İzleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Antecedents of Educational Supervision in Turkey. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
5-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2017. A Critical Approach to Educational Supervision and Supervisory Role of Education. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
6-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Duman Ahmet, 2017. Türkiye’de Karşılaştırmalı Eğitim Yanılsamasının Dayanılmaz Hafifliği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
7-) Kaya Çağlar, 2017. Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
8-) Kaya Çağlar, Altun Burcu, 2015. Maarif Müfettişlerinin Farklılıklara Saygı Durumlarının İncelenmesi. 7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi
9-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. The Relationship between Prospective Teachers Educational Beliefs and their Views about Critical Pedagogy. 3rd International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE 2015
10-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2015. Eğitimin Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
11-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2015. Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
12-) Kaya Çağlar, 2015. Küreselleşmenin Eğitim Yönetimine Yansımaları. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. The Analysis of the Relationship amongst the Pre-service Teachers Academic Procrastination Academic Motivation and Coping Strategies. II International Symposium, New Issues on Teacher Education
14-) Kaya Çağlar, Acar Sinem, 2013. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Olmayan Tutumları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu

(B-4)

1-) Kaya Çağlar, Demir Ümit, 2012. Kurum Denetimi Bazında Eğitim Denetmenlerinin Okul Müdürlerine İlişkin Metaforik Algıları (Muğla İli Örneği). IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
2-) Bilir Aynur, Kaya Çağlar, 2012. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongrelerinin Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi

(B-5)

1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Yönetiminde Biçimsel Modeller. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2015. Eğitim Denetiminde Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi 1990 2015. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(Ç-5)

1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Liderliği ve Yönetimi Kuramları/Biçimsel Modeller. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: RUHİ SARPKAYA

(D-11) Editörlükler

1-) Talks on Education, Art, and Philosophy. 2018. Hakemlik Sayısı:

(D-12) Editörlükler

1-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Bildiriler Kitabı. 2017. Hakemlik Sayısı:
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi Bildiri Kitabı. 2013. Hakemlik Sayısı:

(D-15) Hakemlikler

1-) Participatory Educational Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Hakemlikler

1-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-17) Hakemlikler

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2)

1-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2

(E-3)

1-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 9
2-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
3-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 15
9-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
10-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
16-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
17-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 10
19-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
22-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-6)

1-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(I-5)

1-) 6. Uluslararası Öğretmen Eğitiminde Yeni Konular Sempozyumu - ISNITE 2018 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
2-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Düzenleme Kurulu Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
3-) The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2017 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). POLONYA. . 2017
4-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2017
5-) The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2016 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). FİNLANDİYA. . 2016
6-) ISNITE 2015 - 3rd International Symposium (Sempozyum Sekretarya Üyesi). YUNANİSTAN. Yunanistan. 2015
7-) II International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE'2014 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). İTALYA. İtalya. 2014
8-) Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu - ISNITE'2013 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2013

(I-6)

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2015
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi (Kongre Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2012

Courses

EBB00030 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EBB10001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİME GİRİŞ

EBB10001 2024-2025 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

EBB00030 2023-2024 Bahar

EĞİTİM SOSYOLOJİSİ

EBB10001 2023-2024 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

EBB1801 2023-2024 Güz

Eğitim Bilimlerine Giriş

EBB10001 2022-2023 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

PFD 4021 2022-2023 Güz

Eğitime Giriş

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I