(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Kızgın Yıldıray, Tuncer Bekir, 2020. Türk Gıda Kodeksine Göre Gıda Etiketi Okuryazarlığının Belirlenmesi: Genç Tüketicilerin Üzerinde Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal
2-) Tuncer Bekir, Aydoğan Kadir, 2019. Yakıt Maliyetlerinin Taşınan Hava Kargo Miktarı Üzerine Etkileri: 2007-2018 Türkiye Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
3-) Tuncer Bekir, 2019. Satış Temsilcilerinin Girişimci Kişilik Özelliklerinin Kuşak Farklılıklarına Göre İncelenmesi: Muğla İli Örneği. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
4-) Tuncer Bekir, Kızgın Yıldıray, 2018. Tavsiye Etme Davranışının Algılanan Hizmet Kalitesi Değişkenleri İle İlişkisi: Atatürk Havalimanı Örneği. Business and Management Studies: An International Journal
5-) Tuncer, B., Gavcar, E., 2014. Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. The Journal of Academic Social Science
6-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2014. Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma. The Journal of Academic Social Sciences
(A-7)
1-) Semercioğlu Halil, Tuncer Bekir, 2021. Havalimanı Mobil Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Hizmet Kalitesi Boyutlarının Belirlenmesi. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel (JOGHAT)
2-) Tuncer Bekir, Kızgın Yıldıray, 2021. Pilot Adaylarının Uçuş Okulu Seçim Davranışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. Journal of Aviation
3-) Tuncer Bekir, 2020. Havalimanı Terminal Perakendeciliği Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Turkish Studies - Social Sciences
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Tuncer Bekir, 2021. Content Analysis of Private Flight Schools Websites With in Terms of Marketing Communication: The Case of TURKEY. 5. INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
2-) Kızgın Yıldıray, Tuncer Bekir, 2019. Genç Tüketicilerin Gıda Etiketi Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. II. Business Organization Research Conference
3-) Tuncer Bekir, 2019. Demografik Özelliklerin Sipariş Alıcı ve Şoför Satışçı Satış Temsilcilerinin Girişimcilik Niyetine Etkisinin İncelenmesi. II. Business Organization Research Conference
4-) Tuncer Bekir, Kızgın Yıldıray, 2018. Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tavsiye Etme Davranışı ile İlişkisi: Atatürk Havalimanı Örneği. Business and Organization Research Conference
5-) Tuncer Bekir, Aydoğan Kadir, 2018. Yakıt Maliyetlerinde Meydana Gelen Değişimin Hava Kargo Taşımacılığının Yük Miktarı Üzerindeki Etkileri. Business and Organization Research Conference
6-) Tuncer Bekir, 2017. Satış Temsilcilerinin Girişimci Kişilik Özelliklerinin Kuşak Farklılıklarına Göre İncelenmesi. III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
7-) Tuncer, B., Şekerli, E.B., 2014. Yolcu Milliyeti ve Terminal Memnuniyeti Etkileşimi: Uluslararası Havalimanı Yolcuları Üzerine Ampirik Bir Araştırmaa. 2. Uluslararası Havacılık İşletmeciliği Konferansı
8-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., Gavcar, E., 2013. Buying Behaviour of Passengers At Airports: A Field Study From Turkey.. 6th International Conferance On Services Management
(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2013. Havalimanı Yolcularının Satınalma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Alan Araştırması. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Tuncer Bekir, 2022. Hava Kargo Taşımacılığında Öncelikli Konular/Hava Kargo Pazarlaması. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Murat Düzgün
2-) Tuncer Bekir, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Yer Hizmetlerinde Kariyer. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ali Türker, Kağan Çağrı Karaca
3-) Tuncer Bekir, 2022. Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları/Tüketici Sinizmi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: MERMER ÜZÜMLÜ Aytuğ
4-) Tuncer Bekir, 2022. Dijitalleşme 2/Dijital Pazarlamada Dağıtım. Yayın Evi: Efe Akademi Editör Adı: BAŞ Mehmet, ERDOĞAN TARAKÇI İnci, ASLAN Ramazan
5-) Tuncer Bekir, 2022. Dijitalleşme/Dijital Pazarlamada Tutundurma. Yayın Evi: Efe Akademi Editör Adı: BAŞ Mehmet, ERDOĞAN TARAKÇI İnci, ASLAN Ramazan
6-) Tuncer Bekir, 2021. Akademide Etik İhlalleri Yaşanmış Vakalar I/Sayfiye Üniversitesinde Akademik Personel Atamasında Herkesin Bildiği Gerçekler: Sınavlar. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Fahri Apaydın, Kadir Çelik
7-) Tuncer Bekir, 2021. Dijital Çağda Pazarlama İletişimi/Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Aytuğ Mermer Üzümlü
8-) Tuncer Bekir, 2021. Dijital Gelecek Dijital Dönüşüm/Dijital Havacılık. Yayın Evi: Efe Akademi Editör Adı: İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
9-) Tuncer Bekir, 2021. HAVACILIK EKONOMİSİ TEORİ, POLİTİKA VE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR/Havayolu Ulaştırma Politikaları: Dünya’dan ve Türkiye’den Örnekler. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Deniz Macit
10-) Bekir Tuncer, 2020. Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi/Bütüncül Bir Bakışla Pazarlama İletişimi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: MERMER ÜZÜMLÜ, AYTUĞ
11-) Tuncer Bekir, 2020. Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi/Doğrudan Pazarlama. Yayın Evi: Nobel akademik Yayıncılık Editör Adı: Üzümlü Mermer, Aytuğ
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Tuncer Bekir, 2020. TÜKETİM YAKLAŞIMLARI Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketici Düşmanlığı. Yayın Evi: Beta Basın Yayın Editör Adı: MARANGOZ Mehmet, FIRAT Aytekin
(D-11) Hakemlikler
1-) İzmir Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Hakemlikler
1-) R&S - Research Studies Anatolia Journal. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4)
1-) Pilot Adaylarının Uçuş Okulu Seçim Davranışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Türk Gıda Kodeksine Göre Gıda Etiketi Okuryazarlığının Belirlenmesi: Genç Tüketicilerin Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Tavsiye Etme Davranışının Algılanan Hizmet Kalitesi Değişkenleri İle İlişkisi: Atatürk Havalimanı Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Satış Temsilcilerinin Girişimci Kişilik Özelliklerinin Kuşak Farklılıklarına Göre İncelenmesi: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Tavsiye Etme Davranışının Algılanan Hizmet Kalitesi Değişkenleri İle İlişkisi: Atatürk Havalimanı Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
11-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Havalimanı Yolcularının Satınalma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Yakıt Maliyetlerinin Taşınan Hava Kargo Miktarı Üzerine Etkileri: 2007-2018 Türkiye Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
3-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Yakıt Maliyetlerinin Taşınan Hava Kargo Miktarı Üzerine Etkileri: 2007-2018 Türkiye Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Pilot Adaylarının Uçuş Okulu Seçim Davranışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Dijital Gelecek Dijital Dönüşüm/Dijital Havacılık - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Havalimanı Mobil Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Hizmet Kalitesi Boyutlarının Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Havalimanı Terminal Perakendeciliği Üzerine Kavramsal Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Türk Gıda Kodeksine Göre Gıda Etiketi Okuryazarlığının Belirlenmesi: Genç Tüketicilerin Üzerinde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Havalimanı Terminal Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Havalimanı Dış Hatlar Terminalini Kullanan Yolcuların Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. HAVALİMANI TERMİNAL PERAKENDECİLİK HİZMETLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: MUĞLA DALAMAN ve ANTALYA DIŞ HATLAR TERMİNAL ÖRNEĞİ. 2013-2014
(I-5)
1-) 2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu-2018. Türkiye. . 2018
2-) II. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi – Sosyal ve Beşeri Bilimler (BILMES SC-HM 2018). Türkiye. . 2018