Personnel

Doçent Doktor BAKİ ŞAHİN
Doçent Doktor
Baki Şahin
@ E-mail
baki@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1801

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fen Bilimleri Eğitimi 05.06.1992

Master's Degree

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fen Bilimleri Eğitimi/Matematik Öğretmenliği 15.01.1995
Hacettepe Üniversitesi Eğitim İlköğretimde Program Geliştirme Anabilim Dalı 24.06.1997

Doctorate

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı 18.09.2003

Academic Publishing

(A-3)

1-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, 2021. The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching. Research in Educational Policy and Management
2-) Şahin Baki, Aykaç Murtaza, 2018. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri’ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Şahin Baki, 2016. Effect Of The Use Of Technology In Mathematics Course On Attitude A Meta Analysis Study. The Turkish Online Journal of Educational Technology
4-) Şahin, B., 2015. Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
5-) Şahin, B., 2013. Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-3-Eski) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Şahin, T.Y., Şahin, B., Çakır, Ö.S., 2001. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmelerini Tahmin Eden Çeşitli Değişkenler ve Tahmin Etme Güçleri. Eğitim Araştırmaları Dergisi
2-) Çakır, Ö.S., Şahin, T.Y., Şahin, B., 2000. İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Çeşitli Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Alanlarını Açıklama Gücü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-5-Eski) Articles published in Refereed National Journals

1-) Çakır Özlem Sıla, Yelken Tuğba, Şahin Baki, 2000. İlköğretim 6. sınıf Fen Bilgisi Dersine İlişkin Bazı Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerini Açıklama Gücü. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

(A-7)

1-) Şahin Baki, 2019. SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Şahin Baki, 2018. LEARNING MATHEMATICS WITH CREATIVE DRAMA. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
3-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, Arıkan Serkan, 2015. PASTA DİLİMLERİNİN FİYATI NE KADAR. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)
4-) Şahin, B., 2015. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı bakışlarının İncelenmesi. Yaratıcı Drama Dergisi
5-) Bulut Safure, Şahin Baki, 2003. Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi. Eğitim ve Bilim

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Gün Hilal Kamile, Işık Osman Raşit, Şahin Baki, 2021. OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ulusavaş, M., Şahin, B., Dündar, Ş., Çelik, Ö., 2006. Öğretmen Yetiştirme Sisteminde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme : Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği.. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
3-) Şahin, B., 1998. İlköğretim 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B., 2000. Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B. “Kimya Öğretiminde Kullanılan Tümevarım ve Tümdengelim İçerik Yaklaşımlarının Öğrencilerin 3 Farklı Ölçme Aracı Üzerindeki Başarılarına Etkisi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 455-460, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000

(B-2)

1-) Şahin Baki, 2021. Uzaktan Eğitimde Yaratıcı Drama Yönteminin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Bir Örnek. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
2-) Şahin Baki, 2021. Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine İlişkin Görüşleri. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Bulut Safure, Şahin Baki, 2017. Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
4-) Şahin Baki, Bulut Safure, Erbilgin Evrim, 2016. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları. III.International Eurasian Educational Research Congress
5-) Şahin Baki, 2015. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi Silindir Problemi Örneği. VII. İnternational Congress of Educational Research
6-) Şahin Baki, 2007. İçerde Neler Oluyor: Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1-5.Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış. XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
7-) Şahin Baki, 2004. Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(B-3)

1-) Şahin, B., 2009. How Does Gender Affect The Preference of Being A Maths Teachers? Views From Pre-Service And In-Service Turkish Maths Teachers And Turkish Society. . The First International Congress of Educational Research

(B-4) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like national conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T., 2000. Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T. “ Türkiye’de Farklı Coğrafi Bölgelerde Bulunan Okullardaki Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersindeki Kişisel, Bilişsel, Duyuşsal ve Sosyal Açıdan Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 201-206, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000

(B-5)

1-) Şahin, B., 2013. Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Sayılar Öğrenme Alanındaki Okur Yazarlık Düzeyleri ile Kavram Yanılgıları. 12. Matematik Sempozyumu
2-) Şahin Baki, 2013. Toplumda Matematik. 12.Matematik Sempozyumu
3-) Şahin, B., Serçeler, Ö., Atmaca, S., Akgüller, Ö., Bozkurt, B., 2008. Anadolu Güzel sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Matematik ve Müzik Arasındaki İlişkileri Bilmelerinin Matematik Öğrenmelerine Etkisi Nedir?. 7. Matematik Sempozyumu
4-) Şahin, B., 2006. İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulmakta Olan Temel Matematik Derslerinin İçerikleri İle Öğretim Yöntemlerine Eleştirel Bir Bakış13-15 Eylül 2006.. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
5-) Bulut, S., Şahin, B., 2000. 1. Bulut, S., Şahin, B. “Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
6-) Şahin, B., Çakır, Ö.S., Şahin, T., 1998. İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği. III. Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,

(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field

1-) Arıkan Ahmet, Çetinkaya Ömer Faruk, Sezen Yüksel Nazan, Cantürk Günhan Berna, Dinçer Aksoy Behiye, Demircioğlu Handan, Kartalcı Sabiha, Boz Yaman Burçak, Köse Gülşad, Eroğlu Tuğçem, Pekel Tuğba, Halıcıoğlu Sait, Özcan Ayşe Çiğdem, Köse Handan, Dişlek Dilara, Çakıroğlu Erdinç, Dost Şenol, Ercan Selami, 2023. Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler/Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar. Yayın Evi: Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Editör Adı: Arıkan, Ahmet
2-) Aykaç Necdet, Çelik Özkan, Yıldırım Kasım, Ulubey Özgür, Korkut Perihan, Keskin Meryem Çolak, 2021. İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Matematik Dersinde Drama Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
3-) Şahin Baki, Aypay Ahmet, Cemaloğlu Necati, Sarpkaya Ruhi, Tomul Ekber, Baştürk Ramazan, Ellez Ahmet Murat, Yolcu Hüseyin, Karakaya İsmail, Turgut Yıldız, 2014. Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji. Yayın Evi: Anı Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen
4-) Aypay, A., Cemaloğlu, N., Sarpkaya, R., Ellez, A., Şahin, B., Tomul, E., Yolcu, H., Karakaya, İ., Baştürk, R., Turgut, Y., 2009. Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA . Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen

(D-10) Hakemlikler

1-) Eğitim Araştırmaları(Eurasian Journal of Educational Research). 2022. Hakemlik Sayısı: 4

(D-11) Hakemlikler

1-) Turkish Journal of Education(Turje). 2015. Hakemlik Sayısı: 2

(D-13) Hakemlikler

1-) ATED(Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi). 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Editörlükler

1-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
2-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
3-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
4-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
5-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
6-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
7-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
8-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
9-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
10-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
11-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
12-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
13-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
14-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
15-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
16-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
17-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

(E-1)

1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
5-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
9-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
11-) SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
15-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
17-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3

(E-4)

1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
4-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
5-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
6-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
7-) Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
9-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 7
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
13-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
6-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3

(G-4)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Becerilerinin Geliştirilmesi .. 2015-2015

(G-6)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Teknolojinin Cebir Öğretimine Entegrasyonu. 2014-2014

(G-7)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İlkokulda Van Hiele Geometrik Gelişim Düzeylerini kullanarak Yapılan Geometri Öğretimlerinin Etkililiği. 2017-2022

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Japon Ders Araştırması Türkiye’de Nasıl Çalışır? . 2013-2016

(I-13)

1-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. Türkiye. . 2023
2-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. . . 2022
3-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2008
4-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2007
5-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye. . 2006

(I-8)

1-) Müzik ve Matematik. Türkiye. . 2008
2-) Değişen Matematik Dersi Müfredatı. Türkiye. . 2007
3-) Yenilenen İlköğretim Matematik Programlarını Paylaşım. Türkiye. . 2006

Courses

İME00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME10002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 2

İME30004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

İME30005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İSTATİSTİK

İME40002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK FELSEFESİ

İME40006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İME40007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

İME00010 2024-2025 Güz

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2024-2025 Güz

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME10001 2024-2025 Güz

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME30005 2024-2025 Güz

İSTATİSTİK

İME40005 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME40007 2024-2025 Güz

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

İME00010 2023-2024 Bahar

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2023-2024 Bahar

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2023-2024 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10002 2023-2024 Bahar

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 2

İME30004 2023-2024 Bahar

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

İME40002 2023-2024 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4002 2023-2024 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME00010 2023-2024 Güz

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2023-2024 Güz

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10001 2023-2024 Güz

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME30005 2023-2024 Güz

İSTATİSTİK

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME40007 2023-2024 Güz

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

PDR20007 2023-2024 Güz

TEMEL İSTATİSTİK

İME00010 2022-2023 Bahar

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2022-2023 Bahar

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2022-2023 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10002 2022-2023 Bahar

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 2

İME20008 2022-2023 Bahar

OLASILIK

İME30004 2022-2023 Bahar

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

İME40002 2022-2023 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4002 2022-2023 Bahar

MATEMATİK FELSEFESİ

İME00010 2022-2023 Güz

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00030 2022-2023 Güz

İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

İME00080 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

İME10001 2022-2023 Güz

MATEMATİĞİN TEMELLERİ 1

İME30005 2022-2023 Güz

İSTATİSTİK

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME40007 2022-2023 Güz

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME

İMÖ3801 2022-2023 Güz

İSTATİSTİK

PDR20007 2022-2023 Güz

TEMEL İSTATİSTİK