Personnel

Doçent Doktor AYTEKİN FIRAT
Doçent Doktor
Aytekin Fırat
@ E-mail
aytekinfirat@mu.edu.tr
Phone
0252 211 1371

Staff of

Place of Duty

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Abd

Regular Staff

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Abd

Education

Bachelor's Degree

MUĞLA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME 06.06.1994

Master's Degree

MUĞLA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME 01.09.1998

Doctorate

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME 07.06.2004

Academic Publishing

(A-1)

1-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Çetin Gürcan, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Gülsunar Gazel Gamze, 2024. Investigation of user-product interaction by determining the focal points of visual interest in different types of kitchen furniture: An eye-tracking study. Displays

(A-4)

1-) Fırat Aytekin, Sayılan Ali Burak, 2023. A Survey on The Effects of R&D, Advertising Spendings on Businesses Revenue and The Competitive Parity Method. Journal of Community Positive Practices
2-) Fırat Aytekin, Özaltın Türker Gülay, Metin İsmail, 2014. Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla. International Journal of Academic Research

(A-5)

1-) Yagublu Gulshan, Fırat Aytekin, 2022. MENŞE ÜLKE İMAJININ MÜŞTERİ RİSK ALGISI VE MÜŞTERİ GÜVENİ ÜZERİNE ETKİSİ: AZERBAYCAN’DAKİ TÜRK MARKALARI. Girisimcilik Inovasyon ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi
2-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2020. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
3-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2020. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
4-) Şahin Ayşe, Fırat Aytekin, 2018. Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi. Turkish Journal of Marketing
5-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
7-) Fırat Aytekin, Öney Tugay, 2017. Kamu Acil Yardım Ekiplerinde Kurumsal İmaj: Muğla İtfaiye Örneği. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
8-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2016. Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama. Soyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
9-) Fırat Aytekin, Aydın Ali Emre, 2016. Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma . Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, 2014. Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
11-) Fırat Aytekin, Kutucuoğlu Kemal Yüce, Arıkan Saltık Işıl, Tunçel Özgür, 2013. Consumption Consumer Culture and Consumer Society. Journal of Community Positive Practixe
12-) Fırat Aytekin, Açıkgöz İlgi, 2011. Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri. M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
13-) Fırat Aytekin, Ansen Eda Nazan, 2009. Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği. ÇOMU Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi

(A-7)

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2024. PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DİJİTAL BAĞIMLILIK ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Cankiri Karatekin Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi
2-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. TÜKETİCİ YALNIZLIĞININ ALIŞVERİŞ MOTİVASYONU ÜZERİNE ETKİSİ. Doğuş Üniversitesi Dergisi
3-) Akdemir Ruşen, Fırat Aytekin, 2022. PAYLAŞIM EKONOMİSİNDE BİREYLERİN DİJİTAL PLATFORMLARDA ÜRÜN/HİZMET KİRALAMA NİYETLERİNİN AJZEN’İN PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Akademik Hassasiyetler
4-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2015. Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması. Yönetim Bilimleri Dergisi
5-) Aydın Ali Emre, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2015. Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması. Tüketici ve Tüketim Araştırmalrı Dergisi
6-) Fırat Aytekin, Tunçel Özgür, Arıkan Saltık Işıl, Kutucuoğlu Kemal Yüce, 2012. Toplumsal Paradigmadaki Değişimler Bağlamında Tüketim Diyalektiğine Bakış. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
7-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, 2009. Siyasal Pazarın Coğrafi Bölümlendirilmesine İlişkin Genç Seçmenlere Yönelik Bir Analiz. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
8-) Fırat, A., Azmak, E., 2007. “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı”. KMÜ İ.İ.B.F. Dergisi
9-) Ersoy Hüseyin, Fırat Aytekin, 2006. Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
10-) Tanyeri, M., Fırat, A., 2005. “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)”. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
11-) Fırat Aytekin, 1999. Kriz Dönemlerinde İşletmelerde İzlenecek Pazarlama Stratejileri. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8)

1-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2006. Bilgi Üretim Sürecinde Örgütsel Öğrenme. Pazarlama Dünyası
2-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, 2005. Çokuluslu İşletmelerin Yabancı Ülkeye Giriş Yollarından Biri: Ortak Yatırım (Joint Venture). Mevzuat Dergisi
3-) Fırat, A., Emgin, O., 2005. “Sermaye Piyasası Kanunu’na Tabi Anonim Ortaklıkların Düzenledikleri Mali Tablolar İle Mali Yapı Analizlerinin Önemi”. Yaklaşım Dergisi
4-) Fırat Aytekin, Firuzan Ali Rıza, 2004. Dağıtım Kanalının Etkinliğinin Artırılmasında Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing) Üzerine Bir Araştırma. Akademik Fener
5-) Fırat Aytekin, Elagöz İsmail, Aydemir Muzaffer, 2001. Satışta Etik Sorunlar ve Satışçı Sorumluluğunun Önemi. TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi

(B-2)

1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. PAZARLAMA ALANINA GÜNCEL BİR BAKIŞ SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ KAVRAMLARINA YÖNELİK BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Çetin Gürcan, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. A Model for Visualization of Customer’s Attention That Occurs on the Furniture by Using Eye-Tracking Technology and Determination Its Effect on New Product Design. 1 st International Conference on Advances in Engineering, Architecture, Science and Technology
3-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2019. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
4-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2019. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi: Kalitatif Bir Analiz. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
5-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, Günaydın Özge Elmas, 2019. Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
6-) Fırat Aytekin, Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, 2017. Sosyal Medyadaki Girişimcilik Paylaşımlarının Girişimcilik Niyetine Etkileri. III. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer
7-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2017. Ürün Algılanan Değeri Açısından Optisyenlik Müesseselerindeki Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi
8-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarının Fiyat ve Zaman Duyarlılığı Temelinde Bölümlendirilmesi. I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimler Kongresi
9-) Fırat Aytekin, Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, 2017. Üniversite Mezunlarının Girşimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma:Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Optisyenlik Programı Mezunları Örneği. III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
10-) Özen Ertan, Fırat Aytekin, Karaca Özkan, 2016. İşletmelerde Rekabeti Etkileyen Markalaşmanın Yetersizliği Ve Çözüm Önerileri. 3. ULUSLARARASI İŞLETME ÖĞRENCİLERİ KONGRESİ /3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF BUSINESS STUDENTS
11-) Metin İsmail, İncili Veysel, Çetin Numan Sabit, Fırat Aytekin, 2013. Küçük Ölçekli Elektrik Enerjisinin Üretiminin Çevreye Duyarlı Girişimcilik Açısından Önemi. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
12-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2012. Kadın Çalışanların İş Ahlakına Yönelik Tutum ve Davarnışları: Muğla İli Örneği. II. Uluslararası Ahilik Sempozyumu
13-) Baldemir, E., Fırat, A., Karabulut, A.N., Kaya, F., 2010. “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision”. 2. International Symposium on Sustainable Development
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, Bayrakdaroğlu Funda, 2007. Paradigm Changes in Marketing Value Creation and Strategies of The Edge of Chaos. International Conference on Business, Management and Ecanomics

(B-3)

1-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Özkoç Hatice Hicret, Çetin Gürcan, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2023. FARKLI TİP MUTFAK MOBİLYALARINDA GÖRSEL İLGİ ODAKLARININ BELİRLENEREK KULLANICI-ÜRÜN ETKİLEŞİMİNİN İNCELENMESİ: BİR GÖZ İZLEME ÇALIŞMASI. VII. Uluslararası Mobilya Kongresi IFC2023
2-) Göktaş Osman, Ergin Engin, Çetin Gürcan, Özkoç Hatice Hicret, Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Gülsunar Gazel Gamze, 2021. GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİNİN MOBİLYA SATIŞLARINI ARTIRMAK İÇİN KULLANILABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR MODEL . 4.ULUSAL ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞ BİRLİĞİ AR-GE VE İNOVASYON KONGRESİ

(B-4)

1-) Bayrakdaroğlu Funda, Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, 2016. Tüketim Tarzı Olarak Vejetaryenlik Vegan ve Vejetaryen Tüketicilerin Davranışlarına İlişkin Netnografik Bir İnceleme. 21st Marketing Congress 21. Pazarlama Kongresi
2-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Aydın Ali Emre, 2013. Şehir Markalaşmasında İhracata Dayalı Ürünlerin Rekabet Aracı Olarak Rolü: Muğla İline Yönelik Bir İnceleme. Muğla Değerleri Sempozyumu
3-) Baldemir Ercan, Fırat Aytekin, Metin İsmail, Akyurt Kurnaz Hande, 2011. İlçelerin Turizm Potansiyellerinin Analitik Hiyerarşi Yöntemi İle Sıralanması: Muğla Örneği. 12. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Fırat Aytekin, Bayrakdaroğlu Funda, Karadağ Levent, 2009. Şehirlerin Pazarlamasında Turizm Bölgeleri İmajının Algılama Haritalarıyla İncelenmesi. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi
5-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Güler Mehmet Emre, 2008. Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi

(B-5)

1-) Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2014. Stratejik İşbirliklerinin Geliştirilmesinin, Optisyenlik Müesseseleri Açısından Önemi. I. Ulusal Optisyenlik Sempozyumu

(C-3)

1-) Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin, Daşkıran Filiz, 2017. III. Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi Bildiri Kitabı/. Yayın Evi: Birlik Fotokopi Baskı Ozalit Gıda San. Tic. Ltd. Şti Editör Adı: MARANGOZ MEHMET,FIRAT AYTEKİN,DAŞKIRAN FİLİZ

(C-5)

1-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2023. HAYATI SANAT OLARAK YAŞAMAK/Bilgi Toplumunda Halkla İlişkilerin Dijital Dönüşümü. Yayın Evi: POST YAYINEVİ Editör Adı: Deveci Ümral, Yalçınkaya Şerife
2-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. SOSYAL, BEŞERI VE İDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Kazaz Arzu
3-) Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, Fırat Aytekin, 2023. YEŞİL EKONOMİDE GÜNCEL EĞİLİMLER/YEŞİL PAZARLAMA VE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERDE KULLANILAN UYGULAMA ÖRNEKLERİ. Yayın Evi: NOBEL BİLİMSEL ESERLER SERTİFİKA NO.: 20779 Editör Adı: Vatansever Deviren, Nursen., Duran, Tarık
4-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Soytürk Fatma, 2021. BİREYDEN TOPLUMA COVİD-19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR/COVİD-19 PANDEMİSİNİN TÜKETİCİLERİN İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Yayın Evi: Iksad Publications Editör Adı: ALTIPARMAK, Sümeyye
5-) Fırat Aytekin, Akdemir Ruşen, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/Muğla İlinin Markalaşması ve Markalı Ürünler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: BAHAR Ozan, AVCI Mehmet
6-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi. Yayın Evi: Beta Basım Yayn Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
7-) Fırat Aytekin, Işık Şengül, 2020. Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Gönüllü Sade Yaşam. Yayın Evi: Beta Basım Yayın Editör Adı: Marangoz Mehmet , Fırat Aytekin
8-) Fırat Aytekin, Uzun Gülcan, 2020. Edebiyatta Jest ve Mimik/Reklam Metinlerinde Jest ve Mimik Kullanımı. Yayın Evi: KİTABEVİ Yayınları Editör Adı: Deveci Ümral, Akgöl Ahmet
9-) Kömürcüoğlu Fatma, Fırat Aytekin, 2018. Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi A.Ş. Editör Adı: Azmi YALÇIN
10-) Fırat Aytekin, Kömürcüoğlu Fatma, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: BABACAN, Hasan, SOLDATOVIC, Tanja, DELOBEGOVIC DZANIC, Nihada
11-) Fırat Aytekin, Kızgın Yıldıray, 2017. Pazarlama Yönetimi/Kriz ve Durgunluk Dönemlerinde Pazarlama Yönetimi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Mehmet Marangoz
12-) Fırat Aytekin, Mortaş Mustafa, Dirlik Serkan, 2008. Güncel İşletmecilik Konuları/Yeşil Pazarlama (Green Marketing). Yayın Evi: Tablet Yayınları Editör Adı: Doğan, Zeki, İnal, M. Emin
13-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2008. Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü. Yayın Evi: Nobel Yayın Dağıtım Editör Adı: Bekmez, Selahattin
14-) Fırat Aytekin, Dirlik Serkan, 2007. Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Gümüşoğlu, Şevkinaz, Pırnar, İge, Akan Perran, Akbaba, Atilla

(C-6)

1-) Aytekin, F., Ali Emre, A., 2011. Pazarlama İlkeleri-Dağıtım Kanalları. Yayın Evi: BETA Editör Adı: CANAN AY
2-) Alkan Gönül, Fırat Aytekin, 2005. Uluslararası Rekabet Sürecinde Türkiye/Avrupa Birliği’ne Giriş Sürecinde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Rekabet Güçlerinin Belirlenmesi. Yayın Evi: Beyaz Yayınları Editör Adı: Gökalp, M. Faysal, Kesbiç, C. Yenal

(D-11) Editörlükler

1-) HAVAYOLU İŞLETMELERİNDE PAZAR BÖLÜMLENDİRME. 2021. Hakemlik Sayısı:
2-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar. 2020. Hakemlik Sayısı:
3-) IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS PROCEEDINGS BOOK. 2019. Hakemlik Sayısı:
4-) III. Uluslararası Girişimcilik İstahdam ve Kariyer Kongresi Bildiriler Kitabı. 2017. Hakemlik Sayısı:

(D-14) Hakemlikler

1-) International Journal of Hospitality Management. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Hakemlikler

1-) Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
3-) MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Management and Political Sciences Review. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Öneri Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (UUSBD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 4
15-) İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
16-) Business and Economics Research Journal (BERJ). 2018. Hakemlik Sayısı: 3
17-) Research Journal of Business and Management (RJBM). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 7

(D-17) Hakemlikler

1-) BAP. 2016. Hakemlik Sayısı: 5

(D-3) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2014. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.

(D-8) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2013. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2012. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2011. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ.

(E-1)

1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
2-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
4-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
7-) “The Effect of The Children Under Year Old on Families Food Purchasing Decision” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
3-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2

(E-3)

1-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Türk Otomotiv Sanayinde Markaların Tüketici Tercihleri Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
10-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
11-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
12-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
13-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
14-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Y KUŞAĞI BİREYLERİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK ALGILAMALARININ BELİRLENMESİ: TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, FETHİYE ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
4-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Bireylerin Hedonik Tüketim Davranışlarına Sosyal Medyanın Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
25-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
27-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
28-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 6
29-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
30-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
32-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
34-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
35-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
36-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
37-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
38-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
39-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
40-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
41-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
42-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
43-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
44-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
45-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
46-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
47-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
48-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
49-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
50-) Türkiye Avrupa Birliği Sektörel Rekabet Analizleri/Türk Gıda ve İçecek Sektörünün Avrupa Birliği Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Rekabet Gücü - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
51-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Hizmet Algılanan Değeri Açısından Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
14-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
16-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
20-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
21-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
22-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
23-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
24-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm İşletmelerinde Elektronik Pazarlama: Antalya İli “A Grubu Seyahat Acentaları” Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Tüketim Yaklaşımları Kavramlar, Davranışlar, Uygulamalar/Tüketim ve Tüketim Yaklaşımlarının Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
21-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
23-) “Satınalma Karar Sürecinde Beyaz Eşya Kullanıcılarının Marka Bağlılığı” - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Tüketim Kültürü Çalışmaları Üzerine Bir Literatür Taraması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
25-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV/Kuşakların Satınalma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler ve Duygular - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III/Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
31-) Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Kriz Dönemlerinde İşletmelerde İzlenecek Pazarlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Konaklama İşletmelerinin Kriz Döneminde Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
34-) Muğla Şehir Markası ve İmaj Algısı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Alan Araştırması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Consumption Consumer Culture and Consumer Society - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) “Rekabet Değişkeni Olarak Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)” - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Hizmet Kalitesi Kavramlar Yaklaşımlar ve Uygulamalar/Müşteri ve Kalite - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(F-1)

1-) Tez Adı: ZAMAN PERSPEKTİFİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİMİN TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNE ETKİSİ. Konu: Tüketici Yenilikçiliği ve Sürdürülebilir Tüketim. Ayşe Gülgün-TÜRKEN. 2024
2-) Tez Adı: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Konu: Tüketici Yalnızlığının Alışveriş Motivasyonu İle İçgüdüsel Satın Alma Davranışı. FATMA-KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK. 2023
3-) Tez Adı: Paylaşım ekonomisinde güven faktörünün ölçülmesi ve paylaşım niyetine etkisinin kültür bağlamında değerlendirilmesi. Konu: Dijital çağın beraberinde getirdiği yeniliklerden biri olan paylaşım ekonomisi kavramı, bilgi teknoloji araçları ve mobil teknolojideki gelişmeler, küreselleşen ekonomik faaliyetler, krizler, ekolojik farkındalık oluşturan ekonomik davranışların etkisinde ortaya çıkmıştır. Mobil telefon ve internetin yaygın kullanımı muhtemel olmayan şekil ve ölçeklerde paylaşımı mümkün kılmış, bu ekonomik modele katılımların sayısı her geçen gün artmış ve bu kavram çok daha popüler hale gelmiştir. Araştırmanın amacı; paylaşım ekonomisi platformlarında ürün/hizmet sağlayıcıların paylaşım ekonomisi platformuna ve bu platformlarda ürün/hizmetten yararlanan bireylere yönelik güveninin belirlenmesi ve ayrıca paylaşım platformuna ve yararlanıcılara duyulan güvenin paylaşım niyeti ile ilişkisinde kültürün düzenleyici rolünün belirlenmesidir. Bu doğrultuda 416 Türk ve 407 Rus katılımcıya ulaşılmış, anket tekniği ile veriler toplanmıştır. Toplanan veriler SmartPLS 4 programı kullanılarak PLS-SEM tekniği ile analiz edilmiştir. Analiz sonuçları; algılanan kişisel güvenlik sisteminin ve algılanan çevrimiçi inceleme sisteminin paylaşım platformuna güvene etkisinin olduğunu ancak algılanan mülk güvenlik sisteminin paylaşım platformuna güvene etkisinin olmadığını göstermiştir. Ayrıca algılanan kişisel güvenlik sisteminin ve algılanan çevrimiçi inceleme sisteminin yararlanıcılara güvene etkisinde paylaşım platformuna güvenin aracı etkisi gözlemlenmiş, algılanan mülk güvenlik sisteminin yararlanıcılara güvene etkisinde paylaşım platformuna güvenin aracı etkisi görülmemiştir. . RUŞEN-AKDEMİR. 2023
4-) Tez Adı: Algılanan Değerin Müşteri Memnuniyeti İle İlişkisinin Araştırılması: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Uygulama. Konu: Pazarlama. Fatih Mehmet-DEMİR. 2018
5-) Tez Adı: Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme ve Müşteri Tercihleri Açısından Değerlendirilmesi. Konu: Pazarlama. Ali-YILDIZ. 2018

(F-2)

1-) Tez Adı: SOSYAL MEDYADA HELAL GIDA PAYLAŞIMLARININ İÇERİK ANALİZİ. Konu: Sosyal Medya ve Helal Gıda . MUHAMMET ÇAĞRI-ERKAN. 2024
2-) Tez Adı: “Alternatif Tüketim Tarzı Olarak Gönüllü.Sadelik: Muğla Örneği”. Konu: Pazarlama. Şengül-IŞIK. 2019
3-) Tez Adı: “Mobil Pazarlama Uygulamalarının Destinasyon Seçimine Etkileri (Marmaris İlçesi Örneği)”. Konu: Pazarlama. İsmail-KILIÇ. 2019
4-) Tez Adı: Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası Örneği. Konu: Halkla İlişkiler. Bekir Çağatay-ÖZDEN. 2019
5-) Tez Adı: Bireylerin hedonik tüketim davranışlarına sosyal medyanın etkisi. Konu: Pazarlama. AYŞE-ŞAHİN. 2018
6-) Tez Adı: Marina işletmelerinde yeşil pazarlama uygulamaları. Konu: Yeşil Pazarlama. ONUR-ERDOĞAN. 2017
7-) Tez Adı: Kamu acil yardım ekiplerinde kurumsal imaj: Muğla itfaiye örneği. Konu: Kurumsal İmaj. TUGAY-ÖNEY. 2017
8-) Tez Adı: "Pazarlama İletişim Sürecinin Etkinliğini Arttırmada Nöropazarlama: Bir Alan Araştırması". Konu: Nöropazarlama. Fatma -KÖMÜRCÜOĞLU. 2016
9-) Tez Adı: Örgütsel çatışma ve çalışan stresi ilişkisi: Özel hastane çalışanları üzerine bir araştırma. Konu: Örgütsel Çatışma, Çalışan Stresi. HACER-USLU. 2014
10-) Tez Adı: "Şirket Birleşmeleri ve Gözlükçülük İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama". Konu: Şirket Birleşmeleri. Mehmet Fatih -DEMİR. 2013
11-) Tez Adı: "Algılanan Liderlik Davranışları-İş Doyumu İlişkisi". Konu: Algılanan Liderlik. Sabire -Şen. 2012
12-) Tez Adı: "Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma". Konu: Pazarlama Bilgi Sistemleri. Demet -SERVET. 2012
13-) Tez Adı: “Kriz Dönemlerinde Turistlerin Satı Alma Davranışlarının İncelenmesi: Bodrum Örneği”. Konu: Satı Alma Davranışları. Pınar -Eldem Çulhaoğlu. 2011
14-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Yeşil Pazarlama : Marmaris Örneği”. Konu: Yeşil Pazarlama. Serap -Turhan. 2011
15-) Tez Adı: “Turizm İşletmelerinde Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri ve Muğla Örneği”. Konu: Kriz, Pazarlama Stratejileri. İlgi -Kalkan. 2011
16-) Tez Adı: “Siyasal Pazarlamada Konumlandırma: Siyasi Parti Liderlerinin Genç Seçmenlerce Algılanması”. Konu: Siyasal Pazarlama. Funda -Kaya. 2009
17-) Tez Adı: “Küçük ve Orta Ölçekli Konaklama İşletmelerinde Hedef Pazar Belirleme: Muğla İli’nde Faaliyet Gösteren Butik Oteller Üzerine Bir Araştırma”. Konu: Hedef Pazar Belirleme, KOBİ. Gülay -Özaltın. 2008
18-) Tez Adı: “Seyahat İşletmelerinde Elektronik Pazarlama Uygulamaları ve Antalya İlinde Faaliyet Gösteren A Grubu Seyahat Acentelerine Yönelik Bir Araştırma”. Konu: Elektronik Pazarlama . Eda Nazan -Ansen. 2008

(G-10)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pazarlama Bilgi Sistemleri: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. 2013-2013

(G-11)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı 18/021. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MSKÜ İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı. 2018-2019

(G-3)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: ”Cadianda” Projesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Üzümlü Gleneksel El Dokumacılığının Ekonomiye Kazandırılması. 2006-2006

(G-5)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Göz izleme teknolojisi ile mobilyalar üzerinde oluşan ilgi odaklarının görüntülenmesi ve yeni ürün tasarımındaki etkinliğinin belirlenmesi. 2021-2024

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2223-B Yurtiçi Bilimsel Etkinlik Düzenleme Desteği. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı . 2015-2018

(G-9)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi kapsamında, “Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Girişimcilik Sertifika Programı” adlı proje (proje no:4150006). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı. 2015-2018

(L-12)

1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2020
2-) Dekan Yardımcılığı. . . 2019
3-) Dekan Yardımcılığı. . . 2018
4-) Dekan Yardımcılığı. . . 2017
5-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2014
6-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2013
7-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2012
8-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2011
9-) Dekan Yardımcılığı. . . 2010
10-) Enstitü Yardımcılığı. . . 2010
11-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2007

(L-13)

1-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2013
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2012
3-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2011
4-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2010
5-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2009
6-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2008

(L-24)

1-) Academic Researcher. İngiltere. . 2013

(L-4)

1-) "V. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu". Türkiye. . 2017
2-) "V. Uluslararası STK'lar Kongresi". Türkiye. . 2008

(L-5)

1-) Uluslararası Ticarette Pazarlamanın Gelişimi. Türkiye. . 2024
2-) "Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar". Türkiye. . 2019
3-) "Sektörel Gelişmeler Bağlamında Hizmet Kalitesi". Türkiye. . 2018
4-) "Turizmde Rekabetin Anahtarı: Turistik Ürün Çeşitlendirme". Türkiye. . 2017
5-) "Pazarlama Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar". . . 2016
6-) "Çağdaş Pazarlama Metodları". 27.11.2015. Türkiye. 2013
7-) Otantik Çocuk Oyunları ve Oyuncakları "Oyun ve Reklam". Türkiye. . 2010

(L-9)

1-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2023
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2022
3-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu. Muğla. . 2021
4-) MSKÜ Kavaklıdere Şehit Mustafa Alper MYO. Türkiye. . 2020
5-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2019
6-) IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENTAND CAREER CONGRESS. Türkiye. . 2019
7-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2018
8-) III. Uluslararası Girişimcilik , İstihdam ve Kariyer Sempozyumu. Türkiye. . 2017
9-) Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
10-) II. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER SEMPOZYUMU. Türkiye. Türkiye. 2015
11-) MSKÜ Ula Ali Koçman MYO. Türkiye. . 2015

Courses

İŞL2007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

İŞL3522 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Halkla İlişkiler

İŞL4512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Hizmet Pazarlaması

İŞL4525 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Reklam Yönetimi

İŞL4512 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Hizmet Pazarlaması

İŞL4525 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Reklam Yönetimi

İŞL2007 2024-2025 Güz

Pazarlama İlkeleri

UYP 5513 2024-2025 Güz

Pazarlamada Güncel Konular

İŞL 6540 2023-2024 Bahar

Tüketici Davranış Modelleri ve Analizleri

İŞL3522 2023-2024 Bahar

Halkla İlişkiler

UYP 5516 2023-2024 Bahar

Halkla İlişkiler Yönetimi

İŞL 6539 2023-2024 Güz

Pazarlama İletişimi

İŞL2007 2023-2024 Güz

Pazarlama İlkeleri

İŞL4525 2023-2024 Güz

Reklam Yönetimi

UYP 5513 2023-2024 Güz

Pazarlamada Güncel Konular

İŞL 6540 2022-2023 Bahar

Tüketici Davranış Modelleri ve Analizleri

İŞL3522 2022-2023 Bahar

Halkla İlişkiler

İŞL4512 2022-2023 Bahar

Hizmet Pazarlaması

UYP 5516 2022-2023 Bahar

Halkla İlişkiler Yönetimi

İŞL 6539 2022-2023 Güz

Pazarlama İletişimi

İŞL2007 2022-2023 Güz

Pazarlama İlkeleri

İŞL4525 2022-2023 Güz

Reklam Yönetimi

UYP 5513 2022-2023 Güz

Pazarlamada Güncel Konular