(A-5)
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2020. Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
(A-7)
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2024. Pazarlama Perspektifinden Dijital Bağımlılık Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. Pazarlama Alanına Güncel Bir Bakış: Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Yenilikçiliği Kavramlarına Yönelik Bir Bibliyometrik Analiz. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE / ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-2)
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Banka Müşterilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma. 3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi / 3. Congress of International Applied Social Sciences
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Arzu Kazaz
(E-2)
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1